רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, קיבלתי לפני מספר ימים את הרישיון המשולם בדואר. בזמן הפתיחה שלו קרעתי בלי כוונה קרע באורך 5 ס"מ באיזור של סמל המדינה (כסוף). ניתן לגשת כך לביצוע הטסט או שעדיף לגשת ולהוציא אחד חדש? תודה,
הודעה אחרונה מאת Muzic4Ever, -
-
- 15 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
אתמול ניגשתי לבצע מבחן שנתי לרכב ולוחיות הרישוי שלי, היו דהויות, מאחורה ומקדימה. חשוב להקדים להגיד, כי לאחר שבדקתי, מתברר שיש פגם יצור במספר לוחיות יצור משנת 2012 ובנוסף מסתבר, שעל לוחיות רישוי, יש 5 שנות אחריות (בחיי שלא ידעתי שיש אחריות על לוחיות רישוי) ועקב 2 הדברים האלה, מגיע לי החלפת לוחיות רישוי חינם, לפי תקנה של משרד התחבורה. הגעתי לטסט ולאחר הבדיקה הראשונה, הבוחן אמר לי שאני צריך לבצע החלפת לוחיות רישוי, קידמית ואחורית. שאלתי את הבוחן האם החלפת הלוחיות הן בתשלום והוא ענה לי שכן, שאלתי מדוע לא חינם תחת אחריות והוא שאל לגיל הרכב (לא הבנתי למה) וזהו. לאחר מכן המשכתי לשאר התחנות ובסוף גיליתי כי נרשם החלפת לוחיות רישוי חינמיות, בגדר האחריות. אז יכול …
הודעה אחרונה מאת m1011409, -
OBD - רק Wi Fi? 1 2
מאת ארגiט-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
רכיב OBD שיעבוד עם אפליקציה לאייפון חייב להיות WiFi ולא BT? האם יש רכיבים שעולים דולרים בודדים ולא 80$ כמו OBDLink? (אשמח ללינק)
הודעה אחרונה מאת shapin, -
-
המחיר הרשמי של רנו פלואנס הוא 127 אלף ש"ח לבנזין אוטו' ו 131 אלף ש"ח לדיזל אוטו'. לפי הדו"ח השנתי של קרסו מוטורס בע"מ (עמ' 34): 407.9 מיליון שקל הכנסות "קרסו" ממכירת רנו פלואנס לשנת 2015 4434 רכבי רנו פלואנס נמכרו בשנת 2015 92.0 אלף ש"ח העלות הממוצעת של הפלואנס לקונה = 4434 / 407900 107.6 אלף ש"ח העלות הממוצעת של הפלואנס לקונה (בהנחה שיש להוסיף מע"מ) = 1.17* 92.0 חברת הליסינג משלמת פחות מהסכום הזה כי: - חלק מהקונים הם קונים "חלשים" (למשל אנשים פרטים) שמשלמים קרוב למחיר הרשמי. - חלק מהמכירות הם של פלואנס מדגמים יקרים יותר. - "קרסו" מסבסד את חברות הליסינג באשראי (עמ' 36 ) "יתרת האשראי והמימון שהעמידה החברה לחברות ליסינג והשכרה כאמור )לא כולל לפס…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
ראיתם את הכתבה הזאת? ציטוט: יבואנית מרצדס תיאלץ להתמודד מול תביעת ענק של לקוח, לאחר שהתקינה ברכב הפאר שלו מנוע קטן וחלש משמעותית מהמקורי מבלי ליידעו ולדבריו הונתה אותו. כלמוביל: "החברה לא תיכנע לניסיון פסול להתעשר על חשבונה". איך קורה שמתקינים מנוע אחר ברכב? ועוד רכב כמו ה-S65 AMG?
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מסביר לזוגתי שזה לא אני. זה ה-SMAX. יש לי ותק של 20 שנה על הכביש ומעולם לא קיבלתי כל כך הרבה הערות וטענות על צורת הנהיגה שלי. "אתה מפחיד אותי!" "תיזהר!" היא גוערת בי. מצטער, אבל אי אפשר אחרת. מספיק ליטוף על הדוושה והדבר הזה טס. הבלמים והאחיזה דוחקים בי גם הם.... יצא לי כמה פעמים להרכין את הראש בעת עמידה ברמזור אדום כדי שזה שעקפתי לפני רגע לא יראה אותי.... ואני בסך הכל בחור חנון מבית טוב. אני סוגר שנה עם הכלי הזה ולא מתחשק לי שום רכב אחר. גם לא איזה גרמניה עם סמל יותר נחשב. מאז ומתמיד, עם כל רכב שהיה לי, פזלתי ימינה ושמאלה ופנטזתי על אחרות. לא הפעם. השילוב של ביצועים, מראה ופרקטיקה עושים את שלהם. זה לא שהכל מושלם, ועל כך בהמשך, אך מדובר בחבילה באמת נהדרת למשפחה. …
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
שלום! רציתי לדעת האם יכול להיות שהשירוקו הלבנה מגיעה בשני סוגים של צבע לבן? אני שם לב שחלק מהשירוקו שאני רואה (בעיקר במודעות) נראות כמו לבן רגיל, וחלק מהן נראות כמו לבן פנינה מבריק כזה. האם באמת יש שני סוגים של לבן לשירוקו או שאולי זה אך ורק בגלל זווית צילום או אור שמש וכו'?
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
בבדיקת רישוי שביצעתי לפני שבוע גילינו שיש נזילה קלילה מהפילטר דלק. לצערנו אין פילטר דלק כזה בארץ ונאלצתי להזמין מחו"ל. האם אני מחויב להחליף את הפילטר דלק במוסך ולהביא אישור על התיקון או שמספיק שאני אחליף, הם יבדקו וזהו ? (אני מכונאי רכב שלא מתעסק במקצוע) תודה
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן ברשותי קורולה מודל שנת 2000 שלט אחד מקולקל ושלט שני תקין אך לפעמים עושה בעיות - וגם better safe than sorry אני מעוניין לרכוש שלט אוניברסלי שיחקה את פעולה השלט התקין חבר שלי אמר לי שפשוט מצמידים אחד לשני והוא לומד מהשלט הרגיל אשמח לדעת איך זה עובד בדיוק ואיזה שלט מומלץ כדאי לי להזמין תודה חברה נ.ב קיים לי גם שלט לחנייה בבית , אשמח גם לקבל המלצה לשלט גם לצורך ייעוד זה
הודעה אחרונה מאת arik100, -
ערב טוב לצערי הרב ביום שבת בבוקר 17/1/15 נגנבה לנו גולף MK5 2008 שהיייתה שמורה בקנאות מחנייון הפארק הלאומי ברמת גן בין השעות 12:00 ל12:45 בצהריים לאחר דיווח למשטרה הבנתי שכנראה הגולף שלנו לא הייחידה שנגנבהמאזור המרכז באותו היום, למחרת בבוקר התברר לי שנגנבו עוד מספר גולפים מחניון בית חולים מאיר בכפר סבא כולן נגנבו באור יום יכול להיות שמדובר במכת גנבות של הדגם הזה , לצערי אצלנו זה כבר מאוחר מדיי חברים בעלי VAGיות שימו לב בתקופה האחרונה אני שומע המון על גנבות באזור המרכז . מדובר GOLF MK5 2008 שחורה ג'נריישין שכנראה כבר לא תשוב .
הודעה אחרונה מאת ArikB, -
יואב נכנס למכונת הזמן ונסע 20 שנים אחורה לתקופה שבאמתחתו הייתה צרפתית חמה ומפתה לדבר עבירה (מכונית, תירגעו, הכוונה למכונית צרפתית...) הוא עשה את זה באמצעות פיג'ו 208GTI את המבחן המלא תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת dragonrs2000, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כן, ב.מ.וו של היום זה לא ב.מ.וו של פעם. מיצרנית "מכונית הנהיגה המוחלטת" היום בקו המוצרים שלה תוכלו למצוא דברים כמו X6 לאיש העסקים הלגיטימי וגם את הגרנד טורר - מיניוואן 7 מושבים בעל הנעה קדמית. אבל היי, מה אני מבין בכלל, מסתבר שהכניסה שלה לכל נישה אפשרית עושה טוב לעו"ש שלה ואם בזכות זה אנחנו יכולים לקבל M2 מה טוב, ואם בזכות זה אפשר לקבל (אפילו ברמת לראותן בלבד) מכוניות קונספט כמו ה-2002 הומאז' - דיינו עד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת foo_bar, -
-
- 2 תגובות
- 978 צפיות
לפני כמה שנים התקשרו אלי וקבעו לי תאריך לקורס נהיגה מונעת, לא ניגשתי ולא שאלו. לאחר כשנה קיבלתי בדואר מכתב בנוסח דומה לזה: "הנדון: שחרורך מחובת מעבר קורס נהיגה מונעת. עקב שינויי מדיניות אינך נדרש לבצע את הקורס, ראה מכתב זה כאישור על שחרורך מהגעה לקורס". ידוע שכל נושא הרישום לקורסים הללו פרוץ, מבולגן ומבולבל, וכזכור לי הסיבה שקיבלתי את המכתב הנ"ל היתה מכיוון שהיה אי סדר מטאורי ברישומים של האנשים שעברו את הקורס עד כדי כך שלא היה ניתן לדעת אם אדם התייצב או לא. יש לציין כי לפני כ10 שנים ביצעתי את הקורס. לפני כחצי שנה אשתי קיבלה מכתב המזמן אותה להגיע לקורס, עקב תקופת נהיגה (זוהי הפעם הראשונה שהיא עוברת את הקורס). אנו (אני, אשתי קצת חוששת) מתכוונים להימנע מלגשת למסחט…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
תראו יש לי את הרנו קליאו 2014 1.2 טורבו טיפטרוניק יש לי 2 שאלות 1.האם זה דופק משהו באוטו מכנית אם אני נניח מעביר ל- (N) ומאט ככה במקום על (D)? לשאולים שאני מאט עם (D) אז הרכב במהירות נמוכה מתחיל לרעוד לי... 2.שאלה אחרונה אם אני לוחץ גז על (N) ושהטורים נניח עומדים על 3\4 ומשחרר ל-(D) זה יפרפר כמו בהילוכים? אני פשוט רגיל להילוכים....
הודעה אחרונה מאת micha, -
- 2 תגובות
- 789 צפיות
ערב טוב. כפי שרשמתי בכותרת, בכל חברת ביטוח שאני נכנס לקבל הצעת מחיר, כשאני מגיע לבחירת סוג הרכב, גטה מנג'ר לא מופיע. לנפח המנוע שלי (1600) מופיע רק דגם טרנדליין. איך יכול להיות?
הודעה אחרונה מאת mike23, -
אני גר בעיר שיש בה לא מעט מעברי חציה על כבישים דו מסלוליים בלי רמזור. בכל פעם כשחוצה הולך רגל ואני עוצר אני חרד לשלומו. כבר קרה לי כמה פעמים שעקפו אותי במהירות מטורפת וכמעט דרסו את הולכי הרגל. היום היה השיא. עצרתי ואיפשרתי למשפחה לחצות, משפחה עם ילדים קטנים. הוצאתי יד מהחלון וסימנתי לעצור לרכבים שבאים משמאל. קיא פיקנטו אפורה פשוט טסה מצד שמאל שלי. הייתי עם יד שניה על הצופר וצפרתי, המשפחה נבהלה ונעמדה דום. אם לא אני חושב שהיה נקטף ילד או גרוע מכך. האבא הודה לי לאחר מכן. בפעם שעברה שזה קרה לי ולאבא שלי נסענו מיד אחרי הרכב שנעצר בתחנת דלק. יצאנו מהרכב והעתעמתנו עם אותה נהגת, ילדה בת 20 אולי, שבכלל לא הבינה על מה המהומה ופה בדיוק הבעיה. אני מקווה שעשינו לה טראומה …
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 742 צפיות
חברים אתם בעלי רכב אספנות מוזמנים להציג את מכוניותיכם ( גם אלו שאינם חברי מועדון החמש) באירוע שיתקיים ביוני הקרוב בערד ( בצים סנטר) בין התאריכים 16-18/05 . אם קשה לכם להגיע ביום הראשון, הצטרפו ביום שישי ו/או שבת. מאיררוע ישתתפו גם אופנועים. קיימת אפשרות להזמין מקומות לינה בעיר . פרטים בטלפון המצ"ב. מוזמנים לבקר כמובן גם אלו שאינם בעלי מכוניות אספנות. במקום דוכני מכירות פעילות לילים ועוד. תגיעו והביאו את חבריכם. עמיצור היימס 0546695610
הודעה אחרונה מאת עמיצור, -
רוב הדאצ'יות שאני רואה הם פרטיות ודוקר כרכב עבודה של בזק. לחברות ליסינג משתלם בכלל לקנות אותם? (בגלל תיבה ידנית)
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
- 1 תגובות
- 840 צפיות
שלום חברים, אני מחפש מישהו שיוכל לגרור לי רכב חיפושית מעכו לראשון לציון, במהלך השבוע הבא, בין אם זה על הדרך עם רכבים נוספים, בזמן הפנוי של הגורר, במטרה לקבל מחיר סביר כמה שניתן. אשמח לקבל המלצות או אם מישהו פה גורר בעצמו, אנא השאירו טלפון שאוכל לחזור טלפונית לקבלת פרטים נוספים. מאוד גמיש, בתקווה שגם הצד השני תודה רבה רבה שי
הודעה אחרונה מאת Norbin, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נמצאה תקלה הקשורה לכריות האוויר ולכן בעלי סוזוקי מהשנתונים האלו נקראים למוסך. "מהודעת היצרן עולה האפשרות שמאפייני תפירת ריפוד גב המושב אינם מתאימים ועלולים להשפיע על תזמון פתיחת כרית האוויר הצדית." בנוסף, צוין כי בעל רכב לא יוכל להעביר את הרכב מבחן רישוי שנתי אם הוא לא ביצע את הוראת הריקול. התקשרתי היום למוסך מורשה יבואן סוזוקי (מוסך דב פ"ת) בכדי לבדוק לפי מספר רכב האם הקרוסאובר (2015) שלנו נכללת בריקול, ונעניתי בחיוב. לשאלה מתי להתייצב אמרה הנציגה כי אין להם עדיין חלפים ואין צפי - הבטיחה לעדכן טלפונית לכשיגיעו החלפים ויחל המוסך במילוי הוראות הריקול. מקורות: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001122685 http://cars.walla.co.il/item…
הודעה אחרונה מאת איילצבי, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אז ככה אחריי החלקה עם הקטנוע נלחמתי עם עצמי לגבי המשך רכיבה על דו גלגלי בעיקר מסיבות כלכליות(עלות התיקון של הזנק הקוסמטי הייתה יוצאת פחות מ2000 ש"ח) והרצון לא לקחת הלוואה. תודות ליגאל ומאור מהכנופייה הבנתי שזה היה סוג של Wake up call. וקניתי לי פיאט פנדה החדשה מודל 2013 עם 60500 ק"מ ב-27אלף ש"ח יד ראשנה יוצאת ליסניג פרטי(לא שאני מאמין לזה) מבלו סקאי. לקחתי אותה לבדיקה אצל חיים במוסך שמשון ביהוד ועם המלצתו המשכתי למכון אדיר לבדיקה מכון. בהתחלה הובטח לי בדיקה על חשבונם אבל רק עם אעשה בקומיפטסט גלילות ובלי לגרום להם לטרטר את הרכב מיהוד לגלילות. אני החלטתי שעדיף לקחת בדיקה מטעמי הבדיקה היא יצאה תקינה מבחינה מכנית והם התחייבו לתקן את הליקויים ככל שניתן. היום…
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכם, יש לי ברשותי סיאט איביזה 2014 ברמת גימור FR עם מנוע 1200 טורבו ידני ואת האמת להגיד לכם אני לא כלכך מבין בכל תחום השיפורים. עמדתי ברמזור ולידי עמד מיצובישי הקטנות חדשות ואמר לי בוא פתיחה. ממש כמו ילד, אמרתי לו: סבבה, מה אני לא רואה אותו ממטר. התחלנו נסיעה, הוא נתן פול גז, הוא אוטומט, ופתאום אני מעביר הילוכים ורואה אותו עוקף אותי. עכשיו, מה זה יכול להיות? הרי ה-1200 טורבו לא חלש והמיצובישי שלו שנת 2014-15, לא נראית משופרת, כולה רכב חברה מהחדשות הקטנות. הוא נתן גז, אתה שומע את המנוע שלו נחנק, שלי רק מעביר הילוכים בסבבה, והוא עדיין עקף אותי. ממה זה יכול להיגרם? יש מצב שהעברת הילוכים שלי לא הייתה תקנית או בגלל שיש לי הילוכים ולו אוטומט זה מאט אותי עוד יות…
הודעה אחרונה מאת shlomi666, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני טס לחו"ל לתקופה של חודשיים. מה הדרך הטובה ביותר לשמור על הרכב? מבחינת מצבר,אוויר בצמיגים וכל מיני דברים שלא עולים לי בראש כרגע.. תודה מראש
-
שלום לכולם, אני מחפש עכשיו רכב חדש בתקציב שלי (כ50 אלף) והלכתי לכמה מגרשים בראשון לציון ואשדוד כולם, אבל כולם ניסו לדחוף לי את הפורד פוקוס (הצורה החדשה זה נראה לי) של שנת 2011/2012 מישהו יודע למה כל חברות הליסינג רוצות להיפטר במחיר כל כך זול, דווקא ממנה ? כולם כמובן התחילו להגיד שהיא אוכלת 1 ל13 ושזה רכב אמין מאוד ואיכותי מאוד וכו' וכו'
הודעה אחרונה מאת arco1, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי. רכשתי אימפרזה 2005 1.6 (אוט) ואני רוצה להתקין בה מערכת גפ"מ. הנסועה השנתית שלי גבוהה (35K). אשמח להמלצה על מתקין אמין וטוב, כמו כן הערכה של העלויות. עדיפות לאזור פ"ת/הודה"ש/בני ברק/כ"ס. תודה רבה אודי.
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חבר'ה ושבת שלום. הייתי בצ'מפיון עבור בדיקה מקיפה לרכב לפני סוף אחריות. הייתה לי תחושה של "התנערות" מצדם. אמרתי וביקשתי לבדוק כל דבר באוטו ולאחר 10 דקות האוטו היה מוכן...שאלתי איך והם אמרו פשוט שהם בדקו ויזואלית ועשו נסיעת מבחן בת 6 דקות כדי לבדוק את מצב הנסיעה והעברת הילוכים. אחרי כל זה אמרו "תקין" אמרתי ברוך השם ויצאתי משם. ביקשתי שיבדקו את כל פרטי האוטו מא' ועד ת' ומה שבדקו זו נסיעת מבחן קטנה וסתם התסכלות ויזואלית קטנטונת גם כן. לגבי עוד משהו הבנתי שהם מתעסקים שם במכון רישוי , האם לדעתכם זה בסדר יהיה לעשות שם או שנראה לכם שהם יראו דברים אפילו הכי קטנים ולא "ידלגו" על זה כי זה ההחלפה אצלם ישירות? האם משהו חווה איתם נסיון בדבר הזה?
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
בעוד המכוניות הגדולות של וולוו קנו לעצמן מעמד לאורך השנים, הניסיונות השונים שלה להתברג לתחום הקומפקטיות לא עלו יפה למרות שאלו קיימות בגלגול זה או אחר מאז שנות ה-80. הדור הנוכחי של ניסיון זה הוא ה-V40, האצ'בק קומפקטית נאה ואיכותית עם מנועים מתקדמים ששוב מנסה לשים את וולוו במקומות בהן מסתובבות מתחרות ותיקות כמו אודי A3, אלפא ג'ולייטה או ב.מ.וו סדרה 1. ניצלנו את העובדה שהיא התחדשה במנוע 1.5 ליטר טורבו ותיבת הילוכים פלנטרית חדשה ושלחנו את חן פרחי לסיבוב. את מה שהיה לו לספר תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שבת שלום, לאחרונה נתקלתי בהרבה רכבים בעליי לוחיות רישוי לבנות, לא שגרירות, ולא חו"ל - רכבים רגילים לכל דבר שמגיעים (או מחליפים להם) עם לוחית רישוי לבנה במקום הצהוב המכוער.. רוב הלוחיות הלנות שראיתי, ישבו על רכבי יוקרה. מי שנתקל בעניין, מה שפרוצדורה להוציא לוחית לבנה לרכב שלי? האם זה עניין פשוט או שאני צריך אבא מאפיונר? האם זה בכלל חוקי? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 3 תגובות
- 838 צפיות
אם תוכלו לעזור לי, אני אשמח. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת shaharmilo, -
- 0 תגובות
- 619 צפיות
מה המצב? מצאתי אתר שמספק מידע על כל התהליך של הוצאת רישיון על אופנוע, אני כרגע מוציא רישיון על 500 סמ"ק (עוד חודש אני מביאה kawasaki ninjaaaaaaaa), בקיצר אתר סבבה עם עם כל מיני מידע של כנה עולה טסט, רישיון ועוד כל מיני דברים, שווה בדיקה למי שמעוניין להוציא רישיון על אופנוע, השם של האתר זה אופנומידע, הנה הקישור - אופנומידע
הודעה אחרונה מאת רואי,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
