Jump to content

איילצבי

  • פרסום הודעות

    4,551
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות איילצבי

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כל הכבוד , מקצוען אמיתי ולא חרטטן מקלדת . מחכה בשקיקה לעוד תמונות והסברים .
  2. אתה צריך למצוא מתאם כמו מה שהיה לך עם חור ריבועי . מכניסים את המגב החדש עד שהוא נתפס בחור הריבועי . באריזה יש מתאמים .
  3. איזו מכונית זו ? איך פרקת את הישן ? איזו צורה יש בסוף הזרוע ? תעלה צילום .
  4. אין אפשרות , כמו שהסברתי , טבעת שטוחה שעוטפת את סוף הצינור . הורדתי מהרשת תמונה כזו של בנדים .
  5. זה מה שכתבתי , הטבעת שטוחה ואין לה קצוות כדי שאפשר יהיה לפתוח .
  6. ישנם בפוקוס צינורות מים שסגורים מהמפעל עם טבעת מתכת . זו לא טבעת שאפשר לפתוח אותה עם פלייר אלא טבעת שטוחה סביב הצינור . כיצד משחררים את הצינור במידה וצריך ?
  7. הבלאי הגבוה למנוע נוצר כאשר הוא לא בטמפרטורת העבודה שלו . דהיינו קר מידי או חם מידי . א , תחליף מכונאי ב , בהזדמנות הקרובה תרכיב תרמוסטט ללא שום קדחים או קומבינות . התרמוסטט גורם למנוע להגיע לטמפרטורת העבודה שלו כמה שיותר מהר . ברגע שקדחת בו הוא מאבד את המשמעות שלו .
  8. אני מפספס פה משהו , כאשר הנוזל מתחמם נוצר לחץ במערכת , כאשר הוא מתקרר הלחץ יורד לרמה ההתחלתית לא ? במערכת עם פקק ברדיאטור מובן מאליו שיהיו שני שסתומים , איני מבין מדוע במערכת עם פקק אחד במיכל העיבוי חייבים להיות שניים .
  9. במכונית שבה יש רק מיכל עיבוי עם פקק וברדיאטור אין פקק האם לפקק שבמיכל העיבוי יש שני שסתומים או רק אחד לשחרור לחץ ?
  10. מדובר בפוקוס 2008 . לצורך החלפת תושבת המנוע הימנית הייתי צריך להזיז את מיכל העיבוי . לאחר מכן כשהחזרתי אותו שמתי לב שהצינור העבה שנכנס אליו טיפה שטוח באחד הכיפופים . האם הוא אמור לחזור למצבו העגול במשך הזמן או שאין מה לדאוג במקרה הזה ?
  11. לא הייתי נוגע ברכב שעבר צבע כללי . יותר מידי חשדות ושאלות . רוב הסיכויים שהרכב גם היה על הגג .
  12. אפשר לקבל חוות דעת על השמן ? בטוח להשתמש בו ?
  13. עודף מועט לא גורם נזק אבל איני יודע כמה עודף יש אצלך . עדיף לרוקן כדי שלא יגרם נזק .
×
×
  • Create New...