Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 15.3.2026 בשעה 10:48, ישה כתב:

מי לדעתכם אשם בתאונה

 

האם סרטון מבושל?

נראה כמו מקרה קלאסי של רשלנות תורמת, גם אם נראה שהרכב המשתלב הוא האשם העיקרי.
מצד אחד, האחריות הראשונית היא עליו - נתיב שנגמר מחייב השתלבות בטוחה ולא דחיפה בכוח.

מצד שני, מהסרטון זה כבר לא נראה כמו תאונה מקרית אלא כמו הסלמה בין הנהגים.
כשהרכב בנתיב בוחר לא לאפשר השתלבות, ואף נכנס לאינטראקציה שמזכירה ריב על הכביש, הוא לוקח חלק בסיכון.

יכול להיות שהוא באמת לא חייב לאפשר השתלבות, אבל עדיין מצופה מנהג סביר לנהוג כך שימנע תאונה כשיש לו אפשרות לעשות זאת.

לכן נראה שבית משפט יראה בזה מקרה של אחריות משותפת (רשלנות תורמת), ולא יטיל את מלוא האחריות על צד אחד בלבד.

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

פורסם

טוויסט

 

המצלם טוען שהוא בעל וותק של 23 שנים  במשטרת התנועה

 

ונגרם לו נזק לפי הצעת מחיר של מוסך כ 4200 ש"ח כולל מע"מ 

 

מה התם להגיד 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני שעתיים, ישה כתב:

המצלם טוען שהוא בעל וותק של 23 שנים  במשטרת התנועה

כבר נתקלתי ביום מפעם אחת בבורות של שוטרי תנועה (שלא לדבר על סתם אגו ענק שמונע מהם מלהודות בטעות, וגורם להם לנהוג בבריונות).

רובם מכירים כמה עבירות בודדות שנאכפות, לא מעבר לזה.

 

  • אהבתי 2
פורסם

הוספתי מידע שקיבלתי על עברו של המצלם. מסכים שזה לא רלבנטי לתאונה ובטח לא להבנת המצב החוקי למי אשם

 

ומה  לגבי גובה הנזק?

 

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 47 דקות, ישה כתב:

ומה  לגבי גובה הנזק?

ישה, איך מישהו יכול לתת חוות דעת על נזק לפי צילום מתוך הרכב הניזוק?

 

  • רעיון טוב! 1
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לכאורה המצלם מאיץ כדי לא לאפשר למצולם השתלבות, והוא לא מחשבן שבכך הוא דופק אותו כי הוא עסוק ב''לשמור את הנתיב שלו'' הייתי אומר 60 40 לרעת המצלם בצירוף אשמה תורמת של המצולם.

משתדל לעזור

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 16.3.2026 בשעה 08:20, ישה כתב:

עכשיו האם ניתן לקבוע באיזור השניה 14-17 מי סטה לכיוון מי?

לשאלה הראשונה, הסרטון נראה לי אותנטי. לא מבושל. אין סימנים מחשידים, הכל זז בצורה טבעית. 

לשאלתך המצוטטת:

image.thumb.png.12460715117aa4b43491d7b53f74aaca.png

 

כשרואים את הסרטון ומתמקדים ביד, רואים כמה היא זזה. זה להערכתי תואם לסטייה של הרכב המצולם- הוא לא הסיט את ההגה כולו בפראות אלא "רבע". מספיק בשביל להיכנס. 

מניח שחשב שזה יגרום למצלם לבלום ולתת לו פתח. 

 

שני אלו, צריך לצבוע להם את הביצים הענקיות שלהם לכבוד חג הפסחא ולתת להם על זה גם דו"ח על גרפיטי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

1. יד יכולה להחליק על ההגה מבלי לסובב אותו. 

2. בשלב הזה של הארוע הרכבים כל כך קרובים, שמדובר בסטיה כל כך קלה שמספיק הסטה כזו קטנה של ההגה, שאין ממש סיכוי להבחין בה בצילום הזה. שימו לב שגם כאשר הרכב מתקרב, זוית הגלגלים הקדמיים נראית ללא שינוי, כי היא קטנה מאוד.

פורסם
לפני 12 דקות, Be roo כתב:

1. יד יכולה להחליק על ההגה מבלי לסובב אותו. 

נכון. רק שבמקרה הזה, כשהיד זזה, הרכב גם זז... :lol:

לפני 12 דקות, Be roo כתב:

2. בשלב הזה של הארוע הרכבים כל כך קרובים, שמדובר בסטיה כל כך קלה שמספיק הסטה כזו קטנה של ההגה, שאין ממש סיכוי להבחין בה בצילום הזה.

בראייה שלי, זה לא בדיוק מה שקרה. 

היד זזה "רבע סיבוב", הרכב סטה בחדות יחסית באותו הזמן. 

תזוזה קלה בלבד הייתה גורמת לו לזוז אחרת, כמו שאפשר להניח שקרה, כשרואים אותו "מתמקם" קצת ימינה-קצת שמאלה לאורך הסרטון בנקודות שונות. 

לפני 12 דקות, Be roo כתב:

שימו לב שגם כאשר הרכב מתקרב, זוית הגלגלים הקדמיים נראית ללא שינוי, כי היא קטנה מאוד.

זווית הראייה לא טובה בנקודה הזו ולא ממש ניתן לראות את בית הגלגל; עם זאת, זה לא מחזק ולא מחליש את מה שאני טענתי. 

רבע סיבוב של ההגה, כמה הוא יסיט את הגלגל? כמעט כלום, אבל להשפעה שלו על הכיוון של הרכב תהיה משמעות רצינית. 

את מוזמנת לעשות את הניסוי הזה בעצמך ולראות כמה הגלגל יוסט בעקבות כזה רבע סיבוב של ההגה. 

רק בבקשה, בזמן שאת חונה, ולא תוך כדי השתלבות בנתיב שלא יהיה לנו פה מקרה של "2 שוטרים נפצעו בשיחזור" :lol: (מבוסס על מקרה אמיתי. קרה ודווח באתר חדשות בדצמבר 2011, 2 שוטרים נפצעו בשיחזור של רצח. אני לא נותן לינק, כי לא מצאתי את הכתבה עצמה, כל מה שיש לי זה סיוע של AI באיתור המקרה)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב  התיעצתי עם ה AI  מצ"ב

 

שלח  אותי לצלם את הזירה. קשה לאמר איזה נתיב מסתיים כי מדובר בכביש לא ישר סיבוב ימינה.

 

עמדתי באזור ההשתלבות בזמן לחץ 95% מכלי הרכב בנתיב שמאל נתנו זכות קדימה .לרכב בנתיב הימני 

5% בנתיב שמאל ברוב המקרים  בהאצה  פתאומית לקחו לעצמם את זכות הקדימה

דילוג לתוכן הראשיעזרה בנושא נגישות.docx

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...