Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נראה לך יותר נכון למצא עו"ד שמכיר את החוקים בשוויץ (אתה בטוח לא הישראלי היחיד שנסע שם 73 קמ"ש בעיר)

אולי הוא יוכל לעזור להפחית את גובה הכנס או לפחות להודיע לך מה יהיו ההשלכות

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכולם על התגובות,

 

אז אני רוצה להדגיש שוב,

הבעייה היא שקיבלתי זימון למשפט,

עפ"י שיחה עם המשטרה שם, עד 25 קמ"ש זה קנס ומעל זה מקבלים זימון למשפט.

העליתי את הקובץ לעיונכם...

והמסר הוא חד וברור: לפני שאתה טסים תבדקו עד כמה המדינה בעייתית (לדוגמא בישראל הסיכוי המעשי שיעשו בעיות לתיירים הוא אפסי- אמנם ברמה התיאורטית אפשר לשלוח דו"ח אבל זה לא קורה)

 

הדף הראשון זה הדו"ח עצמו,

הדף השני צריך למלא ולשלוח אליהם חזרה

שוויץ פורום.jpg

שוויץ 002.jpg

פורסם

עכשיו ברור יותר

 

שוויץ כידוע מחולקת לקנטונים. לכל קנטון יש חוקים משלו לכן השוני בין מה שנכתב בדו"ח שלך לבין מה שהובא בטבלה שהוכנה על ידי שוויצרי שחי בציריך.

אילו נתפסת בקנטון של ציריך היית אמור לשלם רק 660 פרנק שוויצרי.

 

כאן אכן מדובר במשפט.

אתה יכול לענות או לא לענות לטופס וכך או כך יוגש נגדך כתב אישום.

 

אתה יכול לבקש לראות את הצילום של הרכב שלך ממליץ לך לבקש זאת אולי נפלה טעות ולא מדובר ברכב ששכרת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נסה לשחזר - האם ב-1.8.10 בשעה 06:06 (בערך) אכן היית במקום האמור? אם כן - סבירות נמוכה שתוכל לחמוק מהקנס, פשוט המתן לתוצאות המשפט.

אני חושב שהמסמך שהבאתי בקישור הוא פדראלי ולא קטנונאלי אבל איני מבין גרמנית כך שאיני יכול לאשר זאת. מכל מקום, גם אם הקנס הוא 660 פרנק (כ-2300 ש"ח) סביר שיתווספו אליו הוצאות המשפט ואין לי שמץ של מושג כמה השויצרים גובים בסעיף זה, אבל בהחלט לא אופתע אם מדובר במאות פרנקים נוספים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הטבלה שהבאתי היא תקציר ותרגום מתוך המסמך הבא - שלמיטב הבנתי הוא רשמי. כיון שאיני דובר גרמנית איני יכול לדון במידת הדיוק שלו או בתקפותו בברן.

 

בעמוד 11 של המסמך בגרמנית בסוף הטבלה בהערה 1 הוא מדבר כי הוא חל בקנטון ציריך

 

מאידך בטבלה באנגלית שהבאת בהודעה הראשונה מדבר על 660 אבל בהערות הוא כותב לא כולל הוצאות משפט אז מכאן יכול באמת להגיע למספר של 850 פרנק. קשיחות שוויצרית

 

לא פלא שהאפיפיור משתמש בהם להגן על עצמו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לפי חבר אזרח גרמניה שעבר עברת מהירות בשוויץ, ישנם סמכויות אכיפה בגרמניה על מקרים אלו, כלומר הרשויות בגרמניה יאכפו את גביית הדו"ח על עברת מהירות בשוויץ. לדבריו זה חדש יחסית ולא היה כך בעבר.

פורסם
לפי חבר אזרח גרמניה שעבר עברת מהירות בשוויץ, ישנם סמכויות אכיפה בגרמניה על מקרים אלו, כלומר הרשויות בגרמניה יאכפו את גביית הדו"ח על עברת מהירות בשוויץ. .

 

המשל לא דומה לנמשל אבל מגדיל את הסיכוי להיתקל בבעיות לא רק בכניסה לשוייץ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אלעד,אני הוצאתי לפני שבועיים ר"פ מהמשטרה והכל נקי, כאשר היתה לי עבירת תעבורה אחת שבגינה הורשעתי.

איך תסביר זאת ?

לא יודע לגבי סוגי עבירות אבל רישום תעבורתי ורישום פלילי במדינת ישראל מופרדים לחלוטין.

רבים אינם יודעים זאת, אך עבירות תנועה אף הן עבירות פליליות.

לסיפור המלא, לחץ כאן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הדבר ידוע. מה שמעניין הוא שעל פי הטבלה בקישור שהבאתי קודם עבירת מהירות שנראית לנו יחסית לא חמורה נחשבת בשויצריה לעבירה פלילית משמעותית. הבדלי גישות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין בררה, נלכדת במלתעות הבירוקרטיה השוויצרית,

ועליך לפעול ע"פ הכללים שהיא מכתיבה,

כל ניסיון לבצע התחכמויות בסגנון ים-תיכוני ייגמר ברע. מאוד.

בקיצור, מלא חזרה ושלח עוד היום (אם אפשר, בפקס).

 

בכל הנוגע לתשלום, לכשיגיע,

לא מעט מהרשויות שם עברו לתשלומים בכרטיסי אשראי,

כך שייתכן ולא תצטרך להסתבך עם העברה בנקאית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
האם מדובר ברכב שכור??

 

ייתכן כי אם לא תשלם, חברת ההשכרה תשלם ותחייב את כרטיס האשראי שלך, + תיכנס אצלה לרשימה השחורה.

 

סתם לשם הסקרנות תוכל להעלות את מה שקיבלת לכאן כדי שנלמד

 

פרטים אישיים כמובן ניתן להשמיט

מאיפה אתה מביא את השטויות האלה?

התפקיד של חברת ההשכרה מתחיל ונגמר במסירת פרטי הלקוח השוכר את הרכב לרשויות האכיפה. רשימה שחורה? מה זה אינטרפול?

 

1.

2. שויץ אמנם אינה שייכת לאיחוד האירופי אבל היא שייכת לאמנת Schengen, שבמסגרתו ביקורת הגבולות משותפת למרבית ארצות אירופה המערבית כך שאין לצפות מה יקרה בכניסה לגרמניה או צרפת. מעבר לכך - אתה עלול להתקל בבעיות גם אם יהיה לך connection בשדה התעופה בציריך (או שדות אחרים בשויצריה, אבל ציריך הוא hub גדול מאד) שכן ביקורת הגבולות בכניסה לאירופה נעשית שם - גם אם מדובר בתיסת המשך למדינה אירופית אחרת המצויה באיזור .

עצירת ביניינם לא מצריכה ממך לעבור עם דרכון בשום נקודה מלבד העליה למטוס פיזית, כמובן שאין "ביקרות דרכונים" או כל ביקורת כזו או אחרת, מכיוון שלא מתבצעת כניסה למדינה בשום צורה.

 

עבירה פלילית, כהגדרתה בחוק, הינה כל עבירה שבה הצד המאשים הוא המדינה. לפיכך, גם עבירות התנועה בישראל ללא יוצא מן הכלל נחשבות לפליליות.

תלוי באיזו מדינה, כל מדינה וחוקיה. בשוויץ המעבר לפלילים נעשה בחציית רף ה-25 קמ"ש מעל המותר :lol:

 

בכל מקרה, לא צריך להגזים עם חוקי ההסגרה הבין יבשתיים הדרקוניים שמתוארים, זו עבירת תנועה, קחו את זה בפורופורציות הנכונות.

מה גם, שוויץ לא חלק מהאיחוד, וגם אם היא הייתה, הבעיות היו מתחילות ונגמרות במדינה שבה בוצעה עבירת התנועה ותו לא.

:evilbat:
פורסם

לפני הרבה שנים ביצעתי נסיעה ברוורס ברכב פרטי ללא מכוון וקיבלתי על זה שלילה בבית משפט לעבורה בתל אביב. (מסתבר שאסור ליסוע מילימטר רוורס ללא מכוון ואני בטח היחיד במדינה שקיבל על זה שלילה , תרגישו חופשי להסתלבט).בכל מקרה רישום פלילי אין לי. לא כל מה שכתוב בויקיפדיה הוא קודש קודשים. אני אהיה מאוד עצוב לגלות שאני טועה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אין אפשרות לבקש מהם לנקוב בסכום הקנס בלי להגיע למשפט? (בסגנון: אוקיי טעיתי הבה נשלם)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם,

אני חדש כאן בפורום,

אעריך אם מישהו יוכל לייעץ לי מה לעשות.

 

קיבלתי מכתב ממשטרת ברן בשוויץ, כי נהגתי 23 קמ"ש יותר מהמותר במקום שמותר 50, ועלי להחזיר להם את המכתב תוך 30 יום וההכרעה תעבור לשופט.

עם שיחה עם המשטרה הבנתי שהדו"ח הוא לפחות 850 פרנק שוויצרי.

האם יש מה לעשות בנידון?

עלי בכלל להחזיר להם את המכתב?

האם ידוע לכם על עיכוב בנמלי תעופה אירופאיים אחרים במידה שלא ישולם?

אני מדגיש שוב, מדובר בזימון למשפט שלפי מה שהבנתי מהטלפון עמם השופט יעשה אותו בלי נוכחותי, ולא דו"ח עם סכום נקוב.

 

בתודה ובהערכה,

שלמה

 

 

אהלן שלמה,

חזרנו משוויץ עכשיו, קרה לנו סיפור דומה, אלא שלנו זה 27 קמש מעל המותר במקום 80. קיבלנו גם מכתב שצריך להחזיר להם תוך 30 יום, ואז בית המשפט יכריע..

מעניין אותי מאד כיצד נהגת בעניין זה, נורא מפחיד אותנו פתאום לשלם 1000 פרנק או משהו בדומה, אנחנו סטודנטים וזה היה ירח דבש מאד תמים ..

החזרת להם פרטים או התעלמת? מה אתה מייעץ לנו ?

 

ממש תודה,

אשמח לתגובתך :)

רחל

פורסם (נערך)

קודם כל, מזל טוב לנישואין וברוכה הבאה בשערי קארזפורום.

 

מה לעשות, הלכו 4000 ש"ח לא מתוכננים. מרגיז, אבל הגישה השויצרית נוקשה ביותר, ואכיפת מהירות הינה כנראה סעיף חשוב בתקציב המדינה שם. התיחסי לזה כמו לעוד איזה גימיק בחתונה שעלה לך כסף, ושכחי מזה לאחר שתייקת את הקבלה על התשלום (ושמרי אותה!!).

 

הביאי בחשבון שיש סיכוי טוב שתעברי בשנים הקרובות בשוייץ, אם במסגרת טיול, נסיעת עבודה\לימודים או קישור בטיסה. שימי לב שנמה"ת של שויצריה מהוים נקודת כניסה לאירופה, ובניגוד למה שכתב WRX בקישור לטיסה פנים אירופית כן בודקים דרכונים, שכן מדובר בכניסה לאיזור ה-Schengen.

 

לשויצרים זכרון ארוך מאד לעבירות בכלל ועבירות תנועה בפרט, הם מוכנים להשקיע לא מעט באיתור הנהג הממהר, וגם מסוגלים לפנות לרשויות הישראליות ולבצע מהלך של גביה בישראל, מה שיעלה לך לא מעט בעמלות שיגבו עורכי הדין המקומיים.

 

לפיכך ההמלצה היא לבלוע את הצפרדע, לשלם את הקנס ולהיות חופשית לעבור בשויצריה בעתיד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...