Jump to content

haranza

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של haranza

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

4

מוניטין

  1. haranza

    קמצנות

    איזה סיפורי זוועות, הוויכוחים שלי עם החברים שלי זה בדיוק ההיפך. צריך לרדוף אחרי חבר שלי בשביל חוב שאני חייב לו. מי שטען פה שחבר קמצן זה בסדר ויש גם פלוסים בבן אדם, אני נוטה שלא להסכים, בן אדם קמצן זה משהו שמשיק כמעט לכל אספקט בקשר (חברי\זוגי וכו'). זה לא שמדובר בחבר צמחוני או משהו שאפשר להסתדר, זה פשוט מעיק על כל פעילות חברית כמעט. יש פה סיפורים שאני בספק אם הם אמיתיים בכלל.
  2. לאחר החלפת מחשב גיר בסקודה יטי יש רעידות ברכב, ללא כל קשר להילוך. גם בניוטרל. האם יכול להיות שלא חיברו משהו טוב אחרי שהחליפו את המחשב? בסריקה עם OBD קיבלתי את הפלט הזה- Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Skoda VIN: TMBJF65L3D6010677 ============1============== 11003 Raw code: 002AFB ECU: Engine control unit[Archive (inactive)] Status: Test failed since last DTC clear, Test not completed during this operation cycle ============2============== 11003 Raw code: 002AFB ECU: 01. Engine control unit[Archive (inactive)] Status: Test failed since last DTC clear, Test not completed during this operation cycle לא מצאתי פרטים על השגיאות האלו, אשמח לעזרה ממי שמכיר. המוסכניק טוען שאין קשר בין ההחלפה של המחשב גיר לרעידות.
  3. היה לנו בצבא כזה של 1Kw, חתיכת חזיר. לא ידעתי שאפשר לייבא דברים כאלה, אני לא רוצה לדעת מה יעשו ערסים כשדבר כזה יפול לידיים שלהם
  4. היי חברים, כמו שכתוב בכותרת, כשהמנוע קר הסל"ד דיי גבוה (1700~) אבל תוך 2 דק' מתייצב ועובד בסדר גמור. שמתי לב שאחרי נסיעה שבה המנוע מגיע לטמפ' עבודה (לא בדקתי עם סטופר אבל נניח נסיעה של 5-10 דק' ומעלה) הסלד נהיה לא יציב- עולה ויורד בטווח של 200 סל"ד בערך. עוד שמתי לב שכשהסלד רוקד אז גם התאורה מצטרפת לחגיגה והם מתעמעמים בהתאם לסל"ד. דבר נוסף שקרה לי לאחרונה כמה פעמים, כשאני מתניע את הרכב ומשלב להילוך דיי מהר הסלד צונח מהר והמנוע נכבה. יש קשר בין התופעות? מה גורם לדברים האלו לקרות? תודה רבה
  5. תודה רבה. יש דרך לבדוק תקינות של הממיר או החיישן? או שצריך להמר ולהחליף את הזול מביניהם (אני מניח שהחיישן) ולקוות שזה החלק הבעייתי? לממיר יש אורך חיים מסויים או שהוא יכול לההירס מתערובת דלק עשירה מדיי או משהו כזה? אני מפחד שיש משהו שגורם לממיר לההירס ואם אחליף את הממיר ולא אטפל במה שגורם לו להתקלקל אני אצטרך להחליף ממיר שוב בקרוב
  6. קניתי רכב מסוג קיה קרניבל 2.7 v6 מודל 2008. מאז שקניתי את הרכב הייתה נורה צ'ק אנג'ין דולקת, במוסך בדקו את הרכב ואמרו שיש מיספייר בצילינדר 3, מאחר והקויל התקול נמצא מאחורי סעפת הפליטה העדפתי שיעשו את זה המוסך ולא להסתבך בהחלפה עצמית. הנורה כבתה באמת ונדלקה יום אחרי. היום סרקתי תקלות באופן עצמאי אחרי שקיבלתי את המתאם, אשמח אם תוכלו לעזור לי לפענח את התוצאות, זה נראה שיש כאלה שחוזרות על עצמן. Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Kia ============1============== P1690(20) Raw code: 169020 ECU: 11 Status: Test failed, Confirmed, Test not completed since last DTC clear OBDII: Wastegate Solenoid Circuit Malfunction Kia: W/Heater Relay Fault ============2============== P2271(20) Raw code: 227120 ECU: 11 Status: Test failed, Confirmed, Test not completed since last DTC clear, Test failed since last DTC clear OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - signal stuck rich ============3============== P0430(E0) Raw code: 0430E0 ECU: 11 Status: Test failed, Test failed (current drive cycle), Confirmed, Test not completed since last DTC clear, Test failed since last DTC clear, Warning indicator requested OBDII: Catalytic converter system, bank 2 - efficiency below threshold ============4============== P0116 Raw code: 0116 ECU: 11 Status: Confirmed OBDII: Engine coolant temperature (ECT) sensor - range/performance problem ============5============== P0430 Raw code: 0430 ECU: 11 Status: Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle OBDII: Catalytic converter system, bank 2 - efficiency below threshold ============6============== P0430 Raw code: 0430 ECU: 11 Status: Pending OBDII: Catalytic converter system, bank 2 - efficiency below threshold ============7============== P2271 Raw code: 2271 ECU: 11 Status: Confirmed OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - signal stuck rich ============8============== P0430 Raw code: 0430 ECU: 11 Status: Confirmed OBDII: Catalytic converter system, bank 2 - efficiency below threshold
  7. ליאור צודק. גם ככה המצב כרגע הוא וורסט קייס מבחינתך. השאלה אם בית משפט לא יכול לפסוק תשלום גבוה יותר או משהו כזה?
  8. מצלמת רכב במצב כזה הייתה חוסכת את כל הפוסט הזה כנראה. אני לא מבין למה אנשים לא מתקינים אותה, היום בעלות מאוד זניחה אפשר לקנות אחת איכותית
  9. אז הטענה שלך שוללת כל עקיפה? הרי התנאים החוקיים התקיימו גם כאן אלא שהנהגת הנכבדה החליטה לבצע פנייה אסורה כביכול (אם לא אותתה כאמור)
  10. אם נסע במהירות המותרת, ומסומן קו מקווקו כלומר מותר לעקיפה, למה שהוא ינחש שהגברת רוצה לפנות או יסע "בסבלנות" מיותרת? נסעה לאט, זכותה, זכותו המלאה לבצע עקיפה.
  11. מעדכן שטויו אין במלאי, גודייר יש רק 2 ישנים, וקונטיננטל יש במלאי אבל גם קצת ישנים, תאריך ייצור 2119, עדיף מבחינתי מסיני טרי. הוזמנו ומחר יותקנו בעזרת ה'
  12. לא בדקתי. מחר אני אפנה לפנצ'ריה באזור כדי לקבל הצעת מחיר וזמינות.
  13. אלו הצמיגים שעלו לגמר, אשמח להארות. TOYO OPEN COUNTRY U/T GOODYEAR EFFICIENTGRIP SUV CONTINENTAL CONTICROSSCONTACT LX מבין שלושתם האפישנטגריפ הוא היחיד שמתאים לכביש נטו. עקרונית הייתי מעדיף לקחת H/T כדי לקבל עמידות גבוהה יותר לשבילים וכד' שמדי פעם כן יכול להיות שאעבור בהם. השאלה שלי היא עד כמה האחיזה בכביש (ואיכות הבלימה בעיקר) תיפגע אם אקח את הטויו או הקונטיננטל בהשוואה לגודייר. כרגע יש על הרכב צמיגים של קונטיננטל משנת 2014 והבלימה זוועה. אני לא יודע אם זה בגלל שהצמיגים הם H/T או בגלל שהם ישנים מאוד (או גם וגם?!). תודה רבה.
  14. תודה רבה, אני כנראה אלך באמת על הדגם עם הצמיגים הכי טריים שיש. אשמח מאוד אם תוכלו לציין לי דגמים ספציפיים. באתר יד2 אני לא מוצא המון דגמים כמו את האפשינטגריפ. כמו כן, אין לי הגבלה על קוד מהירות ועומס? כי ברישיון לא מצויין כלום (מודל 2008 שאז הוכנסו התקנות).
  15. תודה רבה, אני מבין שהמבחר לא גבוה. מה החסרונות למעשה בצמיג שמותאם לשבילים קלים בנוסף לכביש מול צמיג שכולו מתאים לכביש? אולי כדאי להרחיב את החיפוש לצמיגים שהם לא כביש נטו. אם נוסעים פעמים בודדות בשנה על שבילים כדאי לרדת לצמיג H/T? אני חושב שלא, אשמח לשמוע נימוקים הפוכים. ContiCrossContact LX 2- ראיתי את הצמיג הזה של קונטיננטל במחיר מקביל לאפישנטגריפ SUV, לא ממש מצויין שם אבל האם זהו צמיג H/T? תודה שוב.
×
×
  • תוכן חדש...