Jump to content

דב קרדו

  • פרסום הודעות

    2,143
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

14 נייטרלי

5 עוקבים

אודות דב קרדו

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מושב אמירים
  • תחביבים
    איסוף משאיות עתיקות, דגמי משאיות
  • מקצוע
    קצין בטיחות בתעבורה שמחפש עיסוק אחר
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.facebook.com/AutoDov/?ref=hl

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בקיצור, אם רוצים "לסדר", אז צריך לאלתר חיבור של דלתית אחרת לזרועות השבורות... אתה יודע מה, אני אמצא דרך לעשות את זה. תודה, בכל אופן! (אבל סרטון שמראה איך עושים, יעזור, בכל זאת)...
  2. את הפלסטיק החיצוני, הכיסוי, הדלתית עצמה, אבל הזרועות נשברו, אז אני מניח שצריך להחליף יותר...
  3. הדלתית נשברה, לא יודע איך, ואני לא יכול להתסכל על האוטו... (מסתבר שהעדר הדלתית זו עילה להכשלה במבחן רישוי! ויתרו לי, כמובן, אבל קחו לתשומתכם). יש לי תורמת אברים, אבל אני מסתכל ומסתכל ולא מוצא איך ניגשים לפירוק הדלתית. מניח שיש סרטונים ברשת, אבל כניראה איני יודע לנסח את החיפוש, אז גם הכוונה לחיפוש נכון תעזור. תודה, דב
  4. עוקב בעניין אחרי השרשור... אני מצטרף להמלצות, לכל מי שיש לו ספק מה נכון לעשות עם הרכב המסויים שלו, להיכנס למוסך גבע ולהתייעץ.
  5. יש כאלה מכוניות. צריך סבלנות ומוצאים - תראה את ה- C4 שלי - החזיקה אותה אישה בעלת אמצעים, טיפלה בה במוסך רשת היבואן בה-כל (מגבים וצמיגים הם התקינו לה, מישלין ומגבים מקוריים של סיטרואן). יש לי הסטוריה מלאה, האוטו נוסע כמו חדש... בפנים הכל שלם. יש כאלה ויש אנשים שיודעים למצוא אותם.
  6. אני מתלבט אם ואיך לענות לך. שים לב - אפשר לקנות רכב מעולה (בטיחותי מאוד, נוח, חסכוני ומרווח) בפחות מ- 10,000 ש"ח, שהחסרונות שלו ידועים (צריך לעשות טיימינג קצת יקר פעם בכמה שנים, אם יש בעיה בגיר צריך להחליף שסתומים... אם המנוע מתחמם צריך לעצור ולפתור את הבעיה (בית תרמוסטט)... = וכל אלה, אם עשית טוב ובזמן, סוגרים לך עניין. איפה אתה רואה בעיות אמינות - אצל אלה שמספרים סיפורים? או אולי אצל אלה שנפלו בקנייה עם רכב שחוק וזרוק ואז הלכו למוסכים פח?
  7. אני פחות מכיר את המכוניות האלו, אבל מהמעט שאני יודע - עלויות התחזוקה שלהן גבוהות יחסית, ועוד יותר כשמדובר על מכונית פחות נפוצה.
  8. אף מכונית מהשנים שלפני 2010, לא תיהרס מהר יחסית, בטח לא אם תקני אחת מטופלת היטב, ותמשיכי לטפל בה נכון. מ- 2010 יש כל מיני מחלות, לכל מיני מכוניות, אז צריך לבדוק כל דבר לגופו.
  9. אתה מפספס קבוצת מכוניות שנותנת תמורה מעולה לכסף, וזה הצרפתיות. אני במקומך הייתי מחפש לי מגאן 2008-9, או C4 2008-9 שמורות במיוחד, אלו מכוניות מצויינות, מרווחות, נוחות, בטיחותיות ואפילו חסכוניות בדלק. כשהן שמורות ומטופלות, הן גם אמינות. ממש (ואני מדבר מניסיון אישי). חפש לך אחד כזה יד 2 לכל היותר, שהבעלים יכול לתת בידך את ההיסטוריה המלאה שלך, שניראית טוב מכל הבחינות, שלא נגעו במנועים שלהם... הגיר הידוע לשמצה בעצם הוא גיר טוב מאוד, שתורם לחיסכון בדלק ובלאי של הבלמים, ותיקון שלו, ברוב המקרים מסתכם במשהו מעל 1,000 ש"ח ואז יש שקט... ב- 10,000 ש"ח אתה יכול ל קנות בונבוניירה ממש, ועוד
  10. לצרכים שלך, אין כמו ה- C4 פיקסו והרנו גראנד סניק. אלו מכוניות מרווחות ביותר, מיועדות ממש למשפחות מורחבות שיש להן גם ציוד. לא הייתי מוטרד יותר מדי מסיפורי האימינות - לרוב המכוניות המודרניות יש בעיות אמינות לא פשוטות. ברנו לפחות מתייחסים בעיני ביותר כבוד לרוכשי הרכב בעת פתרון בעיות כאלה. בשני המקרים, הדיזלים יותר מוצלחים
  11. רפי לין, האם תוכל ליצור איתי קשר טלפוני בבקשה? 054-7876562 תודה דב
  12. יופי, תודה רבה. (בינתיים האוטו היה שוב במוסך רנו, המנהל אמר לי שהוא לא מאמין שזה הגיר... ויכול להיות שיש משהו בדבריו - עשה איתחול למחשב, ובחצי שעה נסיעה שעשיתי התופעה לא הייתה בכלל...)
  13. הי רפי, אתה אחד ה-אנשים כאן שאני מאוד אשמח לשמוע את דעתו... (עוד יותר כי גם במוסך רנו חושבים שאולי הבעיה מגיעה ממקום אחר, כמו בעייה ב- can bus). משפץ תיהל"כ אוטומטיות ורציפות שאני מכיר טוען שזה הגיר חד-משמעית ושאם הוא ישפץ את הגיר והבעיה לא תיפתר, הוא לא יגבה תשלום על השיפוץ. מה אני עושה, בין כל אלה?
  14. מאיזור הצפון. לא נכנס למצב חירום, הילוכים עוברים חלק... פשוט, (לא תמיד), בתזוזה מהמקום הכוח מוגבל, הסל"ד לא עולה אלא לאחר כמה שניות. לעומת זאת ניסיון להתחיל לנסוע לאחור בעליה ממש לא מניב תוצאות. שוב, הסל"ד מוגבל, והרכב לא זז. חוץ מזה האוטו נוסע כמו חדש (55,000 ק"מ, זה הכל!)
×
×
  • תוכן חדש...