Jump to content

otaltj

  • פרסום הודעות

    165
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות otaltj

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. 308 GTI יד 2 לא נמכרות במחירים האלה. לפני כמה ימים נמכרה אחת באזור 130 עם נתונים ממש טובים. תחשוב איך היית מרגיש אם היית קונה 508 ב 170 ושנה אחרי היו מוכרים את אותו הרכב חדש מהסוכנות ב 120. מי שהחליט למכור מוכר במחיר שיש מישהו שמוכן לשלם. אפילו היבואן הפלא ופלא. אנשים מכרו רכבים גם ב"הפסד" הרבה יותר גדול, בטח רכבים איזוטריים, בטח ובטח רכבים צרפתיים, וכו' אולי אתה מכיר יותר טוב את שוק יד 2...
  2. יהיה חדש ב ~120 - הרווחת. לא יהיה, תהיה משומשת כחדשה ב ~100-110 - גם הרווחת.
  3. תמתין עוד קצת, תהיה הנחה יותר גדולה. לפני שנה מכרו 508 חדשות ב 120 אלף.
  4. כנראה שלא נהגת בדגם החדש. בידוד רעשים ממש טוב, מפתיע לטובה. מעניין איך הרכב מתחת לממוצע בסגמנט שבו הוא הוא הרכב היחיד בסגמנט. אין עוד רכב בסגמנט שלו שמציע את החבילה שהוא מציע. אפילו לא מתקרב.
  5. חד מצמדי לא חסכוני יותר מגיר ידני "רגיל". זה לא מסביר למה הרובוט לא מצליח להעביר בצורה חלקה כמו נהג מיומן. לכפול מצמדים יש לא מעט חסרונות, וגם הוא לא מצליח להעביר "חלק" במהירויות נמוכות בנהיגה עירונית, בייחוד בתחילת נסיעה קדימה/רוורס.
  6. הם עדכנו את המנוע ב XV ב2018, וגם את תיבת ההילוכים. השילוב מעט מוצלח יותר, לא הבדל שמיים וארץ, אבל בהחלט מורגש לטובה. בבדיקות דיינו שביצעו בחו"ל לרכב XV סטוק 2018 היה 141 כ"ס בגלגל (לא במנוע) שזה נתון מאד מפתיע לטובה, בייחוד בהתחשב בזה שמדובר בהנעה 4X4 כפולה קבועה שיש לה איבוד כח יחסית גדול בין המנוע לגלגלים. הרכב מאיץ ממש טוב, אבל שוב הכל יחסי. בגלל תיבת ההילוכים הרציפה יש השהייה מאד מורגשת מרגע שאתה לוחץ על הדוושה עד שהמנוע מגיע ל 4-5 אלף סל"ד אבל ברגע שהמנוע מגיע לשם הסחיבה מאד טובה. יש לרכב גם מנופים לתפעול "ידני" של התיבה וזה מאפשר תגובה קצת יותר טובה ויכולת לתכנן יותר טוב מראש את הכב
  7. ג'יפון ברמות המחיר האלה ואין התייחסות ליכולות נסיעה בשטח בטיולים משפחתיים? או שלפותח השרשור זה כלל לא חשוב, אין תכנית לנסוע בכלל בשטח? בכל מקרה לטעמי גם הפורסטר החדשה וגם הסיטרואן החדשה (שהוזכרה כבר לא מעט) הם רכבים מאד מאד מוצלחים שלא נכון להתעלם מהם בקטגוריה הזו.
  8. הם הוציאו כבר גם גרסה היברידית, רק שהיא גם קצת מאכזבת מבחינת הכח/מומנט/הספק. אתה בהחלט יכול להתייאש מסובארו, כל אחד והציפיות שלו, רק שים לב שמדובר באחד הדגמים הכי פופולריים שיש כיום בעולם הקומפקט SUV. כשסובארו נשאלו למה הם לא מציעים גם מנוע חזק יותר הם ענו שהם לא מצליחים לייצר את כל ההזמנות שיש להם עם המנוע הנוכחי. יש לרכב ביקוש אדיר בחלקים מסויימים של העולם. מניסיון של כמה חודשים עם הרכב (הדגם החדש יחסית - 2019), יחידת ההנעה דווקא מפתיעה לטובה. זה אכן מנוע אטמוספרי, ולא מדובר ברכב ספורט, אבל הוא מנוע מאד מוצלח, וכמו כל מנוע אטמוספרי בשביל להנות מרצועת הכח שלו צריך לבקר ב 5-6 אלף סל"
  9. מה שלי לא ברור בנושא הזה כבר הרבה שנים, איך המהנדסים בתעשיית הרכב רוצים להצליח לנהוג לבד בלי נהג אנושי, ולא מצליחים להעביר הילוכים לבד לפחות טוב כמו נהג אנושי? בחיאת, אם יש כאן איזה מהנדס מכונות שיכול להסביר את זה.. הרי זו פעולה כל כך פשוטה שכל אחד/ת מצליח לעשות לא רע.
  10. אנחנו אומרים את אותו הדבר, מי שמוכן לספוג ירידת ערך מאד גבוהה לרכב שכבר היום אינו חדש, זו אחלה עסקה בשבילו, במיוחד אם הוא מתכנן להחזיק את הרכב הרבה שנים ולתחזק אותו ברמה גבוהה. רק שלא ישלה את עצמו ש"רוב ירידת הערך מאחוריו". לוולבו ב 100 אלף יש עוד הרבה ערך להשיל, וזה יקרה יותר מהר ממה שמי שמאד רוצה את הרכב ינסה לשכנע את עצמו. כבר אמרתי, זה אחלה רכב, רק שב 100 אלף זו לא עסקה משתלמת. מי שיקנה 2014 שמורה ב 60 יעשה עסקה הרבה יותר משתלמת ונבונה כלכלית. לאנשים שקונים רכב יד 2 יש סט שיקולים אחר לגמרי מאנשים שקונים רכב חדש, בטח ובטח אלה שקונים רכב בן 7-9 שנים, אלה שיקנו את הרכב ממך בעוד 3 שנים.
  11. באמת מצחיק, אתה רק מחזק את הטיעון שלי. כשירצה למכור בעוד 3 שנים זה בדיוק יהיה המצב, וולבו שמתקרבת לגיל 10 שאף אחד לא רוצה : )
  12. בין איוניק וקורולה חדשות אין מה להתבלבל, הקורולה לוקחת בישיבה.
  13. נשמע כמו העסקה הכי לא הגיונית בעולם. אתה קונה רכב חדש - המשמעות של רכב חדש שהסיכוי לבעיות ב 3 השנים הראשונות הוא מזערי, וגם אז יש אחריות. לא צריך לעבור מבחן רישוי. הביטוחים היום יחסית זולים למי שיודע להתמקח. כל המוסכים הטובים היום מציעים שירות עד הבית בגרוש וחצי פעם בשנה. העלות במוסך ידועה מראש, אין הפתעות בגלל האחריות המלאה. הכל היום מאד נח באינטרנט ובטלפון. עלויות המימון היום נמוכות מאד בערך 2 אחוז שנתי. אם שומרים על הרכב יחסית קל למכור אותו. איזה ראש שקט הם נותנים? בשביל מה לתרום כסף לחברות האלה? מזכיר לי חבר שהחליט לקנות לפני כמה שנים פיקנטו חדשה בליסינג פרטי "רגיל" במחיר מופקע. בשבי
  14. הטיעון שלך הוא "יש מישהו שהפסיד הרבה יותר אז זה לא נורא" ? אם אתה חותם לי שתקנה את הרכב בעוד 3 שנים לפי מחירון של 65 אלף אני קונה היום אחת שמורה ב 100 אלף. אני אומר לך שאין לך סיכוי למכור רכב כזה בעוד 3 שנים ביותר מ 40 אלף, בהנחה שהנתונים שלו ממוצעים פלוס. תסתכל בכמה מפורסמות היום המכוניות האלה משנתונים 2012-2013 (והן נשארות הרבה זמן בלוחות). עד אז כנראה שתצא גם שנת מודל/צורה חדשה יותר. זה הגיוני שוולוו S60 2012 תעלה פחות מטויוטה קורולה 2012? מסתבר שכן. קח בחשבון ששוק הרכב משתכלל כל הזמן, כבר היום יש דילים מעולים ב 0 ק"מ מיבואנים "מקבילים" כאלה ואחרים, והשקל רק הולך ומתחזק מה
×
×
  • Create New...