Jump to content

yuraskor

  • פרסום הודעות

    1,351
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות yuraskor

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בסלון איטלקי על כביש 6
  • תחביבים
    כל דבר שיש לו מנוע וזוג גלגלים לפחות
  • מקצוע
    אחראי תחזוקה מכונת כביסה משוכללת
  1. למכירה רביעיית מזרקי ID1050. היו מורכבים מס' חודשים עד לעצירת פרוייקט הבניה. מבקש 1000 שקלים על הרביעיה. לפנות פה או בנייד 05081313 שש שתיים. נייד בין פ"ת לטבריה
  2. מציע למכירה סט הגה+דוושות+גלגל הגה נוסף. סט הה+דוושות: thrustmaster t300rs gt גלגל הגה נוסף: thtustmaster 599xx evo 30? הסט נקנה לפני כחצי שנה, חובר פעם אחת לPS4 לבדיקה, ולא שומש פעם נוסף מאז. הסט והגלגל הנוסף עדיין בקרטון המקורי. מתאימים לPC ולPS4/3. המחיר עבור שניהם 2000 שקלים - יימכרו ביחד. ניתן לפנות פה, או בנייד:05081313 שש שתיים. נייד בין פ"ת לטבריה.
  3. עקרונית, אפשר לתקן ללא בעיה, אתה בסה"כ צריך כלי לשלוף את פין המתכת מהמחבר, ולחבר את החוט אל פין חדש. הכלי הדרוש לחילוץ פין המתכת: https://www.ebay.com/itm/Steelman-95839-Connector-Release-Electrical-Terminal-Block-Removal-Tool-Kit-Set/162240914286?epid=1039191111&hash=item25c64fe36e:g:1IAAAOSw-9NcpcJr הפין הדרוש:https://www.ebay.com/itm/50-Pcs-Crimp-Terminals-For-Wire-Repair-Part-number-000979009E-N-907-647-01/293098198429?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20190711095549%26meid%3D66b67485b1b54f5f91989e1d6be419e0%26pid%3D100047%26rk%3D10%26rkt%3D12%26sd%3D292798107254%26itm%3D293098198429%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100047.m2108 אבל אני מאמין שלא תרצה להשקיע בכל זה, ולכן ישנה האפשרות של PPF, אלא אם המחבר הלבן מתחבר ישירות למערכת, ואז חזרת לאופציה שהצעתי.
  4. כתבת כי במידה ובוצעה הנמכה לרכב, ישנו שינוי בנק' מרכז גלגלול הרכב, וכי יש צורך לבצע תיקון לזרוע המתלה התחתונה - איך מבצעים את התיקון הנ"ל. הרי נק' חיבור הזרוע התחתונה (או המשולש התחתון) הן לשלדה, והן ליד סרן - קבועות. כנ"ל גם עבור המתלה האחורי? לגבי זוויות הקאמבר - במידה ומדובר על מתלה מסוג עצמות עצה כפולות והימצאותו של משולש עליון, איך אז יתבצע השינוי של הזוית?
  5. קודם כל, בחרת להתייחס למגבר שעבר תיקון - לא הכי יפה, אבל עושה את העבודה. לגבי השבט של חורנים עם מלחם ובדיל, אתה כנראה צודק, לדעתי, בזמנו הקפידו מאוד על ההנדסה של המעגל, כך שאף רכיב לא יפריע לרכיב אחר, מה גם, שאנשים היו מרכיבים את המגברים האלו. היום מי שמרכיב לך את הכל זו מכונה, אחת מדפיסה את הלוח, אחרת מורחת דבק, שלישית מדביקה את הרכיבים, ולבסוף יש מכשיר שדואג להלחים - אז הכל נראה מסודר ויפה. אם תוסיף לעובדה שהרבה רכיבים בודדים היום מוחלפים בSOC למיניהם, וקיבלת הפחתה נוספת של רכיבים. ואגב, הסאונדסטרימים האלו התחילו את החייהם איי שם בשלהי שנות ה80, ולא ה90.
  6. TOM_22 - וואלה אתה צודק, לא שמתי לב לנתון הזה, למרות שקראתי את הSPEC SHEET כמה וכמה פעמים. תודה! נראה לי שאבנה תיבה של 80 ליטר, ואחלק אותה לשתי תיבות של 40, ובמידת הצורך אקטין אותה לשתי תיבות של 31, או שאשאר עם תיבה בודדת של 80 ליטר בהתאם לפוסט שפורסם באודיוהוליקס, לדעתי ככה אוכל לנסות כמה אפשרויות, מבלי לבנות כמה תיבות, ורק לערוך שינויים לתיבה אחת.
  7. גם לפי האתר: https://www.diyaudioandvideo.com/Calculator/SpeakerBoxEnclosure/, וגם לפי https://forums.audioholics.com/forums/threads/seas-lotus-12-inch-car-sub-converted-to-home-use.113334/ הם מדברים על תיבות אטומות, ולא פורטד. בדרכ מעדיף להסתמך על ניסיון של אנשים
  8. לצערי ההתקדמות שלי איטית (עוד יותר ממה שחשבתי או ציפית, שלא לדבר שהיא רחוקה ממה שרציתי), אבל אין מה לעשות, אלו האילוצים. לבנתיים, אני צריך עזרה וייעוץ לגבי הסאב/ים. כאמור, התכנון היה 2 סאבים זהים של סיז, וכל אחד בתיבה אטומה של 64 ליטר לערך (למה 64 דווקא? משום מה המספר הזה זכור לי כנפח האופטימלי לתיבה עבור הסאב הזה, ברכב - ככה לפחות לפי מהנדס בסיז עצמם שהתכתבתי איתו. במקור, הסאב ישב בתיבה אטומה של 31 ליטר+- (אם הזכרון שלי לא בוגד בי), והוא היה נשמע טוב, אבל זו הייתה סוג של פשרה עבור הנפח, והפעם, החלטתי ללכת על כל הקופה, אז הנפח לא רלוונטי (אלא אם מדובר על 120 ליטר לתיבה בודדת). מחיפוש באינטרנט, ולמרות שהסאב מאוד אהוב, אין יותר מדיי מידע על תיבות מומלצות, וההמלצה היחידה שמצאתי היא של בחור שהשתמש בו כסאב ביתי, ושם, לפי החישובים שעשה בהתאם לנתוני הסאב, הנפח האידיאלי הוא כ3.5 קיוביק פיט - שזה בערך 100 ליטר - עם זאת, וא טוען שבסוף בנה תיבת 2.85 קיוביק פיט (שווה ערך לכ-80 ליטר) עם כחצי קילו חומר מילוי. השאלה היא באיזה כיוון לבחור? ללכת על שתי תיבות אטומות של 31 ליטר? או שתי תיבות של 80 ליטר, או ללכת על כל הקופה ולעבוד עם סאב בודד בתיבת 100 ליטר! ולא, אין לי שום כוונה לבנות 5 תיבות ולהחליט מי מהן תיתן את התוצאה הטובה ביותר. נתוני הסאב הינם: nominal impedance - 4ohm free air resonance - 23hz vas - 94 liter qms - 5.92 qes - 0.56 qts - 0.51 החישוב שעשה הבחור מאחד הפורמים הוא הניח שהQTC יהיה 0.707 - ואם משתמשים בQTC-1 הנפח המתקבל הינו כ1.5 קיוביק פיט.
  9. עבודה יפה עם הפרספקס - ורק על זה, ועל האומץ לעבוד עם החומר הזה מגיע לך שאפו ענק! תוכל בבקשה לפרט לגבי העבודה עם הגבס? איך בדיוק ומה בדיוק עשית איתו? זה נראה מעניין מאוד.
  10. צודק אדי, אכן נתון ההספק של הרמקולים זה נתון הספיגה, עם זאת, חישבתי גם את נתון הזרם שיצרכו המגברים, וגם ציינתי שנתון זה הוא נכון בתנאי שאני אבחר להשמיע מוזיקה בעוצמה מלאה, ובתדרים מאוד ספציפיים. אבל אני לא מאמין שאנצל אפילו 50% מהיכולת הזו. לגבי המצבר, אצלי מורכב בוש AGM 860 אמפר זרם הנעה, והאלטרנטור דיי חדש, כך שאני רגוע מאוד, וגם השימוש ב2 כבלים של 4g במקום ב4 של 4g (כדי לספק 240a בשיא) אני אשן בשקט. אגב רשמתי שזהו חישוב מאוד גס ולא הכי מדוייק, אבל היות ואני לא עובד בניצול 100%, אני יכול לחיות עם זה.
  11. שלבי ההתקנה יהיו לפי פרקי הזמן שיעמדו לרשותי - מעדיף להתחיל משהו ולסיים אותו באותו היום - גג יום למחרת - כי אני לא רוצה לנסוע ברכב חצי מפורק בכל פעם. בתחילה אני חושב שאדאג להעביר את החיווט הדרוש להתקנה - כלומר חיווט המתח מתא המנוע לתא המטען, חיווט המתח מהמגברים לרמקולים, וחיוות שיקשר בין היחידת ראש לDSP. בשלב השני בידוד הפח החיצוני של הדלתות+הכנת תבניות כדי לייצר סוגרים למחיצות הטכניות בדלתות (כדי לעשות את הדלת כמה שיותר כתיבה אטומה). לאחר מכן אני מאמין יגיעה שלב התקנת המגברים (איך בדיוק ובאיזה אופן, אני עדיין לא סגור - ב147 שהייתה לי עשיתי רצפה כפולה בתא המטען, אוליי גם הפעם, אבל לגבי זה אני אחליט בהמשך). ולבסוף בחירת מיקום לטוויטרים - ואחרי שלב הרצה של הסט אתחיל לחפש מיקום למידים. לעניין החומרים האחרים, אני מנסה למצוא MLV טוב באיכותו ונגיש לקניה - אם יש המלצות לשילוב של עוד חומרים, אשמח לשמוע (קח בחשבון שהמטרה הסופית זה לא תחרויות SQ - אני פשוט רוצה להנות מהמוזיקה בדרכים). לעניין מיקום המגברים, כמו שרשמתי אני עדיין לא סגור על זה, אבל בוודאות לא על גב המושבים (ב156 יש מחיצת מתכת בין תא הנוסעים לתא המטען) - המיקומים שאני שוקל הם בנייה של רצפה כפולה, בנייה בצידי תא המטען, או אוליי התקנה על הפח שמתחת למדף שמתחת לשמשה האחורית. - אבל זה כאמור יוחלט יותר בהמשך. אם יש המלצות, הערות, הארות, תיקונים, אשמח לשמוע (אני לא מתקין מקצועי, ואין לי ניסיון מטורף בהתקנות - מה גם שאין לי את כל הציוד שהייתי רוצה)
  12. יש היום לא מעט יחידות DSP שלהן חיבור HI-LEVEL כך שתוכל לחבר את המערכת של הרכב לDSP ישירות. או לחלופין, לשלוח אות דרך BT או WIFI ישירות לDSP. ישנן יחידות שהן מובנות DSP ומגבר (לא הכי חזקות, אבל יכולות להספיק למערכת צנועה). קח בחשבון שDSP שכזה הוא לא דבר זול במיוחד. מה התקציב, ומה הדרישות מה DSP (האם אתה רוצה קישוריות BT ישירות או לא, האם אתה רוצה שניתן יהיה לכוון את הDSP דרך טאבלט/סמארטפון או דרך הלפטופ, האם אתה רוצה DSP עם הגברה או ללא?)
  13. וזה הSOUNDSTREAM CLASS A50II. מבחינת גודל פיזי הוא מחצית מגודלו של הD200, והוא בעצם באותו הגודל כמו הD100II. (ישנו גם CLASS A100II והוא בגודל הפיזי של הD200II). כמו שרואים, חוץ מהתיקון שבוצע בD200 ע"י הבעלים הקודם בחול, כל המגברים (למראית עין) תקינים, אין קבלים שהתנפחות/התפוצצו/נזלו, אין סימני קורוזיה (שיתוך). מקווה שגם בחיבור לחשמל לא יהיו בעיות.
  14. הSOUNDSTREAM D200 דור ראשון, מצורף גם התיקון שנעשה במגבר, לא הכי יפה, אבל המגבר עובד, ואני לא הצלחתי לשמוע בהבדלים בין הערוצים. שימו לב גם לאופן החיבור שלו לרמקולים ולמקורות המתח.
×
×
  • Create New...