Jump to content

shais01

  • פרסום הודעות

    800
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

73 נייטרלי

אודות shais01

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני נכשלתי על עוצמת תאורה אור גבוה, בשני הפנסים. החלפת נורות פתרה את הבעיה.
  2. לאחר ריקון מערכת הקירור ומילוי מחדש יתכן ונשאר אויר במערכת. כדאי להשלים את החסר ולהמשיך לעקוב ברמה היומית ואפילו אחרי כל נסיעה משמעותית. אם הירידה לא חוזרת, זה היה זה. אם נמשכת - חזור למוסך.
  3. אתה צודק. היה מבצע של אמזון בריטניה שנגמר. עכשיו המחיר מעל לסף המס.
  4. אני מניח שבהנחת ׳חבר׳ שלא זמינה לכולם. בעזרתה באמת מגיעים למחירים כדאיים גם במונחי אמזון.
  5. דיברנו על שימושים ביתיים. לבנות מחסנים ודקים זה לא שימוש ביתי סטנדרטי. להרכבות, תליית מדפים/תמונות/טלוויזיה וכו׳ אין שום צורך ב אימפקט. בשום מצב לא יחסר לך כח לעבודות האלה. ובאימפקט אתה לא שולט בכח כמו בפוטר. אבל עזוב, דיון מיותר. תעשה מה שטוב לך. מי שמתלבט שיכנס לכל קבוצת כלי עבודה (כמו זו שהצעתי בתחילת השרשור) וישאל. פוטר למברגה ראשונה תהיה התשובה. אימפקט השניה, אם בכלל. אלא אם אתה רק בונה דקים ומחסנים בבית
  6. om2, אתה טועה. אימפקט מיועדת לעבודות שמצריכות כח רב, להברגת ברגים ארוכים לתוך עץ קשה, משהו בסגנון בניית דקים. מנגד היכולת לשלוט בכח מוגבלת. מברגת פוטר טובה מיועדת בדיוק למה שאמרת שלא, להרכבות, לדיבלים, לקידוחים בסיסיים בבית. לכן יש להן קלאצ. יש להן מספיק כח למרבית העבודות ומנגד הקלאצ מאפשר שליטה מצויינת בכח. אין לי מושג עם איזה מברגה התנסת שגיבשת דעה כזו, אבל דעתך בוודאות שגויה. מברגה ראשונה בבית תמיד פוטר. שניה, אם צריך, אימפקט. רוב האנשים לא זקוקים באמת לאימפקט, בטח לא להרכבת רהיטי איקאה.
  7. בקבוצת פייסבוק שעולה לי המון כסף תמצא מאמזון בריטניה בוש כחולה 12v ב 340₪ עם שתי סוללות ומזוודה וזו עסקה מטורפת. חפש ׳כלי עבודה יד ראשונה׳ בפייסבוק. זה הקישור למכירה. https://www.amazon.co.uk/Bosch-GSB-120-Professional-Batteries/dp/B01N4PT3ST אני מוכר מברגה מקבילה, בוש כחול GSR 120 (ההבדל שלשלי אין פונקציית רטט ל GSB יש). תצורה זהה - מזוודה, מטען, שתי סוללות. נרכשה בהום סנטר ב 11/7/2020, כך שיש אחריות לעוד כמעט 10 חודשים. יש חשבונית כמובן. תחלס חדשה, הבריגה עד היום פחות מ 20 ברגים. הסוללות הוטענו פעם אחת. נרכשה ב 495₪, תימכר ב 300₪.
  8. https://www.peugeot.co.il/model/new-peugeot-2008suv/
  9. לא. אבל אין 2008 דיזל למכירה כעת, לפחות לא פרימיום שזה מה שאני מחפש. אז זה נתן לי אינדיקציה לא רעה בכלל. 2008 זה אחלה אוטו, בטח במחיר שלו. לתחושתי עם מנוע דיזל הוא יהיה מעולה. הדילמה שלנו היתה בינו לבין CHR.
  10. לי יש מקרר בלומברג 4 דלתות מאוד דומה, פאנל הטמפרטורה החיצוני ממוקם מעט נמוך יותר על הדלת. ב 7 שנים היתה תקלת חיישן אחת שגרמה לקפיאת הרדיאטור הפנימי (מאייד? מעבה?). הוחלף על ידי טכנאי בקלות ובמהירות. בסך הכל מרוצה.
  11. אחרי נסיעה ב 3008 דיזל 1.5 וב 2008 בנזין 1.2 אני חד משמעית מעדיף את הדיזל. בהנחה שאיכות הבידוד והתושבות זהה בשני הרכבים הדיזל, הגם שנשמע בהאצה, מרגיש לי הרבה יותר חלק ובשרני. לבנזין יש רעש מעצבן של 3 בוכנות שיוצר מעין רעש תהודה או משהו כזה. אחרי הנסיעה בבנזין לא הופתעתי שיש כאלו שטועים וחושבים שהוא דיזל, בגלל הרעש. מאחר והמחיר כמעט זהה לשני המנועים אין מבחינתי בכלל דילמה. שלא לדבר על ההיסטוריה העגומה של ה 1.2 עם רצועת הטיימינג המתפוררת, שנפתרה כנראה, ובכל זאת. למעט מי שנוסע רק בעיר ולכן צפוי לבעיות עם מסנן ה DPF, אני לא רואה סיבה לרכוש את הבנזין.
  12. סולר ובנזין עולים בערך אותו הדבר. אני אוד אוהב את אופי הפעולה של דיזלים מודרניים, יחסית חלקים עם המון מומנט בסלד אפסי. לא מת על האופנה במנועי בנזין של צימוק הנפח ומספר הצילינדרים.
  13. די מעניין שאין (לפחות בשורק, שזו להבנתי הסוכנות הגדולה ביותר) 2008 דיזל לנסיעת מבחן. אז תיאמתי 2008 בנזין ו 3008 דיזל וביחד ננסה להבין איך ה 2008 דיזל נוסעת. נראה לי מוזר שאין רכב כזה זמין לנסיעת מבחן.
  14. במקרה הספציפי של ה 2008 אני לא בטוח שאתה צודק, הבנזין הוא 3 צילינדר שזו תצורה מועדת לרעידות. מחר נסיעת מבחן, אהיה יותר חכם.
  15. כלומר אפשר לצפות לאמינות טובה, אין שם המצאות טכנולוגיות חדשות. מתכנן ללכת על הפרימיום, לאיזו הנחה אפשר לצפות? אני יודע שהביקוש גבוה ולכן גם במבצע חבר (שהפרימיום דיזל לא מופיעה בו) כלל ההנחות על ה2008 די מאכזבות.
×
×
  • Create New...