רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
בתיבת הדואר שלי נחתה דרישת שלום ממשרד הרישוי. אני נדרש לעבור בדיקת ראיה לצורך חידוש הרשיון. הפעם האחרונה שהחלפתי משקפיים, היתה בשלהי 2013. לפני כ 3 שנים. לאחרונה התחלתי להרגיש שהראיה שלי פחות טובה אך טרם הלכתי לבדיקת ראייה. לפני כשנה בבדיקה של רופא עיניים (לא לצורך התאמת משקפיים) ערכו לי גם בדיקת ראייה אחרי שטפטפו לי טיפות לעיניים שגרמו לרגישות לאור וטשטוש בראיה לא ממש עברתי אותה בהצלחה, לדעתי בגלל הטיפות. אני חושש שלא אעבור את הבדיקה בהצלחה עם המשקפיים הנוכחיות שלי. מה קורה במקרה כזה? אני מקבל ארכה לצורך קביעת מרשם והחלפת משקפיים? פוסלים את רשיוני לאלתר?
הודעה אחרונה מאת Platinum, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, עקב בעיות אישיות וחוסר בזמן אני מחפש סוכנות שקונה רכבים. סוכנות שאתם מכירים שנמצאת באזור המרכז. אם זה משנה הרכב שלי הוא VW POLO 2007 1.4 ידני תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Evgi24, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ברשותי פג'ו RCZ 1.6 156 THP שנת 2011 והרכב צורך לי 1 ל 8 לא משנה איך אני נוסע, מיכל הדלק הוא 55 ליטר ואני בקושי נוסע 400 קמ עם מיכל מלא, האם זאת הצריכה של הרכב בצורה נורמאלית? לפי נתוני יצרן אמור לצרוך 1 ל13 אז סבבה ידוע שזה אף פעם לא מדויק אבל מדובר כאן בהבדל רציני, האם יכול להיות שישנה בעיה ברכב? הוא נוסע תקין לחלוטין. תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
איפה אפשר למצוא בצפון (קרית שמונה עד חיפה סמוך לכביש 90 \ 85 \ 4) צלחת גלגל לפורד מונדאו 2011? משומשת יחידה במחיר סביר אם אפשר מקום ספציפי ולא "פירוקיה" יעזור לי תודה
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז אחרי שכבר פגשתם את הצעצוע החדש שלי בשרשור ההיכרות הגיע השלב לטפל בכל עניין הרכות המוגזמת וגם במראה שאני מחפש עבורו. הפתרון לשני אלו נמצא בדמות קיט הנמכה של קפיצים ובולמים של חברת DOETSCH TECH שעתיים וחצי עבודה ב"דרך השטח" בשפיים והתוצאה היא בדיוק מה שחיפשתי. תמונות והסיפור המלא כאן
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 7 אלף צפיות
"מישהו פנוי בחמישי ליום כיף באיזור ירושלים?" קפצה לה לפתע הודעת ווטסאפ בקבוצה הכי חופרת בייקום. אני כבר מכיר את ההודעות האלה, אלה ההודעות הכי מסוכנות. אסור לפתוח אותן. בדרך כלל הן מלוות בשריפת יום חופש לצד שריפת כמה ליטרים טובים של בנזין ארצישראלי מצוי או לפעמים סתם לטובת איזה איוונט מוטורי כזה או אחר. מתוך אידיאולוגיה, תחושת שליחות ולוייאליות מערכתית לא חשבתי פעמיים, עניתי בחיוב והקרבתי את עצמי למען המולדת והפורום, יהיה מה שיהיה. יום חמישי, 08:40, צומת עמק האלה ואלוהים מה שהולך להיות. החבר'ה של עופר-אבניר, יבואני קאן-אם בישראל, הזמינו אותנו ליום התרשמות מטרקטורוני המאבריק טורבו שלהם. טרקטורוני המאבריק והמאבריק טורבו שייכים לקטגורייה המובילה בשוק הטרקטורני…
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני אמור לקבל את דגם SW ומעוניין לדעת לגבי נוחות הנסיעה ברכב. אשמח לתשובות ממי שרכש או נהג בנסיעת מבחן. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם, ניסיתי למצוא מידע בנושא (גוגל \ אתר משרד התחבורה) אבל הפרטים די מבלבלים. ממה שהבנתי במידה ואני מעוניין להוריד את הרכב מהכביש ולמכור אותו לפירוק אני צריך לגשת למשרד התחבורה ולמלא טופס שאני מעוניין להוריד את הרכב, אני מקבל מהם אישור ואותו אני צריך להעביר למי שימכר אליו הרכב לפירוק ואת הרכב הוא מקבל בלי לוחיות הרישוי. אשמח אם תוכלו לי בכמה שאלות: האם מה שרשמתי בהתחלה נכון או שיש משהו אחר בתהליך ? האם אני גם משאיר אצלי את הפרטי הרישוי של הרכב (יד וכו') ? האם ניתן להשאיר את הרכב בחניה במצב הזה שהוא "ירד מהכביש" עד שהוא ימכר ? אם יש עוד מידע רלוונטי אשמח אם תוכלו לשתף אותו. ולסיום מתנצל אם זה יותר מתאים לפורום אחר, לא מצאתי משהו שלדעתי הי…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4817717,00.html למי שלא קרא - רכב גנוב עם מערכת איתוראן אותר על ידי רחפן, וחולץ בלילה בשילוב גורמי צבא מאיזשהו כפר ערבי. כמה שאלות למביני העניין פה: 1. אם עכשיו היה מדובר בקיה פיקנטו כלשהי שהייתה נגנבת עם איתוראן והיו מאתרים אותה - היו עושים את כל זה בשבילה? או שרק אם מדובר ברכב פאר מעל קטגוריה מסוימת? 2. מי מממן את הצבא במקרה הזה? מה הקשר של הצבא לאיתוראן להחזרת רכבים גנובים? האם אני כגורם פרטי גם יכול לפנות לצבא ולבקש שיעזרו לי להוציא את הרכב בהנחה ואני יודע איפה הוא? סתם מעורר מחשבה
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
תאונה בפריז
מאת Momo1111- 3 תגובות
- 928 צפיות
אני בטיול בפריז ואתן לתמונות לדבר Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים, בימים הקרובים אני אתחדש בפאביה חדשה. חיפשתי, ולא מצאתי, איזה ציוד נוסף אני אמור לקבל עם הרכב: משולש, ציוד להחלפת גיר (בנוסף לג'ק), כלמני פלסטיקות למיהן... ישנו מקום שבו אוכל לראות את הרשימה בכדי לבצע השוואה כשאקבל את הרכב? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
לינק לכתבה מאתר CarsForum למי שלא ראה, סיטרואן הציגו את רכב הפנאי הקומפקטי החדש שלהם בשם 'קקטוס', ולמרות שאני לא מחובבי סיטרואן או מאוהבי רכבי הפנאי אני חייב להביא את הרכב הזה לצומת לבכם: זה מה שאני קורה לו חידוש, תעוזה, הרכב מגיע עם פיצ'רים ממש לא שגרתיים כמו דיפון דלתות חיצוני מחומר רך, בכדי למנוע פגיעות ברכב, מסך במקום לוח השעונים הרגיל ועיצוב לא שגרתי כולל ג'אנטים מאוד מיוחדים. הוא נראה יותר כקונספט מאשר כרכב שהולך לייצור, ועל זה אני מוריד את הכובע בפני סיטרואן. סופסוף הם מחזירים את החדשנות שאפיינה אותם בעבר. מה דעתכם על הרכב? אני בטוח שיהיו אלה שיאהבו את עיצוב ואלה שלא יוכלו להסתכל עליו.
הודעה אחרונה מאת falou, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
שוקל התקנה של משהו שהיה לי בערך בכל רכב עד כה ומרגיש קצת חסר בסנדרו המחיר הוא ₪390 כולל מע"מ, עם התקנה או בלי זה לא משנה (חלק מקורי, התקנה במרכז של דאצ'יה בפ"ת) שקלתי להזמין מחו"ל ולהתקין לבד אבל מחיר ממוצע של 60 יורו לפני משלוח (של עוד 20-30 יורו) עושה את העסק ללא משתלם במיוחד (מוזמנים לבדוק - זה המק"ט 8201401416) קיצר, כן \ לא? למה לא?
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי לכולם, רציתי לשתף אתכם עם תהליך המכירה שהיה לי עם סקודה. ניגשתי לסניף בראשון לציון ליד IKEA, התעניינתי לרכוש סקודה פאביה חדשה רובוטית בגימור אמבישן הסברתי לנציג שאני מתלבט בין מאזדה 2 לבין הפאביה, והוא המליץ לי לעשות נסיעת מבחן על המאזדה 2 ואז שאני אהיה איתו בקשר לגבי נסיעת מבחן בפאביה אחרי שבוע בערך עשיתי את נסיעת המבחן על המאזדה, ורציתי לעשות את המבחן על הפאביה. בסניף ראשון לציון היה אפשר להגיע רק באמצע שבוע (רחוק מהמקום עבודה שלי, ואין תחבורה ציבורית נורמלית לשם) או ביום שישי אחרי 3 שבועות של המתנה התקשרתי לסניף של בני ברק שקרוב למקום העבודה שלי כדי להתקדם עם הנסיעת מבחן והעסקה לקחו ממני פרטים, ואמרו שיחזרו אליי כדי לקבל אישור על כך שאני רוצה להחליף …
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
שבת שלום וערב טוב יקיריי. (זה הולך להיות קצת ארוך, אז אני מתנצל מראש) קצת בנאלי לומר, אבל ב"ערוב ימיי," הרגשתי לראשונה שהגשמתי סוף סוף חלום ישן, הקשור לתחום המוטוריקה והרכב (אותו אני אוהב ובו אני מתעניין מילדות). כן, אני זוכר (ואולי כבר סיפרתי פעם), שהרכב הראשון שבדקתי אי פעם לרכישה, היה אלפא סוד 81', ירוקה מיטאלית יפהפיה. אממה - צילינדר אחד "דולף" מנע את הרכישה, ומכאן התגלגל כל "מסע" הרכבים שברשותי, לרכבים "בנאליים" משהו (פיאטים למיניהם, איביזות, ואגיות...) ונשארתי עם תחושת ההחמצה החמוצה משהו (המדובר בשנת 85' לערך). תמיד תהיתי, איך היה מתגלגל ה"מסע" הזה, אם הייתי רוכש לי את אותה אלפא סוד ואני מניח שאם כך היה - מחליפתה יכלה להיות (ברוב הסיכויים) רק אלפא אחרת. מכאן…
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
לפני כמה שבועות הזמנו אני ואחי שני גולפים חדשים בצ'מפיון מוטורס. בתצוגה הצמיגים שהיו מותקנים בכל הרכבים היו של מותגים רציניים, מישלן, קונטיננטל, בריג'סטון. שאלנו את המוכר אם איזה צמיגים מגיע הרכב אז הוא ענה או מישלין או קונטיננטל. אתמול באנו לאסוף את הרכבים רואים שהתקינו צמיגי הנקוק שהם בכלל לא באותה רמה. אמרנו למוכר שזה לא מה שהובטח והוא ענה, זה מה יש אין אפשרות לבחור צמיגים ושהוא טעה כאשר הבטיח לנו. בעיניי יש פה הטעיית צרכן, גם בתצוגה אין אף רכב עם צמיגים ברמה של הנקוק וגם הובטח בעל פה שיהיו צמיגים איכותיים יותר מה אתם ממליצים לעשות?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 17 תגובות
- 6 אלף צפיות
לפני איזה חצי שעה בצמות הבאה : אני באתי מהסימון האדום הצומת עצמה זה הסימון השחור והמשכתי לכיוון הסימון הכחול, אני לא בטוח עם עברתי באדום. איך שבדיוק התחלף מכתום לאדום יצאתי אני חושב שעברתי על השנייה שהתחלף לאדום.. יש שם מצלמה שיכול להיות צילמה אותי ? לפי ה WAZE לא נראה שיש מצלמה בצד השני של הכביש שמצלמת את מי שבא מיצחק רגר לכיוון הרצל.. HELP
הודעה אחרונה מאת היו זמני בומבה, -
- 11 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
אהלן חברים בשעה טובה הזמנתי את הלאון FR 5 דלתות (מנוע 1.8TSI). עכשיו אחד הדברים שהתחלתי לבדוק זה את נושא הביטוח וגיליתי שהביטוח עולה דיי גבוה אז אמרתי נחפש כאן אולי מישהו מכיר עסקה יותר זולה. אני צריך ביטוח חובה + מקיף + צעיר לרכב. השאלה כמה זה אמור לצאת ואיפה אני יכול להשיג את ההצעה הכי זולה.. תודה
הודעה אחרונה מאת kissos, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם תהיתי האם מנועי ה tsi, יכולים להגיע לק"מ גבוה, בדומה למנועים אטמוספרים לא מעטים? כמובן עם טיפולים מסודרים וללא הזנחה. מחיפושים ובדיקות ברשת, ראיתי שק"מ המקסימום שדגמי ה 1.2 tsi, לדוגמא, המוצעים למכירה, לא עברו את ה 90-100 אלף ק"מ. האם יש חברי פורום עם קילומטראז' גבוה ומנוע חף מבעיות מיוחדות? תודה מראש Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
בניית רכב חשמלי
מאת Mdais- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום הבנתי שאין כול בעיה עם רכבים חשמליים ואני רואה אותם מלא על הכביש בתצורות שונות כמו אופניים חשמליות טרקטורונים חשמליים ואפילו קלנועיות, השאלה שלי היא האם ניתן לייצר ביצור עצמי כלי רכב לפי המראה איך שיתחשק לי ולסוע איתו כרגיל?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
חלם זה כאן: מדוע פולקסווגן גרמניה ו/או צ'מפיון מוטורס ישראל חוסמות את ה- Mirror-Link? >> אנא חתמו על העצומה: http://www.atzuma.co.il/volkswagen קהילת חובבי הרכב הגרמני בישראל קיבלה בתדהמה מוחלטת את החלטת חברת "פולקסווגן" גרמניה שממוקמת בוולפסבורג ו/או חברת "צ'מפיון מוטורס" ישראל שממוקמת בבני ברק על לכאורה חסימת אופציית ה- "Android Auto" לצד חסימת אופציית ה- "Mirror Link" במערכות הבידור מסוג "Composition Media" ואחרות במכוניות הגרמניות בלבד. האופציות הללו מאפשרות לחבר את מכשיר האנדרואיד שלנו בחיבור USB למערכת המולטימדיה, ובכך לקבל על תצוגת מסך הרכב את תצוגת הטלפון - הנ"ל יאפשר לנו גלישה באינטרנט ע"ג מסך הרכב, צפייה בסרטוני יוטיוב (כשהרכב עומד כמובן)…
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
ויזואלית, היא ממשיכה לטעמי את הדור הקודם של S80 - ומתעלמת מהדור הנוכחי והאנמי. יופי של וולוו - ויש לקוות שגם יופי של מכונית. כמה נקודות שלא ניתן להתעלם מהן: -פרופורציות נכונות של הנעה אחורית(למרות שהיא קדמית/כפולה), עם סרן קדמי רחוק מקורה A. שימו לב לתמונות הפרופיל. -עיצוב מאסיבי, בוטח בעצמו, וולוואי ממבט ראשון ועם זאת עם קריצות מענינות. קצת בדומה לאותה S80 ישנה כשרק הוצגה. -סוף סוף מכונית יוקרה שלא מנסה להיות גרמנית אלא גאה במורשת שלה. -עיצוב פנים "חם". נקי, פונקציונלי ומאוד לא גרמני. -הישבן פחות מוצלח מהחרטום וקצת מזכיר לי סקודה סופרב מהדור היוצא, שגם היא מן "סוג של" וולוו בעיצובה. -וולוו לא נופלת למלכודת של הגרמניות ולכל סדרה עיצוב משלה. S90 לא נראית כמו …
הודעה אחרונה מאת lolmit, -
שלום לכולם! בתחילת החודש מכרתי את הפולו החדשה (בת 4 חודשים) עקב כל מיני סיבות (אמינות + גיר שהצליח להרגיז אותי בפקקים) ולאחר יעוץ בפורום הוחלט לקנות ספארק במקום. את הספארק החדשה קיבלתי ביום שלישי לפני שבוע וגמעתי איתה 200 ק"מ עד כה ולהלן ההתרשמות שלי: אבזור: רכב שמפנק באבזור, החל מתאורת לד קדמית וכלה במערכת מולטי מדיה איכותית וקלה לתפעול, פתיחה והנעה ע"י כפתור,חיישני תאורה,BT,חישוקי אלומיניום וכו'. מערכת שמע: היו שטענו שמערכת השמע לא איכותית - אז יש לי חדשות - היא די איכותית (בשונה מהפיקנטו) 6 רמקולים עושים עבודה מצוינת גם לחובבי מוסיקה וגם עם ווליום גבוה, המערכת יודעת להתמודד ללא שום קול צורם וכדומה, אפילו הבאסים שלה מעולים. דיבורית BT: עובדת מעולה והצימוד נ…
הודעה אחרונה מאת Igalz, -
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בוקר טוב, רצינו לחלוק עימכם את הכיף הגדול של הבעלים שהתפנק בקומפקטית האלגנטית החדשה שלו. מודל 2015, S500, במחיר שהיה אטרקטיבי מספיק. יום מקסים לכם ולבעל הרכב, SMC
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מתחת לגוף הרבוע של וולוו XC90 מסתתרת הפלטפורמה החדשה של מכוניות וולוו העתידיות, ואחרי הרושם שהוא השאיר במבחן הזה, יש למה לחכות וליצרניות הגרמניות כדאי להסתכל טוב טוב על מה שהחברה הזו עושה. אז נכון שכינוי רמת הגימור שלו מזכיר שם של פינת אוכל באיקאה, אבל וולוו XC90 הוא SUV גדול, מרשים, מאובזר, מרווח ואפילו לא כל כך יקר. יומיים עם וולוו XC90 הכניסו אותו לרשימה המאוד מצומצמת של מכוניות שוואלה, הייתה לי שם צביטה קטנה בלב כשהחזרתי אותו, ואני בכלל לא סובל SUV-ים. המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת Juilius Sneezer, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לשמחתי יצא לי לבקר במפגש יוצא דופן - פשוט אין מילים...
הודעה אחרונה מאת syaron24, -
מכוניות ביפן
מאת tamirnem- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אחרי חרישה גדולה אינטרנט ללא תשובה החלטתי לשאול בפורום, האם מישהו שמע על מקומות ביפן שבהם אפשר לראות מכוניות מדהימות. הכוונה היא למפגשים ולא דווקא מירוצים (למרות שיכול היות נחמד לראות איזה מירוץ ). תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת edan82, -
סתם שוטטתי לי בלוח יד 2, ואני רואה אלפא רומיאו ג'ולייטה תלת 1700 סמ"ק, 230 כ"ס, שנת 2012, נראית שמורה מאוד בתמונות, עם 79,000 ק"מ. ואני לא מבין איך רכב כזה, לפי מועד העלייה בדיוק 4 שנים על הכביש, וכבר החליף 5 ידיים ולמכירה? יש הסבר הגיוני לתופעה?
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, במידה והאוטו כבוי שלושה שבועות (האוטו שנת 2014 האם זה יכול לגרום לו לתקלה כלשהי? אין מי שיתניע את האוטו)... תודה רבה. אני שואל בשביל חבר שיש לו סקודה
הודעה אחרונה מאת refaelhe, -
-
מתאם OBD BT לרכב 1 2
מאת discoTD5-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
לאחרונה פורסם באוטודיפו מתאם אנג'י - רכיב שמתחבר לשקע הדיאגנוסטיקה ויחד עם אפליקציית אנג'י שמורידים לסמארטפון מקבלים לכאורה המון מידע על הרכב. המוצר בפורסם במחיר מבצע של 38 שקלים - כ 10$ נניח. לא עמדתי בפיתוי, בעיקר כי רציתי לקבל עוד מידע בשוטף על מצב המנוע של הלנדקרוזר בזמן אמת. קניתי. חיברתי, הגדרתי את הרכב המתאים. רגע, לא היה הרכב המתאים. ללנדקרוזר שלי שהוא מודל 2003 דיזל לא היתה האפשרות לבחור את דגם המנוע (דיזל) וניתן רק בנזין מהרשימה של אנג'י. כמה מיילים לחברה ונאמר לי שאי אפשר. רק מ 2004 או משהו כזה, יש אפשרות. מילא. הגדרתי את הרכב שלי כשנת 2005. בינתיים, עד שאבצע בדיקה על הלנדקרוזר חיברתי את המתאם לקיה ריו. המתאם זיהה את הרכב, והתחבר חיש מהר לספק נת…
הודעה אחרונה מאת banji man, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 187 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נולד לליסינג
- אהרן ג
- מיץ פטל
- פינדר
- Ron Poh
- orankohn
- pooh-bear
- שביט
- Rongaflugen
- yoav911gt2
- flytomars
- tan tan
- AviorXD
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- `Infinity
- yuvk
- natco
- אלעדית
- ברווז
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
- hans
- discoTD5
- BoazB11
- Moshe c
- גולדן191
- chesh
- nglancer
- Tom78
- laviil
- יוני3227
- guy.a
- ntd
- טויוטה סופרה
- Avia
- Ronenbb
- פריג'י
- benny62
- ArikM
- fatboy1340
- SurfHigh
