מגאן קבריו
-
הודעות
332 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מגאן קבריו
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות חודשים ינואר - מרץ 2012, הנחיות בהודעה הראשונה
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
אך אני מוחק מספר רכב מהתמונה? אפשר הסבר? -
ענתיקות בדרכים ובחצרות חודשים ינואר - מרץ 2012, הנחיות בהודעה הראשונה
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
אמריקאית חמודה נחה לה במוסך באיזור רחובות, עוד באותו מוסך, אופל רקורוד שש ספרות ורום כאמל, סטיישן, ללא חלונות אחורים. -
ענתיקות בדרכים ובחצרות חודשים ינואר - מרץ 2012, הנחיות בהודעה הראשונה
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
-
היתי שוקל יפנית יפנית ידנית, אלמרה או כריזמה. מגאן דור שני 2002 ידנית תעשה את העבודה נהדר. בהצלחה
-
1986 ACCORD HATCHBACK DX 2.0L SOHC - שיפוץ
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של ADRIANFARINA בתוך רכבי אספנות
באותיות הקנות של ביטוח השמשות כתוב במפורש שהוא לא חל על רכבים ביבוא אישי.... מניסיון, היה לי ביטוח, אבל הוא לא כיסה שימשה שבורה.... אני נעזרתי ביבואן, קרסו, להביא שימשה היה יעיל מהיר ולא יותר יקר מ EBAY ומשלוח -
משה בקר 32 בראשון לציון בהצלחה
-
אפשר לבדוק אצל שכננו מעבר לקו הירוק, לפי מספר ה 127 בטוח שיש חלקים למכביר ובכלל זה פסי קישוט....
-
שבת שלום ישנו פחח בשם גולי, בראשון לציון, אזור תעשייה הישן אומן, עושה פלאים, ישר ולא יקרן.... דבר עם טל בהצלחה
-
שוב שבת ולכן שוב שבת שלום. רכב קבריולט הוא רכב עם גג נפתח, גולף קבריולט היא גולף עם גג נפתח עלויות הנסיעה ברכב לא שונות באופן משמעותי מרכב בעל מרכב סגור. עלות ישור הקו תלויה כמו הכול רכב בבעלים הקודמים. מערכת הגג בד"כ לא עושה צרות, היא לא חשמלית היא הידראולית שזה אומר פשטות ואמינות. החלפת ה"גג" משמע החלפת היריעה החיצונית, עולה כמו לצבוע גג ומכסה מנוע שנשרפו בשמש... בקיצור- תמצא אקזמפלר שמור (ויש הרבה כאלה) ולא שחוט מילד רע
-
להשקיע 10,000 ש"ח נשמע הרבה אני יודע, אבל מדובר בישור קו אמיתי, הרכב היה במצב מחריד ושוחרר ממנו לדרך חדשה במצב טוב מאוד, תזכיר לי בכמה ירדה במהלך אותה שנה הונדה סיביק מודל 2009 או רנו פורנס מודל 2009? אני מניח שהעשיריה שהוא השקיע מתגמדת לעומת העלות של אחזקת רכב חדיש. לאשתי יש יונדאי קופה 2.0 ידנית, לא רכב בעיתי, אם אני משכלל את ירידת הערך ואת עלות הטיפולים אני משקיע הרבה פחות ב"גרוטאה" המהנה שלי וגם אם עלות ההנאה היא קצת יותר (לא יותר) לא מגיע לנו לפרגן? ללא ספק ה 19היא לא מגאן, לא חשבתי שזה אותו דבר, נראה אותו מוצא מגאן- הלוואי שהיתי מאתר אחת נוספת. לעניין הגולף, צריך לזכור שהשוק לא משהו, לא בגלל שהיא קבריולט פשוט כי השוק רדום (מת) (בכול זאת עשרים אלף לרכב יליד 96-7) המייאטה - זו לא קבריולט היא משתייכת לקטגורית הרודסטאר, שני מושבים הנעה אחרוית, בניגוד לקבריולט שהיא רכב משפחתי, בגרסת שתי דלתות עם מרכב פתוח, נהנים משני מושבים אחוריים סבירים, ותא מטען פרקטי (באסקורט וברנו נכנסו לי עגלות ילדים) בכיסא האחורי בקלות התקנתי שתי כיסאות ילדים... הרודסטאר מתאים לרווקים, או לכאלה שהילד שלהם כבר נוהג בעצמו.... (בקרוב אצלי) בהצלחה
-
הגיע הזמן שאיש שפוי יכתוב את מה שכתבת ללא ספק הרכב השפוי לרכוש מקסימום הנאה, פחות בימי הקייץ הלוהטים דווקה עכשיו זו העונה, לא קר מדיי ובטח לא חם מדיי, ואם קר - מפעילים חימום.... הילדים מתים על הרכב הזה, הילד לא יסכים שתבוא לאסוף אותו ברכב אחר!!!! אתה תהנה מהנסיעה לעבודה וחזרה!!!!! אני אתן סקירה על הרכבים שהצעתה: רנו, אני מניח שאתה מתכוון ל19 קבריולט, עלו על הכביש כעשרה כלי רכב כאלה, הרכב מיוחד מאוד, יפה מאוד, בניגוד למה שאמרו, התחזקה פשוטה, כול מוסך יכול לבצע ישור קו לרכב, לא מסובך ללא מחשבים... חלקי פח? כשנגיע לנזק לפח ספק אם נשפץ אותו (לצער) אבל אם מתעקשים ניתן להביא מחו"ל בגרוש וחצי הכול, הגג ידני בלבד, ממש לא מסובך לבצע את הליך הפתיחה והסגירה, רכב מדהים- מומלץ לראות בגוגל תמונות, נ.ב. יש אחד למכירה ביד 2 מודל 92 (לא לחשוש מהמודל) מומלץ בחום. מגאן קבריולט- רכב מודרני הרבה יותר מה 19, כריות אויר, ABS גג הידראולי (חשמלי) העניין שעלו שלושה אקזמפלרים על כבישי ארץ הקודש, בורדו - שוכבת בראש-העיין לאחר שעברה התעללות לדעתי ללא טסט... צהובה (פעם אחרונה שראיתי אותה הייתה בבעלות של מישהו בטבריה) והכחולה שלי שלא למכירה... פג'ו- בתקציב שלך צריך לאתר 306 במצב וב וזה לא מורכב, אתה יכול לרכוש בקלות רכב כזה, לא לחשוש מהפג'ואיות שלה, שוב מכנית הרכב פשוט יחסית לכול רכב חדש, כול מכונאי יכול להתגבר על בעיות מכניות ברכב הזה. הרכב יפה (לטעמי) הגג רך, שוב הדראולי, היתרון הגדול - יש מספיק כאלה על הכביש כך שאתה תמצא בקלות. CTI נראה אותך מנסה למצאו אחת נורמלית, במצב טוב, הרכב מיושן מאוד, טכנית ובבטיחותית לא הבחירה שלי, בד"כ בהגג ידני יש מספר אקזמפלארים חשמליים. פורד XR3I- שוב אני משוחד, הרכב הקודם שלי - עד שנגנב (כן כן נגנב!!!!!) רכב אהוב, המנוע- הכי טוב שתוכל לבקש, גמיש חזק, 130 כ"ס זמינים מתלים משובחים (יחסית לקבריולו אחרות) כיסאות ריקרו כסטנדרט, הגה חד.... חווית נהיגה. היו לא מעט כאלה, כשחיפשתי תחליף לגנובה לצערי כולם היו גמורות מושמדות, אבל במחיר שלהם היום אולי כדאי לרכוש בעשר ולהשקיע עוד עשר בישור קו (יש מנוע כזה במצב נהדר בירושלים אצל יבואן בשם צי'קו), הגג כמובן הדראולי. נ.ב. ה XR3I מופיע בשנים 94-95 ב 95 יש כריות אויר ו ABS הדגמים הישנים יותר קיבלו מנוע 1600 עצלן אבל זול מאוד לתחזוקה, גם לא רע, יש אחת כזו מודל 92 למכירה נראית כמו עסקה לא רעה... גולפים: אני אישית מעדיף את ה 96 ומעלע, כמובן עדיף דגם ידני, זה גולף לכול דבר, למע העובדה שכשעושים ווקס חוסכים את העבודה על הגג. למרות שמבקשים עלהם 30 אלף ביד 2 הם נמכרים ב 22-25 אלף, ישנה אחת בירושלים ידנית לבנה שמורה כחדשה עם גג חדש כחול במחיר הזה - תרצה תגיד ואני אקשר בניכם(לא בבעלות ילד)... אם תתפשר על הידני אפשר לשקול את הקוואלאיר קבריולט באותו מחיר ואת הסאב (הרפתקאות לא פשוטות)
-
שרשור בנושא נהג חדש (2 נוסעים, מלווה, לימוד נהיגה, ביטוחים, וכו')
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של shellcase בתוך רכב כללי
בוקר טוב אני רוצה לדעת באיזה גיל ניתן להתחיל לימודי תיאוריה, ובאיזה גיל ניתן לגשת למבחן רישוי מעשי - טסט. תודה רבה -
מה עם רנו מגאן רצוי ידנית..... חלפים זולים, צריכת דלק סבירה מאוד.... נוחות, וכול זה באריזה זולה
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, חודשים אוקטובר - דצמבר 2011
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
ערב טוב, יש לך פרטים של הבעלים? אשמח לצרף לחניון כתורמת ועוד יותר מזה - כתאומה -
בית המקדש חרב בגלל שנאת חינם, הרכב נכנס למתחם גם אם בטעות, זה לא שמספר כלי הרכב שיכלו להשתתף היה מוגבל, הוא לא תפס מקום של חבר המועדון, לדעתי ראוי היה לתת לו להשתתף מבלי לפתוח תיבת פנדורה. מפגן כזה הוא מפגן כוח למועדון וראוי להפגין אותו כלפי כלל האוכלוסיה, חכמנו אמרו ברוב עם הדרת קודש, אני מניח שרכב נוסף היה מוסיף הדרה למועדון, אחרי הכול הצופים בשירה לא ידעו שפלוני לא שילם את דמי החברות במועדון.
-
אני מצטרף לאוהבים את הדגם, רכב חביב, אישית מעדיף את ה 124 - אבל לך תמצא אחת למכירה בארץ, מצאתה את ה 850 לך על זה, נראה לי רכב חביב, לעניין החלפים, אפשר למצוא, אחרי הכול זו פיאט רכב נפוץ יחסית לרכבים אחרים. בהצלחה
-
לא ממש, אבל גג אני יכול להבטיח שנמצא אם תקנה את הרכב, אם זה תנאי לרכישה תודיע לי ואני אמצא לך אותו בבקשה, 189 $ עלות של צבע לגג... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FIAT-850-CONVERTIBLE-TOP-67-68-69-70-71-72-73-/230600008680?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AFiat|Model%3A850|Submodel%3ASpider&hash=item35b0d4e3e8 בקיצור זו לא הבעיה.
-
הגג...נשמע מפחיד, עשוי מחומר רך, לא ניתן לצבוע אצל הפחח ב.... ניתן לרכוש בחו"ל תמורת כ 200$ +_ לא כולל משלוח, מגיע ארוז בחבילה כמו חולצה (ניתן להכניס בתיק קטן), ההרכבה לא סוף העולם, רצוי להעזר בבעל מקצוע תצטרך עזרה באיתור הגג, או המרכיב, אשמח לסיע
-
טיול שטח קל לחובבי השטח של carsforum, מי מגיע ?
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של שלומי בתוך פורום רכבי שטח
אולי אותו מסלול השבוע? מה אומרים המארגנים? -
אתה יכול ללכת על הויטרה הסטנדרטית שתי דלתות, מהמודלים האחרונים, 97-8 המחיר שווה לכול נפש, שוב אותו מנוע של בלנו . הגיר 4 הילוכים, (עלויות גרוש) אוכל 1/10 מניסיון שלי והיתרון הגדול לעומת הגרד-המשקל, משקל ג'וק כמו שאני אוהב לכנות. בכביש נוסע ממש כמו פריבט ובשטח כמעט כמו המר (נו טוב אז הגזמתי מעט)
-
פונטו קבריולט- רכב פשוט יותר, זול יותר לאחזקה,זול יותר ברכישה, ופוזה נהדרת
-
רנו 19 קבריולט, עלו לכביש שבע כלי רכב ביבוא סדיר ומספר דומה ביבוא אישי, יש למכירה שני רכבים לא במצב מזהיר, ובטח לא בשנתון חדיש. ב 85 אתה יכול לשקול S 2000 או MR2 רכבים יפנים אמינים.... הגולף כפי שצוין חולקת את המכלולים אם אחותה הסגורה, חלפים ומוסכים זו לא הבעיה, במיוחד אם תצליח לאתר את הבודד שהזמין רכב ידני. מרצדס מודל 1997-8 נכנס לקטגוריה, ושוב אלו אותם המכלולים של הרכב הסגור (למעט המרכיב של הגג) האלפה ספידר (GTV) יקר מציאות, מורכב בהחזקה. כפי שצוין אין דגמים נפוצים, אם יש אז זה את הפג'ו שהיא... רכב נחמד או היפניות הדו מושביות.... בהצלחה והרבה הנאה
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, אפריל - יוני 2011, הנחיות בהודעה הראשונה.
מגאן קבריו פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
איזה תירוץ עלוב, אפשר לקנות הכול כולל רכב מעוקל אשמח לסייע למי שיבחר לרכוש את הרכב בהסרת העיקול, זה עניין של תשלום לבעל החוב, הוא יכול לעקל את שווי הרכב לא יותר לא פחות וכמו שהוא נראה הוא לא שווה הרבה (בהערכת שמאי כמובן) ולכן ניתן לשלם סכום מסוים לבעל הרכב ובמקביל לבעל החוב ולהעביר מיד בעלות לפני שקופצים חובות נוספים. אשמח לסיע לכול מי שיחפוץ בכך מאיר -
למה כן ולמה לא כבעלים של מוסטנג מודל 1995 כעשור עם הרבה אהבה נתחיל בלמה לא: 1. הרכב לא נפוץ מה שגורם למיעוט חלקים וגם אם יש אז הם יקרים. 2. הרכב לא נפוץ מה שגורם שלא בכול מוסך מכירים ומוכנים לטפל בך. 3. הרכב מיוחד, אתה נראה מיליון דולר בתוכו, בטוחים שזכית בלוטו, שאתה שחצן, נובו רישי.... 4. הרכב נראה מליון דולר רכב, ספורט אמתני אבל כול מיאטה תעשה לך בית ספר ברמזור/בכביש ישר/בנס הרים. 5. כי הרוח מאחור תעשה קשרים בשער של החברה שלך (ותאמין לי תהיה לך אחת/שניים כאלה) למה כן: 1. כי הרכב נראה מליון דולר ועולה 100,000. 2. כי החלקים אצל היבואן יקרים מאוד אבל מאוד מאוד זולים בארה"ב. 3. כי בכול פעם שתצטרך להחליף חלק (ליבא חלק) תנהג ברכב אחר (אני יכול לספר חוויות משיפוץ גיר, רכשתי רכב אחר תחליפי) 4. כי בסה"כ רכב שנותן תמורה מדהימה לא לכסף שהוא עולה אלא בכול קנה מידה. 5. כי כול אחד שיראה אותך ידע שאתה ההוא עם המוסטנג,. זה לא רכב, זה אגדה מוטורית, חלום של דורות שלמים של אנשים שגדלו וחונכו על האגדה ששמה מוסטנג- ואתה מגשים את החלום!!!!!! בקיצור ז.... על הדלק (עוד 500 ש"ח בחודש לכול היותר) תהנה מהחיים ועכשיו!!!!!
-
בניגוד לקודמי לך על הפולו היא הכי טובה בשטח, מגיעה עד המיים בפלמחים (בקיוסק מוכרים מיים אתם יכולים לבדוק) מטפסת על כול גיבעה (גבעת עדה למשל) בשבילי הכפרים חבל"ז (בכפר שמריהו היא מלכה) בקיצור הכי טוב פולו ב 50,000 לשטח (או שזה טורג ב 500,000?) תחליט מה אתה רוצה, בחור או בחורה? לא כול מי שהולך על שתיים יוצאים איתו/איתה.... לא כול מה שיש לו ארבע רגליים אוכלים....
