Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני חדש כאן בפורום,

אעריך אם מישהו יוכל לייעץ לי מה לעשות.

 

קיבלתי מכתב ממשטרת ברן בשוויץ, כי נהגתי 23 קמ"ש יותר מהמותר במקום שמותר 50, ועלי להחזיר להם את המכתב תוך 30 יום וההכרעה תעבור לשופט.

עם שיחה עם המשטרה הבנתי שהדו"ח הוא לפחות 850 פרנק שוויצרי.

האם יש מה לעשות בנידון?

עלי בכלל להחזיר להם את המכתב?

האם ידוע לכם על עיכוב בנמלי תעופה אירופאיים אחרים במידה שלא ישולם?

אני מדגיש שוב, מדובר בזימון למשפט שלפי מה שהבנתי מהטלפון עמם השופט יעשה אותו בלי נוכחותי, ולא דו"ח עם סכום נקוב.

 

בתודה ובהערכה,

שלמה

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין ספק שיהיה לך אי אילו עיכובים בכניסה או ביציאה לשוויץ (לא בכל אירופה)

אלא אם הם ישפטו אותך שלא בפניך (אני מתאר לעצמי שללא רחמים) ואז תשלם את הקנס שיוטל עליך

 

השאלה פה היא איך תשלם , לא נראה לי שאפשר ללכת לבנק ולעשות העברה בנקאית למשטרת ברן לא ?

אולי הם מקבלים PAYPAL ? :lol:

פורסם

תודה אחי,

ברמה העקרונית הם שולחי לך חיוב ואז מן הסתם אפשר באשראי או דרך מישהו שטס לשוויץ.

דיברתי עם השגרירות השוויצרית בארץ והיא אמרה שהיא תסביר,

מקווה שזה צעד נכון.

פורסם
אין ספק שיהיה לך אי אילו עיכובים בכניסה או ביציאה לשוויץ (לא בכל אירופה)

אלא אם הם ישפטו אותך שלא בפניך (אני מתאר לעצמי שללא רחמים) ואז תשלם את הקנס שיוטל עליך

 

השאלה פה היא איך תשלם , לא נראה לי שאפשר ללכת לבנק ולעשות העברה בנקאית למשטרת ברן לא ?

אולי הם מקבלים PAYPAL ? :lol:

 

סליחה על השאלה .

מאיפוא הבאת את התשובה., לגבי עיכובים.

ידע אישי ידע משפטי כלשהו או סתם ניחוש פרוע.

פותח השרשור כבר קיבל את דבריך כדברי אלוהים חיים !!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שוויץ, כדי להגן על חשאיות תושביה ואלו החוסכים את כספם בבנקים שלה, דאגה שלא להצטרף בצורה מחייבת לאף אחת מהאמנות האירופאיות העוסקות באכיפה של חוקים מקומיים.

 

ובכל מקרה, למיטב ידיעתי, בכל הנוגע לתשלום בגין עבירות תנועה (מהירות, אור אדום, חנייה וכו') אין משטרה/משטרת גבולות של מדינה אחת אוכפת את הנעשה במדינה אחרת.

 

 

באשר לאכיפה בתוך המדינה, בהחלט יתכן שאם לא תשלם את הדו"ח, בפעם הבאה שתנחת בשוויץ או שתעבור במעבר גבול יבשתי ותעצר לבדיקה ע"י אחד משוטרי משטרת הגבולות השוויצרית,

תופיע לו הודעה במחשב כי יש לך דו"ח במערכת שלא שולם ולכן אתה חייב בתשלום של X פרנק שוויצרי בתוספת Y ריבית פיגורים והצמדה. או לחילופין, יחכה לך צו מעצר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני גם קיבלתי לא מזמן דו"ח על מהירות בשוויץ.

מה שכן אצלי זה קצת שונה, חרגתי ב-31 קמ"ש מעל המותר, הורידו לי 6 קמ"ש (החישוב לא ברור) ותקעו סכום גבוה ביורו לתשלום.

למיטב הבנתי, בשוויץ, נהיגה במהירות העולה על 25 קמ"ש מהמותר נחשבת עברה פלילית.

:evilbat:
פורסם

האם מדובר ברכב שכור??

 

ייתכן כי אם לא תשלם, חברת ההשכרה תשלם ותחייב את כרטיס האשראי שלך, + תיכנס אצלה לרשימה השחורה.

 

סתם לשם הסקרנות תוכל להעלות את מה שקיבלת לכאן כדי שנלמד

 

פרטים אישיים כמובן ניתן להשמיט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
סליחה על השאלה .

מאיפוא הבאת את התשובה., לגבי עיכובים.

ידע אישי ידע משפטי כלשהו או סתם ניחוש פרוע.

פותח השרשור כבר קיבל את דבריך כדברי אלוהים חיים !!

 

דבר ראשון , כתבתי תשובה מבוססת על ניסיון אישי

דבר שני, מאחר ושוויץ לא שייכת לאיחוד , אין שום סיבה שמישהו באיחוד יאכוף את חוקי שוויץ ונהפוך הוא

ולמקרה שאתה ממש רוצה לדעת , אז ברגע שהוא יעבור את אחד הגבולות לתוך שוויץ הוא יעוכב עד אשר

משטרת הגבולות שם יבינו למה בכלל יש עליו אזהרה , ואז הוא יחויב בו במקום בקנס (תהליך שייקח לו בטח שעה שעתיים ולא יהיה נעים בכלל )

פורסם

1. לפי הטבלה הבאה הקנס הוא 660 פרנק, הטבלה מעודכנת למרס 2010. כמובן יתכן שהקנס שקיבלת חושב בהתחשב בטבלה מקומית או אחרת או בעבירות נוספות. עדיף לך לשלם את הקנס שכן אם המקרה יובא לפני שופט ותורשע (והרי אינך מגן על עצמך, וגם קשה להתגונן בפני הגאטסו) תשלם גם הוצאות משפט שלא ברור לי כמה הן, אבל עדיף להמנע בהן.

2. שויץ אמנם אינה שייכת לאיחוד האירופי אבל היא שייכת לאמנת Schengen, שבמסגרתו ביקורת הגבולות משותפת למרבית ארצות אירופה המערבית כך שאין לצפות מה יקרה בכניסה לגרמניה או צרפת. מעבר לכך - אתה עלול להתקל בבעיות גם אם יהיה לך connection בשדה התעופה בציריך (או שדות אחרים בשויצריה, אבל ציריך הוא hub גדול מאד) שכן ביקורת הגבולות בכניסה לאירופה נעשית שם - גם אם מדובר בתיסת המשך למדינה אירופית אחרת המצויה באיזור .

3. אין כמו השיוצרים בטיפול בניירת - איני יודע תוך כמה זמן קיבלת את ההודעה אבל השויצרים מסוגלים לרדוף אחריך הרבה מאד זמן.

4. בניגוד למדינות אחרות עבירות מהירות לפחות הקלות שבהן, אינן גורמות לרישום נקודות בשויצריה - כנראה שמענינים אותם שני דברים - שמירת החוק וההכנסות למדינה. לפי הויקיפדיה השויצרים הורידו את שעור התאונות הקטלניות כאשר הורידו את המהירות המותרת באוטוסטרדות מ-130 ל-120 קמ"ש, אז כנראה שהם מאמינים בחשיבו המהירות.

5. אם תעיין בפוסט השני בשרשור תמצא הסבר כיצד להבין את הודעת הקנס.

6. קרוב לודאי שהחישוב שלא הבנת הוא הפחתת המהירות עקב כתחשבות בשגיאה של מכשיר המדידה. לשויצרים טבלת הפחתה אשר נקבעת לפי סוג המכשיר (מכ"ם או לייזר, נייד או נייח) והמהירות המותרת במקום. בתוך העיר ההפחתה נעה בין 3-7 קמ"ש (ראה 3 שורות מעל טבלת הענישה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ההולנדים עוד יותר נוקשים מהשויצרים - סטיות של 2 קמ"ש עלולות לעלות עשות אירו (בהתאם לסוג הכביש - ב-zone 30 ההקפדה נוקשה ביותר עם קנסות גבוהים) והקנס עולה באופן חד מאוד עם העליה בחריגה במהירות. לזכות ההולנדים יאמר שהתמרור במיוחד טוב - המהירות המותרת מצויינת על אבני הקילומטר לאורך הכבישים המהירים (כלומר כל כמה מאותמטרים), ושילוט אלקטרוני בכבישים אלה מוצב כל 500 מ' לערך כך שקל מאד לדעת מה המהירות המותרת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
השאלה פה היא איך תשלם , לא נראה לי שאפשר ללכת לבנק ולעשות העברה בנקאית למשטרת ברן לא ?

אולי הם מקבלים PAYPAL ? :lol:

לא יודע לגבי פייפאל, אבל מניסיון של לקוחות שלי בעבר, דו"ח תנועה בהחלט אפשר לשלם בהעברה בנקאית לחו"ל. ממליץ לבדוק את האפשרות לשלם באמצעות פייפאל או כרטיס אשראי, מכיון שהתשלום באמצעות ההעברה הוא האמצעי היקר ביותר.

למיטב הבנתי, בשוויץ, נהיגה במהירות העולה על 25 קמ"ש מהמותר נחשבת עברה פלילית.

עבירה פלילית, כהגדרתה בחוק, הינה כל עבירה שבה הצד המאשים הוא המדינה. לפיכך, גם עבירות התנועה בישראל ללא יוצא מן הכלל נחשבות לפליליות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מישהו יודע כמה זמן הם זוכרים את הסיפור?

 

היה לי לפני איזה 10 שנים בהולנד דו"ח חניה שלא שולם. חברת ההשכרה לא הורידה כלום, הגיע מכתב מעירית האג שלא הצלחתי לפענח את ההולנדית בה היה כתוב. אחרי כמה שנים באתי להולנד, אך הכניסה והיציאה היו ברכב, שכל מה שנדרש במעבר הגבול זה לנסוע 80 קמ"ש.

אז מה יהיה כשאגדל ואסע לשם שוב?

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
קיבלתי מכתב ממשטרת ברן בשוויץ, כי נהגתי 23 קמ"ש יותר מהמותר במקום שמותר 50, ועלי להחזיר להם את המכתב תוך 30 יום וההכרעה תעבור לשופט.

עם שיחה עם המשטרה הבנתי שהדו"ח הוא לפחות 850 פרנק שוויצרי.

האם יש מה לעשות בנידון?

עלי בכלל להחזיר להם את המכתב?

האם ידוע לכם על עיכוב בנמלי תעופה אירופאיים אחרים במידה שלא ישולם?

אני מדגיש שוב, מדובר בזימון למשפט שלפי מה שהבנתי מהטלפון עמם השופט יעשה אותו בלי נוכחותי, ולא דו"ח עם סכום נקוב.

 

בתודה ובהערכה,

שלמה

 

דבר ראשון , כתבתי תשובה מבוססת על ניסיון אישי

דבר שני, מאחר ושוויץ לא שייכת לאיחוד , אין שום סיבה שמישהו באיחוד יאכוף את חוקי שוויץ ונהפוך הוא

ולמקרה שאתה ממש רוצה לדעת , אז ברגע שהוא יעבור את אחד הגבולות לתוך שוויץ הוא יעוכב עד אשר

משטרת הגבולות שם יבינו למה בכלל יש עליו אזהרה , ואז הוא יחויב בו במקום בקנס (תהליך שייקח לו בטח שעה שעתיים ולא יהיה נעים בכלל )

 

מישהו יודע כמה זמן הם זוכרים את הסיפור?

 

היה לי לפני איזה 10 שנים בהולנד דו"ח חניה שלא שולם. חברת ההשכרה לא הורידה כלום, הגיע מכתב מעירית האג שלא הצלחתי לפענח את ההולנדית בה היה כתוב. אחרי כמה שנים באתי להולנד, אך הכניסה והיציאה היו ברכב, שכל מה שנדרש במעבר הגבול זה לנסוע 80 קמ"ש.

אז מה יהיה כשאגדל ואסע לשם שוב?

 

שלמה

לא ברור למה מדובר במשפט

לפחות לפי הפוסט שסיפק לנו ספירל רק על מהירות גבוהה מדובר במשפט.

מר אנדרנלין

אין שום סיבה זו השערה שלך או מבוססת על מידע בדוק

שתף אותנו מהנסיון האישי שלך שנלמד

 

רוכב בודד

אני מניח מבלי לדעת כי דין עבירת תנועה אין דינה כדין עבירת חניה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הטבלה שהבאתי היא תקציר ותרגום מתוך המסמך הבא - שלמיטב הבנתי הוא רשמי. כיון שאיני דובר גרמנית איני יכול לדון במידת הדיוק שלו או בתקפותו בברן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...