Jump to content

dalet11

  • פרסום הודעות

    1,054
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

2 עוקבים

אודות dalet11

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מעלות

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא אפשרי, המערכת משתמשת במכשיר הנייד באמצעות Android auto או Carplay. מה שכן תוכל לעשות, לרכוש סמארטפון די בסיסי שישאר מחובר קבוע ברכב עבור השימוש הנ"ל. רבים עושים כך.
  2. בעיה באלטרנטור חד משמעי, קרה לי אותו דבר לפני מספר שנים. לאחר שיפוץ הנורה היתה נדלקת לרגעים בודדים פה ושם ולאחר שבועיים האלטרנטור מת שוב.
  3. P0234 - Overboost המשמעות היא שהטורבו מייצר לחץ (גדישה) גבוה ממה שהמחשב מבקש, ככל הנראה המחשב מגביל את כוח המנוע כדי לא ליצור לחצים גבוהים מידי במערכת שיגרמו לנזק וזו התופעה שאתה מרגיש - חוסר כוח וחוסר סחיבה. בטורבו יש Wastegate שהמחשב פותח וסוגר ובכך שולט ומווסת את הגדישה של הטורבו, ככל הנראה הוא נתפס סגור או שיש בעיה בפיקוד שלו. צריך לגשת למוסך לבדיקה.
  4. מערכות אנדרואיד מעלי אקספרס עם ממשק CANBUS (כמעט כל התואמי מקור) תומכות בזה ויציגו את הטמפרטורה מבחוץ + עוד הרבה מידע ממחשב הרכב כמו חיישן לחץ בצמיגים וכו'. מנסיון בסוניק שהגיע גם היא עם אותה מערכת MYLINK.
  5. פה. ולראשונה היה לי כפפות בתא כפפות לתקופה קצרה.
  6. אם אתה מאזור הצפון, יש לך את מורשה UMI "מוסך נגה" בקריית אתא, להבנתי הם מתעסקים בשיפוץ גירים עבור כל מוסכי היבואן בצפון - שמעתי הרבה דברים טובים עליהם בענייני גירים.
  7. dalet11

    26 שעות מהמסירה וכבר במוסך

    מקרה שקרה להורים של בת זוג שלי בחודש שעבר - להם רכב ישן שהכניסו למוסך פחחות שצמוד לסוכנות, בעל מוסך הפחחות לקח את המפתחות, נכנס לרכב ונסע בפול גז חצי סיבוב בחניה כדי להיכנס ונכנס ביונדאי איוניק חדשה שבדיוק לקוח הגיע לאסוף עם 3 ק"מ על השעון. כמובן שהוא לקח אחריות ותיקן את כל הנזק על חשבונו שהסתכם בטמבון ו2 פנסים, מה בדיוק עשו לאיוניק המסכנה אלוהים יודע - הטמבון שלה נפל, הכנף ומכסה המנוע נמעכו.
  8. צלם את המערכת שמותקנת אצלך ברכב.
  9. ^ זה מעניין, החבר עם הפיקנטו פנה למובילאיי, פנה ליבואן קיה - התשובה היא שאין אחריות והאחריות היא רק לשנה.
  10. כמעט ולא ראיתי רכב עם מובילאיי מהסוג הנ"ל בן מעל שנה שלא נסדק ככה - רכבים של חברים, רכבי השכרה/ליסינג. בגל חום האחרון בפיקנטו מסוף 2018 של חבר זה קרה גם, אין עם מי לדבר, לא לוקחים אחריות ולא מכירים תופעה כזו. אצלי מותקנת הגרסה הישנה עם הצג ה"אנלוגי" שם זה לא מתרחש. מה שמעניין אותי לדעת, מכיוון שכמעט בכל הרכבים מותקן המובילאיי כחלק ממפרט הרכב כחלק מהחובה שלו על פי חוק - למה אחריות היצרן של הרכב לא תקפה גם עליו? הרי על מערכת מולטימדיה או קודנית שמתקינים בהתקנה מקומית שהם גם כן חלק ממפרט הרכב כבייכול, האחריות כן תקפה וכן מקבלים שירות בין אם במוסך היבואן או בין אם על ידי הפניה לנותן שירות צד שלישי שמטפל בבעיה במסגרת אחריות. במה שונה המובילאיי במקרים האלו?
  11. אין שום בעיה להחליף סוללה בכל חנות, מדובר בסוללות CR2032 סטנדרטיות וההחלפה פשוטה - למיטב זכרוני ההוראות מופיעות בספר הרכב. אפשר גם להזמין מאלי אקספרס בכמה שקלים סטוק לכל חיי הרכב: https://www.aliexpress.com/item/4000893612409.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3f99290dORbV8c&algo_pvid=f6fb2c55-992c-43c6-9907-0c566e0c9d1e&algo_expid=f6fb2c55-992c-43c6-9907-0c566e0c9d1e-5&btsid=0ab6f82415912010463441583e1c8c&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
  12. שמשה אחורית, ראיתי ערמה של 10 שמשות חדשות של מיצובישי כמעט בטוח שהיו לASX שעברו השחרה על ידי מדבקות אצל אותו זגג. הוא אמר שהוא עובד מול היבואן והוא עושה להם חלק מההשחרות "מקוריות" לחלק מהדגמים.
  13. זה אולי אפשרי בכאלו באמת הגיעו מושחרות מהיצרן. אבל מה לגבי מקרה שבו היבואן מבצע השחרה ב"התקנה מקומית" כפי שתיארתי? ונתקלתי בהרבה כאלו.
  14. מתוך סקרנות. איך שוטר או מכון רישוי יכול לדעת אם החלון המושחר הוא מקורי או לא? זה לא רשום ברשיון רכב אין שום סעיף לגבי זה. בנוסף יש יבואנים שעושים את ההשחרה ה"מקורית" בארץ כהתקנה מקומית, חלקם לייזר חלקם מדבקה סטנדרטית לחלוטין - אני מכיר זגג שעובד מול 2 יבואנים ועושה עבורם את כל ההשחרות ה-"מקוריות" כביכול לפני מסירת הרכבים ללקוח ראיתי במו עיני ערמה של שמשות אחוריות שהגיעו אליו ישירות מהיבואן מקוריות של מיצובישי, עושה להם השחרה עם מדבקה של חניתה והיבואן אוסף ומחליף את השמשות טרם המסירה ללקוח. איך בכלל אפשר לאכוף או לדעת מה מקורי או לא?
  15. תבדוק שחיבור הפלוס והמינוס של המצבר מהודקים טוב. קרה לי תופעה בדיוק כזו, כשהרכב היה מונע כל האורות היו מהבהבים וזה היה הכי בולט בתאורת הלד הפנימית. כבר כמעט החלפתי אלטרנטור - כמה ימים קודם לגמרי במקרה שמתי לב שאחד מחוטי הפלוס שמחוברים לנועל של המצבר בדיוק איפה שחובר קו המתח למגבר מעט משוחרר. לאחר חיזוק התופעה נעלמה לחלוטין.
×
×
  • Create New...