Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקצב הזה עלולים או עשויים לעבור את המספר של 300 אלף כלי רכב חדשים בשנת 2016.

 

וכרגיל תודה לפות"ש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רנו ZOE הגיעה לארץ, ככל הנראה לצרכי תקינה/ בחינת שיווק

 

הגיעו כמה שמסתובבות בארץ

קרס עוד לא החליטו איך ולמי לשווק אותם

פורסם

מהספורטא'ז נמסרו למעלה מ2000 יחידות בחודש, כמעט 10 אלף מסירות מתחילת השנה.. פאק.

 

אנשים לא מוכנים לרדת מהפיקנטו, כבר גם כן עוד שניה 10 אלף מסירות.

הספארק כדי להתחרות באחיות יונדאי וקיה צריכה למסור בהרבה יותר מ500 בחודש.. זה כלום.

 

 

פורסם

 

חבל שמספקים לכלל המכוניות רק את הנתון של מיאוץ ל-100 קמ"ש. לרכב הזה הרבה יותר רלוונטי מיאוץ ל-60, אולי מישהו בעולם הרכב ירים את הכפפה ויתחילו לפרסם גם את הנתון הזה? או שאין סיכוי.

פורסם
כמה מסקנות מעניינות;

1. הסוזוקי סלריו לא הפכה ללהיט, בלשון המעטה, ורמת המכירות משקפת את טיבה.

2. הפיאט טיפו לא הצליחה במשימה שיועדה לה. 371 מכוניות ב 3 חודשים נחשב לכשלון בכל קנה מידה.

3. חבל על הפנדה. מיני מצויינת שפשוט לא נמכרת.

4. שימו לב לזינוק החד במכירות הפיג'ו 301 1.2. לו היו מוכרים אותה מלכתחילה במחיר כזה במקום לפזר אותה לציי רכב, היה להם להיט ביד.

5. היונדאי סונטה ההיברידית נמכרת היטב; זה מוכיח שבמחיר נכון ובמפרט הולם יש עדיין מקום למכוניות מנהלים.

 

מסכים עם הכל.

לגבי ה-301, אני חושב שכמות המסירות שדווחה היא בעצם רישום של הרכבים ע"ש חברות הליסינג שמשווקות את הדגם הספציפי כ-0 ק"מ.

אני לא ראיתי הודעה של לובינסקי על מבצע מיוחד לדגם ה-1.2.

פורסם
על הכבישים מסתובבות כמה חתיכות מ ב.מ.וו i8.. אך בדוח לא מופיע כלום. היתכן??

 

כל ה-i8 שהגיעו עד כה, הגיעו בייבוא אישי.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

כל הכבוד לסמל"ת שהם מצליחים לדפוק גם את המכירות של הטיפו (רכב שהייתי בטוח שימכר יותר) וכמובן צל"ש על המשך התמחור העקום של ה-500X שהייתה יכולה להיות להיט.

הקקטוס נמכרת לא רע יחסית לרכב "מוזר" עם גיר ידני ממותג שנחשב מצורע בישראל.

מדהים כמה SUV יוקרה גדולים נמכרים ובכלל מכוניות יוקרה ויוקרת-על. מעניין אם הפריחה הזאת היא כמו הפריחה המטורפת של מותגי יוקרה שהייתה בסוף שנות העשרים של המאה הקודמת...

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

פורסם
הסמארט זה רנו טווינגו אז לא מפתיע שיש לה מנוע של רנו.

 

ידוע. מה שכתבתי זה שכלמוביל לא יצאו בהודעה שהחלו לשווק את הסמארט המוגדשת, אלא רק את הרגילה שעושה 0-100 בעשר דקות לערך. לא באתר שלהם אין שום איזכור לכך שהסמארט נמכרת גם עם ה 0.9 טורבו.


×
×
  • תוכן חדש...