Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

-הבעיה עם הנורות מוכרת בהרבה דגמי שברולט-קוריאה (אם לא בכולן) עוד מימי האופטרה והאוואו. לא מבין מה הסיבה לזה. קצת מוזר...

-מה שקרה לך עם הידית הילוכים נשמע לי די נדיר. מה שכן, בורר ההילוכים בסוניק תמיד הרגיש קצת זול וגס.

-מיכל מתיז מים, אמנם שטויות אבל לא משהו שאמור לקרות בטח שלא ברכב חדש יחסית.

-ציפוי הפלסטיק המתפורר בהגה אכן מעיד על איכות חומר ירודה. בלי קשר לרצדס ולקסוס, אלא גם ביחס לשאר היצרניות העממיות. דווקא אני הרגשתי ששברולט קוריאה השתפרו מאוד באיכות בשנים האחרונות, קצת מאכזב לראות את זה. חוץ מזה, הרכב עדיין באחריות? ניסית לבקש מהמוסך שיחליפו לך את זה על חשבונם? לפני כמה שנים אבי קיבל פורד פיאסטה 2003 מהעבודה שהייתה אז בת חצי שנה שגם בה ההגה החל להתקלף, במוסך המורשה החליפו לו את זה ללא עלות. תבדוק אולי גם אתה תוכל.

 

אמנם הבעיות האלה לא משהו גדול חלילה, אבל זה לא משהו שאמור להיות ברכב מודרני חדש. חוץ מזה, אני עדיין חושב שהסוניק היא בחירה סבירה לקטגוריה במחיר הנכון. ובכל זאת - יונדאי I25 או קיה ריו עדיפות על פניה.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרכב בליסינג - מאיפה אתה רוצה שהוא יידע?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני נוהגת על הסוניק (גרסת האצ'בק 1.4 מ2012) כבר שנתיים / 35K... לא היו שום בעיות גימורים עד כה, הרכב נראה כמו חדש למרות שהוא עומד בשמש רוב היום. מה שכן, צינור מי השמשות התנתק כבר בחודש הראשון, במוסך חיברו אותו עם אזיקון ומאז לא היו בעיות איתו. בנוסף הייתה תקרית עם מי רדיאטור שהתנדפו באופן לא ברור, כי בבדיקת נזילות לא נמצא חור.

 

הבעיות המרכזיות שלי עם הסוניק הן בזבזנות בדלק בנסיעה משולבת (בד"כ עושה כ-12 ק"מ לליטר) וגיר קופצני. בנוסף נעילת הדלתות האוטומטית מעצבנת כי צריך להעביר לפארק כדי לאפשר פתיחת דלתות כל פעם שעוברים מאבטח בקניון. מבחינה עיצובית ופיצ'רים אני מאוד מרוצה ממנו, הצבעים האפורים נעימים לעין והפלסטיק אומנם לא נראה יוקרתי אבל יש וואריאציות בגימורים שלו ומחשבה יצירתית בעיצוב הפנים, כולל כל מיני גימיקים חביבים כגון חריץ להחזקת כרטיסי חנייה (שמשמש אותי לצורך עיגון הטלפון ללא צורך בסטנד מיוחד). הבלוטות' המובנה מעולה לשיחות ושמיעת מוסיקה מהסמארטפון כולל שליטה נוחה מההגה. הרמקול עוצמתי מספיק בצד שלי אבל כשאני נוסעת על כביש רועש לא שומעים אותי מספיק טוב בצד השני. מרחב הפנים ובמיוחד הגובה הוא די נדיב יחסית לקטגוריה ומושב הנהג הרגיש לי נוח בהרבה מהרכב המתחרה ששקלתי בזמנו (i20). ברור שהרכב שייך לקטגוריה מסויימת של רכבי סופר מיני שהיו צריכים להיות הרבה יותר זולים ולעולם לא הייתי שוקלת לקנות אותו במחירון, אבל במחיר שקניתי אותו עם 0 ק"מ מחברת ליסינג הוא יצא יחסית סביר ורק חידוש הרישיון המשוייך לקבוצה 2 מעיק למדיי (ב2012 המחירון הרשמי שלו היה 104K-מופרך).

פורסם

כתיבה מאוד יפה וזורמת. נהניתי מאוד לקרוא.

משתמע מהסיקור שהרכב עדיין לא בשל במלואו לפני העדכו, אבל עושה את עבודתו נאמנה. האמת היא שאני מופתע, משום שלאחר האוואו חשבתי ששבי קוריאנית זה פשוט מתכון לאסון. נחמד לדעת שהם לא נשארים מאחור.

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חלפו עברו להן שנתיים (פחות חודש) והגיעה העת לסכם אותן בקצרה, קוראי היקרים.

כשקיבלנו את המכונית מד המרחק עמד על 18K וכעת על 46K.

גם בשנה האחרונה לא היו תקלות מ"מ, למעט המצבר שהחזיר נשמתו לאלוהי העופרת והחומצה הגופרתית.

רכב החילוץ של חברת הליסינג הגיע במהירות, למרות שהסברתי לו שהמצבר בסוניק מיוחד ושום מצבר "רגיל" לא יכנס שם.

לאחר שהמחלץ הבין את שידעתי קודם, הרכב הונע ונשלחתי למוסך המרכזי של UMI ושם הוחלף המצבר, 750 ש"ח עלותו.

ומה עם גלגל ההגה ?

ממשיך להתפורר לאיטו, ולכן הרכבתי כיסוי הגה מהסוג המתלפף של פעם, מה שמקנה לו לוק של סובארו 82' שמשמשת ללימוד נהיגה.:-P

לפני כחודש הצלבתי בין הצמיגים, ולהערכתי הם קרובים מאי פעם להפיכתם למצע אספלט..

צריכת הדלק ממשיכה להיות סביב ה 12.5 ק"מ לליטר, סביר אך לא מזהיר.

עוד כמה חודשים אפרד מהמכונית, ואז אסכם את התקופה באופן סופי בהחלט, ונתלבט לגבי המחליפה.P1010010.jpg

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חלפה עברה לה עוד חצי שנה.

מד המרחק עומד היום על 54K והמכונית חוגגת אצלנו שנתיים וחצי בדיוק.

בשנתיים וקצת שהיתה אצלנו הפגינה המכונית אמינות גבוהה, עד שבחודש דצמבר האחרון התחלתי לשים לב שהמכונית מאבדת מים בעקביות.

מאחר וצריכת המים לא היתה גבוהה, בקבוק ליטר וצי בחודש, ומאחר ועקבתי באדיקות אחר מפלס המים, הוחלט לטפל בבעיה כשהמכונית תגיע לטיפול השנתי, בחודש מרץ.

לא נמסר לי מה היתה הבעיה, אך לפי החלקים החדשים כנראה שמדובר היה באחד הצינורות שמובילים למצנן שמן התיבה.

באותה הזדמנות בוצע עדכון תוכנה בתיבת ההילוכים, וכעת היא מתפקדת נעים בהרבה.

באותה הזדמנות הוחלפו זוג צמיגים בלויים בצמיגים חדשים, KETER שמם, סיניים, מיותר לציין.

החוראני שהחליף את הצמיגים לא החליף את שסתומי הגלגלים, ונטילים בעברית, ואחד מהם עף בכביש ערד - להבים, הכביש הכי סימפטי בעולם להתקע בו עם פאנצ'ר, ללא ספק.

מיד כשחזרתי החלפתי ונטיל גם בגלגל השני.

כשמזג האוויר החלת להתחמם, שמתי לב לתופעה מעניינת; החל רעש עמום מאחורי לוח המחוונים, בצדו הימני.

הרעש דומה לאדם שתוקע גרעפסים בתדירות גבוהה, וזה נשמע ממש משעשע.

כנראה שמקור הבעייה הוא במדף הסרקולצייה, אם כי הוא מתפקד היטב.

כשחם במכונית התופעה נשמעת חזק יותר, וכשמתקרר זה אינו נשמע כלל.

במשך השנה האחרונה עפו להן צלחות הגלגלים; אחת עפה בירידות של סדום, והשנייה טרם נודע מקום קבורתה.

צריכת הדלק נותרה כשהיתה וכנ"ל אין צריכת השמן.

עוד 3 חודשים אני מחזיר אותה, ונראה עם מה נמשיך הלאה.

מגיעה מילה טובה לחברת מאל מור על השירות המצויין והאישי, ולדוד מנהל סניף ראשל"צ.

P1010062.jpgP1010063.jpg

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

האם יש לך המלצות לאילו חלקים כדאי לקנות באינטרנט מראש? כמו נורות אחוריות שאמרת שנשרפו.

וכמה עולה עדכון התוכנה של הגיר שדיברת עליו?


×
×
  • תוכן חדש...