אני עובד במקום עם המון עסקים סביבי ומכירים אותי כאחד שמתעסק בכל קשקוש ושטות שקשור ברכב, אז מגיעים לי לידיים הרבה חלקים של "תבדוק לי אם זה עובד" מאנשים מסביב
אז במהלך השנים נתקלתי בהמון בוסטרים מנופחים שפירקתי מסקרנות
זה לא תחביב, יש לי תחביבים הרבה יותר מוזרים:-)
שום הבדל, כולם משתמשים בחוטי 10gauge רגילים, מולחמים לקונקטור ec5 כחול סיני רגיל, נדיר נדיר שנפלתי על קונקטור לא כזה, אני חושב רק אצל baesus ונוקו, אבל זה בעיקר מתבטא באריזה של הקונקטור שעשוי מחומר אחר ולא הפינים עצמם.
מה שכן, יש הבדלים בין התנינים בין המון חברות, פתחתי גם כאלה
יש כאלה שיש להם הגנה של מתח גבוה (מעל 14) כאשר חיברתי סוללות 6 תאים (22וולט) והגנה לחיבור קטבים הפוך.
עובי החוט כמעט זניח כי הוא ממש קצר, לא נתקלתי באחד שהתחמם לי בצורה מזהירה גם עם חיבור סוללה במתח גבוה וגם עם נסיונות הנעה מרובים וחיבור ממושך.
ב99.9% אחוז של הבוסטרים המעגל האלקטרוני הוא רק כדי להוריד מתח ל5v כדי לסייע לטעינה/פנס/יציאת יוסבי, כמובן במשוכללים יותר יהיו יותר התאמות לטעינה מלאה וכו, והכל מחובר שם לחיבור הבאלאנס של הסוללה
אבל בכולם היציאה מהסוללה לתנינים לא מבוקרת וישירה. הבקרה היחידה היא מהקופסא הקטנה שיש על הפלוס של התנינים