Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כי חשבתי שזה לא רלוונטי לרכב ישן ורציתי לחסוך

קנית רכב ישן (לא כזה ישן) וטיפלת בו פעם אחת במשך יותר מ50K ק"מ.

הזול עולה ביוקר ובסוף קיבלת בדיוק ההפך מחיסכון.

 

רכב ישן או חדש, חייבים לטפל בו לפי ההוראות אחרת הוא לא ישרת אותך כמו שצריך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק שתדע שבאופן אישי הצורה הישנה הזאת של המונדאו מזכירה לי הכי הרבה את הרכבים באמריקה(חיצונית)...

החדשים נראים כמו אירופאיות לכל דבר...

פורסם

הצורה הזאת היא גם הצורה הכי יפה מכל הדורות של מונדאו (חוץ מ5)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

איך שהדורות הקודמים של המונדאו ניראו זה לא קשה כול כך לעשות רכב יפה יותר.

8)

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם זאת שאחריה ניראית לא להיט.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

דווקא לפני שקניתי את הרכב ממש בדקתי עליו וכולם אמרו שהוא מאוד אמין ואין איתו בעיות

 

בכל התגובות באתרי חדשות \ רכב , בשרשורים כאן, בתגובות ביד2 ועוד

פורסם

שמע, מבלי לפגוע, הרגת את הרכב.

חלק מהתקלות סבירות ומחייבות הגיל, השאר - הזנחה פושעת.

חיפשתי עם חברה שלי רכב, שישמש אותה, וכמות הפעמים שאנשים אמרו לי שהם מעולם לא עשו טיפול לאוטו כי לא היה צורך פשוט הזויה, אני לא מבין למה אנשים חושבים שאין צורך לבצע טיפולים סדורים.

 

לא מבין את ההיגיון הזה של לא לטפל ברכב.....

פורסם

גם אני נתקלתי בזה בעבר כשחיפשתי רכב.

הגדיל אחד לעשות והתגאה בכך שהוא כבר 3 שנים נוסע ורק "שם דלק",

וזה עוד לפני ששאלתי איפה וכמה הרכב מטופל. כששאלתי על מנת לוודא

האם הבנתי נכון, הוא אמר שאין שום צורך לטפל ברכב הזה, זה רכב "רק לשים דלק

ולנסוע". :roll::oops:

Guest ישליישלי
פורסם

יש לי מונדאו 2007 שקניתי לפני שנתיים וחצי עם 100k ועד עכשיו עברתי עוד 40k

בקנייה בוצע ישור קו החלפת צמיגים,שיפוץ מסרק הגה,וטיפול 10. הרכב מטופל רק במוסכים מורשים.

טיפול נוסף גדול ( מצתיים,שמן מנוע ,פילטר אוויר+מזגן,החלפת שמן גיר+טיפול =1250

תיקונים לא צפויים . פעמיים סידור מנגנון חלון חשמלי ( 300ש"ח לאחד )

שיפוץ תיבת הילוכים לפני חודשיים ( 5000 )

מעבר לזה כלום, הרכב מגלה אמינות מעולה.צריכת הדלק 1.10

הרכב מספק חווית נהיגה איכותית בכלום כסף.

Guest ישליישלי
פורסם

לכול רכב נקודות חולשה, עוד מעט 10 שנים על הכביש.לדעתי בלאי סביר.

לא חיישנים,ציריות,גומיות,בולמים וכו...נסיעה שקטה נוחה מרווחת מזגן מעולה.

מבסוט ומופתע לטובה, ביחוד בתמורה ובמחיר שקניתי את הרכב.

Guest ישליישלי
פורסם

לכול רכב נקודות חולשה, עוד מעט 10 שנים על הכביש.לדעתי בלאי סביר.



לא חיישנים,ציריות,גומיות בולמים וכו...

רכב נוח מרווח שקט ואיכותי מזגן מעולה

במחיר שלו התמורה מעולה.

פורסם

המסקנה העיקרית שלי מהסיפור היא לדעת מתי להפטר מרכב.

 

וכל מי ש"שופט" אותך על אי החלפת השמן - עזבו, זאת לא הבעיה. הוא החליף כל 30 אלף. לא מזה קרו כל התקלות. יש לי חבר שלא עשה בלאנטיס שלו טיפול כבר 3 שנים. נוסעת. לא שאני מעודד את זה. אני אפילו מקדים טיפולי יצרן, אבל התקלות מאי החלפת שמן זה לא מה שהבחור עבר.

 

שיש רכב והוא מתחיל לתת צרות בצרורות - לשלוח אותו קיבינימט ולקנות אחד אחר.


×
×
  • תוכן חדש...