Jump to content

איילצבי

  • פרסום הודעות

    4,604
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

1 עוקב

אודות איילצבי

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חפש קודם היכן הממסר שמשמיע קליק . כאשר הממסר עובד הוא מעביר פלוס לצופר . העזר בחבר שילחץ על כפתור הצופר ותבדוק עם מד מתח את הממסר .
  2. בדוק את המגעים שמחוברים לצופר , אולי אחד מהם משוחרר . אם המגעים בסדר יכול להיות שהצופר דורש כיוון . למעשה יכולות להיות עוד אפשרויות כמו המגעים בלחצן של הצופר שעל ההגה או הממסר בתיבת הממסרים אבל תתחיל קודם בדברים הבסיסיים .
  3. דברתי עם חבר שעבד בחיל האוויר והוא אמר לי שברגים חדשים הם היו מהדקים פעמיים בגלל הגרדים . אילו היו ההוראות .
  4. את הנקודה הבנתי . כוונתי לחלק שבורג אחד מחזיק אותו . האם גם שם צריך לחזור על הפעולה ?
  5. ברחוב בר כוכבא מול התחנה המרכזית בפתח תקווה .
  6. כוונתי לבורג בודד . האם גם שם צריך מספר פעמים ?
  7. סגרתי ברגים עם מד מומנט עד הישמע הקליק . כאשר בדקתי שוב את כל הברגים לוודא שלא פספסתי משהו אז שמתי לב שמתבצע הידוק נוסף עד הקליק . האם כך צריך להיות או שמספיק לסגור פעם אחת וזהו ?
  8. בפועל אין בקרת שיוט אז כנראה שזו אופציה בדגמים אחרים .
  9. גיר אוטומט . יכול להיות שזה הכנה לדגם שיש בו בקרת שיוט ?
  10. מאחורי דוושת הבלם בפוקוס 2008 1600 קיימים שני מפסקים , אחד לצורך הפעלת אור הבלם , מה תפקידו של השני ? אציין שלצורך ההתנעה אין צורך ללחוץ על דוושת הבלם .
  11. תחליף מוסך . אין סיבה שלא תמצא מה הבעייה .
  12. מנסה להבין מדוע להיות חכם יותר מהאפיפיור ? רשום לא להחליף אז מדוע לחפש צרות ולהחליף ? לא מדובר בקטע הכספי כי העלות לא גבוהה אלא ברמת העיקרון .
  13. נתקלתי במושג הזה ולא הבנתי את ההבדל . מדובר על הרוטור במערכת הבלימה .
×
×
  • תוכן חדש...