שוב תודה, כי התשובות שלך והשיח הולכים ומתחדדים.
השימוש ברכב הו להתניידות J אני לא בטוח שמבין את השאלה. בערך 90% שימוש בהקשר עירוני (או אם להכיר באמת, בפקקים). הק"מ שלי צפוי להיות בין 9000 ל - 15,000 בשנה
התקציב לתחזוקה הוא הנעלם כאן. אני בונה על ~ 1,000 ש"ח לחודש (לא כולל דלק).
מבחינת תוכניות אחרות בחיים, חוסך כפי שציינת לנכס נדל"ן ראשון. אבל הייחוד של התקציב לרכב הוא כפי שציינתי לרכישה סביב 70-90 א' ש"ח ומשם תחזוקה ואחזקה (דלק, ביטוח וכיוצ"ב).
כעת משהנתונים בפניך, האם מסתמן סוג רכב אחר ממה שציינתי אני?
תודה,
ככה:
>>> לוודא שזה מנוע של וולוו ולא פורד, שבא עם גיר פלנטרי ולא רובוטי
איך? איך מוודאים זאת?
>>> קאדילאק, יש שמועות על בעיות ב-2 ליטר טורבו
אני מדבר על דגמי SRX מנועי 3.6 וקילומטראז' ~ 150,000 ק"מ
חיוך זה רכב שמשרת אותי ולא אני אותו. היתה לי פז'ו שמרוב תקלות שנאתי להביט על הרכב.
מהיר זה נחמד, קצת יכולת לשבילים זה גם נחמד (אם אפשר).
אם G37 זה אינפיניטי אז משם התחלתי את השירשור. אם התכוונת למשהו אחר אנא הסבר כי לא מבין לאם אתה מכוון אותי.
לעניין האותיות האחרות שם, אותה הערה..
אני מאוד מאוד מאוד אתעצב לשלם אלפי שקלים על תקלה בהפתעה.
סכום של עשרות אלפי שקלים, זה גיים אובר מבחינתי. הרכב יוצע למכירה כמעט מיידית.