Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - ב.מ.וו 125M


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעוד העיניים נמשכות לאחיות השריריות במשפחת הקטנות של ב.מ.וו, ה-135, ה-235 וכמובן ה-M2.

זו דווקא ה-125M ה"חמימה" שמערבבת מותג פרימיומי, איכות, שימושיות עם חופן נדיב של הנאה מנהיגה ויוצאת מהתנור עם תג מחיר שמציב אותה בלב קבוצת ההוט-האצ' הקומפקטיות.

עבור שלומי היא לא פחות מפרי האהבה שהיה עשוי לצאת מלילה פרוע של שתיים ממכוניות העבר האהובות עליו.

 

 

20160606_194103.jpg

 

הכתבה המלאה כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 118
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה על המבחן.

אחד הרכבים הכי מעניינים בסגמנט (אם לא ה-). אם אני רוכש פוט' זה הרכב הראשון שאני הולך לבדוק.

שאפו ליבואן שהחליט לכוון 'נמוך' (כביכול) ולנגוס בנתח שוק של ההוטהאצ' העממיות, אנחנו רגילים שתוקעים לנו מס פוזה וכאן זה לא ממש קרה. המחיר המדובר מאוד הגיוני בהתייחס לאלטרנטיבות, מה גם שבניגוד לכמה יבואנים אחרים ידוע שאצל הבווארים יש עוד מקום לקצת גמישות.

 

ואציין גם שהמושבים החובקים זה רחוק שנות אור מלהיות גימיק, לדעתי זה אחד הפיצ'רים הכי חזקים ותורמים לחוויה שיש ברכב. המושבים של הבימר יכולים לתת לך חופשיות בנסיעה מנהלתית מחד, ו'לנטוע' אותך במקום גם בעת סיבובים רציניים בסשן לחיצות מאידך. תענוג.

 

מס' דברים שהייתי שמח לראות במבחן:

- התייחסות לפרקטיות, נושא חשוב ללא מעט רוכשים של הוטהאצ'. איך תא המטען? ספסל אחורי?

- אבזור: מה בעצם האבזור הסטנדרטי שמגיע עם הרכב, איך היא ממוקמת יחסית למתחרות?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הכתיבה.

 

עניינית, אם גם אני הייתי בשוק להוט-האטצ, אין לי ספק שהייתי הולך עליה גם בגלל ההנעה האחורית והביצועים אבל גם בגלל השילוב של ידנית, 5 דלתות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bayerische motoren werke... :inlove::inlove::inlove:

 

כן, אני לגמרי מתחבר אל הכתבה והמסקנה הנובעת ממנה, ה- 120 שנרכשה בעבור זוגתי הייתה הופכת ל- 125 אם האופציה הייתה קיימת במועד ההזמנה.

 

שלומי - תודה על הכתבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מס' דברים שהייתי שמח לראות במבחן:

- התייחסות לפרקטיות, נושא חשוב ללא מעט רוכשים של הוטהאצ'. איך תא המטען? ספסל אחורי?

- אבזור: מה בעצם האבזור הסטנדרטי שמגיע עם הרכב, איך היא ממוקמת יחסית למתחרות?

 

 

בשביל זה אנחנו פה.

תא המטען סביר. 360 ליטר, קצת יותר קטן מזה של הגולף למשל אבל יספיק לצרכים הבסיסיים של כל משפחה.

המרווח לנוסעים מאחור, במיוחד באזור הרגליים לא מאוד גדול.. זה המחיר שמשלמים עבור ההנעה אחורית. אומנםיספיק בקלות ל-2 ילדים אבל למבוגר עם רגליים ארוכות פחות. גם כאן היא נופלת מהגולף, בעצם בכל נושא שהוא פרקטי היא נופלת מהגולף GTI.

 

לגבי אבזור שמגיע עם הרכב במחיר חבילת הבסיס(238000):

  • פקדי הילוכים בהגה
  • פנסי יום LED
  • מתלי M SPORT
  • start & stop
  • התרעה מפני סטייה מנתיב, התרעה מפני פגיעה בהולכי רגל\כלי רכב במהירות עירונית .
  • תגבור בלימה במהירויות עירוניות.
  • ריפודי בד בשילוב אלקנטרה עם 12 כוונונים שונים
  • בקרת אקלים מפוצלת
  • key less
  • מסך 6.5 פיקוד idrive
  • כמובן ש BT, USB , AUX וכל זה
  • חישוקים 17/225/45 מקדימה 17/245/40 מאחור

 

זה מה שחשוב

מעבר לזה, יש חבילת luxury שכוללת סאן רוף, חישוקי 18 ופנסי חזית LED אבל זה מביא את הרכב לאזור ה-260 ואם אתם שואלים אותי, מיותר לגמרי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא כל כך מסכים לגבי כדאיות חבילת ה- LUXURY.

 

אצלי ברכב פנסי קסנון והלד שב- 120 טובים יותר, לגבי נחיצות חישוקי ה- 18 והסאן רוף אפשר להתווכח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאד לראות מה אפשר לעשות איתה בשיפורים:

 

מנוע 2 ליטר עם 218 כ"ס נשמע נקודת פתיחה טובה, ועם שיפורי התנהגות יש פה זאב רע מאד בעור כבש שחור.

 

חבילת לקשרי מיותרת לחלוטין בעיני.

 

יפה יפה...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ברמת העקרון, אם הבנתי נכון, SPEC vs SPEC הבימר יקרה בסד"ג של 20K~ מול הGTI.

כאמור - לא רע בכלל בהתחשב בהנעה והמיתוג.

 

נכון להיום הפייבוריטית שלי בסגמנט.

שוקל ברצינות לשנורר נסיעת מבחן : o

(היי, אתה יודע מי אתה, דבר איתי על זה)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי, אל תעודד את השאלות המטומטמות האלה!

מה זה "עם איזה אבזור היא מגיעה"???? כנס לקטלוג ותבדוק. מה, אנחנו אמא ש'ך?

השוואה לגולף? תקרא מבחן של 118 דיזל.

ס'עמק בלאט. רוצים לדעת איך האוטו נוסע. לא האם ארגז עם ראשי נפץ גרעיניים יכנס בבגאז'...

 

שלומי, לענייננו, כתבה מהסוג הטוב ביותר - מגניבה ונוגעת בול בנקודות החשובות. שאפו.

האמת, למרות מחיר רכישה קרוב מאוד לזה של גולף ושות', מעניין כמה הסמל משפיע על העלויות הנלוות. אם הן קרובות לאלו של הוטהאצ' עממית, אני חושב שאפשר כבר היום להגיד לצ'מפיון/קרסו/סמל"ת/מיעודמביאמשפחתיותספורטיביות? להפסיק את הייבוא, כי אין שום סיבה בעולם לקנות אותן יותר.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ברמת העקרון, אם הבנתי נכון, SPEC vs SPEC הבימר יקרה בסד"ג של 20K~ מול הGTI.

כאמור - לא רע בכלל בהתחשב בהנעה והמיתוג.

 

נכון להיום הפייבוריטית שלי בסגמנט.

שוקל ברצינות לשנורר נסיעת מבחן : o

(היי, אתה יודע מי אתה, דבר איתי על זה)

 

למה אתה מטריח סתם? הרי ידוע שפתחת הזמנה לקומפטיציונה...

 

בדיחה, לא קשור לכלום, סתם בדיחה... :roll:

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתבה ,תודה שלומי וגם כתיבה שונה ומעניינת.

רכב שאחרי שמכירים אותו טוב טוב ,לא ישאר מאחור

אחרי מובילות הקבוצה,אך צריך ביצים גדולות .

לא חזק מדי,אלה חזק מספיק שלא לוקח שבויים,

אחלה פאן ברמות אחרות שכנראה מהבודדות שנראה

בארץ וכנראה גם במחיר הנכון,רכב להתמכר אליו.

מי שנוהג עליו מבין עד כמה ההתמכרות קשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה צודק BAR,מהיכרות אישית.

מי שבא רציני ובא לסגור,יש מצב שבאים

לקראתו בשמחה וגם מחייכים תוך כדי.

ועוד נותנים לך להבין,שאתה בעצם הלקוח

ולך אנחנו חייבים ולא ההיפך.

שאפו לדלק בנושא,שאפו גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...