Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתם שוכחים כמה דברים שכדאי להתייחס אליהם.

 

הלקוח הישראלי רוצה את הרכב שלו כאן ועכשיו, לא בעוד 4-5 חודשים.

גיר ידני אולי מתאים לחברי הפורום הנכבד שלנו, אבל רוב עמישראל מעדיף אוטומט. נתוני המכירות מדברים בעד עצמם.

 

לגבי הטענות שהיבואנים "מפשיטים את הרכב", זה שטויות במיץ. יבואן לא יכול להוריד דברים מרמת הבסיס שהיצרן מציע. הוא יכול לבחור שלא להוסיף כלום, אבל הוא לא יכול להוריד מהבסיס.

 

דבר נוסף, בארצנו הקטנטונת יש את החוק שאומר שרכב חייב להירשם לאחר 12 חודש ממועד ייצורו. עד שניתן למכור רכב ללקוח, עוברים בערך חודש-חודשיים ממועד הייצור בגלל שילוח, שחרור מהנמל, הובלה לבונדד של היבואן ועוד שלל דברים שמעכבים. אז בפועל ליבואן יש פחות משנה למכור את הרכב. זה נשמע הרבה, אבל זה לא כל כך הרבה. זה מחמיר כאשר מדובר בשוק הפרימיום.

היבואן מסתכל על זה בצורה כלכלית גרידא. יביא רכבים בשלל אופציות, אז רכבים יכולים להיתקע ולא להימכר, ובסוף יקבלו יד ויימכרו במחיר נמוך. רווח עדיין יהיה שם, אבל היבואן רוצה הרבה רווח ולא קצת רווח, כמו כל חברה שמטרתה, ובכן, כסף.

 

הזמנה מיוחדת (קסטומיזציה) לרכב, זה משהו שהרבה יותר נהוג בשוק הפרימיום, פשוט כי בשוק הזה יש אנשים עם הרבה יותר כסף שאם אתה רוצה לקבל מהם את הכסף הזה, אתה צריך להתאים את עצמך אליהם. בשוק העממי זה פחות עובד ככה, כי כמו שכולם יודעים, הלקוחות מצביעים בכרטיס אשראי וקונים בהמוניהם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני שמעתי ממקור ראשון שעבד במחלקת התקנות של צ'מפיון שהם היו מקבלים מכוניות עם gps מובנה והם היו מנתקים את כבל של המקלט ומתקשרים ללקוח להודיע לו במידה והוא רוצה מקלט gps שיוסיף x סכום.

פורסם

^הגיוני

 

הGPS המובנה ברכבי VAG לא כולל מפות ישראל (זה נכון לפחות לתקופת RCD510, לא יודע מה המצב היום), ומבחינתם התקנת GPS זה הוספת מודול חיצוני עם WAZE עליו.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שלא לדבר על כך שבחלק מן רכבי VAG, הדגם הנמוך מגיע עם רדיו מובנה, 2 רמקולים קדמים וזהו.

היצרן\יבואן, לא מתקין רמקולים אחוריים, הזוי לגמרי.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
אני שמעתי ממקור ראשון שעבד במחלקת התקנות של צ'מפיון שהם היו מקבלים מכוניות עם gps מובנה והם היו מנתקים את כבל של המקלט ומתקשרים ללקוח להודיע לו במידה והוא רוצה מקלט gps שיוסיף x סכום.

 

זו אגדה אורבנית מסוג אא״א, (אשה אחת אמרה).

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
שלא לדבר על כך שבחלק מן רכבי VAG, הדגם הנמוך מגיע עם רדיו מובנה, 2 רמקולים קדמים וזהו.

היצרן\יבואן, לא מתקין רמקולים אחוריים, הזוי לגמרי.

 

מה בדיוק ״הזוי״ כאן? ( בכלל השימוש במונח הזה כל כך רווח כאן שזה באמת הזוי )

היצרן משווק את המכוניות שלו בכמה רמות אבזור, לרבות כמה רמות של מערכות שמע. הן רמות האבזור והן רמות מערכות השמע, בקונפיגורציות שונות, מותאמות לכל שוק בנפרד בהתחשב בכוח הקנייה של השוק ובהשוואה למתחרים באותו השוק.

היצרן קובע את הקונפיגורציות והיבואן מזמין מה שמתאים לו על פי מיטב השיפוט השיווקי שלו.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם (נערך)
לא אגדה אורבנית אדם שעבד בצ'מפיון בזמנו סיפר לי.

למה לו לשקר הבן אדם חולה vag?

 

ראשית, אני מאחל לו שיהיה בריא. אסור להיות ״חולה״ על שום מותג ואני ממליץ לכל נהג לשנות בכל פעם את הבחירות שלו. לא לקנות פעמיים מאותו הדבר. צריך לדעת לטעום מכל ממתק מוטורי.

שנית, הוא לא שיקר לך כי הוא פשוט לא יודע, גם הוא שמע את האגדה. לעומת זאת, אני יודע.

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
היצרן קובע את הקונפיגורציות והיבואן מזמין מה שמתאים לו על פי מיטב השיפוט השיווקי שלו.

 

זה לא מדוייק.

 

בגלל שהיבואן מקבל כאן מחיר מיוחד, יש דין ודברים בינו לבין היצרן מה הקונפיגורציה שהוא יקבל ובאיזה מחיר לצרכן יימחר הרכב. כלומר, גם מתח הרווחים של היבואן נקבע במו"מ עם היצרן. במהלך הדין ודברים בין היבואן ליצרן, היבואן מציג ליצרן נתונים לגבי השוק, כדי לגבות את התמחור שהוא מבקש.

 

במילים אחרות, יחסי היבואן-יצרן הרבה יותר מורכבים מרכישה מהמדף של רכבים בתצורות קיימות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פאלו צודק. השוק הישראלי הוא קצת ייחודי לעומת שוק הרכב העולמי.

בגלל השוק הייחודי שלנו, הקשר בין היבואנים ליצרנים הוא קצת יותר הדוק.

 

אם יבואן מנתק בארץ חלק מהרכיבים (שים לב להבדל בין לבקש מהיצרן לקבל את הרכב במפרט נמוך יותר מהבסיס, לבין לקבל את הרכב עם ולבטל/להפחית חלק מהאבזור בארץ) זה לדעתי די מגעיל. אני מאוד מקווה שזה באמת לא נכון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

מה שפאלו כתב נכון וגם מה שאני כתבתי נכון ומה שצייד השדים כתב זו אגדה אורבאנית. אף יבואן לא מנתק ולא מפרק ולא מוריד מהאוטו כלום. אם לא גנבו בבונדד, כל מה שיצא מקו הייצור מגיע לצרכן.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
אם יבואן מנתק בארץ חלק מהרכיבים (שים לב להבדל בין לבקש מהיצרן לקבל את הרכב במפרט נמוך יותר מהבסיס, לבין לקבל את הרכב עם ולבטל/להפחית חלק מהאבזור בארץ) זה לדעתי די מגעיל. אני מאוד מקווה שזה באמת לא נכון.

 

זה אכן לא נכון כי זאת אגדה אורבנית.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם (נערך)

אךךךך... "שכר ממוצע", הכלי התעמולתי הפשוט ביותר של המושחתים בממשלה לשטות באביונים. "ישראל היום" חוגג על הכלי הזה מבוקר עד ערב כדי להראות לכולנו בעזרת סקרים ומחקרים שצדקנו בבחירתינו והנה הכל מצוין ופנטסטי - החיים שלנו תותים, אין לכם מה להפגין יא עוכרי-ישראל ותמשיכו לבחור בבקשה בבעלים של העיתון, כי הוא ידאג, כמו תמיד, שהחיים שלכם יהיו תותים (כמובן ע"פ המחקרים שמפורסמים בעיתון שלו).

 

אם אני עובד היי טק ואני מרוויח בחודש 40 אלף ש"ח ואתה עובד בתחנת דלק ומרוויח 6 וחצי אלף ש"ח, השכר הממוצע במשק הוא 23 אלף ש"ח. האם השכר הממוצע במקרה הזה הוא אינדיקציה לרמת החיים שלך?

 

יותר מזה, אם אני מנכ"ל ובעלים שמושך שכר מחשבונות עסקיי המצליחים בסכום של 500,000 ש"ח חודשית ואתה עובד בתחנת דלק עם 6.5 אלף ש"ח בחודש, השכר הממוצע במשק הוא 253,000 ש"ח. האם השכר הממוצע במקרה הזה הוא אינדיקציה לרמת החיים שלך?

 

הממוצע לא אומר כלום ושום דבר. השימוש בו הוא מטעמי תעמולה ו\או פופוליזם ב-ל-ב-ד. השכר הממוצע מושפע דרמטית ע"י מושכי שכר גבוה במיוחד - ויש מספר לא מבוטל של ישראלים כאלו. מצד שני - הוא מושפע בצורה מינימלית ממושכי שכר נמוך במיוחד, שכן הטווח הוא ממוצע עד 0 (טווח של אלפי שקלים בודדים בלבד) ומצד שני לשכר גבוה הטווח הוא כמעט בלתי מוגבל.

 

השכר החציוני לעומת זו (6,700 ש"ח) - כבר הרבה יותר הגיוני (ועדין לא אינדיקטיבי באמת).

 

אה - ושימו לב שהשקר הגדול הזה לא מספיק למושחתים שרוצים שתמשיכו בשלכם כדי שהם ימשיכו בשלהם. השכר הממוצע המפורסם הוא ברוטו. האופטימיים יגידו שזה הגיוני שכן כל אחד ומס ההכנסה שלו, הריאליים יגידו שמדובר בעוד קצפת לעוגת התעמולה.

 

לגבי הסיבה ללמה לא מאפשרים לבנות רכב (לפי הסדר):

 

1. מונופול - היבואנים יודעים שאם ישראלי החליט לקנות מותג מסוים, הוא יקנה אותו. גם אם הוא לא יכול למצוא אותו בצבע ירוק בקבוק ובלי ג'אנטים 19". ואיפה הישראלי יקנה אותו? אצל החברה היחידה בישראל שמוכרת אותו.

 

2. אפרוריות - הישראלים מאוד בתוך הקופסה, נדבקים לאפור, שחור, לבן.

 

3. אדישות - הישראלים לא נלחמים עבור זכויותיהם הבסיסיות, אז שילחמו במונפול רכב או חס וחלילה במותג שהם אוהבים או השקיעו שעות רבות כדי לסנגר עליו ולתרץ את רכישתו במחיר הזוי? לא. יש פה בחור אחד ובודד בפורום שנלחם קצת בVW וקיבל מה שהוא רוצה, רק תארו לכם מה היה קורה אילו כולנו היינו נלחמים.

 

4. תקינה ומיסוי - תקינה עולה ליבואן גרושים. אבל אם אפשר לדחוף לישראלים האדישים גולף אפור אוטומט עם טאסות ב150 אלף ש"ח, אז למה בכלל להשקיע בלוגיסטיקה נוספת?

 

אני נלחמתי ב3 יבואנים כדי לעשות הזמנה אישית. כל מה שרציתי הוא גיר ידני וצבע מיוחד. עשו לי סרטים כאילו ביקשתי להתקין מנוע היברידי ולהדביק על הפח יהלומים.

עריכה אחרונה על ידי שבלול

×
×
  • תוכן חדש...