רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 536 צפיות
אשמח לדעת אם חל שינוי ברכב משנת 2009 עד לשנת 2012 . הבנתי שהיה שינוי במנוע לאחד בעל הספק 240+כחסוס אשמח לדעת אם בוצעו עוד שינויים . תֹודה
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 2 תגובות
- 912 צפיות
בעקבות הכתבה: http://cars.walla.co.il/item/2986284 אשמח אם מישהו שיודע יכול לשפוך אור בנושא- מהם השפעות דלק מהול באתנול 15% על המנוע? ביצועים, ניקיון, התחממות, צריכת דלק, אורך חיים וכו'
הודעה אחרונה מאת old school, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 942 צפיות
שלום רב. שאלתי היא, האם הדלק אותו הדלק בכל התחנות? עשיתי חיפוש, נאמר שזה אותו הדלק, נאמר שלא, נאמר שחלק מוהלים במים, חלק שמים תוסף. לעיתים אני מתדלקת בתחנת דלק תפוז וסדש, ואני מרגישה שאני עוברת פחות קילומטרים מאשר אני מתדלקת בדור אלון או בסונול. סונול לדוגמא, מפרסמים שהם שמים תוסף שבעזרתו עוברים יותר קילומטרים וזה טוב למנוע. לעומת זאת, ההפרשים לעיתים בין תחנות הדלק יכול להגיע לעד כ50 אגורות לכל ליטר. בתחשיב של מיכל מלא זה כמה שקלים טובים, בחודש זה כבר עשרות. אשמח לתשובה.
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 53 תגובות
- 10 אלף צפיות
אהלן, מדוע בארץ אין אפשרות ללקוח לבנות לעצמו את הרכב כרצונו החופשי? לדוגמא, בסקודה סופרב בארצות הברית, ניתן לבחור מנוע כרצוון הלקוח, הנעה וכמובן שפע של אבזור לבחירתו ולבסוף מופיע המחיר הסופי.
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
-
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רוצים עוד סוסים לפורד פוקוס RS החדשה שלכם? איך 375 כאלו נשמעים לכם? פורד אירופה בשיתוף סדנת השיפורים Mountune מציעה חבילת ביצועים לפוקוס החוליגנית. הטוב: זה לא יפגע באחריות על המכונית שלכם הרע: זה לא משנה כי אתם לא יכולים לקנות אותה בארץ המכוער: הפרצוף שלכם אחרי שהזכרנו לכם את זה עכשיו... הידיעה: כאן על הדרך גם סרטון של בן קולינס (הסטיג לשעבר) עם הסבר על מצבי הנהיגה השונים בה.
הודעה אחרונה מאת niro007, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
בעקבות הכתבה הזאת: http://cars.walla.co.il/item/2986284 אני מבין שהולכים להכניס כאן תחנות תדלוק בתערובת אתנול, והנחות במס לרכבי flexfuel. עכשיו בתערובת 85℅ אתנול אפשר לתדלק רק רכבים בעלי מנוע דו-דלקי, ובתערובת 15℅ אפשר לתדלק כל רכב בנזין (מבטיחים שהיא גם תהיה זולה יותר מבנזין 95). עכשיו מה המשמעות בעניין צריכת דלק? האם תדלוק בE15 זה כמו תדלוק בדלק מהול, שבמקרה הטוב הצריכה עולה, במקרה הגרוע המנוע ייכבה, או שאין משמעות? בנוסף, האם ניתן להתאים רכב קיים (מנוע בנזין 4 צילינדרים אטמוספרי של משפחתית ממוצעת לצורך העניין) לשימוש בE85? אם כן, איך עושים את זה בדיוק? האם מספיק לשנות הגדרות במחשב מנוע, או שיש צורך להחליף חלקים? אם כן, איזה? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 4 תגובות
- 965 צפיות
כתבה מעניינת בוואלה : http://news.walla.co.il/item/2986268 קיצור העינינים : [h=1]תיעוד: המבצע הפלסטיני להשמדת עשרות כלי רכב ישראליים שנגנבו[/h][h=2]מנגנוני הביטחון של הרשות הרסו 172 כלי רכב בעלי לוחות רישוי ישראליות בשתי עיירות פלסטיניות ממזרח לירושלים. ראש אגף התנועה הפלסטיני העריך כי ברחבי הגדה ישנן 40 אלף מכוניות גנובות או מפורקות.[/h] כמה שאלות בעקבות הכתבה: - האם מבצע זה נעשה ביוזמה פלסטינית או בעידוד ישראל ? (שכידוע יש תיאום בטחוני הדוק עימם). - האם הדבר לא מעודד הגברת הגניבות להשלמת החסר? - אבו דיס ואל עזריה (בפרברי ירושלים) הם שטחי B בשליטה בטחונית ישראלית - איך המקום בעצם בשליטה בטחונית פלסטינאית? - האם טוב ליהודים או רע ?
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 813 צפיות
שישי שלום, בקרוב, לצורך ריהוט דירה, אצטרך להעמיס הרבה פרטי ריהוט מאיקאה, חשבתי תחילה להיעזר בחבר, לרכוש כל מה שצריך ולבצע משלוח, אך יש סיכוי שהשכרת רכב לצורך הנושא תעלה פחות. מה לדעתכם יתאים והיכן מומלץ להשכיר? לצורך העניין, מדובר בדי הרבה ריהוט (אך עדיין - איקאה, אריזה קומפקטית יחסית); 2 מיטות (אחת זוגית ואחת ילדים), שידות, שולחן עבודה ושולחן סלון, 2 יחידות מגירה, אחסון לחדר אמבטיה, שולחן אוכל + כסאות, ועוד.. * המינוס כמובן הוא שגם את ההעמסה והפריקה אצטרך לבצע בעצמי בעוד שמשלוח כולל הכל.
הודעה אחרונה מאת omricn, -
תאונת דרכים קטלנית הלילה בצומת פראדיס. 2 הנוסעות במושב האחורי והתינוקת שישבה בניהן (בבוסטר תיקני) נהרגו. 2 הנוסעים שישבו מקדימה נפצעו קשה. כל זה כתוצאה ממשאית שנכנסה לצומת משמאל וניגחה את המרצדס בצידה השמאלי. ואני קצת מבולבל, ראבאק, מדובר במרצדס חדישה, מה פתאום הנוסעת הימנית במושב האחורי נהרגה? מה פתאום הנוסע ליד הנהג פצוע קשה? הנזק לא כזה גדול ואני די שולל את האופציה שהם לא היו חגורים כי שוב, זו מרצדס חדישה ולא בקלות מבטלים בה את ההתראה של החגורה. עפ"י תמונות הנזק, נראה ששני היושבים בצד הימני של הרכב היו אמורים לצאת ממנו קצת המומים אבל ללא פגע. מה דעתכם? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4836672,00.html
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 954 צפיות
אחריי שהפורום עזר לי לפני 4 שנים לבחור את הרכב, אני כותב סיכום קצר: הרכב: מיצובישי לנסר, 1,500 סמ"ק שנת 2010, נקנתה מחברת ליסינג עם 88,000 ק"מ לאחר שנתיים ו- 3 חודשים על הכביש. כשקנינו את הרכב, היינו זוג+ 1, ובשנתיים הראשונות הרכב נסע בעיקר בפקקים של גוש דן. עכשיו הרכב עם 153,000 ק"מ, אנחנו כבר עם 3 ילדים, ובשנתיים האחרונות הרכב נוסע בעיקר בדרכים בינעירוניות מעט הרריות, בעקבות מעבר דירה. באופן כללי, אנחנו מאוד מרוצים מהרכב: הרכב יושב טוב על הכביש, יציב, מרווח מבפנים, הכסאות נוחים מאוד, בטיחותי, מסתבר שגם איכות החומרים וההרכבה טובה- שום דבר לא התפרק עדיין, התפעול של המערכת שמע (לה יש שליטה מההגה) והמזגן פשוט וקל, והמזגן פשוט מצויין- מקפיא את הרכב …
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חבר מגיע עם משפחתו לשנת ניסוי בארץ הקודש, כלומר בא לבדוק את הקרקע לצורך עליה או חזרה לארה"ב. מה הדרך הטובה ביותר להשיג רכב לשנה אחת? רכישה ומכירה? השכרה? ליסינג? עוד משהו? תודה למגיבים
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי הלכתי לעשות היום העברת בעלות בתור מוכר וגילינו שהרכב ממושכן עוד מהיד הראשונה ואני היד ה3 שרכשתי את הרכב עשיתי בדיקה בדואר ישראל ונאמר לי שהרכב לא ממושכן איך מטפלים בזה הכי מהיר ? האם זה לוקח זמן ?? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- 1 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הי רשיונות הרכב היו מוקפאים תקופה. עשו לאופנוע בדיקה במעבדה מוסמכת ועכשיו יש לרכב טסט בתוקף. אבל הרישום למטה נשאר האם זה מפריע למשהו. ואיך מורידים אותו? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אז כמו שאומרת הכותרת. אני עובר דירה מהצפון לדרום אך ללא ריהוט. מה שאצטרך להעביר הוא בגדים תיקים כמה ארגזים סולם קטן וכ"ו יש לי רכב פרטי ואוכל לעשות את זה בכמה נגלות.. אבל נראה לי הגיוני יותר לשכור רכב עם כמה שיותר מקום איכסון (נוסע לבד) ולשלם אגרה לכביש 6 ופחות דלק ובנוסף שכירות לרכב אז איזה סוג רכב ולאיזו חברת השכרה עלי לפנות לדעתם? בעל רשיון b רגיל מתכוון לשכור את הרכב לשלושה ימים. תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת tap, -
מצלמת רמזור
מאת SunnySun- 3 תגובות
- 693 צפיות
שלום מישהו יודע אם מצלמת רמזור מצלמת כשדלוק אור אדום וצהוב? כלומר לפני שהרמזור מתחלף לירוק
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 88 תגובות
- 13.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אנחנו קוראים כאן הרבה התלבטויות שקשורות למכוניות לצעירים, אבל לא רק, בטווחי המחירים עד סביבות ה 70,000 ש"ח. כידוע, אחת המותגים שאנחנו מייבאים הוא מותג MG המיובא על ידינו, שכמעט ולא עולה לדיון בפורום, למרות מבחן דרכים מוצלח שנעשה לו כאן בעבר. מנהל המותג החדש שנכנס לתפקיד לא מזמן, מר ניר ששון, כבר חושב על פעילויות שונות עם הפורום, ואם יש לכם רעיונות לפעילויות כאלה, נשמח אם תשתפו אותנו. אולם התצוגה החדש שלנו בשורק (במתחם שבו כבר התארחתם באירוע של סיטרואן) עבר כמה שינויים, ובמרכזו MG-TF (מנוע מרכזי, הנעה אחורית!!!) לתצוגה בלבד. לצערנו הרכב לא יכול לעלות על הכביש מטעמי רישוי, תמונות שלו נצרף בהקדם. בינתיים, על מה אנחנו מדברים –3 MG רכב סופר …
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- 1 תגובות
- 462 צפיות
שלום, אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה המשמעות של גדלים שונים של צמיג ושל הג'נטים ומהי השפעתם השונה על הנסיעה ברכב. תודה!
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רכבים רבים כיום, בייחוד אלו שיוצרו בשלוש-ארבע שנים החרונות מצויידים באורות DRL שדלוקים כל זמן שהמנוע מונע והאורות הראשיים לא דולקים. התקנות בישראל מחייבות הדלקת אורות בשעות היום בחודשי הסתיו והחורף, ורציתי לשאול האם אורות ה-DRL נחשבים מספיקים כדי לעמוד בתקנה הזאת או שחייבים להדליק אורות דרך רגילים ? תודה
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אלו מכם שסייעו לי בחיפוש הרכב בפורום היעוץ יודעים שרכשתי כזו, מודל 2012, לפני כחודש. הרכב נועד לשמש את אשתי, אבל יצא לי לנסוע על הרכב לא מעט היות ובנסיעות משותפות אני הוא הנהג, אז יצא לי להתרשם מהרכב. הרכב נקנה מלקסוס סלקט, שהיו מאוד נחמדים והאקזמפלר עצמו היה מאוד שמור ועבר רק 26000 ק"מ. השירות בסוכנות היה אחלה. ראשית, הנקודות החיוביות : צריכת הדלק טובה מאוד. אמנם לא 1:20 עליה מדבר היצרן, אבל צריכת הדלק בתדלוקים שבצענו הייתה 1:17.5, בהחלט חסכוני. איכות החומרים טובה מאוד - פלסטיק נעים בדשבורד ובדלתות, ריפוד קטיפתי על המושבים (הנוחים מאוד). הרכב מרגיש יוקרתי וניכר הבדל גדול באיכות החומרים בהשוואה לאוריס עליה הוא מבוסס. הרכב די נוח - בשל ניסיון קודם עם רכבים יפנים…
הודעה אחרונה מאת mystopp, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כמו רבים, גם אני ניזון מכתבות וידיאו מחו''ל. יש המון ערוצים ששוחטים פרות קדושות בלי מצפון. ומשבחות את מי שצריך. כאמור, השאלה היא לא על כתבים מחו''ל, אלה על כתבים מהארץ. את רוב העיתונים והמדיה מזמן הפסקתי לקרוא. לדעתי האישית בלבד, הכתבות נשמעות נורא משוחדות. ראוי לציין לפחות, הכתבות נכתבות ברמה, סדר וענייניות. לעומת זאת, נתקלתי בטורבו מגזין. לגבי איכות הכתבות, מי שמכיר מכיר ומי שלא מוזמן להריץ חיפוש בגוגל, אני לא רוצה להחביר במילים על הדבר הזה. אבל האם היבואנים באמת משחררים להם רכבי יוקרה ככה סתם? בחלק מהסירטונים, נראה אדם אשר לוקח מכוניות לגבולות היכולת שלהם (לאו דווקא בצורה מקצועית) וחורך צמיגים כאילו הם מחולקים חינם. יש למישהו הסבר לתופעה?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ללא קשר לעניין המירורלינק, בתחילת השבוע ביקש ממני חבר עם אמארוק לעזור לו באיזה עניין. ההתחלה מבחינתי היתה לפנות ליבואן לקבל מידע מקיף ומפורט. התקשרתי, אמרו שיחזרו. אחרי כמה דקות התקשר דודי. מאותו הרגע שוחחתי עם דודי יותר ממה ששוחחתי עם אישתי. קיבל פרטים מלאים, כולל מספר רכב. חזר אחרי כמה שעות, עם סט שאלות שביקשו ממנו מהאגף הטכני. השאלות היו מאוד רלוונטיות וממוקדות. חוזר אלי למחרת, 'זה יקח זמן' אנחנו בודקים. לא שכחתי. הרגע התקשר, יש לי את כל המידע, שים לב לנתון הזה, והזה, והזה. 'אולי במקום שתרשום, אני אשלח לך את המידע במייל?' בקיצור - שירות מקצועי למופת.
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
-
גאדג'טים לרכב
מאת kamaodd- 1 תגובות
- 862 צפיות
שלום לכולם, אני חדש פה אז יכול להיות שכבר דיברו על זה בעבר או שזה לא בדיוק המקום המתאים. אם כן, אז אני מצטער מראש. האם יש לכם גאדג'טים ברכב? מצלמת רכב? כל מיני מערכות אחרות? תחלופות למוביל איי? מערכות כאלה שמקרינות על השמשה נתונים ומדדים כמו מהירות ודלק? קונה רכב חדש, אז חשבתי אולי גם להתחדש באביזרים נוספים. אשמח אם תספרו. תודה
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 18 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אתר אוטו אקספרס פרסם תמונות לא רשמיות של הסיוויק הבאה בגרסתה החמה.. זו היא הזדמנות ראשונה לראות את הסיוויק 5 דלתות הבאה ללא כל הסוואה. הדגם החדש יעשה שימוש במנוע של הדגם הנוכחי.
הודעה אחרונה מאת Nico62, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 18 אלף צפיות
שלום לכולם. אני לא בטוח שזה הפורום הנכון לשאלה שלי, אז מנהלים- תעבירו את הנושא לפורום המתאים במיקרה הצורך. מה המשמעות מבחינה בטיחותית וכספית של תאונה שכתוצאה ממנה נדרש להחליף מכסה מנוע? (אני בודק רכבים לקנייה ומצאתי רכב שהמוכר טוען שהוא התנגש במישהו מאחור במהירות של 20 קמ"ש , וכתוצאה מכך הוחלף המכסה מנוע... אני מעדיף שלא לפרסם את דגם הרכב אם זה לא קריטי לתשובה) תודה לעוזרים נ.ב.: 1. המוכר טוען שאין פגיעה בשילדה. 2. אני עושה שיעורי בית כדי להגיע לבדיקה מוכן שלא ימרחו אותי- אני לא מתכוון לקחת את הרכב ללא בדיקה.
הודעה אחרונה מאת carsgo, -
-
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כבר חודש שאני מחפש ולא מוצא אני צריך צלחת בודדת (לא רביעייה) למונדאו 2011 טרנד. איפה אני יכול למצוא באיזור קריות \ כרמיאל \ קריית שמונה ? והאם גודל הגלגל במונדאו הוא כמו הגודל גלגל בפוקוס? אם כן זה יקל לי את החיפוש תודה
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום. מה ההבדל בין גיר אוט' לטיפטרוניק ברכב ? ביד 2 הטיפטרוניק נמכר במחיר נמוך יותר. רציתי לדעת האם יש איזה הדבל גדול ביינהם?
הודעה אחרונה מאת Felicia, -
שכירת רכב ביפן
מאת ash156-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מתכנן טיול ליפן ובין היתר צריך לשכור רכב ל-4 אנשים עם הרבה ציוד למשך 8 ימים. האופציות שהגעתי אליהן אחרי הרבה מחקר הן טויוטה Wish, טויוטה Isis וניסאן X-trail. מישהו מכיר את הטויוטות הללו (חוץ מהבחירה האומללה בשם Isis)? למישהו כאן יש מה להגיד על השוואה כלשהי בין הרכבים האלה? ומי שמכיר את ה-X-trail מה נוחות הנסיעה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ash156, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
אז נכון שאחרי מתיחת הפנים שעבר לפני כשנתיים הרודיוס הענק כבר לא מפחיד ילדים ברחוב ומאושר לנסיעה בסמוך לנשים בהריון, אבל עדיין מדובר בכלי רכב, אהמממ... חריג למדי? שלחנו את אייל כרמי, בר הסמכא של הפורום לענייני קופסאות עם המון מושבים לחוות יומיים עם המיניוואן המגודל של סאנגיונג שקיבל מנוע ותיבת הילוכים חדשה. את התובנות שלו תוכלו לקרוא במבחן כאן
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום חברים הטסט מתקרב ועדיין לא הגיע לי הרישיון המחודש לביצוע טסט נכנסתי לאתר הזה https://ecom.gov.il/voucher/inputpage.aspx?vid=260&lng=he ושילמתי דרך העברה בנקאית קיבלתי אישור במייל התוקף של הרישיון שלי הוא עד ה 23/8/2016 אני יכול כבר ללכת לגשת לטסט או שאני צריך איזשהו אישור??... קצת מפחיד אותי כל הנושא הזה אף פעם לא עשיתי את זה ככה תמיד הגיע לי הרישיון בדואר הייתי משלם דרך בנק הדואר וניגש איתו לטסט הסניף של רשות הרישוי פתוח עד 12 ואני פשוט עובד בכל ימי השבוע ככה שאני לא יכול להגיע לשם איך אני מתמודד עם זה? אני גם צריך לעשות ייפוי כוח על גיסי שיעביר לי את הרכב טסט כי אני רוב הזמן בעבודה איך זה יתבצע? אם אני יכול לגשת עם הרישיון הנו…
הודעה אחרונה מאת klasa, -
-
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן, סתם מתוך עניין ולאחר שלא מצאתי תשובות בהישג יד בחיפוש - מה ההבדל בין המנוע החדש יותר עם 125 כ"ס לעומת הישן יותר עם 122 כ"ס ?
הודעה אחרונה מאת steind,
-
מי מחובר 22 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 366 אורחים (הצג רשימה מלאה)
