Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם המנוע 1.6 הנוכחי הוא טורבו.

מה שכתבו פה בתחילת השרשור הוא שהסיבה לקנות רכב עם המנוע 1.2 היא המחיר של הרכב והדלק. אז אתה בעצם אומר שהמנוע 1.2 גם יותר חזק ואמין לעומת ה 1.6?

 

כן מנוע ה-1.2 ליטר יהיה חסכוני יותר, ואילו מנוע ה-1.6 ליטר חזק יותר.

על אמינות אפשר לומר מה שידוע עד עתה. מנוע ה-1.2 ליטר נמכר כבר כ-4 שנים בתצורתו האטמוספרית וכ-2-3 בתצורתו המוגדשת, ובשני המקרים לא ידוע על בעיות מיוחדות. מנוע ה-1.6 ליטר שמנכר כעת בכל ליין דגמי פיג'ו וסיטרואן הוא מנוע משודרג משמעותית מקודמו. המנוע הקודם (156 כ"ס) לא היה אמין בתחילת דרכו, אבל זכה לקיט של מותחנים ושידרוגים נוספים שפתרו את בעיות הילדות שלו. בכל מקרה המנוע החדש הוא מנוע משודרג (165 כ"ס), נמכר בארץ בערך שנה, ולא ידוע על בעיות מיוחדות.

ואחרי כל זה לא ניתן להסיק מכך שמנוע ה-1.2 ליטר אמין יותר ממנוע ה-1.6 ליטר.

×
×
  • תוכן חדש...