Jump to content

desertdriver

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של desertdriver

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. קראתי על ה308sw, נראה רכב סבבה חוץ מהנדסת אנוש (מעניין איזה מעצב "מוכשר" דחף את הראיון של לשים את השליטה של המזגן במסך מולטימדיה?) אסע ללובינסקי מחר לבדוק מה יש להם. יש דברים שצריך לשים לב אליהם בפג'ו? הבנתי שצריך להחליף כמה שיותר מוקדם רצועת טיימינג. ובכללי, יש לכם טיפים על איזה ריג'קטים ניתן להתפשר באוטו עם סביבות 90 אלף קמ? זה נראה שהמכוניות בליסינג עוברות התעללות ותמיד המוכרים מנסים למכור מכוניות עם מחלות. דוגמאות להיסטוריה בעייתית/תקלות בטופס בדיקה שנתקלתי בהם עם האסטרה: מנוע מזיע/דולף שמן, שיפוץ מנוע, החלפת מנוע, תיקון מסרקי הגה, שפשופים מתחת לאוטו. ואז המוכר בא בגישה של "מה אתה רוצה, זה אוטו משומש עם 90קמ, זה סביר שהמנוע יזיע ויש פנלים פגומים בדש"
  2. הבנתי שבעיית הlspi נפתרה אחרי שהיצרן החליף את סוג השמן המומלץ. האמת שהרבה אנשים סיפרו לי על בעיות אמינות של אופל אבל מצד שני , כמו שרועי אמר, הביצועים טובים. גם המחיר ממש סבבה. על פניו, הרכב הכי value for money שמצאתי בשנתונים, תקציב וקילומטראז' שחיפשתי. אז זה בסדר לקחת אוטו כזה אחרי שיפוץ או החלפת מנוע מנוע אם הייתה שם בעיית lspi? אגב, הנציג אמר שכנראה זה היה בעיה במחזיר שמן והחליפו אותו. עוד אמר שהוא חושב שיותר כדאי לקחת אוטו עם מנוע משופץ מאשר מנוע מוחלף לחדש (שלפי מה שהבנתי, ההפוך הוא נכון). לגבי פג'ו 308 והונדה סיוויק, אקרא קצת אליהן היום. כמה מקום יש במכוניות הנל? אנחנו אנשים גבוההים אז כמה שיותר, יותר טוב.
  3. הי, גלשתי הרבה פה בפורומים ונעזרתי המון מהמידע הקיים, הגיע הזמן לשאול כמה שאלות משלי, אודה לכם אם תוכלו לענות. אני מחפש סטיישן סביב שנות 2016/17 בתקציב בין 40 ל50 אלף ש"ח ואשמח לעזרתכם. בעיקרון חשבתי על קיה סיד או אופל אסטרה סטיישן (הדגם החדש עם מנוע 150 כ"ס) עם פחות מ100 אלף קמ. עשיתי סיבוב בסוכנויות ליסינג וקיבלתי כל מיני הצעות: 1. אופל אסטרה סטיישן 2016 עם 90 קמ 41 אלף ש"ח. אבל בהיסטוריה היה תיקון למסרקי הגה ונזילת שמן. בבדיקה שהחברה עשתה מכון, רשום רטיבות שמן במנוע. כשהסתכלתי, לא היה רטיבות והמנוע היה נקי עם ממש קצת אבק (כנראה שטפו את המנוע). גם מבפנים האוטו עם פנל מלוכלך עם שמן וכפתור שבור. 2. אופל אסטרה סטיישן 2017 גם עם 90 קמ, 49 אלף ש"ח, בהיסטוריה היה שיפוץ מנוע והרבה החלפת צלחות בלמים (כ3 פעמים). 3. קיה סיד 2018 עם 98 קמ 51 אלף שח. אבל החליפו לו מנוע במסגרת אחריות היצרן. השאלות שלי הם: 1. מישהו מכיר ויכול להגיד כמה אמין האסטרה בדגמים החדשים? 2. כמה נורא דליפת שמן, בהנתן שמתקנים את התקלה? האם זה יכול להעיד על תקלות עתידיות? 3. אותה שאלה לגבי מסרק הגה. 4. מה ההשלכות של החלפת מנוע\שיפוץ מנוע? האם כדאי להתרחק או שזה בסדר ואפשר להוריד על זה מחיר? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...