Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני עדיין לא מבין למה התעסקות בסלולר אינה חוקית (למרות שאני מאוד מסכים עם החוק) ועישון כן חוקי.

הדלקת הסיגריה, העישון עצמו, ההתעסקות בהעלמת בדל הסיגריה שנשאר- מי למאפרה ומי מעבר לחלון

וכמובן הסכנה בנפילת שארית הסיגריה או חלק ממנה בתוך הרכב מסוכנת לטעמי פי כמה וכמה מבדיקת הודעה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מבין כל הגירויים האפשריים (רדיו, סיגריה, הכוסית שממתינה במעבר חציה), הסלולרי הוא זה שעדיין יוריד לך את העיניים מהכביש לפרק הזמן הארוך/ממושך ביותר במצטבר.

פורסם
ואני עדיין לא מבין למה התעסקות בסלולר אינה חוקית (למרות שאני מאוד מסכים עם החוק) ועישון כן חוקי.

הדלקת הסיגריה, העישון עצמו, ההתעסקות בהעלמת בדל הסיגריה שנשאר- מי למאפרה ומי מעבר לחלון

וכמובן הסכנה בנפילת שארית הסיגריה או חלק ממנה בתוך הרכב מסוכנת לטעמי פי כמה וכמה מבדיקת הודעה.

 

עידן

עישון בנהיגה לא חוקי.

עפ החוק עליך להיות עם שתי ידיים על ההגה מלבד השהייה להעברת ההילוכים.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
להתעסק בטלפון בזמן נהיגה זה מסוכן ולא חוקי. אבל מה לא חוקי ב לבדוק את הטלפון בזמן עמידה ברמזור אדום?

 

אתה אמיתי? יש לך רישיון?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
אתה אמיתי? יש לך רישיון?

 

בעת עצירה, גם ברמזור אדום, ניתן ע"פ הפסיקה להתעסק עם הסלולר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לבדוק את הטלפון בעצירה ברמזור זה לא יותר מסוכן מלהעביר תחנה ברדיו או לשתות שלוק קולה מפחית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ואני עדיין לא מבין למה התעסקות בסלולר אינה חוקית (למרות שאני מאוד מסכים עם החוק) ועישון כן חוקי.

הדלקת הסיגריה, העישון עצמו, ההתעסקות בהעלמת בדל הסיגריה שנשאר- מי למאפרה ומי מעבר לחלון

וכמובן הסכנה בנפילת שארית הסיגריה או חלק ממנה בתוך הרכב מסוכנת לטעמי פי כמה וכמה מבדיקת הודעה.

 

עידן

 

"נוהג רכב חייב להחזיק בידיו את ההגה או הכידון כל עוד

הרכב בתנועה; אולם רשאי הוא להסיר יד אחת מן ההגה או הכידון אם עליו לעשות בה דבר להבטחת פעולתו התקינה של הרכב או לקיום

כללי התנועה"

 

כלומר, כל פעולה שלא קשורה לתפעול הרכב אסורה, לרבות עישון בזמן הנהיגה.

 

לפי מה שמדריך רענון נהיגה סיפר לי, הסיבה העיקרית שאין אכיפה של חוק זה לגבי עישון היא שהשוטרים בעצמם לא רוצים להפסיק לעשן בזמן נהיגה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
ואני עדיין לא מבין למה התעסקות בסלולר אינה חוקית (למרות שאני מאוד מסכים עם החוק) ועישון כן חוקי.

הדלקת הסיגריה, העישון עצמו, ההתעסקות בהעלמת בדל הסיגריה שנשאר- מי למאפרה ומי מעבר לחלון

וכמובן הסכנה בנפילת שארית הסיגריה או חלק ממנה בתוך הרכב מסוכנת לטעמי פי כמה וכמה מבדיקת הודעה.

 

עידן

 

לא יודע אם במקום מושבך אנשים מדברים בסלולר במקומות ציבוריים כמו תחנות וקרונות רכבת, תורים במקומות ציבוריים, סתם ברחוב, מעריך שכן. מעריך גם שלא אחת תמהת איך זה הם מדברים גם בענינים שאמורים להיות פרטיים והכל בקול רם ותוך התעלמות בלתי מובנת מהסביבה השומעת, איך זה הם יורדים לכביש כשהם מדברים, לעתים מזומנות בכלל בלי להסתכל לצדדים, הסיבה היא פשוטה, הם פשוט שקועים בשיחה ומתנתקים מכל מה שאינו חלק ממנה. זה ההבדל בין שיחת סלולר ועישון, הסיכונים הכרוכים בנפילת אפר או סיגריה תוך כדי נסיעה בהחלט קיימים, אבל הם נדירים, קצרים ובדרך כלל הנהג נשאר מספיק מודע לסיכון שכרוך בסילוק הסיכונים הללו, ונוהג בהתאם. עכשיו קח את האנשים האלו שמדברים בטלפון ברחוב ושים אותם מאחורי ההגה..

פורסם
אתה אמיתי? יש לך רישיון?

 

כנראה אתה לא מעודכן. בזמן שהרכב עומד ברמזור אדום מותר לבדוק את הטלפון. מעוגן בפסיקה של בית משפט.

פורסם
יכול להיות שזה כי אני נמצא בשלב אחר בחיים. אני סטודנט ואין לי בוס, אין לי אישה ואין לי ילדים. חברים שלי יכולים לחכות. קורה לי שמתקשרים אלי בזמן נסיעה. אני לא יודע מי התקשר אלי עד הצומת הבאה, וזה באמת לא מעסיק אותי. אני בטוח שאני לא היחיד שככה (גם הורי נוהגים כך לדוגמא, אבל אני מדבר גם על רבים אחרים, לא בודדים, למרבה המזל).

הסיפור הסלולארי כידוע בא לעולם הרבה אחרי שבאו אליו מכוניות ונהגים. אותו עולם הצליח להתנהל בכלל לא רע, גם מבלי שאנשים המשיכו לנהל את חייהם, עיסוקיהם, אהבותיהם, שנאותיהם וריביהם כשהם נוהגים. גם היום הוא יצליח.

פורסם (נערך)
ואני עדיין לא מבין למה התעסקות בסלולר אינה חוקית (למרות שאני מאוד מסכים עם החוק) ועישון כן חוקי.

הדלקת הסיגריה, העישון עצמו, ההתעסקות בהעלמת בדל הסיגריה שנשאר- מי למאפרה ומי מעבר לחלון

וכמובן הסכנה בנפילת שארית הסיגריה או חלק ממנה בתוך הרכב מסוכנת לטעמי פי כמה וכמה מבדיקת הודעה.

 

אמפירית זה לא נכון.

 

השיחה בטלפון גורמת לסיכון שמעבר לזה הכרוך בהסרת העיניים מהכביש (והיד מן ההגה) לטובת חיוג, קריאה וכתיבה.

 

השיחה דורשת ריכוז (במידה שאינה נדרשת בשיחה המתנהלת בתוך חלל הרכב), אפילו זמן קצר אחרי סיומה כי הנהג עוד חושב על תוכן השיחה.

 

גם עישון כרוך בסיכון (הסברת היטב למה) אך במחקר ככל הזכור לי מידת התרומה שלו לסיכון להתנגשות נמצאה כקטנה יחסית.

 

ההבדל הוא שעם הטלפון עוד ניתן להתעסק איכשהו, למשל לתפעל אותו ברמזור אדום, להשתמש בחיוג מקוצר בזמן נסיעה (תלוי בתנאים) או לשוחח בדיבורית כל עוד מורידים קצב במקביל.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני לא טוען ששימוש בסלולרי לא מפריע לריכוז.

ההיפך, אני מאוד בעד אכיפה ואיסור שימוש במכשיר הזה הכביש.

אם זאת, למען בריאות הציבור אני גורס כי יש לאסור לאלתר על נהגים לעשן בזמן נהיגה.

1. זה התעסקות מיותרת אשר תרצו או לא, פוגמת בריכוז ובאיכות הנהיגה.

2. זה מזהם את בריאותו של הנהג ושל שאר היושבים ברכב.

3. אני מניח שאחוז נכבד מהמעשנים ברכב "מעיף" את בדל הסיגריה מהחלון בתום השימוש ובכך מזהם את הסביבה.

 

אם אסרו עישון במקומות ציבוריים לתועלת הציבור, טוב יעשו אם יאסרו עישון בזמן נהיגה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הייתה הצעת חוק לאיסור עישון בנהיגה(הרחבה של איסור עישון במקומות ציבוריים), לא עברה...

אחר כך ניסו לאסור עישון ברכב עם ילדים, גם ההצעה הזו לא אושרה.

יש הרבה הגיון בשתי הצעות החוק,

למשל בפקקים ריח של סיגריות יכול להגיע אליך אפילו מרכב שנמצא 2-3 מקומות לפניך.

מבחינה בטיחותית, חוץ ממה שהעליתם, מי "שחייב" סיגריה בנסיעה ארוכה - יעשה עצירת התרעננות, וימשיך בדרך..

פורסם
.

מבחינה בטיחותית, חוץ ממה שהעליתם, מי "שחייב" סיגריה בנסיעה ארוכה - יעשה עצירת התרעננות, וימשיך בדרך..

 

זה נכון לרוב הסחות הדעת שאנשים מתעסקים איתן בנהיגה.

 

למשל, מר וגברת "אני אוכל/ת את ארוחת הבוקר שלי/שותה קפה בדרך לעבודה." אפילו שיחות טלפון, אם הן עומדות להיות ארוכות, או שהן מתארכות, ניתן להשלים אותן תוך כדי עצירה יזומה במקום בטוח ושקט.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אמפירית זה לא נכון.

 

השיחה בטלפון גורמת לסיכון שמעבר לזה הכרוך בהסרת העיניים מהכביש (והיד מן ההגה) לטובת חיוג, קריאה וכתיבה.

 

השיחה דורשת ריכוז (במידה שאינה נדרשת בשיחה המתנהלת בתוך חלל הרכב), אפילו זמן קצר אחרי סיומה כי הנהג עוד חושב על תוכן השיחה.

 

גם עישון כרוך בסיכון (הסברת היטב למה) אך במחקר ככל הזכור לי מידת התרומה שלו לסיכון להתנגשות נמצאה כקטנה יחסית.

 

ההבדל הוא שעם הטלפון עוד ניתן להתעסק איכשהו, למשל לתפעל אותו ברמזור אדום, להשתמש בחיוג מקוצר בזמן נסיעה (תלוי בתנאים) או לשוחח בדיבורית כל עוד מורידים קצב במקביל.

תמצא את הקופסא, תוציא סיגירה, תמצא את המצית, תדליק סיגריה תוך כדי כיכר (צריך להסתכל לקצה של הסיגריה), תפתח חלון (אם החלון היה כבר פתוח תוסיף עוד יד כדי להגן על הסיגיריה מהרוח בעת הדלקה. לא פחות חמור. ובסוף גם תלכלך את הסביבה ב99 אחוז מהמקרים.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 


×
×
  • תוכן חדש...