רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
נתונים ליולי Cars-Jul-2016.pdf
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
"שבורלט מאליבו עם מנוע 1.5 ליטר? טורבו!? יהיה לנו נשיא שחור לפני שזה יקרה..." זה משפט שאני בטוח שהייתם שומעים מלא מעט אמריקנים לפני אי אלו שנים. אבל זה קרה, נשיא אפרו-אמריקני כבר יושב בבית הלבן לא מעט שנים ובאיחור מה, גם תעשיית הרכב האמריקנית מיישרת קו עם התקינות הפוליטית הסביבתית העדכנית ומצמצמת נפחים במנועים שלה (בחלק, רק בחלק...) אבל מאליבו החדשה היא לא רק מנוע טורבו קטן, היא גם המאליבו הכי טובה מהדורות האחרונים שלה. טובה מספיק כדי להוביל את הקטגוריה שלה? המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אבא שלי קנה היום אחד, לאחר שהקודם נשרף . הוא טוען שבחדש לא ניתן לאפס תקלות, וחסום רק לאפליקציה של אנג'י . זה אמיתי?
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- 0 תגובות
- 690 צפיות
שווה לדעת: פורד ארה"ב הכריזה על ריקול להחלפת תופסן הדלת (החלק אשר מחובר לקורה עצמה) לרכבי פורד פוקוס, c-max, Escape, טרנזיט ועוד כמה דגמים בין השנתונים 2012-2015. הטענה היא שחלק מהתופסן עלול להשבר ולגרום לשחרור של הדלת. עוד מוסיפים בפורד ארה"ב, שהתקלה שכיחה הרבה יותר במדינות חמות. יש לציין שמרבית הרכבים מתוצרת פורד בארץ מיוצרים בגרמניה, או במדינות אירופאיות אחרות ולא בארה"ב, אך כמובן עקב סטנדרט זהה רוב הסיכויים כי מדובר באותו החלק ללא הבדל בין ארץ הייצור. נמתין לעדכון פורד ישראל. http://abc27.com/2016/08/04/ford-recalls-830k-vehicles-to-fix-faulty-door-latches/?cid=facebook_abc27_News
הודעה אחרונה מאת omricn, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
הגבולות המובחנים בין מכוניות הנוסעים לבין אופנת הג'יפונים והקרוסאוברים הולכים מטשטשים. אם בתחילה היו אלו שימושים בפלטפורמות משותפות, או הלבשה של מערכות הנעה כפולה לדגמים מסוימים. היום, לא נדיר לראות רק ערכת עיצוב חיצונית שבאבחת גגון או קשתות גלגלים הופכת סופר מיני לקרוסאובר. על מה משלמים במהפך ומה מרוויחים? ליוליאן היו יומיים עם היונדאי i20 קרוס החדשה כדי לברר את זה. המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 1 תגובות
- 789 צפיות
האם מומנט תלוי ביחס דחיסה ?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
שוב ושוב אנו נתקלים בתופעה של חשד לרמאות ודווח כוזב בשל תכנית פעולה שמטרת להשיא רווחים כלכליים תוך עקיפה של איסורים ומגבלות החלים בנושא של יבוא מקביל של כלי רכב לישראל. האם לא ניתן לפעול בענף היבוא המקביל בענף הרכב בדרך הישר?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
מבחן של דניאל ספיר ושלי. אנחנו זוכרים ימים, וזה לא היה מזמן, שבהם חשבנו שהרעיון של multi tasking הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לנו. שזו יכולת נעלה שמעטים התברכו בה, ורבים רוצים בה. בשנים האחרונות ספג הרעיון הזה ביקורת רבה, ומספר מחקרים חשובים הראו, במילים פשוטות - שכשאנחנו עושים יותר, אנחנו משיגים פחות. לבני אדם יש משאבים עצביים מוגבלים, שמידלדלים בכל פעם שאנחנו עוברים בין משימות. בעולם שבו נוצר ריבוי בחתי אפשרי של גירויים והסחות דעת, רעיון אחר תפס את תשומת הלב: single tasking. וזה אומר, במילים פשוטות, שכמעט כל חויה משתפרת שמקדישים לה תשומת לב מלאה. כשהיינו יוצאים למילואים היתה לנו check list של דברים שאסור לשכוח: שעון מעורר, מצלמה, כרטיס טלכארט, ספר, רדי…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
סוזוקי סלריו - מבחן דרך 1 2
מאת פבל-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
האלטו, הייתה זו שבמידה רבה אחראית לפריחתו של סגמנט מכוניות המיני בישראל. רכב קטן, בסיסי במחיר זול שהיה אלטרנטיבה למכונית משומשת בסכום דומה. שש שנים אחרי אותה אלטו מגיעה המחליפה שלה - סלריו. המתכון הבסיסי דומה, הביצוע משופר. מבחן הדרך המלא של חן פרחי נמצא כאן
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
ברוב המכוניות החדשות, יש זוג מנורות בקדימה של הרכב, שהם נדלקות בכל נסיעה, ויש גם תאורה קבועה בלוח שעונים ברכב. מה שקורה זה, שאני רואה כל לילה אנשים נוסעים בלי אורות בכביש ראשי, כל לילה אני רואה לפחות 20 מכוניות כאלה בכביש החוף, מהבהב להם, הם לא מבינים מה לא בסדר. אני רואה גם נהגים כאלה שנוסעים על 60 קמ''ש בכביש ראשי, כי הם לא רואים את הכביש.(בטח שלא יראו האורות לא דולקים והוא חושב הכל בסדר) ממש תופעה מסוכנת, אז מה הרעיון של זה, נראות אני מבין, אבל בגלל זה אנשים לא זוכרים להדליק אורות בלילה.
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לפני מספר ימים חזרנו מחופשה משפחתית בוינה וסלובקיה (אני ואשתי ושני ילדים בגילאים 10 ו-14). כמו בכל נסיעה משפחתית, הזמנתי מכונית מהסגמנט הסטאנדרטי (אסטרה/גולף/פוקוס סטיישן). אלת המזל הייתה נחמדה אלי הפעם ולהפתעתי קיבלה את פנינו Audi A4 2.0TDI בגרסת הסטיישן, צבע שחור ברמת גימור Sport ותיבה ידנית בעלת 6 הילוכים . פשפוש קצר ברשיונות + דוד Google גילה שמדובר בגרסת ה-122 כ"ס (המתקבלים ב-3500 - 4000 סל"ד) לא נורא, אמרתי לעצמי - עדיין המנוע הזה מנפק מומנט מכובד של 27.5 קג"מ בין 1500 - 3000 סל"ד. וחוץ מזה, זה פאקינג Audi! זה כמו להזמין coach ולטוס business, לא?! ובכן, מדובר בגרסה העדכנית של ה-A4 אשר קלה מגרסתה הקודמת בקצת מעל 50 ק"ג , אך עדיין מעמידה את המאזניים על…
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
השאלה בכותרת
הודעה אחרונה מאת mazinya, -
-
כיול ולנטיין V1
מאת Hold- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רכשתי וולנטין חדש ואני לא יודע איך לכייל אותו. יש למישהו מדריך?
הודעה אחרונה מאת Hold, -
- 0 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי כמה הילוכים יש באוטובוס אגד בין עירוני טיפוסי? ואיזה תיבה זו? אוטומטית רגילה או רובוטית? ואן רובוטית.. כפולה או קלאץ יחיד? אשמח לפירוט ככל שידוע לכם, זה מעניין אותי, תודה
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 36 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
[TABLE] [TR] [TD]יש לי יונדאי I20 1.4 אוטומט שנת 2012 דגם פרימיום קיבולת טנק מלא שלה צריך להיות 45 ליטר וכל תדלוק פול שאני עושה נכנס גג 35 אני מתדלק תמיד שהנורה דולקת מה שאומר שנשאר פחות מ50 ק''מ ברזרבי פלוס מינוס לפני שנה מחשב הדרך של כמה ק''מ נשאר היה נותן 440 ק''מ ליסוע והיום כל תדלוק פול זה עומד על 290 ק''מ אתמול תידלקתי שוב פול שנשאר לי בערך לפי החישוב עם הנורה של הדלק בערך 40 ק''מ ליסוע אחרי התדלוק רשם לי 291 ק''מ נותר לנסיעה ושמתי פעם ראשונה תוסף דלק K44 מה יכולה להיות הבעיה?[/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD]יש לי יונדאי I20 1.4 אוטומט שנת 2012 דגם פרימיום קיבולת טנק מלא שלה צריך להיות 45 ליטר וכל תדלוק פול שאני עושה נכנס גג 35 אני מתד…
הודעה אחרונה מאת Vika Janashvili, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 860 צפיות
שאלה בשביל חבר, האם דיזלים בתקן יורו 6 זקוקים לנסיעה מאומצת פעם ב כדי לנקות את הקטליזטור? הוא מחפש רכב ולטענתו נאמר לו בסוכנות רנו כי כבר אין צורך בכך.
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
-
דגמי מרצדס 1 2
מאת shaked oren-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הלן חברים אני חדש כאן בפורום ברוכים הנמצאים .. יש לי שאלה בכל הנושא של מרצדס .. מזה הצירוף המיספרים W204, W207, W211, W219, R230, R231, R171, W638, W639, X204, W463, C215, C216, C203, C204, W907 ועוד יש מגוון רחב של צירופים של מספרים שהם קשורים לסוגי דגמים של מרצדס מישהו יכול לעשות לי בזה סדר או שיעלה כאן קישור לזה תודה רבה שקד
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן, חיפשתי באתר שלהם אך לא מצאתי. אני מחפש כתובת מייל שדרכה אפשר לשלוח פנייה לשירות הלקוחות של היצרן באיטליה. מישהו יכול לנסות לעזור לי בזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- 42 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
כמו שחלק מכם יודע, עד לפני שבועיים התניידתי בקיה ריו 2012 ידנית שנרכשה לפני כשלוש שנים. הריו עשתה את העבודה ובגדול, הציפיות הנמוכות מלכתחילה גרמו לי רק להעריך אותה עם הזמן. הריו נחשבת בעיני לרכב עם התמורה הגדולה ביותר בסגמנט שלה למרות הביצועים הפושרים ביחס לחלק מהמתחרות והמספקים לכשעצמם - העיצוב מוצלח גם היום, התא מרווח ברמה של משפחתית, ותא מטען מספק בהחלט. האיבזור בזמנו היה ממש בסדר. יחד עם כל זה, הרכב היה אמין. אפס תקלות ב 46 א' ק"מ. נכון שהרכב לא ננהג בפראות אף פעם, וגם לא כזה מתקדם מבחינת המנוע - אך עדיין בעיני מדובר ביתרון של ממש! בנוסף לכל זה צריכת הדלק הפתיעה אותי, כי למרות הדרך הלא ממש קלה מכרמיאל לצפת והצורך לתת גז בעליות כדי לשמור על מומנטום הרכב צרך …
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי מצאתי נותן שירות עם כנף משומת שמאל קדמית שנראה לי תואמת לי יש לי פגו 206 5 דלתות אוטומטית כסופה מנוע 1360 שנת 2001 ולנותן שירות יש אותו חלק רק של דגם 3 דלתות האם זה תואם? הוא חושב שכן לא יכול להגיע ב100 % והוא לא מתעסק עם הרכבת חלקים זה חלק החילוף מולבש על הפגו 3 דלתות http://www.siz.co.il/my.php?i=dd2ynmwgeo4m.jpg וזה הרכב שלי עם הכנף שמאל שיש עליה כרגע http://www.up2me.co.il/v.php?file=5611106.jpg מה אומרים יש התאמה או לא?
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 942 צפיות
אנחנו שמחים להזמין אתכם להירשם ולהשתתף בערב העשרה בנושא "הדרך ללה-מאן" על האתגרים של השתתפות במירוצי סיבולת דרך מירוץ הסיבולת המפורספ והיוקרתי בעולם - 24 השעות של לה מאן. הערב הוא פתוח ובחינם ומותנה בהרשמה מראש, פרטים נוספים בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
א. שאלת גורר/נגרר: 2 רכבים זהים בכל הנתונים (בודי/מנוע/הספק/משקל), אחד הנעה קדמית, השני אחורית, האם יהיה הבדל בנתון ההאצות בקו ישר/מהירות סופית וצריכת דלק ? ב. 2 רכבים זהים בכלל הפרמטרים: לכל אחד יותנו הקאליפרים במקום אחד סביב דיסק הבלימה (לרכב אחד למעלה ולשני למטה או באופן של לפני או אחרי הדיסק), האם יהיו הבדלים בבלימה? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
כשחבר שלי, טהרן ב.מ.וו וותיק ואדוק ראה את ה-2 גראן טורר הוא בקושי יכל להישיר אליו מבט, עבורו מדובר בחילול קודש מובהק. אבל בין אם תאהבו אותו או לא, גראן טורר ודומיו הם משהו שנצטרך להתרגל לראות מב.מ.וו בשנים הקרובות. בשנים האחרונות, מתוך החלטה אסטרטגית ב.מ.וו החליטה להתפרש על כמה שיותר סגמנטים, תת סגמנטים, נישות ואם אין כאלו - הם ימציאו אותן. העניין הוא, מה עושים עם מכונית שלא ממש מצטיינת במה שהיא אמורה לעשות וממש טובה במשהו שהיא לא אמורה לעשות... דילמה. המבחן המלא כאן
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
תזכורת לכלל בעלי פיאט וגם לאלו שרוצים להתרשם ממפגש מועדון פיאט ישראל - יוצא לדרך בשיתוף מועדון ה-5 !!8)8) בשישי הקרוב ה-5/8/16 בחניון פארק עופר ,דרך אם המושבות פינת מרטין גהל בפתח תקווה ב-16:00 נערוך חגיגה מוטורית גדולה. מועדון פיאט ישראל חוגג בסימן 45 שנה בשיתוף מועדון החמש להשקת מכונית "סופר מיני" שיוצרה בשנת 1971 הלא היא פיאט 127. לינק ל-event בפייסבוק : https://www.facebook.com/events/290547621298123/ להלן מפת המתחם מצורפת: בברכה ויום טוב, הנהלת מועדון פיאט
הודעה אחרונה מאת Snower, -
- 10 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שלום רציתי לשתף את חברי הפורום בהתנסותי בגיר הנ"ל. גיר רובוטי כפול מצמדים של וולוו-פורד בדומה לגיר dsg אלה שזה עם קלאץ רטוב בשמן. אז ככה אני נוהג בוולוו S40 2010 עם הגיר הנ"ל ולהפתעתי הוא פשוט נהדר, העברת ההילוכים לא מורגשת כלל, צריכת הדלק משופרת ובכלל ממש נעים לנסוע בו. אני ממליץ
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 0 תגובות
- 591 צפיות
שלום, אני מחפש מתאם obd 2 שיתחבר לאפלקציית אנדרואיד, ושיהיה ביכולתו לספק את כל הפונקציונליות הקיימות, כמו קריאת כל קודי התקלות הקיימים, איפוס היסטוריית תקלות וכו... מישהו יכול להמליץ על מוצר כזה מאיביי? בנוסף, מישהו יכול להמליץ על אפלקצייה שתספק את הנ"ל? תודה
הודעה אחרונה מאת LowNSlow, -
לימודי הנדסאי רכב 1 2
מאת Dor_1- 16 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
שלום לכולם חברים רציתי לשאול ולברר כמה דברים בנושא שאדע בכלל אם כדאי לי ללמוד "הנדסאי רכב" 1.עד כמה אתם ממליצים לי ללמוד שנתיים של הנדסאי רכב ? 2.לימודי הנדסאי רכב קשים ? 3. מה מלמדים שם בעיקר ויש צורך בהרבה מטמטיקה(כי זה משו שחלש אצלי) 4. נומר בתום סיום לימודי הנדסאי רכב,אוקיי סיימתי ומה אז מה נפתח בפניי בעבודה לאיזה מקומות אפשר להתקבל ובתור מה ? חשוב לי לדעת שבתום הלימודים שאני לא אמצע את עצמי מכונאי ועובד כמו המוסכניקים שיש השאלה אם הלימודים עצמם פותחים לי אפשרות עבודה ותפקיד יותר רציני מאשר מכונאי רגיל אני מאד אוהב את עולם הרכבים בגלל זה רוצה ללמוד את זה אבל לא שבסוף הלימודים מה שיצא לי מזה לעבוד כמכונאי זוטר שעובד שחור ומתלכלך כל ה…
הודעה אחרונה מאת Dor_1, -
- 30 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
שלום חברים. מעוניין בהמלצה על צמיגים להונדה סיוויק שנת 2013 (205/55/16). מה הצמיג המומלץ(חברה)? המלצה על מקום קניה באיזור נתניה. אפשר גם בסביבה הקרובה. ומה סדר גודל של מחירים. כמו כן אני חודש הבא יורד לאילת האם כדאי לקנות צמיגים שם? יש הבדל במחיר? תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קנינו סוזוקי אלטו לחברה שלי אוטומטית 2011 וגילינו שהדלתות מאחורה לא נפתחות מבפנים מה זה יכול להיות? תודה לעונים שבוע טוב!
הודעה אחרונה מאת tomer310, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי חברים, לצורך נהיגה ספורטיבית תדירה, אני צריך להחליף בכל פעם את שני הג'אנטים האחוריים שלי ברכב ולכן אני רוצה להתחיל לעשות זאת בבית מטעמי נוחות. היכן ניתן לרכוש ג'ק חזק ואיכותי + פטיש אוויר עם קומפרסור המתאימים למשימה זו?! תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת I♥BMW,
