Jump to content

dalet11

  • הודעות

    1,205
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

3 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מעלות
  • איזה רכב יש לך?
    שברולט סוניק RS

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של dalet11

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

95

מוניטין

  1. המוצר יהיה זהה לחלוטין, ההבדל יהיה בתקופת האחריות וברמת השירות של אותו יבואן. אישית, רכשתי מיבוא מקביל בזמנו את הדרימי ולא הזדקקתי להפעלת אחריות מעולם כך שאין לי חוות דעת על טיב השירות של היבואן ממנו רכשתי. תצטרך לבדוק מי היבואן המקביל הספיציפי שממנו אתה מתעניין לרכוש ולחפש חוות דעת עליו ספיציפי.
  2. אני יכול להגיד לך שהוא חזק יותר מדרימי V9, המברשת הראשית שלו עדיפה, כל גוף השואב מתפרק וניתן לשטיפה (המיכל, הפילטרים וכו') והסוללה שלו גם היא וניתנת להחלפה בקלות + מקום להטענה של סוללה נוספת בתחנת העגינה. אני חושב שגם הוא מגיע עם יותר אביזרים אבל לא סגור על זה. המחיר של הV9 וגם של הG9 ממש זהים, והאמת שלאחרונה ראיתי את הG10 במבצעים כלכך טובים שהוא עולה כמעט כמוהם אז אם זה התלבטות בין שלושתם לדעתי אין בכלל שאלה. משהו שווה ערך בנתונים לG10 יעלה יותר.
  3. גם אני עם Dreame V9 שנתיים+ ויש לי הכרות עם XR וגם עם V12 והם פשוט מעולים. השוואה ישירה של הV9 שלי מול דייסון V10 באותו גיל, הדרימי הזדקן הרבה יותר טוב בשימוש די דומה - הV9 מחזיק יותר זמן בפער מהדייסון כשלדייסון לפני חצי שנה הוחלפה סוללה באחריות, גם כששמים פילטרים חדשים מקוריים בשניהם הV9 נכון להיום לוקח בעוצמת שאיבה בפער ניכר (זה היה הפוך כשהם היו חדשים). גם עם השואבים של שיומי יש לי הכרות קצרה (עם דגם הG9) והוא פשוט מעולה (עולה על הV9 של דרימי). ראיתי פעם באיזה פורום בחול שאומרים שהשואבים האלו של שיומי מיוצרים בפועל על ידי דרימי - האמת לא אופתע אם זה נכון כי הם דומים מאוד מאוד.
  4. מנוע ה1.4 מאוד דומה למנוע הטורבו, יש לי אחד כזה גם בבית. היציאת מים די בטוח שהיא זהה לגמרי, תצלם בדיוק היכן הנזילה אבל בגדול אם נוזל אז אכן להחליף אותו בהקדם לפני שיתפרץ לגמרי - סביר להניל שיש כרגע רק סדק קטן. התרמוסטט ממוקם בדיוק באותו המקום כמו במנוע הטורבו, הוא פשוט דגם טיפה שונה עם צינור אחד פחות - צפה בפוסט לגבי החלפת טרמוסטט כדי לראות מיקום מדוייק (זה פשוט בצד השני של המנוע). אם היציאת מים אכן נוזלת, הייתי מוריד 2 ציפורים במכה אחת ומחליף גם את הטרמוסטט. שניהם עשויים מאותו פלסטיק ואם אחד נסדק זה עניין של זמן עד שהשני יסדק וחבל לעבוד פעמיים.
  5. ברוך הבא לסמסונג. כל מסך שלהם שהיה לי זה קרה אחרי שנתיים ~. הכרטיס הראשי נדפק. באופן רנדומלי בזמן צפיה התופעות הבאות היו מתרחשות: חלק מהצבעים נעלמו, צבעים נמרחו על כל המסך, כל המסך נצבע בכחול או באדום, התמונה הפכה מפוקסלת. זה קרה לי עם 3 מסכים שלהם מדגמים שונים + אחד נוסף של קרוב משפחה. כיבוי והפעלה של המסך לפעמים פתרה את זה מיידית, לפעמים היה צריך לתת למסך כמה דקות מנוחה כבוי וכמובן שזה היה פתרון זמני שהיה מחזיק רבע שעה או 3 שעות אין לדעת. עם אחד המסכים זה קרה לי 4 פעמים בשנה אחת, כל תיקון לקח ליבואן 3 שבועות כי איכשהו כל טכנאי שהגיע להחליף את הכרטיס במקום הגיע או עם כרטיס לא מתאים או עם כרטיס תקול יותר ממה שהיה. מתרחק מהמסכים שלהם כמו מאש מאז. מצאתי 2 תמונות לדוגמא:
  6. לגמרי תלוי במכון. אני הולך בקביעות לטסט בירכא - גם כשיש עומס הם מתקתקים עבודה והכל רץ, אף פעם אין תחושה שמחפשים בעיות מתחת לשטיח והוכשלתי רק פעם אחת ועל סיבה מוצדקת. לפני חודשיים הלכתי עם הרכב של זוגתי, שבת בצהריים היו 10~ רכבים לפני - 20 דקות בערך והייתי בחוץ. חמישי האחרון עם הרכב שלי, סביבות 1 בצהריים 2 רכבים לפני - פחות מ10 דקות אני בחוץ. לרוב אני נוהג ללכת בימי שישי בשעות הבוקר המוקדמות ולא עמוס בכלל (לא יאוחר מ9).
  7. זה נהוג ברכבים אמריקאים העניין הזה, כנראה נוטים ללכת לאיבוד שם.. בסוניק שלי בלוח שעונים קיים החלק של המצפן הוא פשוט לא פעיל כנראה שאין את המודל עצמו, אבל בארה"ב זה סטנדרט.
  8. מהתיאור שלך לא נשמע שיש קשר לטורבו כלל, גם אם תוציא את הטורבו ותיתן לרכב לינוק לבד לא יהיה פספוסי הצתה, המחשב יודע להתמודד עם זה. אם הפלאגים הוחלפו במורשה בחשבונית לרוב הם מפרטים אם הפלאגים מקוריים או תחליפיים, שווה להציץ אם יש לך את החשבונית. בכללי - הכיוון ההתחלתי שלך הוא משהו במערכת ההצתה, השערה שלי זה סליל הצתה. מחיר מקורי כזה בארץ סביב אלפיה, מאמזון נכון לרגע זה 450 שקל כולל מיסים (משלוח חינם, לא מקורי בחצי מחיר), בדרך כלל הרבה יותר זול כנראה שיש בעיית מלאי. לפני שאתה רץ לקנות, ממליץ לגשת למוסך לבדוק את העניין. אם אתה מכיר מישהו בסביבתך בעל רכב עם אותו מנוע אתה יכול לנסות להשאיל את הסליל שלו ולעשות סיבוב לראות אם זה פותר את הבעיה (שברולטים 1.4T ואופלים 1.4T הם הנפוצים). מקט ACDELCO: D521C מקט שברולט ולדעתי גם אופל: ‎55579072 הוראות החלפה בסרטון הבא - מאוד פשוט:
  9. פלאגים מקוריים? הרכב רגיש מאוד לפלאגים לא מקורים / תואמים מיצרן איכותי. ראיתי פלאגים תחליפיים שלא שרדו 20 וגרמו לתופעה דומה במנוע הזה. סליל הצתה הוחלף מתישהו? זה בערך הק"מ שהם מתחילים להתעייף - אני בקמ דומה וממש הבוקר חטפתי כמה זיופים אז אני משאר שהגיע זמנו.
  10. MISFIRE - פספוס הצתה. אין קשר ישיר לטורבו. מתי הוחלפו פלאגים לאחרונה? בוצע טיפול כלשהו לפני שהתופעה הופיע?
  11. יצא לי להשתמש בדבק אחר שלהם להדבקה של 2 חלקי דאשבורד שנסדקו, עשה פלאים לא האמנתי שהוא יחזיק כלכך טוב. המוכר בזמנו אמר לי שכל המוצרים של החברה הזו מיועדים לשימוש ברכבים ועמידים במיוחד לחום ובכלל תנאי מזג אוויר גם בשימוש חיצוני. צריך להיות מצויין.
  12. בכרמיאל במקרה שלי. ידוע לך אם פורסים סיבים של בזק בשכונה שלך או בכלל איפשהו קרוב אליך? אם כן - ממש מעניין.
  13. דווקא מנסיון אצל הורים של זוגתי, על האפל הכל עובד קטסרופלי לחלוטין ועל ממירי האנדרואיד הכל עובד הרבה יותר טוב. באפל יש קפיאות וניתוקים בלי סוף שדורשים הפעלה מחדש של האפליקציה של סלקום.. באנדרואיד זה לא קורה (ממיר שיומי), ואצלי בדירה על מסך LG האפליקציה אומנם מרגישה "דלה" יותר אבל השידורים עצמם עובדים פיקס. מה גם לא ברור בכלל למה אבל איכות הצפיה דרך האפל ממש על הפנים, בתחלה הייתי בטוח שזה הטלוויזיה הדי ישנה שיש להם בסלון, אבל הופתעתי שעל טלוויזיה בחדר רואים הרבה יותר טוב ועשינו הצלבה ואכן גילינו שאיכות הצפיה באפל פשוט גרועה יותר וגם השידור תמיד מגיע אליו בעיכוב של 10~ שניות בערך בהשוואה לאנדרואיד.. לא ברור בכלל העניין הזה. (מה שרואים באנדרואיד, משודר באפל 10 שניות אחר כך. בכל ערוץ, בכל שעה). בכל מקרה לעניינינו - באופן מפתיע זה בדיוק מה שקורה גם אצל ההורים של זוגתי בשבועיים האחרונים, התשתית פשוט נופלת לגמרי. זה החל פעם-פעמיים ביום והסופש זה פשוט קרה כל חצי שעה~, לגמרי נראה כמו בעיית תשתית, השכנים לידם אגב סובלים בדיוק מאותה בעיה והם מחוברים לבזק ישירות. באופן מקרי בדיוק בשבועיים האלו החלו בזק בפריסה של סיבים בכל השכונה שלהם, אם אני צריך לנחש - יש קשר. או שזה מכוון והם רוצים שכולם יעברו לסיבים בשניה שיהיה אפשר, או שמשהו בעבודות פגע בתשתית נחושת באזור באופן לא מכוון. בכל מקרה נציג של סלקום ראה מרחוק את כל הניתוקים האלו ותואם טכנאי של סלקום למתישהו השבוע נראה מה יהיו הממצאים.
  14. לבדוק מפלס במיכל עיבוי, הרעש מופיע ברכבים האלו גם אם חסר כוס נוזל (השד יודע למה). אם יש חוסר, להסתכל ולחפש נזילה - במנוע 1.6 המחלה העיקרית היא בית תרמוסטט ומשאבת מים. לא יודע לגבי עלויות במורשה, החלפים עצמם בשוק זולים מאוד. אין נקודת ניקוז אוויר ברכבים האלו, מיכל העיבוי הוא הנקודה הגבוהה ביותר במערכת הקירור וניקוז אוויר מתבצע "אוטומטית". בכל מקרה מומלץ לבצע את התהליך הבא לניקוז אוויר מהיר ויעיל יותר וזה נדרש רק אם יש חוסר משמעותי במיכל עיבוי - לאחר מילוי נוזל מתאים (רק DEXCOOL) יש להניע את הרכב ל2-3 דקות כשפקק מיכל העיבוי פתוח, לאחר מכן במידת הצורך להשלים נוזל נוסף, לסגור את המיכל ולצאת לסיבוב קצר. יש לתת לרכב להתקרר ולבדוק שוב מפלס ולהשלים במידת הצורך. אם אין ידע טכני מומלץ לגשת למוסך לאבחון.
  15. שירות מתחת לכל ביקורת שמעתי כבר על כמה אנשים שאכלו מרור עם המזגנים של סמסונג (ובכלל מוצרי חשמל שגם אני נכוותי ממנו לא פעם). אני לא מומחה גזול במיזוג, המסתור כביסה לא נראה גדול במיוחד (חסרות מידות מדוייקות) ולכן נראה די ברור שמזגנים נפרדים לכל חדר לא ממש אופציה. אני חושב שהאופציות הכי מתאימות הם: 1. מרכזי אינוורטר + דאמפרים. 2. VRF לכל הבית. 3. מרכזי קטן לחלל מרכזי + VRF לחדרים. אם התקציב מאפשר, כנראה שבאופן אישי הייתי הולך על אפשרות 3. ראיתי התקנה כזו בדירת 5 חדרים לא מזמן, זה נראה כמו הפתרון האולטימטיבי (וגם בעל הבית מאוד מרוצה). בתוצרה כזו גם אם חס וחלילה יש תקלה באחד המזגנים, לא מושבתים לגמרי. מבחינת אמינות יצא לי בעצמי להתעניין קצת במערכת VRF קטנה ליחידת דיור ודווקא הטכנאים השונים שדיברתי איתם טוענים שכמעט ולא נתקלים בבעיות במערכות האלו כשהרוב המליצו על טורנדו שגם נותנים 7 שנים אחריות, בסוף לאחר בחינה בשטח של מספר טכנאים ובעקבות המלצה שלהם הוחלט ללכת על מזגנים רגילים נפרדים.
×
×
  • תוכן חדש...