Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה שומרת על רמת מכירות בינונית מכרו בדיוק כמו לפני שנה לאותו החודש. נראה אם יהיה שינוי בעקבות הורדת המחירים ושידרוג למנוע 2.0 ל-3.

פורד עדיין לא מפציצה, אומנם גידול של מעל פי 2 במכירות אבל עדיין נמוך מאוד, לאנשים קשה לחזור לפוקוס

BMW גדלים בצעדים קטנים כל רבעון, אני מניח שבזכות הריבית הנמוכה אנשים קונים יותר ומגוון הגרסאות.

 

מדהים אותי איך מאזדה לא מפציצה ולא מכניסה את נשק יום הדין שלה CX3

 

הקוריאנים פשוט שולטים בשוק ביד רמה, לפני עשור היום חושבים שאתה משוגע...

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה לי ענין של תמחור. ה cx3 אמורה להגיע עם מנוע 2.0 בלבד, ובטח תעלה כמו קיה ספורטז׳ ולא כמו יונדאי או פיג׳ו 2008 אז רק מטורפי מאזדה יקנו אותה (יש כאלה אבל בכל זאת). בכל אופן, כבר שנתיים ש״עומדים לשווק אותה״ בדלק מוטורס.

פורסם

אמנם אני חובב רכב אבל הנתונים קשים עד מזעזעים. בכל יום בממוצע עולות עוד 1000 מכוניות על הכביש, מה יהיה? צפוף מדי, פקוק מדי, אין חניה ואין קונים ליד שניה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם (נערך)

בתור מי שקנה לאחרונה מכונית חדשה (מעבר לעבודה רחוק מהבית) אני מצטער לומר שאין לרוב הישראלים הרבה ברירה. במקרה הספציפי שלי זה או 30 ק"מ נהיגה בכביש צפוף או שני אוטובוסים + מקטעי הליכה שזה בין 90 ל-120 דקות (ואף יותר). אני גם עובד מדי פעם בסופי שבוע וחגים ואז מה?

וזה לא שאני מקבל את הזכות לשימוש בכביש הצפוף והמסוכן הזה בחינם. המיסים השונים המוטלים על נהגי ישראל הם מהגבוהים בעולם.

בעיית הפקקים וריבוי התאונות לאחרונה היא על כן בראש ובראשונה על כתפי הרשויות. במצב הנוכחי - אדם שקונה מכונית בישראל משול למי שקנה כרטיס כניסה למועדון יוקרתי ויקר בכסף מלא ואחרי שהוא נכנס הוא מגלה שמדובר בדיר חזירים בתפוסת יתר.

 

לגבי יד שניה - כבר הפנמתי שאת הבראבו אני כנראה אמסור עוד כמה שנים בעבור מסטיק בזוקה וגם את הקקטוס אני מתכוון להחזיק לפחות 5-6 שנים ואז ירידת הערך השנתית תהיה אכזרית פחות.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם
נראה לי ענין של תמחור. ה cx3 אמורה להגיע עם מנוע 2.0 בלבד, ובטח תעלה כמו קיה ספורטז׳ ולא כמו יונדאי או פיג׳ו 2008 אז רק מטורפי מאזדה יקנו אותה (יש כאלה אבל בכל זאת). בכל אופן, כבר שנתיים ש״עומדים לשווק אותה״ בדלק מוטורס.

 

עכשיו גם מאזדה 3 משווקת עם מנוע 2 ליטר בלבד ובמחיר נמוך יחסית, אז אפשר לשווק את ה-CX3.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אמנם אני חובב רכב אבל הנתונים קשים עד מזעזעים. בכל יום בממוצע עולות עוד 1000 מכוניות על הכביש, מה יהיה? צפוף מדי, פקוק מדי, אין חניה ואין קונים ליד שניה.

 

מה זה מה יהיה ...כבר יש -במרכז זה קטסטרופה !

פורסם

נכון, אבל יהיה גרוע יותר.

הצרה היא שישנו עידוד לרכישת רכב חדש, המימון חוגג, היבואנים הם בעלי כוח ושליטה ואין חלופות מספיק טובות של תחבורה ציבורית.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

ואל תשכחו שבישראל, בניגוד לרוב מדינות אירופה, יש גידול מהיר יחסית בגודל האוכלוסיה.

הולכים לעולמם אנשים שלא היו בעלי רישיונות נהיגה ומכוניות, ו "במקומם" באים צעירים שלרובם המוחלט יש רישונות נהיגה.

בנוסף, המכונית כמוצר, הפכה לזולה בהרבה ביחס לרמות ההכנסה, והיום הרבה יותר קל להגיע למכונית ממה שהיה בעבר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני סקרן לדעת מיהם 19 האידיוטים שקנו פוקוס 1.6 עם הגיר הישן מאיילון מוטורס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מישהו מעוניין שאני אשנה את הפורמט בפעם הבאה?

אני יכול להוסיף רמת גימור, אבל זה נהיה כבר צפוף מידי.

 

מצורף אותו קובץ כמו החודש + רמת גימור

 

שלא רשום גימור יופיע "NA"

Cars-Jul-2016-Gimur.pdf

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

הגימור מוסיף מידע בעל חשיבות בחלק מהמכוניות.

 

נלך הפוך

 

איזה רזולוציות נוספות אתה יכול להפיק.

 

ושוב תודה על המידע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הייתי שמח אם תוכל להפריד בין אינפיניטי לניסאן, שמת אותם ביחד.:lol:

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...