Jump to content

בן-לביא

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של בן-לביא

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שוב תודה, כי התשובות שלך והשיח הולכים ומתחדדים. השימוש ברכב הו להתניידות J אני לא בטוח שמבין את השאלה. בערך 90% שימוש בהקשר עירוני (או אם להכיר באמת, בפקקים). הק"מ שלי צפוי להיות בין 9000 ל - 15,000 בשנה התקציב לתחזוקה הוא הנעלם כאן. אני בונה על ~ 1,000 ש"ח לחודש (לא כולל דלק). מבחינת תוכניות אחרות בחיים, חוסך כפי שציינת לנכס נדל"ן ראשון. אבל הייחוד של התקציב לרכב הוא כפי שציינתי לרכישה סביב 70-90 א' ש"ח ומשם תחזוקה ואחזקה (דלק, ביטוח וכיוצ"ב). כעת משהנתונים בפניך, האם מסתמן סוג רכב אחר ממה שציינתי אני? תודה, ככה: >>> לוודא שזה מנוע של וולוו ולא פורד, שבא עם גיר פלנטרי ולא רובוטי איך? איך מוודאים זאת? >>> קאדילאק, יש שמועות על בעיות ב-2 ליטר טורבו אני מדבר על דגמי SRX מנועי 3.6 וקילומטראז' ~ 150,000 ק"מ חיוך זה רכב שמשרת אותי ולא אני אותו. היתה לי פז'ו שמרוב תקלות שנאתי להביט על הרכב. מהיר זה נחמד, קצת יכולת לשבילים זה גם נחמד (אם אפשר). אם G37 זה אינפיניטי אז משם התחלתי את השירשור. אם התכוונת למשהו אחר אנא הסבר כי לא מבין לאם אתה מכוון אותי. לעניין האותיות האחרות שם, אותה הערה.. אני מאוד מאוד מאוד אתעצב לשלם אלפי שקלים על תקלה בהפתעה. סכום של עשרות אלפי שקלים, זה גיים אובר מבחינתי. הרכב יוצע למכירה כמעט מיידית.
  2. חסכתי כמעט שנה וחציץ נסעתי באוטובוס. במושב האחורי של ערסים נהגימוניות. סבלתי ואמרתי לעצמי שעם תקציב של 70-80 אלף חייב להיות רכב שיגרום לי לחייך כל פעם שאכנס לתוכו. זה הסיפור כאן. לא קשור לגודל הרכב. וכן, אני אוהב גדולות. ראיתי שקאדילק יחסית זולות. יש לכך סיבה? אבל חזרה לתגובה שלך. אתה מסביר לי מה זה לא חייב להיות ואני מעריך זאת אבל האם אתה יודע להצביע כדוגמא על מה כן יכול לבוא בחשבון? וולבו? ראיתי את דגמי ה - S60 החזקים. פחות אוהב את הרכב האפרורי הזה אבל הוא בוודאות יותר נחמד ממיקרה... בקיצור אנא כוון אותי. מצ'עמם לא? אני מאוד מתחבר אל הפרמטרים ששמת אתה. בדיוק אגב בסדר שכתבת אותם. נשארה שאלת התקציב. הייתי אומר שבא לי להוציא 60 אבל יכול להגיע גם לאזור ה 80 או אפילו 90 א' ש"ח האמת לא כ"כ מבין מאיפוא התובנה הזו. אני מחדד / מציב אופציות של ממש: קדליאק שנת 2013/4 מול וולבו S60 גרסת T5 Hit me
  3. עצה פרקטית ביותר. אומר כך: לא מדובר ברכב "תחביב" כך שהשבתה שלו מבחינתה מחזירה אותי לימי האימה של ה"רב קו"... האם נגזר עלי לסוע בקיה קטנה או ניסן מיקרה? (זה הילטון מול הרב קו אבל זה פחות מה שחלמתי עליו...) ורכב כזה מזדקן, הוא להבנתך "פחות מסוכן" מבחינה כלכלית?
  4. תודה. באמת נשמע מבהיל. נקודה. תודה על תשובתך. תוכל בבקשה לנסות להתייחס למה שאתה מכנה "דגמי הכניסה של יצרני היוקרה"?
  5. תגובה מעולה בעיני. תודה רבה. אבל זה מחזיר אותי לבדוק אופציות אחרות. (אני צריך רכב..) האם יש לי בכלל כאלה? ואין מוצאים מוסכניק שסומכים עליו ושהוא בעל מקצוע רציני? אזור רמ"ש - הרצליה
  6. הי לכולם. בבקשה ממי שהיה בעלים בפועל או שהוא בעל מוסך ויודע. אני מתלבט ברכישת רכב יוקרה ישן. מביט על גי'פ אינפיניטי EX37 שנת 2009 או על ב.מ.ו X5 שנה דומה או מעל. אין לי שמץץץץ בהחזקה של רכב שהוא מחד יוקרתי אך מאידך חצי גרוטאה בפועל וסביר שיזקק לתיקונים בתכיפות. רציתי לדעת האם אני מתאבד כלכלית ואם לא אז מה יהיה מספר שעלי להערך לו ברמה השנתית לאחזקת רכב כזה? שואל שאלה מאוד לא ממוקדת, אני יודע, כי אני באמת לא מבין לגמרי את המצב שנמצא בו. תודה מראש לעונים. ואם יש המלצות אז גם אשמח.
×
×
  • תוכן חדש...