Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה מעטפת הרכב עשויה מתכת ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כזאתה צריך לחתוך את הפח, לקפל קאנטים, לכבוש לצורה ואחר כך להעביר טיפול מונע חלודה זה הרבה יותר יקר מפלסטיק. מכבז הזרקה לכנף של אוטו זה דבר פצפון לעומת מכבש לכבישנ שלה מפח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

חלקים של המבנה הראשי של רכב צריכים להיות חזקים וקלים. לכך מתאימים חומרים מרוכבים (פיברגלאס או סיבי פחם) אבל חלקים מחומרים אלה יקרים ליצור המוני. לעומת זאת, חלקי פח מקבלים צורה במכבש, וזה תהליך טוב וזול ליצור המוני.

2tech_pic_chassis_monocoque.jpg

מבנה ראשי

ראה www.autozine.org/technical_school/chassis/tech_chassis.htm

 

החוזק הנדרש מחלקי מבנה משנים כמו כנפיים הוא נמוך ולכן ניתן ליצר אותם מפלסטיק בהזרקה, שזו טכנולוגיה זולה, אבל עדיין לא תחרותית יחסית לכבישת פחי פלדה.

 

לוח מכשירים כדאי ליצר מפלסטיק בהזרקה, כי אפשר לקבל צורה יחסית מסובכת בהזרקה אחת, בעוד שיצור לוח מכשירים כזה מפח מצריך חיבור מכמה חלקי פח, מה שמיקר את החלק.

 

גם במטוסים יש חלקים מחומרים שונים. בשורה התחתונה מה שחשוב הוא המחיר הסופי, כולל עלות האחזקה לאורך חיי הרכב או המטוס. כל שאר המטרות הם משניות וכפופות למחיר, כמו בטיחות, צריכת דלק, משקל, ביצועים, נוחות, סטייל ועוד.

עריכה אחרונה על ידי yehuda-k
פורסם

במקרה של לוח המכשירים יש שיקול בטיחותי מובהק בהפחתת פציעות במגע עמו, גם עקב רכות מסוימת וגם בשל היכולת להקנות לו צורה סגלגלה בקלות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • אחראי פורום
פורסם

מעשית זה אפשרי, המחיר כנראה שיהיה דומה או זול יותר, יקבלו רכב שחיצונית הוא rust free לכל החיים

ויעמוד בפגיעות קלות הרבה יותר טוב מאשר פח.

לכן אני חושב שמגבלה העיקרית היא שיווקית. איך אנשים יגיבו ל"מכונית מפלסטיק".

מניח שלא רק אצלנו דופקים על הפח וחיים בתפיסה של "עבה יותר-טוב יותר".

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יש עוד כמה שיקולים:

1. מיחזור

2. פלסטיק משחרר חומרים רעילים כאשר מתחמם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • אחראי פורום
פורסם

לגבי 2, לא רק שהוא יתחמם פחות מפח, ברמת הטמפ׳ האלה לא קורה כלום.

אינטריור מתחמם הרבה יותר וגם שם אין תופעות כאלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...