שלום לכולם.בבעלותי קאדילק 2009 3.6 .אני חושש שהמוסך מרמה אותי . אנא עצתכם.
לפני שבוע עלה חום המנוע ובמוסך החליפו את משאבת המים. בתום התיקון וכשירות עבורי, נהג מהמוסך נסע עם הרכב לביתי מרחק 50 קמ כאשר נורת ההתראה של המנוע
דלקה כל הדרך
ובנוסף התראה לפי כוח המנוע מופחת
reduced
. לדעתי רשלנות וחובבנות. לבקשת המוסך נכנסתי למוסך בעיר שלי ושם נבדק הרכב ובמחשב הייתה התראה שהבעיה במשאבת מים שאתמול הוחלפה.....!!!!
יותר מזה המכונאי טען שיש אוויר במערכת והיו חסרים 2 וחצי ליטר מים!!!!! אני לא מבין איך רכב יוצא כך! החצופים אחרי כל זה טוענים כעת
שמנוע המאוורר הלך ועלות התיקון 3000 שח
ואין קשר בין החלפת משאבת המים והנסיעה עם ההתראות לביתי. לי העניין נראה חשוד מאוד. זו אותה מערכת קירור ואני חושש שמסבנים אותי ובגלל רשלנות שלהם אולי ישנה בכלל בעיה במנוע ובטח שהחלפת המאוורר צריכה להיות ללא חיוב.
אנא אני לא מבין בנושא מה דעתכם??!!! המון תודות