Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר היה פורד מונדאו 02' או 03'.

לפני מספר חודשים בנהיגה נתקע הרכב והלך הגיר.

 

אם אני לא טועה היה לו משהו בסביבות היה לו מעל 169K על השעון טיפה יותר כניראה

 

מהתרשמות שלי הייתה שהמשפחה לא מבינה יותר מידי ברכבים והרכב יש סיכוי שהוזנח, 120 הרכב היה רועד וצריך איזון גלגלים, לא נעשה למה? כי 120 זה לא מהירות שצריכים להגיע אליה כך שאני מאמין שהמון דברים אחרים הוזנחו בו.

 

היה מורגש מעבר של ההילוכים של האוטו כמה חודשים לפני אז אולי זה היה רמז מקדים.

 

בכל מקרה בתור נוסע ברכב הרכב מאוד מרווח ונוח לסוע בו גם מאחור. צריכת דלק בנסיעה בין עירונית אם אני לא טועה יצא 1:10 (זה היה מזמן) שזה סביר לרכב כזה.

מסרב לחתום:evil:

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כשהלך הגיר, היה צריך לבדוק למה, מאיזו סיבה - גיר לא שובק סתם ככה, יש סיבה, גורם כלשהו.

ובאותה הזדמנות של החלפת הגיר, בודקים את השאר.

 

אגב, בנוגע למרווחי טיפולים שממליץ היצרן/יבואן (למרות שדובר על זה לא פעם), אני מתייחס אליהם בתור המלצה ולא יותר מזה - אני נוטה להחמיר. אם היצרן אומר כל 30 אק"מ, אני אעשה כל 15אק"מ.

לעיתים הנזק הוא מצטבר, ורק אחרי 100 אלף או יותר הוא יבוא לידי ביטוי.


×
×
  • תוכן חדש...