Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטוח שזו לא בעיה רק מקומית, אבל זה באמת מפחיד כמה שזה גורם לאנשים להתנתק מהכל.

בחודשיים האחרונים פעמיים כמעט ונכנסו בי ג'יפים שהנהגים שלהם היו בנייד. השבוע במושב האחורי של הג'יפ ישבו גם שני ילדים קטנים, שאבא שלהם כנראה באמת לא מבין עד כמה הוא סיכן אותם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני כמעת תמיד מתוך הרגל מתבונן על נהגים ומחפש מתוך סקרנות אישית כאלו שמשתמשים בטלפון וסופר אותם "1 וואצפ 2 וואצפ 3 וואצפ" וכו'

לא מזמן נסעתי בכביש, הרמזור רק התחלף לאדום, היו 2 נתיבים שממשיכים ישר ואני יצאתי בנתיב יציאה ימינה שגם בסופו יש רמזור אדום.

מאחר ולא היה מאחורי רכב אז נסעתי לאט וספרתי וואצפים (שם גנרי לכולם) ופעם ראשונה שזה קרה לי:

כל! כ-ל!! (מילה שמתארת הרבה/כולם היא כלכך קצרה, חבל) הנהגים שעמדו ב2 הנתיבים שממשיכים ישר היו בטלפון (שיחה/גלילה/כתיבה/קריאה) ללא אחד יוצא מן הכלל

 

באותו רגע המשאלה שלי היתה זה שתיפול מהשמיים ניידת שתחסום את הצומת ותיתן דוחות ל20~ הרכבים שהיום שם.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

להתעסק בטלפון בזמן נהיגה זה מסוכן ולא חוקי. אבל מה לא חוקי ב לבדוק את הטלפון בזמן עמידה ברמזור אדום?

פורסם
יש את פרויקט שומר הדרך החדש. אמור להוות מהפכה אם אנשים יתגייסו לזה

http://www.rsa.gov.il/chadartikshoret/chadashot/Pages/Shomrey-Haderch.aspx

איך?

שומרי הדרך משתמשים במצלמת הטלפון המודבק לשמשה הקדמית.

ומשתמשי הטלפון עושים את זה באזור הרגליים, כדי שלא יראו אותם..

 

לא דו"חות ולא חינוך יפתרו את הבעיה, רק רכבים אוטונומיים.

פורסם

עמדתי בפקק באיילון מסתכל במראה האחורית רואה ג'יפ שמתקדם אליי.. מרוב שאני מתורגל כבר הכנתי את עצמי. טוב הגברת נכנסה בי ואז הסיטה את הפרצוף החביב שלה מהטלפון. יצאתי בדקתי שהרכב בסדר ואז אמרתי לה שזה ממש מסוכן שניא נוהגת ככה עם הטלפון בנייד. התשובה שלה? נשבעת לך שלא הייתי עם הטלפון.. נכנס לרכב, מניע ומתקדם, מסתכל במראה ושוב היא בטלפון. כנראה היא צריכה להרוג מישהו כדי להבין.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם
כמעט כל הנהגים היום נוהגים עם טלפון ביד.

 

קודם כל, העיסוק בסלולרי בנהיגה הוא לא בעיה ישראלית.

 

דבר שני, כמעט אף אחד לא נוהג עם הסלולרי ביד.

 

 

 

מה שמדהים הוא שהמגפה הזו נהייתה כל כך מטורפת שאנשים פשוט לא מבינים שהם עצמם יוצרים פקקים! הפקקים היום התארכו בערך במינימום 30%

 

זה נתון מבוסס או מומצא?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זו בדיוק הסיבה שבגללה חלק גדול מחברי הפורום ירצו לדלג במהרה על הפוסט הזה

לא, הסיבה זה שהפוסט ארוך מדי;לא קראתי, והוא בנושא שכבר טחון עד כדי הפרדה לאטומים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אמנם שבלול לא מדייק באחוזים ,אבל אפשר לראות איך הפקקים מתארכים בגלל המסמסים וכמה אנחנו מפספסים רמזורים בגלל אנשים שלא יצאו בזמן בירוק.

אני באירופה לא ראיתי את התופעה הזאת,אני מאמין שיש כאלה שעושים את זה אבל לנהגים יותר מחושבים וטובים שימוש רגעי בנייד פחות יזיק מאשר לנהגים גרועים.

והישראלים הם גם נהגים גרועים בלי הטלפון ועוד יותר גרועים איתו.

 

כאחד שעושה שימוש בנייד ברמזור אדום (עד כמה שידוע לי זה חוקי) יצא לי כמה פעמים שלא זינקתי מיד בירוק ועכבתי את התנועה שמאחוריי.

Miata ND2

 

פורסם

דבר שני, כמעט אף אחד לא נוהג עם הסלולרי ביד. לדעתי אחוז גבוה דווקא כן.

לפני שעה יצאתי לנסיעה של 8 דקות לכיוון הפארק הלאומי וחזור 8 דקות והבחנתי באישה נוהגת כאשר ביד אחת אוחזת את הטלפון וביד השנייה את גלגל ההגה.

 

בצומת הראשונה ביקשתי מבת הזוג שלי לצלם אותה. אתה יכול לראות ברקע את הגולף בצבע אפור עכבר (למען האמינות).

IMG_20160805_124834.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

האמת שאני מסכים את פותח השרשור בנושא ההרתעה, פעם אנשים היו מפחדים להחזיק טלפון ובמקרה הכי גרוע היו נותנים לנוסע ליד להחזיק, היום אנשים עם טלפון באוזן בלי דיבורית בכלל, כל פעם שאני רואה אחד כזה אני שואל את עצמי מאיפה האומץ.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

עכשיו גם עידן הפוקימון, אנשים נוהגים עם הרכב שלהם במטרה לתפוס פוקימונים באמצע הדרך, או כדי להגיע לנקודות איסוף פוכדורים שפזורים ברכבי הארץ.. ראיתי כבר עשרות אנשים נוהגים ומשחקים בזה.. או שנוסעים ממש לאט ואז אתה מבין שנתקלו בפוקימון או שהגיעו לנקודת עצירה שלהם.

אתה יכול ליסוע עם הרכב ולראות מלא אנשים מרוכזים במקום אחד עם הרכב במצב עמידה, משם אתה מבין שהגעת למכון אימונים.

פורסם
כמה רכבים ראית בדרך?

אם זיכרוני אינו מטעה אותי לפחות שלושה נהגים בשעות ללא לחץ בכלל בכבישים.

איזה כייף לי :)

פורסם

תופעה שאני רואה בפקקים בבוקר (כמעט אחת לשבוע, באיילון):

 

תאונת פגוש לפגוש. קלה.

עוצרים לעצירה מלאה בפקק. הנהג מנצל את שעת הכושר ומסמס או עונה למיילים. לא מרים את הראש מהמסך.

הנתיב לידו מתחיל להתקדם.

הנתיב שלו עומד.

את הנתיב שלו הוא לא רואה, כי הראש במסך.

אבל בזוית העין הוא קולט תנועה בנתיב שלידו, הוא חושב שכל הפקק מתקדם, ואז גולש קדימה ונוגע בפגוש של הרכב העומד לפניו.

גם הוא באמצע סימוס.

 

מאז ריבוי התאונות האלו אני מקפיד לבדוק בראי אם בפקק הנהג שמאחורי עסוק בנייד, או נוהג, וכשרואה נהג מאחורי עסוק בנייד, אני פשוט עובר נתיב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני עד לתופעה. ממש לא מזמן נסעתי מאחורי יונדאי ישנה שנסעה משמעותית לאט יותר מרוב התנועה. בזמן העקיפה שמתי לב שהנהג ממש עסוק בטלפון. רואה את זה המון. לפעמים ממש רואה את הפייסבוק או הוואצאפ פתוח.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 


×
×
  • תוכן חדש...