רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 434 צפיות
ערב טוב, בעבר לפני כשנה חיברתי צ'יטה למפצל USB שברכב (מפצל איכותי, לא מוצר של 10 שקל) והמצלמה כבתה. מפה לשם הלכה המצלמה. החזרתי את הצ'יטה לאבא שלי ובנתיים השתמשתי במצלמת דרך חדשה (SJ4000WIFI), בשבוע שעבר חיברתי שנית את המצלמה עם מפצל איכותי של גריפין ושוב הלכה המצלמה, התקלה לא בבטריה (החלפתי לבטריה ספייר שלי וזה לא עזר) - המצלמה נדלקת ונכבית (גם כשמחובר לחשמל וגם כשלא). מישהו יודע להצביע על התקלה?? לצורך העניין מהמפצל יוצאים 4 USB, כמובן שלא כולם בשימוש אלא המוצר היחיד שמחובר זו המצלמה (2.4A)
הודעה אחרונה מאת SmartCoupe, -
אז לאחרונה הזדמן גם לי לעשות נסיעת מבחן במלכה הלא רשמית של משפחת ואג מהדור האחרון, וחזרתי לכאן כדי לשתף ולתרום לקהילת הפורום. עיצוב, מראה, רושם ראשוני וכו' מבחוץ מדובר בסליפרית של ממש, שעלולה להראות כמו סתם עוד גולף, למי שמפספס את הכיתוב GTI בצדי הרכב. גם מבפנים הרכב לא מרגיש יוקרתי במיוחד, וזה בסדר, כל עוד זוכרים שמדובר בסך הכל בגולף חזקה. חלק מהמתגים השונים, לדוגמא, זה פלסטיק סטנדרטי מבית היוצר של ואג, שלא השתנה יותר מדי ב-5 שנים שעברו מאז שהייתה לי פולו GTI. מאידך, הגרסה שנהגתי בה הייתה מצוידת גם במצלמת רוורס, בלם יד חשמלי ,הנעה ללא מפתח וכו'. את הרדיו כיביתי ברגע שנכנסתי לרכב, אבל אני מנחש שהוא עושה את העבודה. גם את המשענת שמעל לבלם היד העפתי אחורנית, אבל היא ש…
הודעה אחרונה מאת oryo, -
"רק בחייך, אל תנסה להעביר לשישי, זה לא כמו אצלך" "למה? הנה כתוב שם R, רייס" "נו מה נסגר, נהיית כמו זה ששולח מהסופר תמונות לחברה שלו?" מערכת היחסים שלי עם סמל"ת, יבואנית המותג אבארת', היא מורכבת. אני לקוח כבר כמה שנים, פעיל במועדון בעלי אלפא רומיאו ובעלים בהווה של אבארת' פונטו סופרספורט לבנה, ובעבר של פיאט 500 ידנית רגילה. אני אוהב מאד את הקו השיווקי והשירותי שמכתיבים בסמל"ת עבור המותג ומכיר, מוקיר ומכבד את עומר גלברט, שמנהל את מכירות המותג. יחד עם זאת, מנהלי סמל"ת יודעים בדיוק מה אני חושב על המערך הטכני שלהם בעקבות החוויות שלי במוסך היחידי שמורשה אבארת' באיזור המרכז, הלו הוא המוסך המרכזי בפתח תקווה. מנקודת המוצא הזאת, בה יחסיי עם היבואן הם בבחינת it’s c…
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 838 צפיות
כאילו הדו"ח שפורסם לאחרונה על יעילות המצלמות כלל לא פורסם. לא פחות משערוריה למקם מצלמה במיקום שכזה. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3692914,00.html
הודעה אחרונה מאת foo_bar, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 172 תגובות
- 25.1 אלף צפיות
האיביזה 2014 פורסמה לפני יומיים. הרכב היה{עדיין} מעולה בכל קנה מידה, ולא סבל מאף תקלה. די מהיר לקבוצתו{להוציא את רכבי הטורבו}, ובתג המחיר שהיא נקנתה, היא תמורה מצויינת לכסף. המזגן פשוט מקפיא, והרכב מאובזר ומאוד חסכוני בדלק. המולטימדיה מתפקדת מצויין, והצליל ממש טוב מאוד וחזק. היא נמכרת בגלל רצון התקדמות בשנים, קרובה לגמר האחריות, ובעיקר בגלל שמועות על "מחלות אופייניות יקרות?" כגון: מכלולי נעילת דלתות ותא המטען, וכויילים. בנוסף הביטוח שהוא פשוט שוחט. תהליך הזמנת הבלנו היה חלק, מלבד דבר מרגיז ביותר, שהוא, וויתור מצד החברה על התקנת ה-מוביל איי. לא ביקשתי הנחה, ולא ביקשתי את הדבר הזה, אלה פשוט מאוד לא רוצה אותו ברכב. מה לא ברור? זה עולה להם כסף? 3500 שקל? שזה יהיה מתנה …
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 455 צפיות
היי, מחפש חשמלאי רכב באזור הדרום-אופקים,בש,נתיבות וכו. בבקשה רק מניסיון אישי , כי כבר דיברתי עם הרבה ולא מצאתי מישהו שמתעסק. בנושא אזעקות , פיקודים וכו. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת lior3, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, היום אבא שלי במקרה שם לב שהרישיון נהיגה שלו פג תוקף מלפני חצי שנה. כול הזמן הזה הוא לא קיבל שום מכתב לחידוש הרישון. הבעיה היא שעוד פחות מחודש הוא טס לחו"ל וכדי לקבל את הרכב הוא חייב את הרישיון הקבוע מפלסטיק. במוקד של משרד התחבורה אמרו שיקח חודש וחצי עד שיקבל רישיון קבוע. איך אפשר לקבל רישיון קבוע תוך שבועיים? מה אפשר לעשות? תודה...
הודעה אחרונה מאת Octavia-TSI11, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם , מבקש המלצה לחברת ביטוח/סוכן שיציע מחיר שפוי לביטוח הרכב , סופרב מנוע 2.0 L&K. בדקתי את רוב החברות הגודלות , חובה סביב ה 1500 ברובם וזה בסדר גמור אך המקיף סביב ה 9. נשמע לי דיי הזוי מחיר המקיף. פרטים כללים : כל נהג מעל גיל 25 , אין נהגים חדשים. ללא שלילות או עבירות למעט תביעה אחת על רכוש. תודה מראש לכל מי שיכל לעזור.
הודעה אחרונה מאת B4 לגיל 40, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 45 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
אהלן, כמו שציינתי בכותרת - טורבו יקצר את חיי המנוע ביחס לאותו מנוע ללא טורבו? לא מצאתי אזכור לכך בכל מקום שחיפשתי, אבל חבר שלי טוען שהטורבו ממצה את המנוע מהר יותר ועל כן המנוע "ייגמר" מהר יותר עם טורבו ואני חייב לדעת העניין עלה כי הוא מחפש רכב קטן משומש ופסל ישר את הפיג'ו הקטנות שאני אישית מאוד אוהב תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי רכב חדש (גולף). תדלוק הראשון שלו הכול היה תקין אבל היום תשדלקתי את הרכב (תדלוק שני בסה"כ) בתחנת הדלק היה ריח חריף של דלק בתחנה אבל גם כשיצאתי מהתחנה ונסעתי כ-25 דקות (עם חלונות פתוחים) הריח של הדלק לא עבר. האם הדבר תקין?
הודעה אחרונה מאת EyeKey, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לא ראיתי שנשאל קודם מהכתבה הזו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4826444,00.html העניין של הריקול עצמו פחות מעניין כמו הקטע שהריקול מתייחס רק לסקודה / VW ולא לסיאט - כאשר מוזמנים לריקול גם הסיטיגו והאפ! - ולא את המי. ראיתי את ההתייחסות לריקול רק של VW וסקודה גם בעוד מקום אחד לפחות - בלי שהזכירו את סיאט, אז לא נראה לי שזו טעות של YNET.
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 854 צפיות
צריך דחוף, תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת itayosef, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מעוניין להוציא רישיון C1 דבר שני, חייב תיאוריה למי שיש כבר רישיון B?
הודעה אחרונה מאת itayosef, -
-
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני קצת מבולבל... אני שוקל את אסטרה כנגד גולף/מאזדה/פוקוס3 כרכב ליסינג כעת. את אסטרה - דגם ההאצבק רואים בכל הפרסומות גם בחו"ל כ"רכב השנה". את אסטרה "ברלינה" לא. מה הסיפור? ברלינה זה לא דגם מקביל של 2016 להטצבק וזהה לחלוטין? האיבזור שונה? גם באתר היתרן יש שתי מצגות שונות... : http://www.opel.co.il/_media/pdfs/mifrat/10.pdf?t=1464265188 http://www.opel.co.il/_media/pdfs/mifrat/6.pdf?t=1462703893 אגב, אם המחיר דומה לגולף/מאזדה-/פוקוס3 והדגש הוא על נוחות-נסיעה, שקט, ואיבזור - מי עדיפה לדעתכם? תודה
הודעה אחרונה מאת lolmit, -
התקנת מובילאיי
מאת ni4ni- 5 תגובות
- 974 צפיות
שלום קניתי היום אוטו חדש (לא מהניילונים) ואני שוקל אם להתקין לו מובילאיי. גם בשביל ההנחה בביטוח וגם בשביל השקט הנפשי. עכשיו עולות שתי שאלות: 1. שמעתי מחבר שיש לו וגם פה בפורום שיש למערכת הזאת המון התראות שווא והרבה אנשים פשוט מנתקים אותה בסוף כי הצפצופים הם כל הזמן וזה נעשה בלתי נסבל. האם זה באמת ככה ? האם למישהו יש חוויה טובה איתה ? 2. האם מישהו מכיר מתקין טוב ואמין שלא יהרוס לי את האוטו ואת מערכת החשמל שלו ? תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 30 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
טס עם אחי ואבי, הזמנתי טיסות (נוחתים וחוזרים מלוטון, 430 דולר לכרטיס), במהלך הימים הקרובים אזמין גם כרטיסי כניסה לאירוע (שווה להזמין כרטיסים לטריבונות?). חיפוש התחלתי-אך- מעמיק במלונות האיזור מעלה שמרביתם תפוסים בימי הפסטיבל (כתוב במפורש בחלק מאתרי המלונות), אבל, עדיין, יש לא מעט אפשרויות. אנו קצת חוששים לנהוג שם אז נסתמך על תח"צ. עוד מישהו שוקל לבקר באירוע?
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בדרך כלל מקבלים DRL מסוג לד רק ברמות גימור הכי גבוהות מה הסיבה? כמה עולה פס לדים כבר?
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
ידיעה על מגעים בין מיכאל לוי, בעלי סמל"ת, לנציגי היצרן. נניח שזה קורה, האם לדעתכם המיסוי על רכבים חשמליים יישאר נמוך או שלובי היבואנים יפעל להעלאתו?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://gmauthority.com/blog/2016/07/louis-maritz-appointed-gm-of-vehicle-sales-service-and-marketing-at-gm-israel/ אסטרטגיה מוזרה - אני מבין את הבעיתיות של לא להכליל אותנו במיזרח התיכון אבל מה מבין מנהל בGM בדרום אפריקה בשוק הרכב כאן ?
הודעה אחרונה מאת edanj, -
בזמן האחרון לקחתי כמה מכוניות לנסיעת מבחן. אני מחפש מחליפה לבראבו של אישתי. לפני יומיים נקבעה לי נסיעת מבחן בפיז'ו 2008 החדשה. הגעתי לסוכנות בחיפה כחמש דקות לפני הזמן המיועד והסתבר שהרכב עדיין לא נמצא. חיכיתי כעשרים דקות. בערך רבע שעה לאחר המועד, הגיע הרכב ויצאנו לנסיעה. ליווה אותי נציג נסיעות המבחן של לובינסקי, לא נציג מכירות מהסניף. נסענו דרך כביש 75 לצומת יגור, פניתי ימינה לכיוון נשר, והתחלתי לעלות בדרך המחצבות לכיוון האוניברסיטה. באמצע כביש המחצבות הנציג אומר לי שצריך לחזור. שאלתי למה והוא אמר שנסיעת המבחן היא 20 דקות. התרגזתי מאד ואמרתי לו שאם הייתי יודע שמדובר בהגבלת זמן כזו לא הייתי מתחיל בכלל. (אומר בהערת אגב, שיש לי בעיות גב שגם אחרי חצי שעה ברכב אני לא תמיד…
הודעה אחרונה מאת ash156, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
סוזוקי מפרסמת תמונות רשמיות של מתיחת הפנים ל-s cross (קרוסאובר בישראל). עדכון חזית (גריל, פנסים, מכסה מנוע), פנסים אחוריים ו... זהו למעשה. ישווק באירופה עם מנוע טורבו 1400 עם 140 כ"ס שאני בספק אם יעשה עליה. לפי התמונות, לא טיפלו בנקודת התורפה הבולטת ביותר שהיא הפלסטיקה הפנימית המיושנת. אישית, הגריל מזעזע בעניי.
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- 1 תגובות
- 839 צפיות
כבר שנים שנתון צריכת הדלק המפורסם על ידי יצרניות הרכב הוא כמו במבה אדומה - אתה יודע שזה קיים - אין לך מושג למה... בעקבות משבר האמון החריף בין הלקוחות ליצרנים שעלה ביתר שאת אחרי פרוץ פרשת ה"דיזל-גייט" של פולקסווגן, קונצרן PSA בוחר בדרך אמיצה ויוצאת דופן להתמודד עם נתוני צריכת הדלק המוצהרים שרחוקים מאלו של העולם האמיתי - מדידה של תנאי נהיגה יומיומיים ופרסום צריכת הדלק הריאלית שלהם. על הבדיקה ולכל תוצאות הדגמים שפורסמו בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת X9500, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
יש לאישתי דאציה סנדארו . נרשמנו לטיול שהיה היום ליערות הכרמל . היה טיול מהנה מאוד עם מדריך טוב. יצאנו מקניון זיכרון לכיוון בית אורן ומישם הגענו גם לבת שלמה . הטיול היה שטח קל שהסנדארו סטופוי עבר בקלות ללא פגיעות בגחון אני רוצה לשבח את היבואן שדואג לטיולים כאלה
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
[TABLE=width: 70%] [TR] [TD=width: 100%]חברת צ'מפיון מוטורס הודיעה על קריאה לתיקון הנוגעת לדגמים הבאים: פולקסווגן גולף, ספורטסוואן, טיגואן, CC, פולו ואפ!;סקודה סיטיגו, אוקטביה וראפיד. הקריאה לתיקון היא חלק מקמפיין עולמי של קריאה לתיקון שמבוצע על ידי היצרן, בשל תקלה אפשרית במנגנון הנעילה של הדלתות האחוריות. הקריאה לתיקון רלבנטית ל-2489 מכוניות מכל הדגמים הנ"ל שיוצרו במהלך 2015. מכתבי קריאה לתיקון ישלחו לבעלי המכוניות הרלבנטיות.משך הבדיקה, והחלפת המנגנון במקרה הצורך, הוא כשעה וחצי עד שעתיים, והוא יבוצע, כמובן, ללא תשלום. מקור: אתר "אוטו" [/TD] [/TR] [/TABLE]
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 56.8 אלף צפיות
ברור שיש אפשרות כזאת ושיש לשלם עליה, אך מה העלויות ? ומה החוקים לגביי העניין ? אחרי חיפוש נרחב בנושא לא מצאתי מישהו שפתח את העובדות באופן ברור על השולחן ... נ.ב בנוגע לכדאיות העניין,אני מודע לזה שזה לא כדאי לרוב אבל המקרה הנ"ל הוא שונה . מה המכס שצריך לשלם ? האם נכון שאחרי שלוש \ חמש שנים על הכביש לא צריך לשלם את המכס ? תודה מראש ושבת שלום לכולם סעו בזהירות
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
- 1 תגובות
- 588 צפיות
צהריים טובים, ברשותי סקודה סופרב שנת 2013, חברת הביטוח דורשת ממני להתקין מערכת איתוראן/פוינטר/סקילוק ברכב, ברצוני לדעת האם אחת מבין שלוש החברות האלו אכן מועילה (אין ספק שאני אתקין מכיוון שאם הרכב יגנב לא עלינו הביטוח יחזיר את כספי)? ואם כן באיזו חברה? ומה המחיר הנדרש עבור המוצר הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
קניתי את הרכב שבוע שעבר המוכרת אמרה לי שנראה לה שזה רכב שלא עובד על רצועת תזמון לקחתי אותו למוסך מורשה הם אמרו שנראה להם גם ככה אבל הם לא בטוחים יש לי דגם 83 כוח סוס 1328 סמק
הודעה אחרונה מאת asafasaf, -
-
- 3 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
השלט מתחיל להתפרק, אני רוצה להחליף רק את הפלסטיקה. השלט הוא של חברת SANJI (לפחות זה מה שכתוב עליו) זה השלט: בחנות בארץ רצו 80 ש"ח על זה, מחפש להזמין מחו"ל. תודה
הודעה אחרונה מאת ZXY1, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בבעלותי סקודה רומסטר 2008 סקאוט . הרכב בבעלותי 5 שנים עם נסועה של 80000 קמ (נרכש עם 25000 ) לפני שלוש שנים עקב קרע בצמיגים הקידמיים ( חתח 45 ... ) החלפתי לצמיגים סינים הכי זולים בגלל שהרכב היה רכב שני עם נסועה נמוכה . מאחור היו לי צמיג מקורי + צמיג בן 4 שנים . הצמיגים אחזו נהדר , הגומי טרי (רכב חונה בחניון סגור ) ולא נישחקו בצורה שדורשת החלפה אבל הבחנתי בקרע בצמיג הקידמי ימני והחלטתי להחליף לגומי אכותי . התקנתי רביעית Goodyear eagle F1 , וההבדל מאוד מאוד משמעותי - כמעט כמו לנסוע ברכב אחר - הרכב משמעותית יותר שקט וסיעה יותר חלקה וזה בלי להכנס לשיפור האחיזה וההגוי ...
הודעה אחרונה מאת arco1, -
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 573 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- davemustaine87
- itaimoto
- Supertigre
- yoav911gt2
- thema832
- yovel673
- Satori
- Markm4
- Accent Coupe
- אליה
- mikk
- פינדר
- Mr.Hybrid
- orsh99
- motior
- Alloytoy
- David32
- menir1
- Or05230
- srool
- yossiaviel
- BoazB11
- mcaspi
- sarbar
- Johnathan
- גולדן191
- shilo_v
- danielos
- Ash1
- DubelBoom
- ליבמן
- יבגניפ
- Cherniy Bumer
- Camaro 92
- 318i
- Ron Poh
- Nutella
- ninickname
- eladts
- Zion Shoshani
- RBRB
- lanosforce
- סולל הדרך
- רועי5
