Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש במקום תמרורי 621 או 622? אלה אמורים לההסדיר את זכות הקדימה.

 

שיטת הריצ׳רץ׳ מקובלת במדימות מסודרות (איני יודע האם כתקנה או כנוהג). בישראל? כנראה תלוי איפה. יש מקומות בהם היא פועלת היטב (אפילו כשמוצב 621/622), יש מקומות בהם כל דאלים גבר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, ישה כתב:

על הכיכר 

הארוע קורה אחרי הכיכר, בצמצום נתיבים בהמשך.

 

לפני 3 שעות, ישה כתב:

והמצלם נזעם על שלא קיבל את זכות הקדימה ומחליט ללמד את הכחול לקח?

נתקלת אי פעם בשופט שקיבל road rage  כטיעון? (חזרתי כמה פעמים לוודא שאתה זה שכתב את הדברים).

פורסם

טוף

 

התמרור שהיה לרכב הכחול 303 לפני הכניסה לכיכר בצד ימין    303 על הכיכר.

 

לפי הסרטון  נראה עומס תנועה והכחול מקפח את זכותו של המצלם בכיכר, הכחול אומר שהמצלם היה בנתיב השמאלי של הכיכר והוא נכנס לימני. המצלם  מתעצבן ובחלק שיוצא  מהכיכר מחליט ללמד את הכחול לקח זו הפרשנות שלי לאירוע לא הצדקה כלל וכלל.

 

עכשיו האם ניתן לקבוע באיזור השניה 14-17 מי סטה לכיוון מי?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
לפני שעה, ישה כתב:

האם ניתן לקבוע באיזור השניה 14-17 מי סטה לכיוון מי?

המצולם סטה.

אם עוקבים אחרי היחס בין הרכבים לקיה, המצלם שומר על קו די אחיד.

המצולם מנסה בהתחלה להדחף יחסית בעדינות ובפעם הראושנה מוותר (שניה 11), ואז נדחף בצורה חדה יותר (שניה 17, כנראה כי נגמר לו הכביש), רואים זאת יחסית לקיה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

אם מסתכלים על גלגל קדמי שמאלי של המזדה, לא רואים הפניה לשמאל. יתרה מזאת, המראה השמאלית של המזדה מסתירה את הקיה שלפניהם, כך שאינה יכולה להוות נקודת ייחוס. דווקא לאחר ההתחככות, ניתן לראות שקיה זזה ימינה בנתיב שלה.

מדובר על נתיב יחיד?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)

לא צריך לראות גלגל מופנה בסטיה קלה כזו. הם היו קרובים מלכתחילה. זה לא מכוניות מתנגשות, הוא לא סובב חצי הגה כדי לנגח אותו.

אבל ניתן בהחלט לראות שהמצלם שומר על קו עם הקיה, ואת המצולם לאט לאט נכנס לפריים ומסתיר את החלק התחתון של הקיה, בעוד החלק העליון שלה נשאר באותו מיקום יחסי לרכב המצלם.

לפני שעתיים, fatboy1340 כתב:

ניתן לראות שקיה זזה ימינה בנתיב שלה.

מדובר על נתיב יחיד?

מדובר על נתיבים מצטמצמים. הם פשוט הגיעו עד לנקודה שאין להם מקום יחד, אבל המצלם החל משניה 10 שומר על קו אחיד עם הקיה. בשניות של ההתנגשות הוא לא זז ביחס אליה בעוד שהרכב המצולם בחלט כן.

מאוד יתכן שהוא הגיע למצב שהגלגל הימני מתחכך באבני השפה וזה מה שהסיט אותו שמאלה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

שני נתיבים שהופכים לאחד 

 

בלי שום תמרור על הכביש עצמו או תמרור אחר שמורה למי הזכות.

 

אז מה חלוקת האשמה ?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 57 דקות, ישה כתב:

אז מה חלוקת האשמה ?

בהעדר תמרור, הזכות היא של הרכב בנתיב הימני לפי תקנה 64 ו׳

״נוהג רכב שנתיב נסיעתו מסתיים ועליו לסטות לנתיב סמוך, ייתן זכות קדימה לכלי רכב הנוסעים בנתיב שאליו הוא מבקש לסטות.״

 

היות וספירת הנתיבים מתחילה מימין, הרכב בנתיב ימין נמצא בנתיב מס׳ 1, והשמאלי ב-2. כשנתיבים מצטמצמים, נשארנו עם נתיב מס׳ 1 בלבד. לכן הזכות היא של הרכב הימני, כי הוא נשאר באותו מספר נתיב.

 

אבל פה כאמור יש שני נהגים שהחליטו להלחם. לו אני השופט, זה היה מתחלק 65 לשמאלי ו-35 לימני מהסיבות הבאות:

1. החוק לטובת הימני

2. ההגינות לטובת נורמת הריצ׳׳ץ׳

3. היתה לשמאלי הזדמנות לבלום קלות באיזור שניה 10, כשהרכב מימין רובו לפניו, ובמקום זה הוא מיהר לצמצם רווח.
4. הימני חטא בעיקר בתחילת הצילום, כאשר האיץ וצמצמם מרווח, אבל שם עוד היה מרווח מספיק לשני רכבים.

 

אבל לך תדע מה יחליט שופט.

 

פורסם

חן חן על התשובה המושקעת

 

מתנצל על חוסר הבהירות 

 

אין תמרור לגבי זכות הקדימה בצמצום הנתיבים , שלדעתי זה מה שרלבנטי, 

אבל יש תמרור 303 לרכב הכחול הן מהכיוון בו הגיע והן על הכיכר עצמה אם נלך אחורה פחות רלבנטי , אבל מסביר אולי מהיכן נולדה  הבריונות של נהג הרכב המצלם .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ומה אם 801 יוצר הצרה וסיום של הנתיב הימני - למעשה סוגר אותו, בעוד שהשמאלי נותר רחב, ללא שינוי?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין שום סימונים על הכביש שום תמרורים כמו 621/622 כלום  נאדה גורנישט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

השאלה לגבי 801 היתה תיאורטית, בתגובה לפוסט הקודם.

 

את הסרטון אני מתקשה להבין, האיכות הטכנית זוועתית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, ישה כתב:

חן חן על התשובה המושקעת

 

מתנצל על חוסר הבהירות 

 

אין תמרור לגבי זכות הקדימה בצמצום הנתיבים , שלדעתי זה מה שרלבנטי, 

אבל יש תמרור 303 לרכב הכחול הן מהכיוון בו הגיע והן על הכיכר עצמה אם נלך אחורה פחות רלבנטי , אבל מסביר אולי מהיכן נולדה  הבריונות של נהג הרכב המצלם .

בדיוק כאן קבור הכלב. אם אין תמרור של צמצום נתיבים, הרי "כל הקודם זוכה".  וכאן מדובר בשני טמבלים שרצו לבדוק של מי גדול יותר. מנסיוני בבית משפט  (אם לא יגיעו לפשרה עם הביטוח), כל צד משלם נזקיו.

  • אהבתי 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

ועל פי הסרטון הכחול ראשון  ואז המסקנה שונה ?

 

מקבל כאפשרות סבירה  את התזה כל אחד משלם את נזקיו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...