Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אבל אתה מסכים שאם הרכב היה עולה על ליפט אפשר היה לזהות נזילות לפני שהם היו הופכות לקטלניות.

כמובן שיפוץ גיר ורדיאטור ואלטרנטור וכבל בלם יד וכל שאר התיקונים זה בלאי,אבל ה"לב " של הרכב זה המנוע לא תטפל בו החולה ימות.

אני אספר לך שרק השבוע אבא של חברה שלי(הבחור שטיפל באותו פעם בשנה בלי קשר לק"מ) גמר מנוע שני של ניסאן אלמרה דור ראשון אחריי שכבר שבועיים הוא מכניס אותה כמעט כל יומיים לתיקון של נזילות מים והתחממויות.

הוא מהדור הישן שחשב שאם רכב ישן מאבד שמן ומים זה סביר ואם הוצאת טרמוסטט עקב התחממות לא תשים חדש.

 

בעניין הבחור הנ"ל פורד זה לא מאזדה יכול להיות שעם מאזדה לא היהי כלום אם לא יטפלו 3 שנים ברכב.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בעניין הבחור הנ"ל פורד זה לא מאזדה יכול להיות שעם מאזדה לא היהי כלום אם לא יטפלו 3 שנים ברכב.

המנוע שלו זה ועוד איך מאזדה.

 

זה מנוע MZR של מזדה 6, שפורד מייצרים ברישיון, וקוראים לו Duratec. לאחרונה הם גם חיברו לו טורבו, וקראו לו Ecoboost, אבל המנוע הוא אותו מנוע.

 

לא ברור למה הם לא שמו גם גיר 4F27 של מזדה, שבפוקוס MK1 עובד מצויין, ככה המונדאו הייתה הרבה יותר אמינה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם במאזדה אי אפשר להזניח ולא לטפל 3 שנים ולא לגרום לנזק רציני. החבר שלו הולך לקבל צ'וריסוס בהפתעה יום אחד.

תחפשו קצת על נזקי בוצה במנועים ותראו כמה רע זה עושה למנוע. הרכב מתאמץ יותר, מתחמם יותר, עד שמשהו קורס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מעניין האם גם ברכב הנוכחי שקנית תלך בגישת ה "כי חשבתי שזה לא רלוונטי לרכב ישן ורציתי לחסוך" ותמשיך ב "רק לתדלק ולנסוע" ולבסוף תבחר ב "שיש רכב והוא מתחיל לתת צרות בצרורות - לשלוח אותו קיבינימט ולקנות אחד אחר.

צודק, כולם אמרו לי את זה לא הקשבתי. :sad:"

?

 

מקווה שלא תבין לא נכון, אני אמנם קצת עוקצני, אבל כואב לראות רכב שמוזנח בגלל גישה שכזו, ועוד רכב עם נתוני פתיחה טובים.

פורסם

קמצן משלם פעמיים. או במקרה שלך, 15 פעמים. תחשוב שכל זה היה נמנע אם היית לוקח את הרכב לבדיקה לפני הקניה.

ובאמת שהכסף בעיני הוא לא הפקטור, אלא העוגמת נפש והאי שקט הזה שמלווה אותך. מחילה על הבוטות, פשוט בעיני זה סיוט.

מה שכן, למדת שיעור שכנראה לעולם לא תשכח, אם כי קצת מצחיק על גבול המעניין שבחרת שוב פעם במונדיאו.

פורסם (נערך)
מעניין האם גם ברכב הנוכחי שקנית תלך בגישת ה "כי חשבתי שזה לא רלוונטי לרכב ישן ורציתי לחסוך" ותמשיך ב "רק לתדלק ולנסוע" ולבסוף תבחר ב "שיש רכב והוא מתחיל לתת צרות בצרורות - לשלוח אותו קיבינימט ולקנות אחד אחר.

צודק, כולם אמרו לי את זה לא הקשבתי. :sad:"

?

 

מקווה שלא תבין לא נכון, אני אמנם קצת עוקצני, אבל כואב לראות רכב שמוזנח בגלל גישה שכזו, ועוד רכב עם נתוני פתיחה טובים.

 

אני לא חושב שאני אשם במה שהולך פה. תזכור שכל זה קרה תוך שנתיים ברכב שנקנה כאשר הוא טופל לפי הספר.

 

כמובן שאם אתה חושב אחרת אני אשמח לשמוע, אבל היכן לדעתך נכנסת האחריות שלי?

 

לדוגמא הגיר, הלך שבועיים אחרי שקניתי את הרכב. והתנהגתי אליו הכי יפה בעולם ..

 

מה שכן - לא הייתה לי הבנה ברכבים אז, אבל היום אני יודע שקניתי אותו עם קלאץ מאוד מחליק.

 

קמצן משלם פעמיים. או במקרה שלך, 15 פעמים. תחשוב שכל זה היה נמנע אם היית לוקח את הרכב לבדיקה לפני הקניה.

ובאמת שהכסף בעיני הוא לא הפקטור, אלא העוגמת נפש והאי שקט הזה שמלווה אותך. מחילה על הבוטות, פשוט בעיני זה סיוט.

מה שכן, למדת שיעור שכנראה לעולם לא תשכח, אם כי קצת מצחיק על גבול המעניין שבחרת שוב פעם במונדיאו.

 

אתה לא בוטה, אתה מתאר בדיוק את מה שאני חושב.

 

מאוד פחדתי לנסוע עם הרכב למרחקים, כשהייתי צריך לנסוע עם מישהי זה היה סיוט (ונתקעתי פעם עם ידידה .. לא נעים בכלל)

 

האמת היא - שזה לא פעם שניה שאני בוחר במונדאו.

 

בספמטמבר 2014 המשפחה הייתה צריכה עוד רכב , ומרוב אהבתי לרכב, עם מחירו המפתה,

 

הלכתי וקניתי מונדאו 2007, השכרה לשעבר, עם 113,000 קילומטר. מחירה היה 25 אלף.

 

להפתעתי הרבה, הרכב הזה חווה אותם תנאים כמו של ה-2002,

 

כרגע יש לו 167 אלף קילומטר - זאת אומרת גם עשה 50 אלף בפחות משנתיים, גם מקבל טיפול פעם ב-30 אלף ,

 

ומלבד חיישן למבדה שהלך לו ותוקן ב-280 שקל, אנחנו מקבלים ממנו שקט מוחלט כבר שנתיים. לפני שבועיים הלך לו ההילוך השני בגיר (הגיר מתפקד מושלם מלבד זה שהילוך 2 לא עובד),

 

אבל כעת יש תורם איברים ולכן כל התיקונים יסתכמו בעלות עבודה.

 

מונדאו פעם שלישית - אין מה לעשות, אני חולה על הרכב הזה. עם כמה חרא שהוא נתן לי, יש סיבה שהשארתי את הרכב הזה שנתיים אצלי. היה לי קשה להפרד ממנו.

 

מקווה שיהיה אמין כמו ה-2007. מה שבטוח, אני הולך לטפל בו לפי הספר. לא אזניח.

 

אנסה להצחיקך עוד יותר .. גם את ה-2007 וגם את ה2011 לא לקחנו לבדיקה :(

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם

אני את שלי לקחתי. לא שזה שווה הרבה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתה כן אשם בזה שהלך לך מנוע.

אחרי שקניתי את הרכב הקודם (סוזוקי באלנו) נקרעה לי רצועת התזמון במזל לא הלך מנוע.

נסעתי איתו 50 אלף ק"מ שבהם עשיתי יותר מחמש טיפולים תקופתיים ופעמיים החלפתי טיימינג(פעם שנייה עקב משאבת מים שנזלה).

והצלחתי למכור אותו ב1500 ש"ח.

אז כן יש לך אשמה בנזק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גיר סבבה, קורה. מה עם כל השאר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי זה רכב ישן וצריך לחסוך, המילים שלו...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ברכב ישן כדאי לצמצם את מרווח הטיפולים ולא להגדיל. אם הרכב צריך החלפת שמן כל 20 אלף קילומטרים לפי הוראות היצרן, אחרי שהוא עובר אצלי את הרף של 100 אלף קילומטרים, המרווח מצטמצם לכל 15 אלף קילומטרים. גם טיימינג, אם צריך להחליף כל 120 אלף, בפעם השנייה אני מחליף אחרי 100 אלף. אם תאמץ את השיטה הזאת, תאכל פחות מרור מרכב ישן, כי רכב ישן צריך יותר השקעה ולא פחות/ לחסוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...