אהלן שלמה,
חזרנו משוויץ עכשיו, קרה לנו סיפור דומה, אלא שלנו זה 27 קמש מעל המותר במקום 80. קיבלנו גם מכתב שצריך להחזיר להם תוך 30 יום, ואז בית המשפט יכריע..
מעניין אותי מאד כיצד נהגת בעניין זה, נורא מפחיד אותנו פתאום לשלם 1000 פרנק או משהו בדומה, אנחנו סטודנטים וזה היה ירח דבש מאד תמים ..
החזרת להם פרטים או התעלמת? מה אתה מייעץ לנו ?
ממש תודה,
אשמח לתגובתך
רחל