רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הוחל בשווק רכב הפנאי פיג'ו 2008 דיזל. גרסה זו מצוידת במנוע 1.6 ליטר דיזל המפיק 100 כ"ס ו-25.9 קג"מ. התיבה היא רובוטית חד-מצמדית עם שישה הילוכים, וההנעה היא קדמית בלבד.
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 11.4 אלף צפיות
שלום, רציתי לבדוק האם לפי החוק יש זמן מקסימלי מחייב עבור יבואן רכב לספק חלקים. תודה!
הודעה אחרונה מאת mcaspi, -
- 1 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לחבר יונדאי גטס שנת 2007 , מנוע 1,400 סמ"ק - גיר אוטומטי , רשום לו ברישיון רכב שהרכב שלו מקבוצה 2 - והוא משלם אגרת רישוי 1,115 ש"ח . אני בעל גטס שנת 2008 , מנוע 1,400 סמ"ק - גיר אוטומטי - הרכב שייך לקבוצה 1 ואני משלם לערך 970 ש"ח , איך זה יתכן ? . האם יש פה טעות ? . ******* שני הרכבים עם כרית אוויר אחת ובלי ABS באם זה משנה . האם בגלל שהרכב שלו - שנת 2007 עבר מעל 100,000 ק"מ אגרת הרישוי שלו יותר גבוהה ? . תודה מראש ושבת שלום .
הודעה אחרונה מאת MiKa_P, -
בעוד העיניים נמשכות לאחיות השריריות במשפחת הקטנות של ב.מ.וו, ה-135, ה-235 וכמובן ה-M2. זו דווקא ה-125M ה"חמימה" שמערבבת מותג פרימיומי, איכות, שימושיות עם חופן נדיב של הנאה מנהיגה ויוצאת מהתנור עם תג מחיר שמציב אותה בלב קבוצת ההוט-האצ' הקומפקטיות. עבור שלומי היא לא פחות מפרי האהבה שהיה עשוי לצאת מלילה פרוע של שתיים ממכוניות העבר האהובות עליו. הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת shandor, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אז חלפה לה שנה וחצי עמוסה ואיתה גם קילומטרג' של 40K והגיע הזמן לסכם כמה דברים. רכישה: לאחר חיפושים ארוכים של רכב חלופי לרנו מגאן המזדקנת,בוצעה נסיעת מבחן על סיאט מי ביום שישי שאחריה החלטתי שאני הולך על הקניה,ונתתי לעצמי סופ"ש להחליט על הדבר. לאחר שחזרתי הביתה מהנסיעה,במהלך שיטות סתמי ביד 2,קפצה לי מודעה של פיאט בראבו באיזור י-ם. למחרת קפצתי למוכר,הרכב היה מאובק ועם תאנים על הגג(חנה רוב הזמן תחת עץ). לאחר נסיעת מבחן הוחלט לקחת את הרכב לבדיקה,ומשם הדרך לדואר הייתה קצרה,הרכב נרכש עם 64.000 ק"מ. שימוש יום יומי: בשנה האחרונה הרכב היה על ציר י-ם-קרית שמונה פעם בשבוע ונסיעות עירוניות בימי שישי-שבת. בממוצע 2500 ק"מ בחודש. יש לציין לחיוב את הנוחות של הרכב,גם אחרי…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הכותרת קצת לא מובנת אז אסביר טוב יותר את השאלה: אם ברשותי קיים רכב שקניתי לפני כחודש ואני מעוניין למכור אותו עכשיו...האם אני צריך ללכת למשרד הרישוי למשוך את רשיון הרכב על שמי או שיספיק להגיע לדואר עם הספח (ותעודת זהות כמובן) של העברת בעלות שקניתי לפני כחודש את הרכב וזה יספיק והדואר ייסתפק בזה? הרי בתכלס רשיון הרכב המעודכן יגיע רק לפני הטסט שיהיה בעוד חצי שנה וכרגע רשום מין הסתם על הבעלים הקודם. תודה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
שלום לכולם, אני חדש כאן בפורום, אעריך אם מישהו יוכל לייעץ לי מה לעשות. קיבלתי מכתב ממשטרת ברן בשוויץ, כי נהגתי 23 קמ"ש יותר מהמותר במקום שמותר 50, ועלי להחזיר להם את המכתב תוך 30 יום וההכרעה תעבור לשופט. עם שיחה עם המשטרה הבנתי שהדו"ח הוא לפחות 850 פרנק שוויצרי. האם יש מה לעשות בנידון? עלי בכלל להחזיר להם את המכתב? האם ידוע לכם על עיכוב בנמלי תעופה אירופאיים אחרים במידה שלא ישולם? אני מדגיש שוב, מדובר בזימון למשפט שלפי מה שהבנתי מהטלפון עמם השופט יעשה אותו בלי נוכחותי, ולא דו"ח עם סכום נקוב. בתודה ובהערכה, שלמה
הודעה אחרונה מאת falou, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן לכולם, כבר במשך כמה שנים אני עושה טסט במכון רישוי טסט אשדוד . השנה שמתי לב למשהו חדש, מסך שמראה לך את הבוחן בבור למטה. האם זה משהו חדש? משהו שבא בעקבות משהו? או שסתם אני לא ערני כבר כמה שנים?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, תזמין 6,747 בעלי טוסון משנות הייצור 2015-2016 למוסכים המורשים, לצורך החלפת תפס מכסה מנוע ועדכון תוכנה בלוח מחוונים.
-
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
כנראה אמכור את הרכב שלי לבחור דובר ערבית, שלפחות על פי רמתו בדיבור אני מניח שאינו קורא עברית טוב. אני רוצה לחתום איתו על זכרון דברים, אולם רוצה גם להיות הגון ולא להחתים אותו על מסמך בשפה שאינו מבין. האם מישהו מכיר זכרון דברים בעברית שיש לו גם מקבילה בערבית, כך שנחתום על זכרון הדברים בשתי השפות? מכירים פתרון אחר לבעיה הזו?
הודעה אחרונה מאת ron_man, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב. האם קיימת אפליקציה, שממש מנהלת את הרכב. זאת אומרת, נתוני נסיעה, צריכת הדלק, מרחקים, מידעים שונים, ממוצעים. דומה למחשב הדרך שברכב, אך הרבה יותר מפורט ומדוייק. אם אתם מכירים אשמח לשמוע. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- 1 תגובות
- 924 צפיות
הרכב של אימי נפגע קלות מאחור ע"י נהגת שלא שמרה מרחק. אין תמונות כרגע. אין פגיעה בצבע ורק הפח נכנס פנימה. נראה שיש לה שתי אפשרויות תיקון ולא נראה שהיא הולכת לשלם על התיקון. האחת, תיקון הפגיעה בפח בלבד. השנייה, שהוצעה ע"י שני מוסכים, היא להחליף את הדלת האחורית+צביעה. הרכב עלה לכביש ב-2007 וכיום הוא נראה כמו רכב ממוצע מ-2007 עם שריטות/מכות, צבע דהוי וכדומה. איזה תיקון הייתם עושים?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
הפעם במדור מבחני הדרכים המקוצרים - סיטרואן קקטוס טורבו. זה מאוד מוזר לכתוב על מכונית שכל כך מוכרת ומדוברת פה, אבל בכל זאת, זו עבודה ומישהו צריך לעשות אותה. הקקטוס, מדלג באלגנטיות לא מחייבת מעל ההגדרות המקובלות של קטגוריות הרכב המוכרות לנו. בין אם אתם מאלו שאוהבים אותו או מאלו שממליצים להם על בדיקת ראיה - על דבר אחד אפשר להסכים - זו אחת היציאות היותר מיוחדות שנעות היום על הכביש. המבחן כאן
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
אז לאחר שנסעתי על הקקטוס סולר באירוע של סיטרואן ולא ממש התלהבתי (על כך בהמשך) החלטתי לבדוק את אחותה ליחידת הכח, אחרי הכל לדעתי מדובר בשילוב מנוע\גיר הכי מוצלח שיש היום במחירים עממיים. שבע מסיפורי הזוועה פה בפורום על נסיעות מבחן בסוכנויות שונות, מילאתי פרטים באתר של פז'ו וחיכיתי לפניה. לאחר כמה שעות התקשר אלי נציג במטרה להבין מה אני מחפש. לאחר שהבין שאני מוכוון מטרה הוא אמר שיעביר את הפניה שלי לתיאום נסיעת מבחן. יום לאחר מכן התקשרה אלי בחורה נחמדה ותיאמה לי נסיעת מבחן במועד נח. יום לפני המועד המדובר התקשר אלי חן, נציג המכירות באולם, ווידא שהכל קורה על פי התוכנית ואף עזר לי ברצון לדחות את נסיעת המבחן בשעה אחת קדימה. כחצי שעה לפני הזמן שנקבע, התקשר אלי עומרי, הנצ…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
חבל שזאת רק תחנת מעבר.. :/ איפה מתקיימים המירוצים?
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
-
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בשנת 2017 תוצא גרסא יותר נגישה לקהל הרחב וכן גרסת טנדר. ראש יח״צ אוסטרליה במרצדס בנץ אמר שתוספת הדגמים היא חלק ממהלך להרחיב את קבוצת הדגמים של ה g wagon. אני חושב שגרסא ״עממית״ לg wagon תגשים הרבה חלומות להרבה אנשים http://www.caradvice.com.au/469391/mercedes-benz-g-wagen-ranks-to-be-bolstered-by-budget-suv-and-ute-models/?ca_rd=route
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 560 צפיות
מישהו יודע איפה ניתן לבצע בדיקה לפני קניה באזור ראשל"צ..
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
ובכן, באמצע ספטמבר צריך להתחדש רשיון הרכב של אחת המכוניות שלי. הודעת תשלום לא הגיעה הביתה. לפני 3 שבועות האגרה שולמה באתר משרד הרישוי. הרשיון המשולם לא הגיע. בשבוע שעבר התקשרנו למוקד משרד הרישוי. התשובה: המתינו 14 יום מיום התשלום (לא שמנו לב, אבל כבר חלפו 18 יום). אם לא יגיע צריך לשלם תמורת כפל רשיון. חיכינו עד היום. טלפון ל-5678*. עונה שרון. התשובה שלה - להזמין כפל רשיון או לגשת למשרד הרישוי. כאילו זמנו של בעל הרכב חסר ערך, הרי ההמתנה במשרד הרישוי אורכת שעות. דרשתי לשלוח העתק רשיון ללא תשלום נוסף. התשובה: אני לא משרד הרישוי - אלא מוקד חיצוני. בשלב זה עלת לי הג'ננה והתחלתי לצרוח. האשה נבהלה, באה ולקחה את הטלפון, חשבה שהיא יותר רגועה ממ…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לא יודע על איזו בדיקה מדובר התקשרו לאימא שלית שתחייה ותזכה לחיים ארוכים, והיא לא הבינה בדיוק מה זה. בכל אופן גם את הרישיון שכחו להביא לנו ונאלצנו לחזור לשם ולקחת בעצמנו(הבנתי שאיזה בחור צעיר היה אחראי על זה) ועכשיו הם התקשרו אלינו ואמרו שהם "שכחו" לעשות בדיקה מסויימת למרות שהרכב עבר בדיקה(במוסך שלהם ועוד אחד אם הבנתי נכון). בכל אופן זה משהו שאני צריך לדאוג לגביו? אין לי מושג איזה סוג של מסמכים יש לנו, אם יש לנו גילוי נאות ודברים מהסוג הזה. אם ימצא בעיה וזה יפול עלינו ועליהם זה לא יהיה שיא התמימות? או שאני פשוט דואג יותר מידי? פשוט יש לנו בעיה עם היסטוריית הרכישה של רכבים. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 637 צפיות
שלום. אני צריך וו גרירה לפיאט דוקאטו 96. החיפושים שלי עלו בתוהו. הבנתי שיש מקומות שמכינים. אשמח להכוונה.בברכה sent from another world
הודעה אחרונה מאת guya72, -
שבת שלום, אתמול בצהריים ביקשתי בפעם המיליון בווצאפ של הועד בית מהשכנים הנחמדים שיחנו כמו בני אדם ולא קילומטר מהקיר, כי אני לא יכול להכנס ככה לחניה שלי. היום ירדתי לקחת משהו מהאוטו, וזה מה שראיתי: *הבורג נראה חדש. האיכות של התמונה חרא. כדי להמחיש את הבעיה בחניה, תמונה שצילמתי לא מזמן: זו פעם שניה שתקוע לי בורג בצמיג הזה. עוד פעם היתה בצמיג שמאל אחורי(אני חונה 10 ס"מ מקיר ימני, אז קשה לתקוע שם דברים כנראה). פעם אחת מצאתי תלתלית זרוקה אצלי בחניה. חוץ מלשרוף מכוניות, יש למשהו רעיון מה לעשות? כבר נמאס לי....
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חפירה קצרה לבעלי סבלנות . היום בבוקר לקחתי את הרכב של אישתי לתקן פנצ'ר בגלגל שנגרם מבורג , נכנסתי לפנצריה הקרובה למקום מגורי. ניגש אלי העובד הוציא את הגלגל מהבגאז' ושם העסק התחיל להריח לא טוב . העובד : "הבורג גדול כנראה שאי אפשר לתקן וצריך להחליף צמיג" אני: "אמממ... טוב אז תחזיר את הצמיג לבגאז' , תודה " העובד : "ננסה לתקן ונראה מה יהיה " בנקודה זאת הייתי צריך להתעקש שיחזיר לבגאז' ושלום על ישראל אבל לא עשיתי את זה , העובד פרק את הצמיג מהגאנט הוציא את הבורג ואומר חור גדול מידי . אני : "יש גדלים שונים של פטריות" העובד התחיל לשייף את האיזור ואני רואה שהוא לוחץ יותר מידי בנקודה אחת ומנסה כנראה ליצור נזק בלתי הפיך לצמיג , לפני שהספקתי להגיד משהו התקלקל…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
Volkswagen South Africa says a Passat 1,4 TSI DSG has set a local record for a petrol passenger car by being driven some 2 029 km on a single tank. The 110 kW Passat was driven from the Beitbridge border gate to Moorreesburg over the course of two-and-a-half days at an average speed of 69 km/h. Six drivers were used, with each taking two-hour stints behind the wheel on a rotational basis. VW says the Passat returned an average fuel consumption of 4,1 L/100 km (compared to the official claimed figure of 5,2 L/100 km) , with the total amount of fuel used being 83,19 litres. If that last figure sounds a little high, that’s because it is. VW says the tank was “…
הודעה אחרונה מאת save, -
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לציבור הנהגים חברי הפורום שלום רב, בהמשך לכתבה הזו על כך שמחירי ביטוח הרכב התייקרו למרות כל ההבטחות של הפוליטיקאים: http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4834969,00.html בסוף החודש ביטוח הרכב שלי מסתיים. מדובר ביונדאי I20 שנת 2009 1.4 אוט', תודה לאל אין תביעות ב 3 שנים האחרונות והביטוח לא לנהג צעיר. אז לפני שנתיים שילמנו 3900 בערך, גם שנה שעברה שילמנו 3900 לחובה+מקיף (והיו הצעות אפילו ב 3600 אבל לא אצל סוכן, העדפנו אצל הסוכן שאנחנו מכירים). והשנה, כגודל הציפייה כגודל האכזבה: מחירי הביטוח מתחילים מ 4200 לחובה+מקיף ומגיעים אפילו ל 5700!!!. למה לכל הרוחות אני צריך לשלם על ביטוח מעל 10% ממחיר הרכב?. אנחנו, בתור ציבור הנהגים ישנים, ישנים חזק. אנחנו צר…
הודעה אחרונה מאת Leon Ashurov, -
ראשית כל, לא יודע אם אי פעם פגשתם אנשים מכורים. אדם מכור הוא אדם שחייו מושפעים בצורה ניכרת ו\או מסכן את חייו בשל שימוש\צריכה קבועה ואובססיבית של משהו. זה יכול להיות אוכל, סמים (הירואין\אלכוהול), טלוויזיה, רשתות חברתיות ובערך כל דבר. אם אומרים למכור שהוא מכור - התגובה כמעט תמיד זהה: הוא יכעס, יתעלם (מה שרובכם רוצים לעשות עכשיו הוא לדלג לפוסט הבא), יזעם, יתרחק, יתקוף בחזרה, יכחיש וכו'. זו בדיוק הסיבה שבגללה חלק גדול מחברי הפורום ירצו לדלג במהרה על הפוסט הזה, כדי לא לאתגר את החשיבה שלהם במציאות ובהתמודדות עם הדבר הכיפי הזה שנקרא שימוש בטלפון בזמן נהיגה. בטח לא עכשיו, עם כל האתגרים שהם גם ככה צריכים להתמודד איתם בחיי היום יום. השימוש הטלפון בזמן הנהיגה הוא המפלט של…
הודעה אחרונה מאת Mech Morphix, -
ערב טוב חברים היום הושק בסין אוטובוס-גשר במטרה לגבור על הפקקים http://rotter.net/forum/scoops1/335985.shtml יש לי כמה דברים שלא הבנתי ואשמח לשמוע את דעתכם א. אף אחד לא חושב על זה שמספיק נהג אחד מכל המיליונים שיש שם שיסטה מהנתיב/יאבד שליטה ויתנגש בקיר של המנהרה כלומר באוטובוס וישבית את כל התחבורה הציבורית בכביש זה. ב. לפי התאור האוטובוס נוסע בכיוון התנועה של המכוניות כך שהוא מגיע מאחור, נסו לנהוג בכביש ביום כשלפתע נופלת עליכם מנהרה, לדעתי זה די עלול לגרום לבהלה ואיבוד שליטה. בנוסף לוקח זמן לעיניים להסתגל במעבר מאור לחושך וכזה קורה בפתאומיות ללא הכנה הראייה ממש מוגבלת לכמה שניות.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
החופש, החום, הפקקים והקייטנות שנגמרות מוציאות את המיטב מכולנו, אז למה לא לנצל את זה לטובת הכלל? אתר הממים של קארספורום, שאת הפרקים הקודמים שלו תוכלו לראות כאן, כאן וכאן חוזר לסיבוב נוסף. הפעם, אנחנו מאתגרים אתכם להצחיק אותנו עם כיתוב לזה: [ATTACH=CONFIG]466462[/ATTACH] למי שיצליח מחכה כאן תיק גב של יונדאי עם ערכת יורו 2016 שכוללת כדורגל רשמי, בובת הקמע של הטורניר, ספל תרמי וכובע. אז יאללה, לעסק! *ההשתתפות אסורה לעובדי הכור בבושהר ובני משפחותיהם
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אסור להשאיר ספריי פלפל ברכב! החום עלול להרוס את הניצרה, והמיכל יתרוקן לך באוטו. החומר יספג במושבים ולא יירד ימים שלמים, שבהם לא תוכל לחשוב בכלל על לנהוג. אני מכיר יותר מאדם אחד שזה קרה לו, ושמעתי על עוד כמה. לא נעים... למדריך ירי שלי למשל 'התפוצץ'(-לא באמת מתפוצץ) המיכל בג'יפ, זה כמו אוהל אב"כ. השאיר אותו כמה ימים בשטח עם חלונות פתוחים. בתא כפפות של הפונטו נכנס ספר רכב, ועוד כמה דפים(ביטוח, רשיון רכבכ וכו'). חוץ מאלה, אני בספק אם אפילו נכנסות לשם כפפות. בשאר הרכב אני מחזיק עט, פנקס, מד לחץ אויר, סמרטוטים, נייר טואלט, מים, מטען, נורות, פיוזים, אולר/פלאייר סיני כלשהו. הרכב הקודם שלי היה מחסן ממש. בגדים, פק"ל קפה, שמיכות, ועוד מלא שטויות.
הודעה אחרונה מאת Dudi910, -
עצרתי אתמול בסוכנות VW ליד איקאה בראשל"צ להתעניין בפולו ידנית. ביקשתי נסיעת מבחן אמרו אין אפשרות על ידני. רק על אוטומטית באותה תצורה. טוב, אז קבענו להיום ב13. ב12:30 הבחור מתקשר להזכיר לי שקבענו נסיעה ב13 ואישרתי שאני אגיע בזמן. הגעתי ב13, והוא ניגש לחפש את המפתח. אני שומע אותו מדבר בטלפון עם איזה מוטי אחד ומסתבר שבכלל לא מדובר ברכב הדגמה אלא ברכב פרטי של אחד העובדים. אלא מה, מה לעשות שמוטי יצא לאכול והרכב איננו. הבחור חוזר ולא ידע ששמעתי את השיחה ואומר לי שהרכב נכנס בבוקר למוסך ועדיין לא יצא. אתם הבנתם עם מה יש לנו עסק פה ? באסטה בשוק יותר אמינה.
הודעה אחרונה מאת MichaelCohen, -
יש פה מבחן מ 12 מאי 2015 , לאורך 2152 ק"מ מישורי בלי פקקים, במשך 38 שעות נסיעה, במהירות ממוצעת 56 קמ"ש , הצריכה היתה 43.06 ליטר, כלומר כ 2 ליטר ל 100 ק"מ , 50 ק"מ לליטר. במצב אידיאלי. אז נכון שהרכב ידני, אבל אם מצאו פה פתרון חסכוני ביותר, אז מדוע יצרנים אחרים הלכו לכיוון תיבות רובוטיות בעייתיות (בשביל חסכון של 10 - 15 אחוז), או רציפות שעתידן לא ברור ומרעישות (ולא חסכוניות בעליות) , ומנועי טורבו בנזין שאינם חסכוניים בהאצה , במקום לפתח מנועי טורבו דיזל חסכוניים בצורה משמעותית (חסכוני בפועל ב 35 - 50 אחוז מבנזין) ?! הרי אם מחזיקים רכב רגיל 250 אלף ק"מ, אז במקום צריכת בנזין ממוצעת זהירה של 11 קמ לליטר = 22727 ליטר * 5.65 שח = 128409 שח לאורך חיי הרכב. …
הודעה אחרונה מאת Night Driver,
