Jump to content

Doc Slow

  • פרסום הודעות

    2,156
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Doc Slow

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
  1. זהו, אשתי ניגשה לכמה מקומות ואמרו לה שהם לא יודעים לשכפל את אלקטרוניקה. כנראה לא כל מנעולן יודע לעשות זה. המפתח הנוכחי לא רק עם פלסטיקה שבורה, הלהב התפרק מהתושבת שלו וגם השלט רחוק הפסיק לעבוד. להזמין מעטפת פלסטיק חדשה מאליאקספרס אני יודע...
  2. בוקר טוב לפני 7 שנים רכשנו מאוטודיל פיאט בראבו מודל 2009 (מנוע 1.4 טורבו, גיר רובוטי). הרכב עדיין נוסע. נוסע לא רע. עם הרכב קיבלנו מפתח אחד עם שלט + מפתח ללא שלט. את המפתח ללא השלט אנחנו לא מוצאים מזה זמן וזה עם השלט התפרק (המפתח יצא מהתושבת שלו), אשתי עדיין מצליחה איכשהו להתניע את המכונית אבל זה לא עניין, גם חוששים שהמפתח ילך לאיבוד ונתקע. בסוכנות היבואן אמרו שאם אין לנו את הקוד המקורי שהגיע עם הרכב (שאנחנו לא מוצאים ויתכן שלא קיבלנו בכלל - גם ספר ההדרכה היה חסר), זה יעלה 400 ש"ח רק בשביל זה (מדובר במספר שהיצרן מדפיס על נייר ושולח לארץ, כנראה המעטפה עשויה מזהב) + 1500 ש"ח למפתח
  3. יש שמועות עקשניות על כניסה של אפל לתחום הרכב מזה הרבה זמן. מאחר ולאפל יש דרך מאוד מסויימת לעשות כל דבר, אני מאמין שזה לא יעבוד עם שיתוף פעולה, אלא שהם יעשו זאת בעצמם. קניית יצרן רכב "מוכן מהמדף" נראת אפשרות סבירה ותזרז תהליכים לקראת המוצר המוגמר. כמו כל דבר שקשור לאפל, ההכנות יהיו חשאיות, דיסאינפורמציה תופץ בכמות נדיבה ובסוף נקבל עובדה מוגמרת באופן מפתיע.
  4. יהיה בסדר, נסע מהר ולא נרטב (וכן, אני יודע שלא ממש עובד). כפי שכתבתי - אני מכין אותה נפשית...
  5. אני מאוד מקווה שאני אצליח להגשים חלום מוטורי צנוע ולצאת עם אשתי לסופ"ש בווילס עם קייטרהם (כבר הכנתי אותה נפשית). זה בהחלט ב-shortlist ורק נקווה שקייטרהם עדיין תהיה קיימת עד שאמצא לכך זמן.
  6. מתברר שיש כנראה מנגנון הגנה לפתח התדלוק (בדקתי עם האצבע, לא עם פיה של בנזין). הפיה צריכה ללחוץ על שתי נקודות בצידי הפתח בשביל לשחרר את הדלת הפנימית. שוב פעם - לא בדקתי עם פית תדלוק ואני לא בטוח שאני רוצה לעשות את זה... נסעתי לאילת עם עצירת לילה במכתש רמון. הרכב מתגלה כנוח להפליא בנהיגות ממושכות, את הדרך חזרה עשיתי בלי עצירות משמעותיות ובלי שהגב שלי צעק לעזרה כמו שקורה לי ברוב המכוניות האחרות אחרי 2-3 שעות. צריכת הדלק הייתה מעל 28 קמ"ל בהלוך והדרדרה לסך הכל 26.5 קמ"ל (לפי המחשב) אחרי כמה סיבובים לאילת ונסיעה חזרה שהייתה בחום כבד ועם כמה עומסי תנועה בדרך. וכרגיל - קקטוס HD כמה
  7. הרכב מעוך כהוגן, אבל זה אכן נראה כמו מבנה של חמש דלתות (וכידוע אין כמעט בישראל מרצדס טורינג). קטע הכביש הזה הפך למלכודת מוות עבור יותר מדי נהגים. גם שיורדים אותו במהירות סבירה הוא ממש מפחיד, משהו דפוק בשילוב של זווית הפניה עם שיפוע הכביש. Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  8. הנדסת אנוש כושלת. גיר אוטומטי ברכב שמיועד לאמריקאים חייב להיות fool proof. זה לא רכב איטלקי קלאסי שהלקוחות היו יודעים מראש שמדובר ברכב עם קפריזות והנדסת אנוש משונה. כנראה בכל זאת גנים איטלקיים.
  9. אין מה לעשות. לקדמה יש גם מחיר. אבל לאורך ההיסטוריה התברר שלרוב המחיר קטן יותר מהתועלת. אתם בוודאי יודעים שמטוסי נוסעים מודרניים עובדים באופן כמעט אוטונומי לחלוטין רוב זמן הטיסה ובאופן עקרוני גם יכולים לנחות לבד. אתם גם יודעים שלמרות זאת יש מעט מאוד תאונות ורובן לא נובעות מכשל תכנוני כזה או אחר (אלא בשל טעות טייס, מזג אויר מאוד חריג או כשל תחזוקתי)
  10. לחנות בצורה כזאת על שתי חניות נכה זה בקטגורית ערסיות גבוהה יותר מלפתוח דלת בחוסר התחשבות על מכונית שכנה.
  11. ה-33 באמת הצליחה לא רע. הארנה לעומת זאת.... Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  12. כמו שבישראל יש מיעוט של בהמות חסרות נימוס שגורמות לכולם להרגיש רע ולכולנו להראות רע בעיני תושב חוץ זה או אחר. כך בשוויץ יש מיעוט של בנקאים חסרי מוסר שגורמים לי (ואני ממש לא היחיד) להרגיש רע עם שוויץ. מצטער אם פגעתי במנקי הרחובות של ציריך. אני לא אומר שאנחנו חברת מופת. ממש לא. יש הרבה מאוד מקום לשיפור. אבל יעדי השיפור שאני רואה בעיני רוחי אינם המודל השוויצרי.
  13. מי שלמד ארבע שנים בטכניון ועבר בחינות הסמכה רשמיות של לגו העולמית. Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
  14. האמת, לאחר מחשבה בעניין, שזה דווקא קשור במידה חלקית לשרשור, שהרי עצם מהותו הוא דיון על תרבויות. מה שכן, מקומו של דיון כזה אולי צריך להיות בפורום אופ-טופיק. אני ממש לא משתמש בנושא השואה בשביל להצדיק את ההתנהגות הקלוקלת של חלקים מהחברה הישראלית. אני משתמש בזה בשביל להראות שלא הכל וורוד בממלכת המכוניות המצוחצחות בלב האלפים. שים לב שאני לא חולק עליך בעניין הגזענות וגסות הרוח שאנו חווים כאן. לפני חמישה ימים חזרתי לקקטוס שלי בחניון וראיתי שהגברת באוטו ליד יושב בנון-שלנטיות עם הדלת פתוחה לרווחה ונוגעת במכונית שלי. הבנתי להעיר לה יהיה שקול לשיחה עם הקיר ופשוט המשכתי הלאה. לפחות לא נגרם
  15. לא יודע ספציפית לגבי שוויץ. אבל בהחלט יש שימוש במילה "יהודי" כגנאי במדינות רבות. בין אם כינוי גנאי במגרשי כדורגל במזרח ובמרכז אירופה או כינוי למיקוח אגרסיבי בארה"ב. אני אישית מאוד משתדל להמנע ממונחים מבזים כמו "עבודה ערבית", אבל אין לי ספק שאנחנו חברה מאוד גזענית. העניין הוא שבגלל שהישראלים מאוד מוחצנים, נוצר רושם שאנחנו גרועים יותר מחברות מופנמות (או יש לומר, צבועות) יותר. בנוסף יש את אפקט הדשא של השכן. שוב פעם, מדובר כאן בעמדה המאוד אישית שלי. אין ספק שיש לנו (ולכל המין האנושי) הרבה מקום לשיפור. אבל אני לא חושב שמודל החברה השוויצית ועל אחת כמה וכמה, מודל החברה הסינגפורית, צריכ
×
×
  • תוכן חדש...