Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי "אדיב" הוא לא, כשהוא עוצר להולך רגל יחיד ומעכב הרבה רכבים מאחוריו, כשהוא גורם להם לבלאי של הברקסים, תוספת דלק בהאצה, בזבוז זמן, ומה לא. מה יקרה אם הולך הרגל יחכה כמה שניות, עד שטור הרכבים יתפנה מהכביש? לא יקרה כלום. אבל מעצירה פתאומית תיתכן תאונה, שהנהג ה"אדיב" גרם לה.

מסכים איתך לחלוטין!! , איך לעזאזל הולך רגל העז לחצות כביש במעבר חצייה ולבזבז את זמנו של הוד רוממותו.

ללא ספק אחת התגובות ההזויות שקראתי כאן בזמן האחרון, למרות שזה קצת פחות הזוי כשזה מגיע ממך.

 

לגופו של עניין, אני חושב שגם בתור הולך רגל קיימת אחריות כבדה על המעבר עצמו, לכן בתור הולך רגל אני מקפיד

בעת תחילת החצייה להסתכל על הרכבים המגיעים, לראות שהם מתחילים לעצור.

לא פעם ולא פעמיים התחלתי חצייה ופשוט עצרתי באמצע המעבר כי רכב שהתקרב לא התכוון לעצור.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמעט כל פעם שעצרתי בשמאלי לפני מעבר חציה מישהו עקף אותי מימין.

אם הייתי מעלה סרטון ליוטיוב בכל פעם כזאת - היה נגמר להם המקום.

 

אחרי כל כך הרבה מקרי "כמעט" אני ממש מתלבט אם לעצור ולהסתכן

בפגיעה ברכב במקרה הטוב או דריסת הולך הרגל במקרה הרע, או אולי

עדיף להסתכן בזה שתעצור אותי ניידת ואחטוף דו"ח על אי מתן זכות

קדימה להולך רגל.

 

רק מצטט

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
גם אם יש תנועה מאחור, חובה לעצור, זה החוק.

למקם את הרכב באמצע הכביש אפשרי רק במידה ואין נתיבים מסומנים, אם יש נתיבים מסומנים על כל רכב להשאר בנתיב שלו.

 

בברירה שבין לשמור על החוק לבין למנוע מטרגדיה להתרחש לנגד עיני, החוק מפסיד כל פעם...

 

בכביש ישנם (לא הרבה) מצבים כאלו, שבהם קיימת ברירה בין ציות לחוק כלשונו לבין שמירה על הבטיחות או, אם תרצה, שמירה על רוחו של החוק.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אם מדברים מנקודת האדיבות של הנהג, זה תלוי כמובן. אם הולך הרגל יאלץ לחכות הרבה זמן, אז בוודאי חובה לעצור. אני אישית עצרתי פעם טור שלם של מכוניות, כדי לתת לבאים בימין לפנות שמאלה, כשעוד לא היה להם רמזור (לאחר מכן רימזרו את הצומת. בחזור מירושלים). אם הולך הרגל יאלץ להמתין עוד חצי דקה, לא יקרה לו כלום אם יחכה, והאדיבות של הנהג באה על חשבון הרבה נהגים מאחוריו.

 

ואם מדברים מנקודת החוק, אני חושב שכבר הרחיבו לעיל על המסוכנות שבחוק הזה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
כי "אדיב" הוא לא, כשהוא עוצר להולך רגל יחיד ומעכב הרבה רכבים מאחוריו, כשהוא גורם להם לבלאי של הברקסים, תוספת דלק בהאצה, בזבוז זמן, ומה לא. מה יקרה אם הולך הרגל יחכה כמה שניות, עד שטור הרכבים יתפנה מהכביש? לא יקרה כלום. אבל מעצירה פתאומית תיתכן תאונה, שהנהג ה"אדיב" גרם לה.

פשוט צורת מחשבה הזויה וחצופה ברמות. יש חוק, והחוק אומר שחובה לעצור ולתת להולך רגל לחצות את הכביש (כלומר זכות הקדימה היא להולך הרגל), ואתה טוען שלעצור להולך רגל הזה זה חוסר אדיבות כלפי נהגים אחרים כי עצירה גורמת להם לבלאי?? הזוי כבר אמרתי?

מי אתה שתקבע שזה בסדר שההולך רגל יחכה לחצות בזמן שאתה ממשיך ברכב (המדהים ביופיו) הממוזג שלך? ולגבי תאונות שרשרת, שמור מרחק וזה לא יקרה.

לא היית שורד יום אחד בכבישי אירופה, זה כל מה שאני יכול להגיד.


×
×
  • תוכן חדש...