Jump to content

cabrio

  • פרסום הודעות

    355
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

12 נייטרלי

1 עוקב

אודות cabrio

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    מכוניות ואופנועים
  • מקצוע
    חייל
  • עמוד הבית שלכם
    http://cardomain.com/id/7121691

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. וואוו. אצלי יש אוסף גדול, אבל מתחיל רק באיזור גליון 70-80. אף פעם לא ראיתי גליונות של טורבו. זה הכי מעניין אותי, כל הכתבות הישנות האלו. אם תרצה למסור/למכור חלק או את הכל, אני אשמח.
  2. cabrio

    טוסון החדש, יש פרטים?

    זה מה שקורה כשיש מותג שמוכר כמויות גדולות, אנשי המכירות לא מתאמצים יותר מידי.
  3. זו גם הגישה שלי!! צודק בהחלט. פות"ש - תיהנה מהאוטו ואל תתרגש. אם זה נהיה כבד עליך, תמכור. תפסיד קצת, לא נורא. העיקר קנית מה שרצית ונהנית. זה מה שחשוב לדעתי.
  4. 108 מודל 2016 עלייה לכביש 11/16 צבע לבן שנהב יד שלישית 23,000 ק"מ בלבד! דגם Top active - גג נפתח ענק בצבע בורדו. ללא תיקוני צבע. ידיים פרטיות בלבד. מטופלת בחברה כולל קבלות על הכל. מערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה. הכהיית חלונות קדמיים - אחוריים כהים מקורי. מוביל איי. ביטוח זול , חסכונית מאוד בדלק. אלי 053-6262100 מחיר מחירון : 49,000 ש"ח. מחיר מבוקש : 47,000 ש"ח. גמיש מעט ליד האוטו. לא מצליח להעלות תמונות, מי שירצה אשלח בווטסאפ. לא בשבת בבקשה.
  5. קודם כל, מספר הידיים לא רלוונטי. בוודאי שלא באוטו כזה שכמעט ולא קיים פה. המצב של האוטו זה הדבר הכי חשוב. לי היתה מיאטה יד 11 שהמצב שלה היה הרבה יותר טוב מידיים שלישית ורביעית שראיתי. תבדוק את האוטו במוסך רציני שיודע מה הוא עושה ומתמחה בספורטיביות. מעבר לכך, מנוע מדהים ואוטו נדיר. במחיר הנכון ובמצב הנכון זו יכולה להיות אחלה עסקה שתיהנה ממנה כמו שצריך.
  6. יש לי חבר טוב שמטייל איתנו. יש לו פראדו ארוך שנת 2000. גם אני חושב שהמחירים של הפראדו והלנד קרוזר הם הזויים ומוגזמים. אבל.. נסעתי לא מעט באוטו שלו. אוטו כמעט בן 20, עם 350 אלף קילומטר, עבר חיים לא קלים בשטח ועדיין נוסע מצויין, הגיר חלק, עבירות מעולה, ואמינות סבירה. אחרי שנוסעים על זה, מבינים למה זה עולה ככה. אף טרופר או קינג לא ייתן את מוניטין האמינות הזה, ואת העבירות הזאת והשקט הנפשי הזה. הבחור מחזיק באוטו כ 5 שנים. שוב אני אומר, אני אישית קשה לי לחשוב לשלם 50 אלף על אוטו בן 20, שמור ככל שיהיה, אבל יש לזה הצדקה אם אתה מחפש שטח אמיתי וכביש נורמלי.
  7. לא בגלל בטיחות ירודה זה בטוח. בעיקר הירדמות וסטייה מנתיב, או טלפון. אני גם לא מת על האטראז אבל מפה ועד לספר סיפורים, זה קצת רחוק. כמובן מה שאני רושם זה מהיכרות אישית עם הכל , כאחד שכמעט 20 שנה בצבא ומתעסק בזה לא מעט. כרכב אמין וחסכוני לדרישות של פות"ש - האטראז עונה על הציפיות. איכות? נוחות וכד'? על זה כמובן יש הרבה מה להגיד אבל בדרישות הבסיסיות הוא בסדר.
  8. אתה אמיתי? מאיפה הבאת את השטות הזאת? אתה יודע כמה התהפכויות של אנשי קבע עם אטראז ראיתי, וכולם חיים ונושמים? רובם נפצעו קל דרך אגב.. אל תרשמו סתם דברים שמישהו אמר, ראה , שמע מחבר. זה לא רציני.
  9. בתור בעלים של mx5 2006, אני יכול רק לומר לך שאם עניין הכלבה חשוב, תיאלץ לרדת מזה. גם צ'יוואווה אין איפה לשים אם יושב מישהו לידך. בטח שלא ליד הרגליים שלו. האוטו צפוף ומספיק בול ל 2 אנשים במידה סבירה. כל דבר נוסף שתרצה לשים, כל עוד הוא נושם, לא יהיה לך איפה. באותה נימה אגיד שהאוטו מדהים, נראה טוב, נוסע ומתנהג נהדר ועם פלוס גדול של אחזקה שפוייה. זה אוטו שקונים מהלב בלי מחשבות על פרקטיקה וכלמיני. ממליץ בחום, אבל שוב אומר, בנושא שהעלית, לדעתי לא יהיה רלוונטי לך. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לשלוח לי טלפון בפרטי ונדבר בכיף אלי
  10. תודה על הסקירה כיף לקרוא נשמע קצת מוזר העניין עם הדלק. 570 קילומטר ולא ירד אפילו חצי טנק? זה קילומטראז של מיכל מלא במכוניות האלה. לא הגיוני שצרכת 12.5 לליטר והצלחת לעשות 570 קילומטר על פחות מחצי מיכל.
  11. כתיבה מצויינת ממש תענוג לקרוא. מזכיר לי את הרכב הראשון שלי לפני 20 שנה. פיאט 127 מנוע 900 סמק 4 הילוכים. נהניתי מכל רגע.
  12. תתחדש מדהימה!! הצבע יושב עליה בול!
  13. cabrio

    חווית רכישה - מיאטה nc 2006

    יוסי בדיוק רשמתי שאני מתחיל להתרגל לזה. לא חשבתי להוריד אלא להרגיש איך זה סטוק. יכול להיות שזה ירגיש לי רך מידי. אני רק אומר באופן כללי שרכב דיילי , קצת קשה לחיות איתו כשהוא מוקשח. אין ספק שיש יתרונות.
  14. cabrio

    חווית רכישה - מיאטה nc 2006

    שבוע טוב Bobby - לגבי מועדון הרודסטרים, אני כבר שבוע רצוף קורא את השרשור של miata FAQ. זה לא יאומן כמות המידע שיש שם. לגבי הקויילאוברים - אין לי מושג. ניסיתי לראות מה רשום כשהאוטו היה על הליפט אבל לא הצלחתי לזהות כיתוב כלשהו. אני אעלה תמונה ואולי משם נבין. 2. לגבי המקיף- קיבלת מחיר מצויין. אשמח לקבל טלפון של הסוכן הנ"ל. Hans - מסכים איתך לחלוטין. אני גם חושב שעדיף צמיגים רגילים ולא כאלו. עם רגילים אתה גם נהנה מהשקט, האוטו יותר רך, ומבחינתי זה שהוא פחות אוחז זה בונוס. אני לא נוסע במסלולים (בינתיים..) ולדעתי זה מיותר כל ההקשחות למיניהם והצמיגים המוגזמים. אבל זה מה יש
  15. cabrio

    חווית רכישה - מיאטה nc 2006

    תודה חבר אכן הוחלף בחודשים האחרונים: גג חדש. רביעיית צמיגים R888 פנסים חדשים מהחברה קדמיים ואחוריים NC2 ברקסים ריפודי עור בהתאמה אישית ועוד כמה שטויות. אשמח אם מישהו עם Nc עם מתלים סטנדרטיים מאיזור המרכז יצור איתי קשר בפרטי. אני עם קויילאוברים ויש לי הרגשה שאפילו יש פה בושינגים ו/או תושבות מנוע מוקשחות. האוטו פשוט קשה כמו בטון. לא מאמין שזה רק בגלל הקוילאוברים. זה מעולה מבחינת תחושות ומינון נכון של גז והגה בדריפטים אבל זו לא המטרה העיקרית שלשמה נקנה האוטו. זה רק חלק מהרעיון.
×
×
  • תוכן חדש...