Jump to content

רואי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של רואי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה המצב? מצאתי אתר שמספק מידע על כל התהליך של הוצאת רישיון על אופנוע, אני כרגע מוציא רישיון על 500 סמ"ק (עוד חודש אני מביאה kawasaki ninjaaaaaaaa), בקיצר אתר סבבה עם עם כל מיני מידע של כנה עולה טסט, רישיון ועוד כל מיני דברים, שווה בדיקה למי שמעוניין להוציא רישיון על אופנוע, השם של האתר זה אופנומידע, הנה הקישור - אופנומידע
×
×
  • תוכן חדש...