Jump to content

איילצבי

  • הודעות

    4,677
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של איילצבי

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

41

מוניטין

  1. על הדלת רשומים לחצי האוויר לפי אופי הנהיגה , גודל הצמיג וכמות הנוסעים . מה שכתוב זה מה שתעשה ואל תאמין לכל אחד שחושב שהוא מבין . יש את ייצרן הרכב ובטוח שהוא מבין יותר . לחצי האוויר שונים בין הסרנים בגלל שאין עליהם את אותו משקל .
  2. פוסט מרגש . מתברר שישנם אנשים משועממים או שאינם העפרונות החדים בקלמר .
  3. על פניו לא מדובר בכמות עודפת מוגזמת . 150 מיליליטר מקסימום . בפעם הבאה שאתה מוציא את המכונית מהמוסך תבדוק במקום וששם יוציאו את העודף . במוסך תמיד ממהרים ולא תמיד מקפידים על כמויות השמן ונוזל הקירור . ממלאים בלי רגש ובלי בדיקה וזהו . זה שהמוסך מורשה לא אומר דבר . חובבנים עובדים בכל מקום .
  4. גם אם יחליפו לך בחינם במסגרת האחריות העבודה לא תהיה מושלמת . בשביל מה לחפש צרות ? תהנה מהרכב ותפסיק לחפש בעיות במקומות שאין .
  5. תקין לגמרי . אל תחפש צרות במקום שאין .
  6. בכל מקרה , לפני הצביעה תצלם את הרכב מכל הזוויות האפשריות כדי שבעתיד תוכל להראות לקונה פוטנציאלי . צביעת גג מחשידה לעיתים .
  7. התעסקתי בעברי בצביעת רכבים . כל המבינים למיניהם לא יודעים כמה עבודת הכנה דרושה לצורך צביעה איכותית . בנוסף , גם החומרים והצבעים עולים כסף רב בייחוד אם הם איכותיים . אפשר להוזיל עלויות אבל בעל מקצוע רואה מיד בעיניים שלא נעשתה עבודת הכנה מספקת . שורה תחתונה , מה שזול יוצא בסוף יקר . הרבה צבעים צובעים חלקי פלסטיק ללא מקשר ולאחר זמן מסוים הצבע מתקלף . נזילות צבע או צביעה לא הומוגנית זה גם דבר שרואים בצבעיות הזולות . מצד שני , מחירי המכוניות היום ירדו באופן יחסי לשפל כך שגם לא הגיוני להשקיע הון תועפות בצביעה אלא אם כן מדובר במכונית יוקרה .
  8. קח מכתב מהמוסך ובו רשום שהוחלף המנוע עקב תקלה כדי שבעתיד אם ישאלו אותך תהיה לך תשובה .
  9. הם אמורים לעשות את רישום המנוע ברישיון . לך למוסך ותבדוק שאכן מחליפים מנוע ולא משפצים את הראש , דבר ממש לא מומלץ ולא יעיל כל כך . להבא תלמד . את כל התיקונים הסטנדרטיים תעשה היכן שאתה רוצה . החלפת רצועת טיימינג רק במוסך מורשה פורד . הם מכירים את הנוהלים ויש להם את הכלים המתאימים . לא להרבה מוסכים יש את הכלים האלה ולכן קורות טעויות .
  10. על פניו לא נשמע טוב . לך למוסך בזמן שהוא הוריד את הראש ותראה איזה נזקים קרו אם קרו לשסתומים ולבוכנות .
  11. יש מושג שנקרא גילוי נאות . המוכר חייב לדווח לקונה על המקרה התאונתי שקרה . אם ירידת הערך היתה 2 אחוז עליך להוריד את זה מהמחיר . בפועל זה נתון למשא ומתן בין הקונה והמוכר . אם יש תמונות של התאונה אז עדיף להציג אותן .
  12. קרה לי פעם בסוזוקי באלנו שכמה שמתחתי הרצועה המשיכה לחרוק . קרא בהוראות כיצד מותחים והיכן לבדוק את המתיחה . כעיקרון הבדיקה נעשית במקום בו המרווח בין הגלגיליות הכי גדול .
×
×
  • תוכן חדש...