Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת הילוכים בסל"ד נמוך


avraham711
שימו לב! השרשור הזה בן 3024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הילוכים צריך להעביר בתזמון הנכון ובסל"ד הנכון לפי סוג הרכב ותנאים. באוטובוס או משאית 2000סל"ד זה הרבה, במכונית קטנה ללא טורבו זה מאוד מעט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב רועד אחרי החלפת הילוך זה מזיק כי זה פוגע בDMF שמנסה לשכך את הרעידות, בתושבות וגם שאר המכלולים לא "נהנים" מזה. אם יש לך רכב עם מנוע אטמוספרי לא גדול במיוחד, תעביר במישור על כ3000סלד - זה סביר, בעליות 3500-4500, אם אתה רוצה לנסוע ממש לאט אז 2500 במישור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים, זה באמת קצת לרכב פרטי ממוצע אבל השאלה אם זה מזיק

 

כן מזיק כי מנוע רועד ואז תושבות מנוע עובדות קשה וגם המנוע סובל..בריצה מהירה סגור את פה חזק וגם את אף ותנשום דרך הקש ואז תרגיש כמה המנוע סובל ! :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעביר בתאוצה מתונה ב2700, תאוצה מהירה באיזור ה3200.

ב2000 אתה לא מנצל מומנט של המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם מנוע טורבו חזק מעביר ב2000. יש לציין שהרכב לא רועד ואפילו הנורה של העברת בהילוך נדלקת ב-2000.

 

מה שאני בא לומר זה - תלוי בסוג הרכב. אתה אמור להרגיש את הרכב ולדעת מתי צריך להעביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעידות/צלצולים אינם בריאים למכלולים וגם לא לתצרוכת הדלק.

חסכוני לא תמיד אומר העברות מהירות ובסל"ד נמוך שאינו תואם את רצועת הכח של המנוע, כמו במקרה שפותח השרשור מתאר.

כשאתה במישור, מצא את טווח הסל"ד הנמוך ביותר בו מתאפשרות העברות ללא רעידות/צלצולים עם המעבר להילוך הבא ותיקח בחשבון תוספת של כ 500 סל"ד אקסטרה במקרים של עליות/רכב עמוס.

 

ברכב הקודם שלי שהיה נבלה סרוחה הייתי מעביר הילוכים ב 3,500 סל"ד לכל הפחות ; כל מה שפחות מכך פשוט לא היה מספיק (אולי בירידה).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שתשובה ללא הכרות סוג הרכב היא כללית מדי.

אבל, רעידות יכולות להיות גם מסיבה של החלפת הילוך לא נכונה - איטית מדי.

הסל"ד החשוב בהחלפת הילוך, לנושא השרשור זה הסל"ד שאיתו מתחיל ההילוך הבא.

פער יחסי העברה במעבר מהילוך להילוך מכתיב את נפילת הסל"ד בהעלאת הילוך.

בעיקרון, אתה רוצה לשלב במהירות נסיעה כזו שההילוך שאליו שילבת יגרום למנוע להסתובב בסל"ד בו המומנט נכון למה שאתה דורש ממנו.

רעידות זו לא טוב, צילצולים זה כבר גרוע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...