Jump to content

shais01

  • פרסום הודעות

    815
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

75 נייטרלי

אודות shais01

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הרכב רמז לך לאן לקחת אותו בכך שהתקלה הופיעה ליד גדרה - כפר מנחם - רמי האחד והיחיד. אם גררת אותו לאיזור חיפה אז אני לא יודע ליעץ לך למי ללכת באיזור ההוא. רמי תותח באופן כללי ובוודאות לתקלות ניהול מנוע שכאלה.
  2. מהרגע שהגעתי לקב״ט הדברים התחילו לתקתק בקצב מהיר. זיכוי עוד לא ראיתי אבל שתי החבילות, זו שנשלחה דרך אקסלוט (הועברה מהם לאקסלוט?) וזו שנשלחה דרכם דווחו שתיהן כ LOST. נשאר לטפל מול אלי אקספרס, שזו כמו שנשבעתי לעצמי הקניה האחרונה מהאתר המעאפן הזה. כמובן שזה לזכות ולחובת ציטה בו זמנית. לזכותם שהם בסופו של דבר מודים באובדן ומטפלים. לחובתם שזה לקח שלושה חודשים ובסוף מטופל שלא דרך שירות לקוחות אלא בערוץ עקיף שזה לא יעודו. @roeibfכבר נכתב כאן בשרשור על ידי מי שנראה לי מבינים בתחום שללקוח הסופי/הנמען אין מה לחפש מול חברת השליחויות. אם הנסיון שלך אחר, נשמח לשמו
  3. זה גם מה שנאמר לי ב *5678 אין הארכת רשיונות רכב.
  4. לא עקבתי לעומק אבל בסגרים הקודמים הוארך תוקף רשיונות הרכב (ביצוע טסט לרכב). הפעם אני לא רואה שום הודעה בעניין באתר משרד התחבורה. מישהו מכיר/יודע?
  5. אם אין אפשרות לטפל בלי הרדמה כללית, לא משנה למה, והגעתם כבר למצב חמור שצריך לטפל ב 10 שיניים בו זמנית, לא נראה לי שיש הרבה ברירות. הבן שלי עבר ניתוח בקע בגיל צעיר של כ 3 שנים. זה ממש לא כיף להורים, הוא לא הרגיש כלום כמובן והכל עבר חלק. להמשיך ככה רק יחמיר את המצב ויגרום לנזק נרחב עוד יותר. אם אין ברירה אז אין ברירה.
  6. תודה לכל המגיבים, חייב להודות שכל הטיעונים היו ידועים לי מראש, אבל בכל זאת זה עושה סדר. האוטו לא שווה כלום. לא כספית ולא רגשית. אם ילך לפח לא קרה כלום, יש מספיק רכבים במשפחה ואין בעיה לקנות משהו אחר. הוא פשוט קיים ועד היום נתן שירות מעולה, ואני אפילו רואה יתרון בכך שהבת שלי נוהגת ברכב כזה ולא ברכב חדש ונוצץ. מלמד קצת צניעות והסתפקות במועט (לא שהיא זקוקה לשיעורים בתחום, הילדה הצליחה לנו). החשש היחיד הוא כמו שצויין כאן מהתקעות במקום וזמן בעייתיים. אבל נראה לי שנחיה עם החשש הזה בשנה הקרובה, ונבחן שוב את הדילמה בשנה הבאה. בכל מקרה בודק עלות במוסך איכותי שאינו מוסך יבו
  7. שלום לכולם, רנו סניק 2002, במשפחה מהסוכנות, 104,000 קמ, טופלה במוסך היבואן (באותו המוסך) מיומה הראשון ועד עכשיו. קצת שרוטה מבחוץ, מכאנית מאוד שמורה. באופן מפתיע ובניגוד לתדמית - מאוד אמינה... משמשת את אימי ואת ביתי. אמא בת 85 ונוהגת רק במושב בו אנחנו גרים, הבת חיילת ומטבע הדברים נוסעת בכל הארץ. דילמת טיימינג. בוצע לאחרונה לפני 5 שנים וב 70,700 , לפני 30k קמ. הצעת מחיר של מוסך היבואן לטיפול שנתי וטיימינג - 3,300₪. טיפול ללא טיימינג 639₪. ביקשתי הנחה, בודקים. זה כנראה לא ישתנה דרמטית. לדעתי זה בערך מה שהרכב שווה. היבואן מנחה על טיימינג כל
  8. אני דווקא חושב שבחירת יצרני החלפים שלך מצויינת. MANN למסננים הקריטיים. בריטפרט (שאכן הדעות חלוקות לגבי איכותם) למסנן מזגן.
  9. נראה שאתה במוד הנכון עם הרכב הזה יש לי נסיון מעולה עם האתר הזה: https://www.lrdirect.com/ בתחילת הקורונה הם הפסיקו לשלוח לארץ ואז חזרו. מתחייבים על מחיר כולל מיסים. טרום הקורונה - יומיים שלושה והכל אצלך. אם הרכב חדש אצלך ועדיין לא ביקרת איתו אצל מומחה ברכבים האלה, הייתי שוקל לקחת אותו לטיפול ראשון אצל מישהו כזה ולא לעשות לבד. שיציץ תוך כדי הטיפול ויזהה בעיות קטנות, לפני שהן גדולות.
  10. וואו, לא הכרתי את סע׳ 80 הנ״ל. אחריות – כלפי מי ת"ט תשמ"ז-1987 80. השולח הוא הזכאי לתבוע פיצויים לפי סעיף 77 והוא רשאי להעביר את זכותו לאחר. אני לא בקיא בפסיקה ועד כמה הסע׳ רלוונטי למשלוחי חבילות מחו״ל, אבל משתמע מדבריך שאתה בקיא, ובהנתן שאתה צודק זה מצב עגום. אני משלם על המשלוח, אבל אין לי בחירה עם מי הספק בוחר לשלוח את החבילה, ובעצם אני שבוי של חברת השליחויות. אם היא מדווחת על מסירה, אין לי דרך לערער על כך. רק מחזק את תחושתי שכדאי להצמד לאמזון. גם אם המחירים גבוהים יותר. לשמחתי מצאתי באתר של ציטה את המייל של הקבט הראשי, והוא התגלה כיע
  11. החבילות הגיעו אל ציטה, אחרת לא היו מודיעים לי לבוא לאסוף אותן. ציטה גם דיווחה לאלי אקספרס שהן נמסרו. כך שאין ספק שהן היו ברשותה. החבילות לא נמסרו לי. אני מניח שאם היו לציטה חתימה שלי על קבלת החבילות לא היה מה לפנות לאיתור חבילות ואז למחלקת הביטחון שלהם, כפי שהודיעו לי שנעשה. כך שכנראה ציטה מבינה שהיא איבדה אותן, אחרת היו טוענים שהן נמסרו לי. נגנבו על ידי מישהו מעובדי ציטה או סתם הלכו לאיבוד פחות מעניין אותי. אחדד את השאלה שלי. מיציתי את הפניות הישירות לציטה, אולי זו התנהלות מרושלת שלהם או אולי מדיניות התשה מכוונת, אבל לא מגיע איתם לשום מקו
  12. שלום, מבקש עצה בהתנהלות מול ציטה משלוחים, חברה מההזויות שנתקלתי בהן. שני משלוחים מאלי אקספרס, מברגון של בוש ובוסטר התנעה לרכב, 50 ו 70 דולר. הגיעו לארץ בספטמבר, הזמנתי איסוף מהצרכניה במושב שלי, אספתי משם כבר הרבה משלוחים מספקים שונים, באמינות מלאה. מקבל סמס מציטה ללכת לאסוף את שתי החבילות, הולך מבסוט ואין חבילות. בעלי הצרכניה שאני מכיר אישית כבר שנים מראים לי באפליקציה שלהם מול ציטה שהחבילות כלל לא הגיעו אליהם. מקבל מציטה סמס נוסף - תודה שאספת . אי אפשר להשיג אותם בטלפון. המכסימום זה שירות הודעות שמבטיחים לחזור וכמובן לא חוזרים. נכנס לצאט איתם, מ
  13. זו הדעה המקובלת בארץ. אני לא בטוח שזו הדעה בפורומים בחו״ל, אני בטוח שהשוק בארץ קטן מאוד ביחס לאנגליה/אוסטרליה/דרום אפריקה, כך שלהם תמונה יותר רחבה. שלא נדע. למיטב ידיעתי הסכומים שצויינו פה הם למנוע מפרוק, עם הסטוריה ברמת וודאות ככה וככה, כך שאתה יכול להשקיע סכום כזה ואחרי חצי שנה לחזור לאותה נקודה מילא היית יודע שזו השקעה חד פעמית.
  14. מאמין שעמנואל צודק, לי אין 3/4 ואני בטוח שיש כל מני פטנטים שמאפשרים להמנע מהפרוצדורה המלאה. מה גם שהרכב מתוכנן לכך שהפרדת בודי/שלדה תתבצע כחלק מתהליכי האחזקה וזה פחות טראומטי מכפי שזה נשמע (אם כי זה עדיין מורכב ויקר).
  15. כל הכבוד שאתה לא קופץ ראש בלי לוודא את עומק המים לפני. אני מבין שאתה מודע לעלויות ואם כך - סבבה. המחירים האלה גורמים למי שגדל על דיפנדר/דיסקברי 1-2 להחסיר פעימה. ביחוד במנוע ה 3 ליטר שנוטה להתפגר בלי שום התראה ובלי קשר לאיכות הטיפול או אופי הנסיעה בגלל כשל בגל הארכובה. מקווה שאתה מוגן מהזוועה הזו במנוע ה 2.7. ה 3-4 הרבה יותר מורכבים/טכנולוגיים וגם מוצבו מראש כיוקרתיים יותר. לכן עלויות הטיפול יקרות יותר. בהרבה. משולשים (שאין ב 1-2...), כריות אויר (4 לעומת 0/2), החלפת אלטרנטור שמחייבת הפרדת בודי מהשלדה, סעפות יניקה ב 4. מניח שיש עוד לא מעט. ההכללה כמו כל ה
×
×
  • תוכן חדש...