Jump to content

shais01

  • פרסום הודעות

    774
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות shais01

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. המסקנה ההגיונית היא שזה לא כל כך פשוט/זול לתיקון או שזו לא התקלה.
  2. ההטבעה היא מאי-יוני 2018. כדי לא להכנס לבעיות מיותרות לך ביום ה לטפל בהחלפתו, לפני הראשון במאי, האחריות אמורה להיות עד לסוף יוני אבל למה סתם להכנס לפינה. סיכוי גבוה שתקבל מצבר תקין, אבל משומש. שחרר את האום המסומן בעזרת מפתח שטוח/רינג/בוקסה במידה הנכונה, בדרך כלל 10 ממ. דחוף את נעל הכבל למטה למקום, לפעמים נדרשות נקישות קלות. הדק את האום בחזרה. שווה להגיע לתחנת השירות כשנעל הכבל מחוברת נכון, אחרת יטענו שזו הבעיה.
  3. תשאיל ממשהו בוסטר התנעה לצורך הנסיעה הזו.
  4. משווקי המצברים בארץ מטביעים בחום על המשטח העליון של המצבר את תאריך השיווק שלו. בפורמט 1-2/20, כלומר ינואר פברואר 2020. בדוק מה מוטבע אצלך, אם התאריך המוטבע עדיין בתקופת האחריות אתה לא צריך שום חשבונית.
  5. נשמע כמו פוטנציאל טוב. אין ב 2.2 רצועת טיימינג אלא שרשרת אז אני לא יודע מה הוא אמר ומה הבנת ומה תוקן. בהרבה פעמים יש ריח דק של דלק שמעיד על סדק קטן במשאבה. אפשר למשוך והרבה עושים את זה, בטח אם הרכב מיועד למכירה והמוכר יודע שזו השקעה שלא תחזור אליו. תוודא שיש קבלות שמוכיחות את התיקונים, אבל תחלס, הרכב נסע מאז בערך את מה שהוא נסע עד שהן קרו, אז לא הייתי כל כך אופטימי.
  6. כן ולא. אין הרבה משפחות ישראליות שמסופקות בילד אחד (וטוב שכך כמובן). ילד שני, ושלישי אלו אותן ההוצאות מחדש, רק עם הוצאות על הילדים הבוגרים יותר. השאלה כמובן איזה גרף מאיץ מהר יותר, ההכנסות או ההוצאות.
  7. זה כבר מצויין. אז קבל עוד עצה קטנה, כי אני רואה שאתה נחוש. תקנה אלפא רק ממי שהחזיק בה פרק זמן לא קצר, שיכול להראות לך היסטוריית טיפולים רציפה לפחות של תקופת הבעלות שלו ושיכול להוכיח (קבלות) שהבעיות האופייניות של 159 2.2 סלספיד (הן לא מעטות ולא זולות ביחס לעלות הרכב) טופלו. זו לא תעודת ביטוח, אבל זו התחלה לא רעה. לקנות 159 יד 10, שהבעלים הנוכחי קנה לפני 4 חודשים, שיש לה טסט בעוד שבוע ואין לה שום היסטוריית טיפולים והבעלים לא יודע כלום על הרכב זה בערך כמו להכנס למונית ברומא, לדבר עם הנהג באנגלית ולא להפעיל וויז בקול רם. אתה תגיע בסוף ליעד, רק הדרך תהיה ארוכה מאוד ויקרה מאוד.
  8. מילא שאתה בטוח שתנצח את השיטה מול המוסכים וחנויות החלפים ותצליח להחזיק את הנבלה הזו בחיים בסכום הגיוני. מילא שאתה בטוח שיש לך מצנח זהב ואם יסתבר שהנבלה היא אכן נבלה, מישהו אחר מתחום הרכב ישלם עליה סכום סביר ואתה כמעט ולא תינזק. עכשיו אתה בטוח שגם מגרש רכב, כנראה מפוקפק, שכנראה מתפרנס ומתמחה בלקנות נבלות ולמכור אותן הלאה, לא יצליח לעבוד גם עליך. יש פה הרבה אנשים עם הרבה נסיון מצטבר בתחום האיטלקיות שנרכש בהרבה דם יזע ודמעות (וגם הרבה כסף שנשפך). כולם אומרים לך את אותו הדבר: אלפא טובה לא נמכרת בזול (וגם לא נמכרת למגרש). אלפא מוזנחת נמכרת בזול, אבל בסוף היא תעלה לך יותר, תעצבן אותך יותר, תאבד את הביטחון לנהוג בה ובסוף תעיף אותה בשקל וחצי. עכשיו תעשה את החושבים שלך.
  9. לפנתיאון! אבל זה לגמרי נכון. תראה בחתימה שלי, יש לי רביעיה תובענית כזו. כבר יותר מעשור עם חלקן. יותר ישנות , אבל יותר אמינות. בטח מחלק מהצרות של 159. כל אלפא, בטח 159, היא לא דיילי זולה. אם מבחינתך לקנות אוטו ב 15 ולזרוק אותו לברזל אחרי חצי שנה זה בכיף - אז לך על זה. למיטב זכרוני אין לך אף מוסך שמכיר את הרכבים האלה לעומק בירושלים. איציק הוא אחלה אבל הוא ברחובות, תיסע אליו על כל שטות? (ויהיו לך מלא ׳שטויות של 1000₪׳, בלי סוף). זו לא A112. היו לי 3 כאלו. זה משהו אחר לגמרי. בידידות ובדאגה - אל תלך על זה.
  10. קצת אגרסיבי ושלא לצורך הייתי אומר.
  11. פונטו, קבריולט או לא, נראית נורא עם פגושי הפלסטיק השחורים האלה.
  12. לדעתי הקורונה דווקא משחקת לטובתך. כל השוק הזה תקוע (ולא רק הוא). ביחוד באיטליה. אני מקבל פתאום הצעות הזויות לאיטלקיות שלי. תעיף מבט באוטוסקאוט ודומיו, תראה רכבים מושלמים שכאלו בכמה מאות יורו. תציע למוכר 200 יורו תמורת הריפודים והפלסטיקה ושהוא ישאר עם שאר הרכב. ביחוד אם מדובר ברכב חלוד/בעיה מכאנית/תאונה. הוא יהיה מאושר. בכל מקרה בהצלחה וכל הכבוד!
×
×
  • Create New...