Jump to content

yuraskor

  • פרסום הודעות

    1,353
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות yuraskor

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בסלון איטלקי על כביש 6
  • תחביבים
    כל דבר שיש לו מנוע וזוג גלגלים לפחות
  • מקצוע
    אחראי תחזוקה מכונת כביסה משוכללת
  1. אני יכול להציע גישה מעט שונה לפתרון הבעיה. קודם כל, כמו שאמרו קודמיי, ריפודי עור, בארץ, בתקופת הקיץ, הם לא "וואוו" - מניסיון, גם הצבע פחות משנה (יש הבדל בין לשבת על מושב שחור, לבהיר אבל הוא לא קריטי). לגבי אלקנטרה - צריך לזכור שלמרות שזו בחירה מצויינת, היא יותר יקרה מעור אמיתי, ודורשת תחזוקה תמידית אם יש רצון לשמור על המראה המיוחד של הסיבים. ועכשיו להצעתי: חפשי לך פיאט 500 לאחר תאונה, עם רמת גימור גבוהה, נתקלתי בכמה שהגיעו עם ריפוד עור יפהפיים, ואני חושב שיש גם משענת יד מקורית - ותחליפי, זה יהיה זול יותר, יפה יותר, וכמובן שזה יהיה מקורי.
  2. הסט עדיין מחכה לקונה.... בנוסף עוד כמה דברים שצריך להיפטר מהם: קסדה של shoei מהסדרה RYD, מידה XXL - מגיעה בנרתיק בד+מגן אדים פנימי, נקנתה לימי מסלול, אבל מעולם לא הגעתי אליהם. מצלמת ניקון D3 עם קצת פחות מ110K הפעלות תריס, מטען לשתי סוללות, כרטיסי זכרון ותיק צילום של LOWPRO. עדשת סיגמה 20mm f1.4 - נקנתה בארה"ב באדורמה ניו-יורק עדשת 17-35 f2.8 של ניקון, עם מנוע AFS תקול עדשת 28-70 f2.8 של ניקון עם מנוע AFS תקול. עדשת 80-200 af-d, עובדת תקין, אבל קוסמטית חסר את הגריפים של טבעת הפוקוס והזום. עדשת TOKINA FISH
  3. למכירה רביעיית מזרקי ID1050. היו מורכבים מס' חודשים עד לעצירת פרוייקט הבניה. מבקש 1000 שקלים על הרביעיה. לפנות פה או בנייד 05081313 שש שתיים. נייד בין פ"ת לטבריה
  4. מציע למכירה סט הגה+דוושות+גלגל הגה נוסף. סט הה+דוושות: thrustmaster t300rs gt גלגל הגה נוסף: thtustmaster 599xx evo 30? הסט נקנה לפני כחצי שנה, חובר פעם אחת לPS4 לבדיקה, ולא שומש פעם נוסף מאז. הסט והגלגל הנוסף עדיין בקרטון המקורי. מתאימים לPC ולPS4/3. המחיר עבור שניהם 2000 שקלים - יימכרו ביחד. ניתן לפנות פה, או בנייד:05081313 שש שתיים. נייד בין פ"ת לטבריה.
  5. עקרונית, אפשר לתקן ללא בעיה, אתה בסה"כ צריך כלי לשלוף את פין המתכת מהמחבר, ולחבר את החוט אל פין חדש. הכלי הדרוש לחילוץ פין המתכת: https://www.ebay.com/itm/Steelman-95839-Connector-Release-Electrical-Terminal-Block-Removal-Tool-Kit-Set/162240914286?epid=1039191111&hash=item25c64fe36e:g:1IAAAOSw-9NcpcJr הפין הדרוש:https://www.ebay.com/itm/50-Pcs-Crimp-Terminals-For-Wire-Repair-Part-number-000979009E-N-907-647-01/293098198429?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20190711095549%26meid%3D66b67485b1b54f5f91989e1d6be419e0%26pid%3D100047%26rk%3D10%26rkt%3D12%26sd%3D2927
  6. כתבת כי במידה ובוצעה הנמכה לרכב, ישנו שינוי בנק' מרכז גלגלול הרכב, וכי יש צורך לבצע תיקון לזרוע המתלה התחתונה - איך מבצעים את התיקון הנ"ל. הרי נק' חיבור הזרוע התחתונה (או המשולש התחתון) הן לשלדה, והן ליד סרן - קבועות. כנ"ל גם עבור המתלה האחורי? לגבי זוויות הקאמבר - במידה ומדובר על מתלה מסוג עצמות עצה כפולות והימצאותו של משולש עליון, איך אז יתבצע השינוי של הזוית?
  7. קודם כל, בחרת להתייחס למגבר שעבר תיקון - לא הכי יפה, אבל עושה את העבודה. לגבי השבט של חורנים עם מלחם ובדיל, אתה כנראה צודק, לדעתי, בזמנו הקפידו מאוד על ההנדסה של המעגל, כך שאף רכיב לא יפריע לרכיב אחר, מה גם, שאנשים היו מרכיבים את המגברים האלו. היום מי שמרכיב לך את הכל זו מכונה, אחת מדפיסה את הלוח, אחרת מורחת דבק, שלישית מדביקה את הרכיבים, ולבסוף יש מכשיר שדואג להלחים - אז הכל נראה מסודר ויפה. אם תוסיף לעובדה שהרבה רכיבים בודדים היום מוחלפים בSOC למיניהם, וקיבלת הפחתה נוספת של רכיבים. ואגב, הסאונדסטרימים האלו התחילו את החייהם איי שם בשלהי שנות ה80, ולא ה90.
  8. TOM_22 - וואלה אתה צודק, לא שמתי לב לנתון הזה, למרות שקראתי את הSPEC SHEET כמה וכמה פעמים. תודה! נראה לי שאבנה תיבה של 80 ליטר, ואחלק אותה לשתי תיבות של 40, ובמידת הצורך אקטין אותה לשתי תיבות של 31, או שאשאר עם תיבה בודדת של 80 ליטר בהתאם לפוסט שפורסם באודיוהוליקס, לדעתי ככה אוכל לנסות כמה אפשרויות, מבלי לבנות כמה תיבות, ורק לערוך שינויים לתיבה אחת.
  9. גם לפי האתר: https://www.diyaudioandvideo.com/Calculator/SpeakerBoxEnclosure/, וגם לפי https://forums.audioholics.com/forums/threads/seas-lotus-12-inch-car-sub-converted-to-home-use.113334/ הם מדברים על תיבות אטומות, ולא פורטד. בדרכ מעדיף להסתמך על ניסיון של אנשים
  10. לצערי ההתקדמות שלי איטית (עוד יותר ממה שחשבתי או ציפית, שלא לדבר שהיא רחוקה ממה שרציתי), אבל אין מה לעשות, אלו האילוצים. לבנתיים, אני צריך עזרה וייעוץ לגבי הסאב/ים. כאמור, התכנון היה 2 סאבים זהים של סיז, וכל אחד בתיבה אטומה של 64 ליטר לערך (למה 64 דווקא? משום מה המספר הזה זכור לי כנפח האופטימלי לתיבה עבור הסאב הזה, ברכב - ככה לפחות לפי מהנדס בסיז עצמם שהתכתבתי איתו. במקור, הסאב ישב בתיבה אטומה של 31 ליטר+- (אם הזכרון שלי לא בוגד בי), והוא היה נשמע טוב, אבל זו הייתה סוג של פשרה עבור הנפח, והפעם, החלטתי ללכת על כל הקופה, אז הנפח לא רלוונטי (אלא אם מדובר על 120 ליטר לתיבה בודדת).
  11. עבודה יפה עם הפרספקס - ורק על זה, ועל האומץ לעבוד עם החומר הזה מגיע לך שאפו ענק! תוכל בבקשה לפרט לגבי העבודה עם הגבס? איך בדיוק ומה בדיוק עשית איתו? זה נראה מעניין מאוד.
  12. צודק אדי, אכן נתון ההספק של הרמקולים זה נתון הספיגה, עם זאת, חישבתי גם את נתון הזרם שיצרכו המגברים, וגם ציינתי שנתון זה הוא נכון בתנאי שאני אבחר להשמיע מוזיקה בעוצמה מלאה, ובתדרים מאוד ספציפיים. אבל אני לא מאמין שאנצל אפילו 50% מהיכולת הזו. לגבי המצבר, אצלי מורכב בוש AGM 860 אמפר זרם הנעה, והאלטרנטור דיי חדש, כך שאני רגוע מאוד, וגם השימוש ב2 כבלים של 4g במקום ב4 של 4g (כדי לספק 240a בשיא) אני אשן בשקט. אגב רשמתי שזהו חישוב מאוד גס ולא הכי מדוייק, אבל היות ואני לא עובד בניצול 100%, אני יכול לחיות עם זה.
  13. שלבי ההתקנה יהיו לפי פרקי הזמן שיעמדו לרשותי - מעדיף להתחיל משהו ולסיים אותו באותו היום - גג יום למחרת - כי אני לא רוצה לנסוע ברכב חצי מפורק בכל פעם. בתחילה אני חושב שאדאג להעביר את החיווט הדרוש להתקנה - כלומר חיווט המתח מתא המנוע לתא המטען, חיווט המתח מהמגברים לרמקולים, וחיוות שיקשר בין היחידת ראש לDSP. בשלב השני בידוד הפח החיצוני של הדלתות+הכנת תבניות כדי לייצר סוגרים למחיצות הטכניות בדלתות (כדי לעשות את הדלת כמה שיותר כתיבה אטומה). לאחר מכן אני מאמין יגיעה שלב התקנת המגברים (איך בדיוק ובאיזה אופן, אני עדיין לא סגור - ב147 שהייתה לי עשיתי רצפה כפולה בתא המטען, אוליי גם הפעם, אבל לגבי זה
  14. יש היום לא מעט יחידות DSP שלהן חיבור HI-LEVEL כך שתוכל לחבר את המערכת של הרכב לDSP ישירות. או לחלופין, לשלוח אות דרך BT או WIFI ישירות לDSP. ישנן יחידות שהן מובנות DSP ומגבר (לא הכי חזקות, אבל יכולות להספיק למערכת צנועה). קח בחשבון שDSP שכזה הוא לא דבר זול במיוחד. מה התקציב, ומה הדרישות מה DSP (האם אתה רוצה קישוריות BT ישירות או לא, האם אתה רוצה שניתן יהיה לכוון את הDSP דרך טאבלט/סמארטפון או דרך הלפטופ, האם אתה רוצה DSP עם הגברה או ללא?)
  15. וזה הSOUNDSTREAM CLASS A50II. מבחינת גודל פיזי הוא מחצית מגודלו של הD200, והוא בעצם באותו הגודל כמו הD100II. (ישנו גם CLASS A100II והוא בגודל הפיזי של הD200II). כמו שרואים, חוץ מהתיקון שבוצע בD200 ע"י הבעלים הקודם בחול, כל המגברים (למראית עין) תקינים, אין קבלים שהתנפחות/התפוצצו/נזלו, אין סימני קורוזיה (שיתוך). מקווה שגם בחיבור לחשמל לא יהיו בעיות.
×
×
  • Create New...