רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי חברים, לצורך נהיגה ספורטיבית תדירה, אני צריך להחליף בכל פעם את שני הג'אנטים האחוריים שלי ברכב ולכן אני רוצה להתחיל לעשות זאת בבית מטעמי נוחות. היכן ניתן לרכוש ג'ק חזק ואיכותי + פטיש אוויר עם קומפרסור המתאימים למשימה זו?! תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת I♥BMW, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
להיכן נעלמה ה-i40? כלמוביל התייאשו אחרי שנתיים מהדגם...
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
אז ככה- לפני שבוע קיבלתי את הרכב וזה זמן טוב לספר קצת על הרושם הראשוני שעולה ממנו. האוטו הקודם שהיה לי היה פולקסווגן פולו 2014, 90 כ"ס אוטומטית- כך שאני אמור להרגיש הבדל משמעותי בכל הפרמטרים- ואכן כך הדבר. תחושה בתוך האוטו האוטו מרווח מבפנים והתחושה נעימה מאוד- תחושה שנוסעים ברכב יציב ומסיבי, בטח לעומת הפולו שהרגישה קטנה. הפלסטיקה בתא הנוסעים ברמה גבוהה מאוד, ולטעמי גם נראית טוב ויוצרת תחושה יוקרתית (הריפודים שלי כהים, יחד עם גימור המתכת מקדימה זה נראה פשוט טוב) יחד עם זאת לי הפריע שבדלתות מקדימה יש דיפון עליון דמוי עור רך (כמו בדשבורד), ואילו בדלתות האחוריות זה נראה אותו דבר רק קשיח, אבל זה באמת בקטנה. תא המטען סביר בגודלו, קצת קטן לדעתי לרכב המגדיר את עצמו …
הודעה אחרונה מאת BNitay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הפנס האחורי ברכב נשבר ואני חושש משני דברים- לא לעבור טסט ובחורף חדירת מים לפנס. מאיפה כדאי לקנות פנס? ראיתי באיביי בסביבות ה150 ש"ח האם יעבור מכס ויגיע אלי?
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום , הוויז עושה הרבה בעיות ומחפש אלטרנטיבה {למרות שמאד אוהב את הממשק הפשוט של וויז} המליצו פה על igo אשמח לשמוע ממי שהתנסה . אין לי בעיה להשקיע חד פעמי רק 100 שקלים במידה ואין תקיעות וזה יכול להביא אותנו מAל B בצורה מהירה בלי הסתבכויות מיותרות . תודה לחברי הפורום
הודעה אחרונה מאת none77, -
זלזול במקצעונים בנגב 1 2 3 4 6
מאת David Barzelay-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 76 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
זלזול במקצוענים בנגב: הצפונים קבעו אבחון והדרומיים צריכים לציית ולקבל את הממצאים יש החושבים שככל שתדרים כך הידע המקצועי יקטן ועל מה ועל מי הדברים אמורים ? ובכן : מכונית מרצדס יוקרתית מודל 2012 עם 62 אלף ק"מ הגיעה אלינו (בבאר שבע) לבדיקה לפני רכישה , הרוכש הוא צפוני, בדקנו את כל המכללים ואת כל הרכיבים בקפידה רבה , סרקנו בסורק חכם ומודרני את כל המערכות הממוחשבות במרצדס , בדקנו צמיגים והיגוי , נסיעת מבחן של 4 קילומטרים, הכל נמצא תקין. רוכש המכונית גר הגיע לבאר שבע כי רצה לרכוש מרצדס , בבאר שבע בעל פחחיה גדולה פרסם את מכוניתו למכירה , לכן החליט לבדוק אותה במכון שלי בבירת הנגב . לאחר סיום הבדיקה , ישבתי עם הרוכש ועם בנו של הפחח , עברנו על כל הסעיפים , המוכר (הכוונה לבנו ש…
הודעה אחרונה מאת barzelay, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מה אתם עושים עם האוטו כשנוסעים לחו"ל לזמן ממושך? אני נוסע ל3-4 חודשים ואין לי למי להשאיר אותו - לכל החברים וקרובי משפחה שנוהגים כבר יש רכב. האם קיים איזו שירות של השכרת אוטו פרטית? הייתי רוצה להשאיר אותו למישהו שישלם על שימוש סביר. האוטו במצב טוב עם רק כ25K ק"ם, יד ראשונה.
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 770 צפיות
עבור האחיינית שלי, מישהו טוב שמשרה ביטחון אגב, טרנד מוזר, רוב הבנים בכיתה שלה למדו על אוטומט??? מוזר העולם..
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום . בזמן האחרון הwaze עושה לאמא שלי המון בעיות . יש לה סמסונג נוט 3 והיא נוסעת מרחקים גדולים והיא ממש מתקשה ללא הWAZE . ניסיתי כמה פעמים למחוק לה ולהתקין מחדש אך זה לא גורם לו להפסיק להטעות . למשל לא להודיע לפני פניה ימינה/שמאלה ורק לאחר שפונים להיזכר אחרי 100 מטר . או לא להצליח לחשב מסלול ולהוביל בדרך שהיא גם לוקחת הרבה זמן וגם יותר ארוכה מבחינת מספר הקילומטרים . אמא שלי טכנופובית ולכן מעדיף לא לחפש תוכנות אחרות כי גם לשימוש ב WAZE לקח לי הרבה זמן לשכנעה אותה. אני מוכן גם לשלם עבור WAZE נורמאלי או תיקון הבעיה היות והבעיה גורמת לבזבוז זמן מיותר,בזבוז דלק ועצבים. עוד סובלים מה WAZE הגרסה החדשה ??? יש דרך להעביר לה את הגירסה שאצלי…
הודעה אחרונה מאת eilam, -
סקירה TESLA
מאת falul- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מצרף סקירה לטסלה מודל STesla.doc
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ברשותי יונדאי אקסנט שנת 2000 יש בה הכנה (מסוימת לנקודת עיגון למושבי בטיחות לילדים) אבל אין את הערכה. איפה אפשר לקנות/ לקבל (כמו בארה"ב) בארץ? רוב החלקים אני יכול למצוא בפירזוליה אבל משהו כמו הוו השחור אני לא יודע איפה אפשר למצוא.
הודעה אחרונה מאת urich, -
-
בשבוע שעבר קנתה טויוטה מאדם בארה"ב טונדרה שעברה מליון מייל ( כ 1.7 מליון קילומטרים) עם המנוע והגיר המקוריים, זאת ע"מ לפרקה וללמוד על מצב הרכיבים. הבעלים של הטונדרה, שקנה אותה חדשה ב 2007, טוען שהמנוע והגיר מקוריים, שהוא מעולם לא נאלץ לעצור בצד הדרך, ושהרכב מתפקד כמו שתפקד לפני 9 שנים. לטענתו אפילו המושבים במצב מצויין (וכמו שאפשר לראות בתמונה, רזה הוא לא). אני לא יודע עד כמה הסיפור אמין, אבל העובדה שיש 117 טיפולים מתועדים כל 7500 מייל בסוכנות מחזקת אותו. ועוד דבר, במקום הטונדרה הישנה, נתנה טויוטה לבעלים טונדרה 2016 (בחינם? עבור תשלום סמלי? לא ברור). מה אני יכול לומר, לעשות טיפולים בזמן זה משתלם! המקור. ובוואלה!. אז מה המסקנות?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כמי שתמיד חיבב איטלקיות נדירות ומגודלות עלתה בי התמיהה האם הקביעה הנחרצת של מוכר לנצ'יה קאפה 3000 שמצוטטת בכותרת היא דבר רהב חסר ביסוס או יש בזה אמת כלשהי? לנוכח הצהרות נוספות של מפרסם המודעה , כגון "מושלמת. מזארטי במחיר סוזוקי ליאנה" (6,000 ש"ח) עולה בי פקפוק מסויים. דעת האלפיסטים/מביני העניין?
הודעה אחרונה מאת shais01, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 818 צפיות
אני לא כלכך מכיר את הנושא ומאוד אשמח לדעת מה הוא יחס דחיסה קופרסיה קידום הצתה ולמה נהוג לשים דלק עם אוקטן גבוהה כאשר מגדילים יחס דחיסה או מקדמים הצתה תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת barzelay, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
"האם העולם מוכן למכונית שנוהגת את עצמה?" שואל הקריין בפרסומת של מרצדס E קלאס החדשה, כאשר מיד לאחר מכן מגיחה המכונית והמשך המשפט "מוכן או לא העתיד כבר כאן". אולם, למרות שבפרסומת נראית המכונית מבצעת אי אלו תמרונים ללא מגע ידי נהג, הרי שהיא אינה באמת אוטונומית. ארגוני צרכנות ובטיחות בארצות הברית קוראים למועצת הצרכנות האמריקנית לחקור האם מרצדס מטעה את הצופים ביחס למאפייני המכונית והמערכות בה. הידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
מדובר בעדכון של ההיצע המקומי בלבד, ולא מדובר בגרסה מתוחת הפנים של מאזדה 3 שנחשפה השבוע ביפן. מאזדה 3 תשווק במקומותינו אך ורק עם מנוע ה-2.0 ליטר המספק 165 כ"ס ו-21.4 קג"מ. כמו כן בוצע שדרוג מערכות האבזור הבטיחות הסטנדרטי. היצע רמות הגימור הישתנה ומעתה תשווק מאזדה 3 בשלוש רמות גימור. המנוע העיקרי בהיצע של מאזדה 3 יהיה מעכשיו ה- 2.0 ליטר.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום רב, בחודש ינואר רכשתי רכב חדש מליסינג מסוכנות "1000 רכבים" בבאר שבע. עד היום הבעלים של המקום, אילן, מסרב להעביר בעלות על שמי. בכל פעם יש תירוץ אחר ומזה 5 חודשים מורחים אותי בלי סוף: "עוד יומיים" , " חיכית כל כך הרבה אז תחכה עוד" וכו'. עכשיו אחרי ששדדו לו את המגרש, המצב רק מסתבך כי לא בטוח שיהיה לו את הכסף להסיר שיעבוד לרכב שלי (דעתי): http://10tv.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1188421 אילן טוען שהרכב רשום על שמו ובגלל שהוא רשום כמוכר מורשה אז כשהוא יעביר את הרכב על שמי לא תתבצע העברת יד נוספת כך שארשם כיד שניה. האם יש איזשהי תקנה בחוק שמגנה על הצרכן במצב כזה? מה תמליצו לי לעשות? רוב תודות!
הודעה אחרונה מאת bbakshan, -
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
מישהו מכיר מכון אמין ומקצועי באזור? עדיפות למקום שמתמחה בDSG ויודע להגיד מה מצב הגיר
הודעה אחרונה מאת v8noam, -
- 3 תגובות
- 637 צפיות
ידוע כי שקיימים מפעלים לבדיקות רכב (על פי תקנות משרד התחבורה 309/308) שתוקנו לאחרי שעברו תאונה או אחרי שהורדו מהכביש עקב תאונה עם נפגעים או הורדה מהכביש על ידי בוחן רכב משטרתי. התחרות בין המפעלים (מוסכים או מכוני בדיקה) היא עלולה להיות מסוכנת , לדוגמא : בדקתי מונית לתקנה 309 אחר שתוקן בה המתלה האחורי , כידוע על פי התקנה אני חייב לבדוק את מערכות הבלמים ההיגוי וכו.., בבדיקה מצאתי שיש נזילת שמן מהגה , ביקשתי מבעל הרכב לגשת למוסך לתקן את ההגה ולשוב לבדיקה , "מה קשור" ענה לי הנהג "בסך הכל הרכב עבר תאונה מאחור ומה הקשר להגה ?" אמר בכעס רב , "בטל בטל את הבדיקה תחזיר לי את הכסף אני נוסע למכון אחר" (פה טעיתי) , בטלתי את הבדיקה החזרתי את הכסף והוא נסע למכון אחר מתחרה. בטוח אני שק…
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- 2 תגובות
- 851 צפיות
שלום, אני צריך לקומפרסור שלי פיית ניפוח כזאת: מישהו יודע, באיזה חנות אני יכול למצוא את זה? תודה
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
החלפת שמשה
מאת teac50- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז אתמול (חמישי) בזמן שהייתי העבודה מישהו החליט שהמשה שלי לא בא לו בטוב , והוא החליט לסגור איתה חשבון בעזרת מוט ברזל(כנראה) , מה שגורם לי לחפש שמשה אחרת (כי לנהוג כמו אייס ונטורה לא מגניב כמו שחשבתי). הלכתי לאוטו גלאס הציעו לי 1000 ש"ח כולל עבודה תמורת תחליפי כי שמשה לאוטו שלי ממש נדירה (רנו מגאן קופה 2 ליטר שנת 99) ופה נאשלת השאלה האם לקחת תחליפי או להתחיל לחפש בפרוקיות?
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן. מזה זמן רב יש אקורד ישנה שמחנה ברחוב שלי. הסימון הקבוע של העירייה כמובן הוא לצבוע את הגלגל בכחול ולראות האם יש תזוזה. בעל הרכב היה מניע אותו מצד אחד של המדרכה לשני עד שכנראה נמאס לו או שהרכב התפגר. (מאוחר יותר גיליתי שבעל הרכב לא מוכן למכור אותו בפחות מהמחיר המופרז שהוא רוצה עליו) בכל אופן, ביום שבת האחרון אני עובר כהרגלי ליד הרכב ורואה שהכביש על ידו מסומן בלבן עם חץ כלפי הרכב. יום למחרת כבר ראיתי דלי לבן של טמבור שפוך על גבי תא המטען. מעשה קונדס או דרך טיפול של העירייה? מצורפת תמונה Sent from my SM-J700F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
כיון שהרכב שאקבל בקרוב יהיה דיזל, אשמח לקבל את עזרת הפורום בהבנת הנושא. עד היום הייתי פשוט נכנס לתחנת הדלק הקרובה ומתדלק 95, בלי לחשוב יותר מדי - אבל הבנתי שעם דיזל זה קצת אחרת: מחירים נעים בצורה קיצונית מיקר מאוד לזול, הסולר שנמכר בתחנות לא באיכות אחידה, וכן הלאה. כיון שאישית אני לא מכיר אף אחד עם רכב שותה סולר, מלבד איזה שכן עם רכב עבודה שיתדלק גם סולר מזוייף בשטחים אם זה יהיה זול בחצי אגורה, אשמח לקבל המלצות מבעלי ניסיון גם על הדלק, וגם באופן כללי יותר על תחזוקה מונעת של רכבי דיזל. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 520 צפיות
אני קורא לכל בעלי רכבים תוצרת פיאט מכל סוג דגם ושנה להגיע לארוע ! כולם מוזמנים ! שישי הבא 5.8.2016
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
- 33 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
אבא נסע היום עם הקורולה לסוכנות טויוטה רכב השפלה שבמחלף רמלוד על מנת שיעדכנו לו את הגירסה של הרדיו מולטימדיה בקורולה. כזכור הייתה לנו בעיה שהרדיו בזמן נסיעה היה עושה אתחול פתחתי שרשור על זה למי שלא יודע על מה מדובר מוזמן לחפש, ”בעיות מולטימדיה קורולה החדשה”. נסע על מנת שיסדרו את הרדיו ואכן סידרו אבל על הדרך הוא סגר עיסקה עם הסוכן מכירות על טויוטה ראב 4 החדש בנזין גימור GLI צבע לבן רגיל טרייד אין על הקורולה 2014 שבקושי עשתה 21000 ק”מ. הייתי מופתע לטובה שהוא ככה סגר עיסקה כל כך מהר. הצעתי לו לבדוק את המתחרות (מאזדה קיה ויונדאי) אבל הוא נעול טויוטה ובצדק הקורולה משרתת אותנו נאמנה ברוך השם והוא מבסוט ממנה אבל רוצה לשדרג לג’יפון (גם על זה פתחתי שרשור מוזמנים להכנס לאשכו…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מבט מעמיק לנתוני מכירות המכוניות החדשות בישראל בחציון הראשון של 2016 מגלה המשך למגמות שסומנו כבר בניתוח הקודם שלנו, המותגים הצומחים ממשיכים לגדול בקצב מעודד מאוד ולעומתם מותגים אחרים ממשיכים לצלול למטה. ראויה לציון היא מרצדס, שממשיכה לצמוח. בישראל מסתבר מסתובבים לא מעט אנשים שקונים את המכוניות שלהם (למרות שלרוב מדובר במשפחת ה-A) והיא מוכרת יותר מכוניות בשנה מאשר פיאט ופורד יחד. עריכה: מרצדס מוכרת יותר מפורד ומפיאט, אבל כל אחת מהן בנפרד. לא משתיהן יחד. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 560 צפיות
שלום אשמח להמלצה למכון לבדיקת רכב מסוג פיז'ו 206xs בהרצליה.. פעם שעברה בדקתי ב'אורן שירותי רכב' בחולון והבדיקה הייתה בדיוק מה שחיפשתי ונתנה לי תמונת מצב מדוייקת כולל הצעת מחיר לעלות התיקונים. ממליץ בחום !
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 5 תגובות
- 932 צפיות
בדרך כלל הוא מתריע 100 מטר לפני. זה כמובן לא נותן מספיק זמן לחבוש משקפי הגנה מקרינת לייזר. (לא לוקחים סיכון על העיניים) ניתן להגדיר שיתריע 500 מטר לפני? אולי אפילו 750? תודה!
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
הרכב הוא סאנגיונג מוסו טנדר (ספורטס), שנת ייצור 2005. נמצא אצלי מ 2006, עבר 350K ק"מ באמינות מושלמת ומופתית אבל...מתחיל להזדקן. למכור בילתי אפשרי. מחירון 38K ש"ח. מחיר שוק - 20K ש"ח אבל אלא מודעות ביד 2 שאני עוקב אחריהן הרבה זמן, מפורסמות, מפורסמות והרכבים לא נמכרים. מחיר ריאלי - קיבלתי כמה הצעות מסוחרים על 6-7K ש"ח. במחיר הזה, האוטו נשאר אצלי. מה טוב- האמינות נהדרת, נוחות נסיעה גבוהה, מזגן מעולה, 4X4 (משמש היום יותר לשבילים ופחות לטיולי מדבר), באמת, רכב מאוד מפתיע. צריכת הדלק עומדת קבוע על 1:10. משמש למשלוחים ולהתניידות הלוך וחזור מהעבודה בלבד ועבור זה, מדובר בסוס עבודה משובח. לנסיעות אחרות יש פיג'ו 2008. מה רע - כלום. מה הבעיה-…
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
- 3 תגובות
- 894 צפיות
לאחר מספר שנים עדיין יהיה זכר אליה אם יחפשו אותה במחשב ?
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 29 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 192 אורחים (הצג רשימה מלאה)
