Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשמזג האוויר החלת להתחמם, שמתי לב לתופעה מעניינת; החל רעש עמום מאחורי לוח המחוונים, בצדו הימני.

הרעש דומה לאדם שתוקע גרעפסים בתדירות גבוהה, וזה נשמע ממש משעשע.

כנראה שמקור הבעייה הוא במדף הסרקולצייה, אם כי הוא מתפקד היטב.

כשחם במכונית התופעה נשמעת חזק יותר, וכשמתקרר זה אינו נשמע כלל.

 

הכל מתחיל מהקימצ'י (סלט כרוב קוריאני, לו השפעות רדיואקטיביות על קיבת הסועדים).

 

אצלך בסוניק זה נגמר בגרעפסים.

 

אצל סאנגיונג, המוסו אכל קימצ'י והפך לרודיוס...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זהו, היום זה נגמר, ואחרי 3 שנים פחות יומיים הוחזרה הסוניק למאל מור, כשעל מד האוץ יש 63,500 ק"מ.

דווקא השנה האחרונה היתה היותר בעייתית בחיי המכונית; בערב ראש השנה, לאחר נסיעה קצרה, הפסיק המזגן לעבוד ונדלקה נורית חום מנוע בצירוף קוד תקלה 89.

המתנתי בסבלנות (האמת, ניצלתי את הזמן לשחייה..), מילאתי מים ויצרתי קשר עם מאל מור.

קיבלתי רכב חלופי (ספייס סטאר) ולאחר 3 ימים הוחזרה אלי המכונית, כשהתברר שמשאבת המים הלכה.

מאז ההחלפה מפלס המים נותר קבוע, וכך גם השמן.

סה"כ, ובגדול, לא סבלתי ממנה וגם לא אישתי, ובכביש מפותל אפשר היה אפילו להנות קצת משלדתה הטובה.

ללא ספק, היא עדיפה על האטראז', אבל לא על הקאיה ריו.

בינתיים קיבלתי אקו מיקרה, ונראה עם מה ממשיכים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שמחתי לקרוא את חוות הדעת , האמיתית על הרכב. כמי שקנה קיה ריו סדאן ידנית לפני שנה וחצי, אני יכול להגיד לך שלפחות מבחינת תקלות המאזן של הריו הוא אפס תקלות. בנוסף הרבה דברים שלא היו בסוניק כמו מחשב רכב . אני מאד מרוצה .לדעתי היום הליסינג מאבד את היתרונות שלו . אני לקחתי הלואה בבנק ומשלם 1000 ש"ח לחודש ונגמר הסיפור. יש היום דגמים רבים שאולי גם יותר אטרקטיביים מהריו. אני הייתי היום לוקח סיטרואן קקטוס טורבו ידנית או דיזל אפילו. נראה מעניין. אבל לא תמצא את זה בחברות הליסינג. אולי 208 דיזל . אבל היא גם ידנית.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

חן השברולט הייתה הרבה יותר זריזה מהספייס?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
חן השברולט הייתה הרבה יותר זריזה מהספייס?

 

מה זה? משל הצב והשבלול :wink:?

 

ולפות"ש, תודה על הסקירה המתמשכת.

 

מצטרף להמלצתו של ZVIR על קקטוס טורבו (שוקל לרכוש כזו לרעייתי) ובכלל, מפרגן לך לקחת רכב משכנע יותר למשפחתך.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תודה לחן פרחי ,על הכתיבה המושקעת ,אבל מה השורה התחתונה ? האם היית ממליץ לרכוש סוניק ? אני מתעניין בסוניק 2011 ,עם ק"מ נמוך של 45 אלף ק"מ , במחיר של 43 אלף ש"ח ,אין הרבה רכבים משפחתיים ב-2011 במחיר הזה ,האם ללכת על זה? תודה

פורסם

אקח את היוזמה על עצמי, ואענה לך:

 

לא.

 

[video=youtube;CWsosT-qeP4]

 

וברצינות, אוטו בן 3, וכבר התחמם, ולך תדע לאיזה נזק זה גרם בטווח ארוך. מכאן יהיה רק יותר גרוע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בגדול הרכב מתפרק אחרי שלוש שנים על הכביש ו-60 אלף קילומטר אצל נהג טוב ובעל מודעות. פיקנטו עברה אצלי 45 אלף קילומטר ואפילו נורה לא נשרפה. לחטיבה הקוריאנית של שבורלט יש עוד הרבה ללמוד.

פורסם
תודה לחן פרחי ,על הכתיבה המושקעת ,אבל מה השורה התחתונה ? האם היית ממליץ לרכוש סוניק ? אני מתעניין בסוניק 2011 ,עם ק"מ נמוך של 45 אלף ק"מ , במחיר של 43 אלף ש"ח ,אין הרבה רכבים משפחתיים ב-2011 במחיר הזה ,האם ללכת על זה? תודה

בגדול, לא.

הסוניק אינה משפחתית במלוא מובן המילה, אלא סופר מיני עם תא מטען נפרד.

עדיף לרדת שנה אחורה בשנת הדגם ולקנות מכונית עדיפה בהרבה כמו יונדאי I30 או מאזדה 3ואם אתה ממש חייב משפחתית אוטומטית, חפש פיג'ו 301 1.6 מהשנים הראשונות, שגם היא עדיפה בהרבה על הסוניק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

סה"כ, ובגדול, לא סבלתי ממנה וגם לא אישתי, ובכביש מפותל אפשר היה אפילו להנות קצת משלדתה הטובה.

 

אחרי שהוצמדתי לסוניק LTZ+ למשך שבוע לפני 4 חודשים בערך(רכב השכרה בן 3 עם 74 אלף קילומטר על השעון) אני חייב לומר לך שזה המשפט הכי מוזר שיצא לי לשמוע על הסוניק - לקחתי בשביל הספורט את הרכב לסיבוב קצר בכביש עין כרם והרכב רוכן לא יציב לא מחובר ופשוט אפילו כנהג הוציא אותי קצת עם בחילה כאילו הייתי נוסע- הרגשתי שאומרת לי "יא חתיכת אידי** מה אתה מנסה לעשות?!" הפעם היחידה שהרגשתי ששלדה פיזית מנסה לשדר לי מסר כ"כ חד.

יאמר לרעתו שזה רכב השכרה מאוד מוזנח וייתכן שהצמיגים\רכיב אחר שרעש וחרק ברכב המסכן הנ"ל יצר לי את התחושה הזאת.

 

בכל מקרה - הרכב מרגיש כמו סמארטפון על גלגלים מצועצע מאוד מלא גאדג'טים(בגירסאת הLTZ+ לפחות) אורות כחולים ומגניבים אבל מתחת לזה יש איכות הרכבה וחומרים מחפירה,ניהוג לא טוב,מנוע+גיר סבירים(התגובה של הגיר מעולה! המנוע קצת מתאמץ) לא הייתי ממליץ כרכב קבוע כרכב חלופי היא הייתה צעצוע מעניין.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

ל 1.4 יש הגה כוח הידראולי, טוב בהרבה מההגה החשמלי הקל מידי שב 1.6.

יתכן שבמכונית שנסעת הבולמים היו עייפים והצמיגים גמורים, ובשל כך ההתנהגות נפגמה.

בכל השאר, מסכים איתך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תודה על הסקירה.

סקרן אותי לדעת בכמה נמכרת היום שברולט סוניק חדשה, והזדעזעתי- לפי אתר שברולט זה מתחיל בלא פחות מ-106 אלף!!!!!!!

גניבה!!!! בטח כשיש היצע כה רחב בשוק לרכבים חדישים יותר.

גרסה כמו שיש לך כבר הם לא מוכרים...

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999


×
×
  • תוכן חדש...