Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, יש לי ברשותי סיאט איביזה 2014 ברמת גימור FR עם מנוע 1200 טורבו ידני ואת האמת להגיד לכם אני לא כלכך מבין בכל תחום השיפורים.

 

עמדתי ברמזור ולידי עמד מיצובישי הקטנות חדשות ואמר לי בוא פתיחה. ממש כמו ילד, אמרתי לו: סבבה, מה אני לא רואה אותו ממטר. התחלנו נסיעה, הוא נתן פול גז, הוא אוטומט, ופתאום אני מעביר הילוכים ורואה אותו עוקף אותי.

עכשיו, מה זה יכול להיות?

הרי ה-1200 טורבו לא חלש והמיצובישי שלו שנת 2014-15, לא נראית משופרת, כולה רכב חברה מהחדשות הקטנות. הוא נתן גז, אתה שומע את המנוע שלו נחנק, שלי רק מעביר הילוכים בסבבה, והוא עדיין עקף אותי. ממה זה יכול להיגרם? יש מצב שהעברת הילוכים שלי לא הייתה תקנית או בגלל שיש לי הילוכים ולו אוטומט זה מאט אותי עוד יותר?

תודה רבה. שוב , המיצובישי שלו רכב חברה ושהוא נותן פול גז שמעתי את המנוע שלו נחנק שבכלל שלי רק ״התאמץ״ ועדיין עקף אותי. למה?

פורסם

היתרון של האיביזה היא הזריזות בעיר. לאחר 100 קמ''ש הרכב פשוט "מאבד" מהזריזות הזאת..

וזה למה מנוע 1600-1800 של כל משפחתית יפתח קצב במהירות גבוהה.

 

אני יכול להגיד לך (גם 1.2T ישלי) , נסעתי במהירות 190 כשפתאום מאחוריי לאנטיס 2001 גם על 190.. ברור שזה מנוע 2000 וזה היתרון שלו.

פורסם

אוקיי אחי ורציתי לעדכן אותך שעכשיו עשיתי נסיעה קצרה מתחת לבית בכביש פתוח ושמתי לב לפי הצעות של אנשים שאמרו לי מהילוך שני למשוך ל-5 אלף סלד וזה אכן יותר טוב. כלומר אם עכשיו אני נוסע ליד משהו ורוצה לעשות איתו את הפתיחה אני פשוט מושך כל הילוך קרוב ל-5 אלף טור וכל הילוך מגיע לי כמו שצריך. בהילוך 3 זה הגיע לי ל-140... מה אומר לדעתך? אחרי שכיסיתי את האוטו שמעתי משהו כזה כמו ״קחחחח״ ואז זה הפסיק. יכול להיות שהנסיעה הזאת שוחקת והורסת מהר?

פורסם
אוקיי אחי ורציתי לעדכן אותך שעכשיו עשיתי נסיעה קצרה מתחת לבית בכביש פתוח ושמתי לב לפי הצעות של אנשים שאמרו לי מהילוך שני למשוך ל-5 אלף סלד וזה אכן יותר טוב. כלומר אם עכשיו אני נוסע ליד משהו ורוצה לעשות איתו את הפתיחה אני פשוט מושך כל הילוך קרוב ל-5 אלף טור וכל הילוך מגיע לי כמו שצריך. בהילוך 3 זה הגיע לי ל-140... מה אומר לדעתך? אחרי שכיסיתי את האוטו שמעתי משהו כזה כמו ״קחחחח״ ואז זה הפסיק. יכול להיות שהנסיעה הזאת שוחקת והורסת מהר?

לאחר כיבוי הרכב כל הנוזלים ברכב יורדים לתחתית, המצבר עדיין עובד בגלל המשאבות מים ולכן תשמע רעשים מוזרים.

ברכב כזה אל תתחרה, כולה 1.2T ;)

פורסם

כולה חח.. ״להתחרות״ מילה גדולה גבר אני לא מתחרה עם אף אחד אבל אם עכשיו משהו יעמוד ברמזור ומראה אותי וירצה אני אשים גז. האוטו מגיב יפה מאוד אחרי הנסיעה שעשיתי היום ומשכתי עד ל-5 אלף טור וראיתי שהמנוע התאמץ. זה היה סביר. זה תקין וזה בסדר לנסוע ככה מדי פעם? לשם זה הרכב נועד? לא למשוך את ההילוכים ככה אבל זה עדיין בסדר?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...