Jump to content

Daniel car systems

  • הודעות

    194
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Daniel car systems

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

68

מוניטין

  1. לגילוי נאות אני עובד בתחום מכשירי DSP משולבים מגבר נוצרו כדי להעניק ללקוח מוצר שהוא יחסית ALL IN ONE במחיר נגיש DSP לבד כמו שאמרת עולה 3 צפונה לכן יש מכשירים שהם מובנים מגבר גם בסביבות המחירים האלה יש מגוון מוצרים טובים היום בשוק ואין מה לעשות שיש DSP עם התקנה אקטיבית לרמקולים התוצאה אחרת לגמרי !
  2. יש לך פה בפורום פוסט חדש נעוץ עם מספרי טלפון
  3. הפתרון הכי טוב לדעתי וזה מה שאני עושה בדרך כלל זה להעביר כבל מנחושת חדש לתוך הדלת ולבצע הלחמה נגד קורוזיה גם בחיבור לרמקול וגם בחיבור למולטימדיה
  4. מעולה עכשיו יש נתונים כנראה שיש לך נתק כלשהו או חיבור רופף שצריך לבדוק
  5. לגילוי נאות אני עובד בתחום . באיזה רכב מדובר? רמקול מקורי ? יש מגבר או אין ? תתן פרטים
  6. לגילוי נאות אני עובד בתחום אז ככה אם אתה מכוון את עצמך למערכת SQ ברוב המקרים משתמשים בקומפוננט 3WAY אך ורק קדימה ומוסיפים סאב יש רכבים שמשתמשים ב REAR Fill כדי להוסיף עוד נפח (לפעמים ברכבים גדולים כמו גיפים מעט חסר נפח בסאונד תלוי גם ברמקולים והאקוסטיקה של הרכב ). לגבי סאב לרוב מומלץ 12 אינץ כדי שיוכל לנגן תדרים נמוכים סאב 10 אינץ למשל יכול להישמע מדויק יותר אבל לא יוכל פיזית לנגן נמוך כמו 12 אינץ התיבה לסאב גם היא חשובה לא פחות אני אישית ממליץ ללקוחות שלי לבנות תיבה במיוחד לסאב כדי להפיק ממנו את מירב התוצאה DSP : תפקידו בכוח לתת לך את האפשרות לשלוט בכל חלק וחלק במערכת לתזמן את האלמנטים וגלי הקול כדי שיגיעו לנקודת האזנה בהרמוניה ואתה תוכל לקבל אפקט במה (PHANTOM IMAGE) בנוסף אתה יכול לכוון את הסאונד לפי טעמך האישי ואין לך הגבלות כאן לגבי ערבוב אלמנטים אין לזה מדע מדויק אפשר לקחת טוויטר של חברה אחת מידריינג של חברה אחרת ומידבאס אחר צריך לדעת לשלב בניהם בכיוונים בעזרת ה DSP ובנוסף עוד משהו ששכחת לשאול עליו איטום לרכב בידוד רעשים שאתה משקיע כבר במערכת כזו האיטום הוא בגדר חובה מהסיבה שאלמנטים חזקים מרעידים את הפח והפלסטיקה בדלת ובנוסף צריך לשמור את הסאונד בתוך הרכב רוב האנשים מזלזלים בזה מהסיבה שהם עדיין לא מבינים כמה הבדל יש לאחר איטום דלת ברמה נכונה . מקווה שנתתי לך תשובות לרוב השאלות שלך אם אתה עדיין רוצה לדעת עוד מוזמן בשמחה
  7. אם ככה אז תהנה מעבודה אקטיבית רק תצטרך לדעת לכוון את זה כדי לקבל "PHANTOM IMAGE" ותיזהר כי אתה יכול לגרום לך לנזק בשמיעה בקלות לגבי האיטום זה חלק מאוד חשוב מבחינת מניעת רעשי רוח נסיעה ו וייברציה גם בפלסטיק וגם בפח ויתן שיפור מורגש למידבאס הייבריד שלך ממליץ לך להשתמש גם בחומרים מסוג בוטיל וגם בחומרים שמיועדים ל sound absortion
  8. היי לגילוי נאות אני עובד בתחום אתה מחפש מסכים שהם תוצרת חברות מוכרות עקב ה CARPLAY לדוגמא JVC KENWOOD PIONEER ALPINE המכשירים האלה לא זולים אבל התמורה מעולה
  9. אהלן OREL_V לגילוי נאות אני עובד בתחום לגבי מעבר לאקטיבי אתה צריך לבדוק האם המגבר תומך בחיתוך גבוה ב HPF נניח מעל 3000 HZ אחרת אין טעם כי אתה תוכל לשרוף טוויטרים בקלות במעבר למערכת אקטיבית מומלץ להשתמש בDSP כדי באמת לנצל את התוצאה ולהנות מהעניין אם תרצה יעוץ נוסף ויש לך עוד שאלות אתה יכול לשאול בשמחה
  10. היי לגילוי נאות אני עובד בתחום יש מגוון פתרונות למניעת וויברציה בפלסטיקים רעשי קרקוש ועוד לגבי שדרוג הסאונד זה תלוי בתקציב להוסיף מגבר וסאב יתן שיפור בצלילים הנמוכים אבל זה לא הכל
  11. לגילוי נאות אני עובד בתחום היי למיטב הבנתי אתה גם רוצה לחבר את כל המערכת ל DSP? אין הרבה דגמים שמציעים את מה שאתה מחפש בגלל שתצטרך גישור בחלק מהערוצים בשביל סאב וופר וזה אומר לפחות גישור של 250-300RMS יש מגברי DSP עם יציאת RCA כדי להוסיף מונובלוק נפרד
  12. היי לגילוי נאות אני עובד בתחום אשמח להציע לך את השירות שלי במידה ואתה מעוניין צור קשר Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. לגילוי נאות אני עובד בתחום היי אז ככה כמה ערוצים המגבר שלך? אולי תצטרך להחליף מגבר כדי להוסיף רמקולים האם אתה מרגיש שמשהו חסר לך בסאונד? אולי עדיף לשדרג את הסט הקדמי למשהו איכותי יותר
×
×
  • תוכן חדש...