Jump to content

shais01

  • פרסום הודעות

    819
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

80 נייטרלי

אודות shais01

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא רק על לנדקרוזרים מבקשים מחירים מופקעים 😉
  2. גם אני קניתי בדובין את הגג״ש הזה. קח את הישן לדוגמה.
  3. השאלה שלך לא ברורה. אתה שואל לגבי חירומים הנובעים מתפעול המטוס (אש מנוע, אובדן דיחוס, תקלת הגאים וכו׳) או איומים חיצוניים כמו טילי נ״מ? אפילו צניחה רגילה ממטוס נוסעים (בשונה ממטוס קרב) היא תהליך מורכב שמחייב הבאת המטוס לתצורה ונתוני טיסה ספציפיים וגם אז בעייתית לביצוע. שלא לדבר על קפסולה דמיונית שכזו.
  4. גר במושב, חצר גדולה, סככה מקורה. למי שגר בעיר זו באמת סאגה יותר מורכבת. לא רק פקחים, גם וונדליסטים שנמשכים לרכבים ישנים שנראים ללא שימוש.
  5. יש לי כמה רכבים בסטטוס של המיאטה שלך. עושה להם טסט פעם בשנתיים פחות קצת. נוסע בהם שבוע - שבועיים ומקפיא חזרה. כמעט ולא עולה כלום. נמנע מהחשש משינוי התקנות בעתיד. יש לך בערך 4 שנים למשוך, כנראה טסט עכשיו ועוד אחד בעוד שנתיים והגעת לאספנות. עם טיםה פחות מזל תזדקק לעוד טסט באמצע.
  6. הרכב רמז לך לאן לקחת אותו בכך שהתקלה הופיעה ליד גדרה - כפר מנחם - רמי האחד והיחיד. אם גררת אותו לאיזור חיפה אז אני לא יודע ליעץ לך למי ללכת באיזור ההוא. רמי תותח באופן כללי ובוודאות לתקלות ניהול מנוע שכאלה.
  7. מהרגע שהגעתי לקב״ט הדברים התחילו לתקתק בקצב מהיר. זיכוי עוד לא ראיתי אבל שתי החבילות, זו שנשלחה דרך אקסלוט (הועברה מהם לאקסלוט?) וזו שנשלחה דרכם דווחו שתיהן כ LOST. נשאר לטפל מול אלי אקספרס, שזו כמו שנשבעתי לעצמי הקניה האחרונה מהאתר המעאפן הזה. כמובן שזה לזכות ולחובת ציטה בו זמנית. לזכותם שהם בסופו של דבר מודים באובדן ומטפלים. לחובתם שזה לקח שלושה חודשים ובסוף מטופל שלא דרך שירות לקוחות אלא בערוץ עקיף שזה לא יעודו. @roeibfכבר נכתב כאן בשרשור על ידי מי שנראה לי מבינים בתחום שללקוח הסופי/הנמען אין מה לחפש מול חברת השליחויות. אם הנסיון שלך אחר, נשמח לשמו
  8. זה גם מה שנאמר לי ב *5678 אין הארכת רשיונות רכב.
  9. לא עקבתי לעומק אבל בסגרים הקודמים הוארך תוקף רשיונות הרכב (ביצוע טסט לרכב). הפעם אני לא רואה שום הודעה בעניין באתר משרד התחבורה. מישהו מכיר/יודע?
  10. אם אין אפשרות לטפל בלי הרדמה כללית, לא משנה למה, והגעתם כבר למצב חמור שצריך לטפל ב 10 שיניים בו זמנית, לא נראה לי שיש הרבה ברירות. הבן שלי עבר ניתוח בקע בגיל צעיר של כ 3 שנים. זה ממש לא כיף להורים, הוא לא הרגיש כלום כמובן והכל עבר חלק. להמשיך ככה רק יחמיר את המצב ויגרום לנזק נרחב עוד יותר. אם אין ברירה אז אין ברירה.
  11. תודה לכל המגיבים, חייב להודות שכל הטיעונים היו ידועים לי מראש, אבל בכל זאת זה עושה סדר. האוטו לא שווה כלום. לא כספית ולא רגשית. אם ילך לפח לא קרה כלום, יש מספיק רכבים במשפחה ואין בעיה לקנות משהו אחר. הוא פשוט קיים ועד היום נתן שירות מעולה, ואני אפילו רואה יתרון בכך שהבת שלי נוהגת ברכב כזה ולא ברכב חדש ונוצץ. מלמד קצת צניעות והסתפקות במועט (לא שהיא זקוקה לשיעורים בתחום, הילדה הצליחה לנו). החשש היחיד הוא כמו שצויין כאן מהתקעות במקום וזמן בעייתיים. אבל נראה לי שנחיה עם החשש הזה בשנה הקרובה, ונבחן שוב את הדילמה בשנה הבאה. בכל מקרה בודק עלות במוסך איכותי שאינו מוסך יבו
  12. שלום לכולם, רנו סניק 2002, במשפחה מהסוכנות, 104,000 קמ, טופלה במוסך היבואן (באותו המוסך) מיומה הראשון ועד עכשיו. קצת שרוטה מבחוץ, מכאנית מאוד שמורה. באופן מפתיע ובניגוד לתדמית - מאוד אמינה... משמשת את אימי ואת ביתי. אמא בת 85 ונוהגת רק במושב בו אנחנו גרים, הבת חיילת ומטבע הדברים נוסעת בכל הארץ. דילמת טיימינג. בוצע לאחרונה לפני 5 שנים וב 70,700 , לפני 30k קמ. הצעת מחיר של מוסך היבואן לטיפול שנתי וטיימינג - 3,300₪. טיפול ללא טיימינג 639₪. ביקשתי הנחה, בודקים. זה כנראה לא ישתנה דרמטית. לדעתי זה בערך מה שהרכב שווה. היבואן מנחה על טיימינג כל
  13. אני דווקא חושב שבחירת יצרני החלפים שלך מצויינת. MANN למסננים הקריטיים. בריטפרט (שאכן הדעות חלוקות לגבי איכותם) למסנן מזגן.
×
×
  • תוכן חדש...