רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
האם שמתם לב שצבע שהיה יחסית פופולרי בעבר, נעלם מהעולם ואין מכוניות חדשות בצבע הזה? אני מדבר על צבע ירוק בקבוק. אם עולה לכם עוד צבעים שפעם היו פופולריים והיום הם נדירים מאוד, שרשרו לכאן.
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
הודעה קצרה לעיתונות ותמונה אחת אודות "קליאו RS משוגעת" לדברי רנו, שתוצג במקצה האימון של הגרנד פרי במונאקו ביום שישי הקרוב הייתה מגרה מספיק, אבל אז פרסם אתר צרפתי כי לפי מסמכים שבידו - "משוגעת" היא אכן תיאור נאמן עוד פרטים כאן
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ביונט מדווחים על נהג מבחן שנהרג בטסלה S אוטונומית. לפי תחקיר התאונה שמתפרסם שם, כנראה שזה אולי הקורבן הראשון אבל בטח שלא האחרון כי המתכננים יתקשו לתת מענה אמיתי למקרים כאלה שרכב אחר חותך מסלול והחיישנים מסונוורים מהשמש. מטרידה עוד יותר העובדה שהנהג שלא נהג היה עסוק בצפיה בסרט בזמן התאונה. לדעתי, היתרון בנהיגה אוטונומית היא האפשרות שהנהג יתרענן בכבישים ארוכים ומונוטונים ולא במקום תנועה עירונית סואנת. מחיר הקידמה והעצלנות.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מכונית הקופה הספורטיבית של לקסוס והגרסה הרגועה של ה-RC-F מתחילה את השיווק שלה בישראל. עם עיצוב דרמטי, אבזור נאה וגם בולמים אדפטיביים ברמת הגימור F ספורט. המנוע הוא 2.0 ליטר, טורבו, ולו 245 כ"ס ו-35.7 קג"מ. המחיר? החל מ-325 אלף שקלים לרמת הגימור לקשרי ו-370 אלף שקלים ל-F ספורט. ביחס למתחרות הישירות -סדרה 4 של ב.מ.וו, C קלאס קופה ממרצדס ובעתיד גם אודי A5. בסעיף כ"ס לשקל המחיר בהחלט אטרקטיבי. איך היא נוסעת? את זה נבדוק בקרוב מאוד. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת dorki, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טירוף היורו בעיצומו, ואנחנו מנצלים את ההזדמנות להיזכר בכמה גרסאות מיוחדות של מכוניות שחגגו זכייה או ארוח של משחקי הגביע השונים במהדורות מוגבלות. חן פרחי היסטוריון הפורום מוציא אותנו למסע שמתחיל בחיפושית פתוחה ומסתיים בגולף GTI הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
http://cars.walla.co.il/item/2975859 הרכב יעלה כ134K וזה חדשות טובות, כי היא תיהיה דיזלית הכי חזקה במחיר כזה: 136 סוסים -30קג"מ מומנט. נשמע טוב. מה אתם אומרים? האם הבשורה שבקרוב יהו לנו עוד רכבי דיזל מיבואנים נוספים?
הודעה אחרונה מאת urileshem, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחפש המלצה לצמיגים לבלנו 2002 , 185/60R14. אני רוצה שהצמיגים יהיו כמה שפחות מחליקים שיהיה להם עוצמת בלימה הכי טובה ויהיו אוחזים בצורה הכי טובה שאפשר. אשמח אם תמליצו לי ותגידו לי גם את המחירים בערך בבקשה. תודה.
הודעה אחרונה מאת neimot000, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 938 צפיות
מדובר ברכב 2012 טורבו דיזל, האם הרכב גניב וכדאי לעשות עליו מקיף?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נניח שאני נמצא לבד על כביש. במרחק כמה מאות מטרים ממני הרמזור הופך לאדום. מבחינה מכנית, האם עדיף לבלום בלימה עדינה ארוכה עד לרמזור או ללחוץ ולהרפות כמה פעמים בצורה חזקה?
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן עברתי בכל חברת ביטוח והרבה סוכניות ביטוח ואף אחת לא מוכנה לבטח. לא מבין את הקטע ההזוי עם הרכב הבלתי ניתן לביטוח הזה. בגלל שלא קיים במחירון לוי יצחק אי אפשר לבטח. למרות שיש הערכת שמאי והכל. אפילו התגמשתי ואני מוכן להתסכן ולבטח רק חובה וצד ג אבל גם זה לא הולך לי. בינתיים הרכב מושבת בחניה. מדובר בדגם חדש. לא אספנות או משהו בסגנון מישהו יכול לעזור עם סוכנות שמבטחת באופן ודאי את הרכב הזה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת YNV, -
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אני נוהג להעביר הילוכים בסל"ד נמוך (בערך ב2000) ולפעמים הרכב רועד בגלל זה, זה יכול לפגוע במנוע או בגיר?
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 26 אלף צפיות
היי, איבדתי את תעודת הביטוח חובה המקורית. סוכנת הביטוח שלחה לי העתק במייל ואמרה שהוא מספיק לצורך טסט. האם אכן ניתן לבצע טסט ללא תעודת ביטוח חובה מקורית (עם צילום)? כמובן, שרישיון נהיגה ורישיון רכב משולם יש ברשותי. תודה, שגיא
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אשמח לתשובות בעברית. מה זה heater core ומה תפקידו? האם הוא נמצא בכל רכב? והיכן הוא נמצא בדרך כלל ברכבים? ועוד שאלה צינור מים שנמצא מתחת לבקר הטמפרטורה של המנוע ומתחבר לקיר האש מה תפקידו ולמה הוא מיועד (הוא נמצא לפני הטרמוסטט אצלי).
הודעה אחרונה מאת neimot000, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי חברים, הטיסה קצת מתעכבת אז אני כותב לי מהנייד בשדה. אסכם מראש: פח זבל של רכב, גרוטאה מתנייעת, מי שקונה את הזבל הזה ב60 אלף שקל צריך אשפוז בכפייה. אז ככה, סיטרואן c1, ידנית, חושב שזה מנוע 900 או 1000. רכב 2014 עם 50 אלף קילומטרים. נשכר דרך באדגט, הגיע נקי, מבריק חיצונית, לא חבוט או הרוס. נתחיל עם החסרונות, כי הרי למה התכנסנו? 1. מושבים גרועים - אחרי 20 דקות כבר קיבלתי כאב גב. 2. בידוד רעשים לא קיים. 3. מנוע מווברצ ורועד כמו ויברטור, מזעזע! לזוגתי יש ניסאן מיקרה וגם שם זה 3 בוכנות וזה מרגיש פשוט עולם אחר ביחס לגרוטאה הזאת. 4. יציבות בכבישים מהירים לוקה בחסר. 5. חוסר בפתחי מזגן מרכזיים, מי האדיוט שחשב שזה בסדר? 6. הגענו לחלק האומנותי - כוח!…
הודעה אחרונה מאת Blueeyes, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום חברים, אנחנו נמצאים בבירת צ׳כיה ביום מיוחד לרגל 120 שנים לחברת סקודה. במהלך היום נעדכן מהביקור במוזיאון סקודה, נהיגה בדגמים הקלאסיים של החברה וגם נקנח באוקטביה RS וכן בזו עם המנוע 1.0 ליטר החדש. תמונות ורכילות ראש בהמשך Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת sami saviv, -
-
- 3 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
מאיזה גיל אפשר להוציא טופס ירוק? מאיזה גיל אפשר לגשת לתיאוריה?
הודעה אחרונה מאת m1011409, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 46 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
אין כמו לנהוג בגרסת הזאב בעור חללית של הרכב שלך... כמה ששהסיוויק 5 דלתות הרגילה נראית מוחצנת - פתאום נעלמת ליד הטייפ R. אבל לא באתי לספר על איך שהיא נראית, אבל מה שבטוח שצנועה היא לא, ומושכת מבטים מכל עבר.. כולל כחולי עיניים. המפלצת האדומה הגיעה הבוקר לסוכנות הונדה במעלות, ויצא לי לנהוג בה חצי שעה בכבישי הצפון המפותלים אך עמוסים (לצערי). חצי שעה זה כלום, במיוחד במכונית הארד קור.. מחוסר זמן, לא בדקתי איך מתפקדת מערכת המולטימידיה, נפח תא המטען, והאם יש תאורה במראות.. אפילו לא היה לי זמן להתעכב על השוני בין הסיוויק העגלתית לאחות מעולם המדע הבדיוני. פתיחת הדלת חושפת את מושבי הבאקט המצויינים, ואת לוח השעונים המוכר מהסיוויק של כולנו.. שעברה אי אילו שינויים מתבקשים.. ל…
הודעה אחרונה מאת Avia, -
-
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום ובוהוריים טובים, מה נשמע חברים? הזמנתי הונדה ג'אז 2016 לפני כחודש וחצי-חודשיים, ונותר עוד חודש אחד עבורי לקבל את הרכב, ואצלי בהזמנה, אין זכר למובילאיי לפי חוזה ההזמנה, ואז קראתי פה בפורום שמנסים לדחוף את זה לכל מכונית אשר תעבור בארץ. אז השאלה שלי, מה הסיכוי שהיבואן מאיר, יתקע לי את המטרד הזה באוטו? אודה לכם על עזרתכם ותשובותיכם תתרומנה גם לאלו שקונים אצל יבואן מאיר.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 94 תגובות
- 16.1 אלף צפיות
בהמשך לשרשור הזה, החלטתי שחיים פעם אחת ואני רוצה להגשים חלום (נוסף) ולצאת להתחרות ברכב שהוא אייקון עבורי. אז התחלתי לחפש סקייליין. אחרי קצת מחקר התחלתי להבין שמרבית הרכבים כאן יקרים, עברו התעללות או חלודים (לפעמים הכל יחד). בעצתו (או שמא בדרדור) של מירן, התחלתי לבדוק את האפשרות של יבוא. הרי אם עברתי את המכשולים בארץ, שוודיה קטנה עליי. תהליך היבוא על פניו עושה רושם של משחק ילדים לעומת מדורי הגהינום שמעבירים יבואן בארץ, אז החלטתי ללכת על זה. ניסיתי למצוא אקזמפלר נקי, בלי תאונות או חלודה. מתוחזק ועם ק"מ נמוך, אפשרות לשיפורים בטעם טוב. ואז נפלה לי הכלה: מדובר בניסאן סקייליין R33 לאחר מתיחת הפנים (Spec 2), תת דגם GTS-T. אמנם לא GT-R, אבל מדוב…
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 115 תגובות
- 15.4 אלף צפיות
לידיעה אם קראתם את השרשורים שלי משום מקום חלון אחורי נפל. יש לי אחריות אלדן, מתקן ומעיף את האוטו הזה מצידי גם בהפסד של 10 אלף. שמתי 50 אלף בשביל לשכוח מה זה מוסך. כנראה שכל הפורדים זבל. אחליף בi20 חמודה והכל יהיה טןב. רק יונדאי או קיה מהיום.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לפני שנה בדיוק הפכתי להיות בעלים מאושרים של DS3 THP מבציר 2012. סיפור הרכישה ניתן לקרוא כאן הרכב נרכש ב1.07.2015 עם 41 אלף קילומטר. לפני הרכישה נעשה יישורון קו קטן במסגרת אחריות. כיום אני עומד על 55 אלף קילומטר. בהתחשב בעובדה שהוא נרכש כרכב לשבת ויום טוב, 14KKM זאת נסועה שנתית לא מבוטלת ואני נוסע עם הרכב הרבה יותר ממה שחשבתי שאני אסע כי זה פשוט כיף. נסועה שנתית שלי היא מעל 40KKM שמתפרסת על 5 רכבים שונים. עלויות אחזקה: במליאת 3 שנים לרכב עשיתי טיפול קטן בלובינסקי. מהות הטיפול הייתה החלפת שמן ופילטר שמן יחד עם בדיקת עוד מכלולים. עלות הטיפול - 1068 ש"ח. למה? כי הם יכולים, כנראה. כמו כן באותו הטיפול באוקטובר 15 הלחיצו אותי שצריך להחליף צלחות ורפידות. הן הוחלפ…
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- 23 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
יום חמישי בערב (בשעה 7 לערך בארהב) אישתי באה לסלון אחרי 20 דק שהיא יושבת בחדר השינה עם המחשב ומדברת בטלפון ללא הפסקה, מתיישבת ליידי עם עיניים נוצצות כמו כל פעם שיש לה איזו בקשה לא הגיונית או משהו שיגרום לכרטיס אשראי שלי לעשות טרנספורמציה לטלכארד, מסתכלת עליי ושואלת: ״ בא לך לנסוע לניו יורק? ״ (תבינו, אנחנו גרים בנאשוויל טנסי, המרחק בין נאשוויל לניו יורק בנסיעה רצופה הוא 13 שעות בלי פקקים.) ששאלתי אותה ״מתי״ והיא הסתכלה על השעון קיבלתי צמרמורת כי הבנתי שאני הולך לנהוג עד צאת הנשמה החל מעוד שעה לערך אבל כמובן שמיד אמרתי כן כדי שלא יהיו השלכות (בעיקר של דברים לכיווני) לעתיד הרחוק ומכיוון שאישתי התחילה לעבוד לפני מספר חודשים לא רב כמנהלת סניף בהרץ, היתה הקלה מבחינת הנטל של …
הודעה אחרונה מאת rashe, -
טסלה הציגה היום (שישי בבוקר אצלנו, חמישי בערב בקליפורניה) את המודל 3 - הדור השלישי של טסלה (הראשון הוא הroadster, השני הם המודל S וX), הדגם ה"המוני" של היצרנית. עלות הרכב היא 35K$ לגרסת הבסיס (בארה"ב הקלות מס יורידו את המחיר מתחת ל30K$), והיא מביאה איתה את כל הטוב שאנחנו מכירים מטסלה - טווח של 350KM בין טעינות, האצה מ0-100 קמ"ש בפחות מ6 שניות (שני אלו הם מספרי מינימום שהם מקווים לשפר, ובכל מקרה יהיה אפשר לשפר את שניהם בתוספת תשלום), superchargerים (טעינה מהירה ובחינם של טסלה), ומה שאותי לפחות הכי הפתיע - תמיכה בautopilot. הייתי בטוח שהאחרון ירד ממנה בגלל המחיר, אני מאד מופתע לראות כמה טסלה בטוחים בטכנולוגיה שלהם עד כדי כך שהם לא מוכנים לוותר עליה כאן. בנוסף מאסק הבטיח…
הודעה אחרונה מאת Nico62, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מנהלים- אם לא קשור לכאן תעבירו. אז ככה יש לי 2 בלוקים של מנועים שאני רוצה לעשות מהם שולחן. חשבתי לצבוע אותם באבקה אלקטרומגנטית, מחפש בעל מקצוע שמתעסק בזה במחיר שפוי, עדיף לאיזור המרכז, אבל אפשר לנדוד. תודה רון.
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 3 אלף צפיות
GM עם המתחרה הישיר שלה לטסלה 3, מחזיקים את המועמד שהולך לצאת לשוק הרבה לפני טסלה עם מפרט תחרותי ביותר, במחיר נגיש יותר, פריסה ודילרים מומחים, חלפים שיהיו זמינים, וכמובן אספקה, אספקה שוטפת ומספקת. ובכול זאת, אף אחד לא יעמוד בתור 6 שעות רק בשביל הזכות לרכוש אותה. ולמה לא בעצם? נתונים מרשימים לחלוטין 200 מייל לטעינה, 0-100 קמ״ש ב-7 שניות. עיצוב, ובכן, כן, זה לא טסלה. ובכול זאת, כולם עסוקים רק במתחרה, שלא יכול לעמוד בדרישה, ואולי נראה מכונית ראשונה רק בעוד שנתיים. אז למה בעצם? האם ההכנה, השיווק, וסיפור הרקע זה כל מה שמניע אותנו לרכוש מכונית כזו ולא אחרת? או בקיצור, כי זה לא טסלה?
הודעה אחרונה מאת TheWiz, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 938 צפיות
איך לא נפתח עדיין שרשור על זה ?
הודעה אחרונה מאת TheWiz, -
הודעה אחרונה מאת TheWiz,
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה אתם אומרים? איך יהיה ביחס למשלין PSS בביצועים ומחיר? http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-33734-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%95%D7%A9%D7%A7-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%A0%D7%98%D7%9C.aspx
הודעה אחרונה מאת Eddard, -
בשנת 2000 קנינו לקראשונה מכונית חדשה, זו היתה יונדאי אטוס. נהננו ממנה מאד, ולאחר מכן כל 3 שנים החלפנו מכונית, כשתוספת הכסף לא היתה מאד משמעותית. ב 09' קנינו I20, ולצערי היא עברה תאונה בעת שחנתה ולא הפריעה לאיש, פרט לנהג שיכור ביונדאי אקסנט, שהתנגש באחורי הונדה אקורד והעיף אותה על ה I20. הנזק הסתכם בזוג דלתות וכנף אחורית, ולמרות שהיה ברור לי שלמרות שקיבלנו ירידת ערך, להגיע שוב למכונית חדשה יהיה מטלה כלכלית כבדה, הועברה היונדאי לחמותי במקום הגולף שלה שהגיעה למצוות. החלטנו שיותר לא נקנה מכונית, ולכן ליסינג תפעולי נראה לי הגיוני, מה גם שאני זקוק להוצאות בעסק. בירור קצר בחברות הגדולות הניב 0 תשובות, הם לא סופרים לקוח בודד. לעומת זאת בחברות הקטנות קיבלתי יחס הוגן, ל…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 38 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
מד הקילומטראז' בלוח המחוונים, האם יש שעון נוסף במקום מוסתר או במנוע למניעת זיופים? רכשתי סיוויק 2003 עם קילומטר נמוך (169), מלבד המצב של הרכב יש דרך מדויקת לדעת?
-
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 197 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- TvrSpee12
- IsraCar
- Rongaflugen
- Maviv
- stx
- פינדר
- DanielGangsta
- tan tan
- yahaga
- meny5
- ניקו פ.
- winner
- TomerP
- flytomars
- צוק
- omricn
- itaysamurai
- quzzaa
- הדיין
- Shakëd Nathan
- ברווז
- mcshmupi
- discoTD5
- motizkn
- David32
- yossiaviel
- PYA
- AviorXD
- hans
- TheArcane
- IsraelR
- kagan217
- ArikM
- פינקו
- דוד495
- itsik170
- מלטבשי
- Shaike.Zam
- baer
- eladns
- chrono
- Orengol01
- this_is_me
- teyal
- Or05230
- Haim_gds
- natco
- davemustaine87
- gpm11
- srool
- NEW10
- לב טוב
- gpro
- רפי לין
- yuvk
- Shmelov
- מחכה
- farkash7
- פריג'י
- jpex
- rev-Match
