Jump to content

dalet11

  • פרסום הודעות

    1,168
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

65 נייטרלי

3 עוקבים

אודות dalet11

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מעלות
  • איזה רכב יש לך?
    שברולט סוניק RS

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יפתר יפתר אל תדאג. רק אל תשים מכסה תחליפי, הרכבתי לחבר אחד תחליפי (שעלה 400 במקום 600 למקורי) והוא התברר כתקול. הייתי צריך לעשות אל כל העבודה עוד פעם עם מקורי והכל היה פיקס.
  2. ראית בעצמך שהמכסה תקול כמו בסרטון והשסתום יונק אוויר, 2 קודי התקלה האלו הם מאפיינים של מכסה שסתומים תקול במנוע הזה. אז אני לא רואה איך הם יצביעו על משהו נוסף / אחר כשרואים בבירור שהמכסה הוא הבעיה. לא ברור לי מה זה הסיפור הזה עם המורשה שמוכן להחליף רק את כל המערכת. לא שמעתי דבר כזה.. יש תקלה ברכיב אחד? מחליפים אותו. מזהים תקלה ב2 רכיבים? מחליפים את שניהם.. זה כמו שאני אזהה תקלה בחיישן של המנוע ואחליף את כל המנוע עם כל החיישנים שלו כדי לפתור אותה - אין הגיון. לא יודע איזה מורשה זה אבל דע באופן כללי שאתה יכול לטפל במנוע הזה גם במוסכי UMI שמכירים אותם מצויין.
  3. אם לקחו לך 900 שקל על הקניסטר, עשקו אותך. במוקשה UMI לוקחים על זה 400-500 ש"ח. אין גם סיבה לשים שם שום צינור ווקום או משהו כזה לשסתום הקניסטר, החלק מתחבר לצינור עם מחבר יעודי בצד אחד (קליפס) ולסעפת היניקה בצד השני (גם כן קליפס) + מחבר חשמל. לא דרושים כלים בכלל כדי לפרק ולהרכיב אותו. בכל מקרה די ברור שלא היה צורך להחליפו בטח שלא עם קומבינות שיכולות לגרום לבריחות ווקום/גדישה. דרוש מהמוסך לפרק את הקומבינה ולהתקין חזרה את המקורי. הצרצורים / שריקות שאתה שומע זה בעקבות לחצים במנוע שגורמים לאוויר לברוח מאטם בית טיימינג (לרוב), כשהמכסה היה אצלי תקול זה בדיוק הרעש שנשמע. זה לא רעש של החלקת רצ
  4. הצרצורים / שריקות בהחלט קשורים למכסה השסתומים. אם אתה לא משתמש ברכב בינתים, תזמין מחול תשלם חצי מחיר על המכסה דרך אמזון עם משלוח עד הבית:https://www.amazon.com/gp/product/B00N48EGBO/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&psc=1 יכול לצלם את הרכיב שהוחלף ב900 שקל? האם זה זה: ?
  5. זה בדיוק מה שגורם לכל התופעות. תחליף בהקדם, לא מומלץ לנסוע ככה לאורך זמן. אם תרצה לעשות זאת בעצמך, כמו שראית העבודה לא מסובכת ולא קשה להשיג מכסה כזה בחנויות חלפים. ממליץ גם לעבור מוסך לאחד שמכיר את המנועים האלו, זה מחלה מוכרת וכל מוסך שמכיר את המנוע היה מזהה את זה מאוד מהר.
  6. P0171? בדוק את מכסה השסתומים. תראה את החצי דקה הראשונה של הסרטון הזה, תבצע את הבדיקה הזו - אם השסתום יונק אוויר - המכסה שסתומים שלך תקול. יותר נכון השסתום של מכסה השסתומים שהוא חלק בלתי נפרד ממנו. מכסה חדש עולה 600 ש"ח מקורי בארץ, ההחלפה פשוטה מאוד, כולל עבודה במוסך לא אמור לעלות מעל 850 ש"ח. האמת שיש מוכר באלי אקספרס שמספק רק את השסתום הזה ויש כמה בפורומים בחול שהצליחו איכשהו להחליף רק אותו, יש לי 2 מכסים כאלו תקולים בבית אנסה בהזדמנות.. מעניין לראות אם ב10 דולר אפשר לשפץ את המכסה. מדריך שלי בנושא:
  7. אמורה להיות מדבקה על מכסה המנוע מבפנים עם הנתון. באיזה מנוע מדובר?
  8. הפלאגים המקוריים הם אירידיום, החלפתי לאותו פלאג מקורי כמובן.. מן הסתם אין שינוי.
  9. העבודה אכןפשוטה כפי שתוארה, יש סרטונים ביוטיוב תחפש על קרוז,סוניק או אסטרה זה אותו המנוע. הפלאגים האלו בארץ נמכרים במחיר מנופח לדעתי, סביב ה70-90 שקלים ליחידה. כשהייתי זקוק להחלפה הזמנתי רביעיה כזו מאמזון בפחות מחצי מחיר (שם כל פלאג כזה נמכר 6 דולר, משלוח עלה עוד 16) לצערי כרגע המקורי לא זמין למשלוח לארץ מישומה וממילא פחות רלוונטי לך לחכות להגעתם במצבך. לא ממליץ לשחק עם פלאגים לא מקוריים / לא מתאימים, ראיתי מנוע כזה שנסע 10K על פלאגים לא מקוריים (DENSO), השם ישמור איך הם נראו אחרי זה.
  10. פלאגים עברו 120 אלף ללא החלפה כלל? תחליף.... הוראות יצרן הם החלפה כל 60 אלף.. יתכן בהחלט שזה הסיבה.
  11. מנוע 1.6 VTI? כמה ק"מ עבר הרכב? יש מחלה במנועים האלו שמשותפת גם לגרסת הטורבו THP 156 והיא שרשרת תזמון שמשתחררת ועשויה לגרום לרעש המתואר בתור התחלה.
  12. מה בדיוק קודי התקלה שעלו במחשב? בלי המידע הזה היכולת לסייע מוגבלת מאוד. תרמוסטט לא קשור כלל לעניין הרעידות, להערכתי גם לא חיישן/שסתום קסטינר. אם המאוורר עבד בלי הפסקה זה אומר שהמחשב ככל הנראה נכנס לSafe Mode כי זוהתה בעיה במערכת הקירור (לרוב גם כולל השבתה של מיזוג). כמה ק"מ עבר הרכב? לפי התיאור יתכן בהחלט סליל הצתה עייף או מתפרק (יש מחלה לסלילים האלו שהמחברים לפלאגים נסדקים או מתנתקים עם הגיל).
  13. אענה בשמו - יש לו קוד P0299 לסרוגין, בנסיעה עם חלון שומעים רעש של אוויר בורח בבירור בלחיצה נדיבה על הגז. במוסך כללי בבחינה ויזואלית לא הצליחו לאתר את מקור הדליפה (אין ברשותם את הכלים הנדרשים לבדיקה) ולכן הוא זקוק להמלצה למקום שיכול לבצע בדיקת עשן / לחץ למערכת היניקה ואיתור מקור הדליפה באזורו
  14. אין לי מושג מה שונה אצלהם, הרכבים אצלהם מיוצרים בארה"ב ובתקינה אמריקאית (פנסים ומראות למשל), מבחינת מנוע - הוא זהה לחלוטין וגם אם היה מיוצר בטורקיה זה לא אמור לשנות ממש. אין לי מושג לגבי הרצועת אביזרים, גם לדעתי מוזר שרשום להם לבדוק כל 240 אלף, בגדול הרצועה אצלי סחבה 110K ואין לה סדקים או משהו כזה, היא שלמה לחלוטין פשוט לעין נראת קצת עייפה בצבע ואני מעדיף להחליף בכמה שקלים שהיא עולה ולשכוח מהעניין. לגבי נסועה על גז - אין לי טיפת הבנה או ידע על ההשפעות של זה על המנוע ופרט על המנוע הספיציפי הזה, זה שאלות שצריך להפנות למישהו שמתמחה במערכות כאלו ורצוי בעל נסיון על המנוע הנ"ל.
  15. אכן כל 12 אצל האמריקאים לפי הספר.. לכן אני מטפל בקביעות כל 9-11K גג ואף פעם לא מתקרב ל15K. גם ככה המנוע רגיש לסוג ואיכות השמן.
×
×
  • תוכן חדש...