Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המכוניות היו הרבה יותר יקרות יחסית להכנסה בעבר.

לדוגמא:

ב-1995 הושקה המאזדה לנטיס במחיר של 81,900 ש"ח השכר הממוצע היה בדיוק 4000 ש"ח כלומר היה צריך 20.5 חודשי שכר כדי לרכוש את הרכב.

ב-2016 השכר הממוצע הוא 9334 ש"ח ומחירו של מאזדה 3 הוא 130000 ש"ח כלומר צריך רקר 14 חודשי עבודה כדי לרכוש את הרכב.

ובנוסף, ואולי אפילו חשוב יותר, היא רמת המחירים הנמוכה של רכבים בגודל של הקיה פיקנטו. זו מהפכת מחירים שמאפשרת למשפחה קטנה בתחילת דרכה להרשות לעצמה לקנות רכב חדש, קצת צפוף, אבל מספיק, ובלי הסיכון לאכול אותה בקנית רכב יד 2.

 

צריך להגיד תודה למשרד האוצר, שיצר מערכת מיסוי שמיטיבה עם הרכבים בגודל הזה, וליבואן סוזוקי, שמשיקולי רווח החליט להפחית את המחירי של הסוזוקי אלטו.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צריך להגיד תודה למשרד האוצר, שיצר מערכת מיסוי שמיטיבה עם הרכבים בגודל הזה, וליבואן סוזוקי, שמשיקולי רווח החליט להפחית את המחירי של הסוזוקי אלטו.

האוצר לטובתך? אתה רציני? רשות המיסים ״מעדכנת״ בכל שנה-שנתיים את נוסחת הירוקת על מנת שלא לאבד מיסים. בכל פעם שהם מאתרים שיפור בזיהום האוויר, מה שמעניק ליבואן הנחת מס גדולה יותר, מייד מגיע התיקון. בכל תיקון נפגעים הצרכנים שקונים מכוניות קטנות ולא נפגעים בכלל הצרכנים העשירים.

הנחת המס לא מגיעה לכיס הצרכן אלא לכיס היבואן. היבואן משתמש במרווח הזה לצורך המבצעים שלו. לך כלקוח אין מושג כמה מההנחה אם בכלל הגיעה לכיסך. אם היית משלם, כמו פעם, את המיסים ישירות לרשות המיסים היית נהנה מההנחה בעצמך. אבל האוצר מינה את היבואן כפקיד שומה והוא מנצל את זה לרעתך.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

יש פתגם שאומר- אל תהרוג את השליח.

מה אשם מי שמביא את הבשורה הרעה? זה לא הוא שאחראי לה.

אגף התקציבים באוצר מנסה כל שנה בתקציב החדש לצמצם את הבזבוזים, ובסוף ראש הממשלה מתערב והבזבוזים רק גדלים. כתוצאה האוצר חייב לגבות מיסים כדי לתקצב את הצרכים, שחלקם הגדול רחוק מלהיות מוצדק. מה האוצר אשם?

 

רווחי היבואנים הגדולים היא שערוריתים והצעתי דרך לטפל בבעיה הזו.

 

ואיך שלא מסתכלים, מחירי הרכבים בגודל של "קיה פיקנטו" הם זולים לפי כל קנה מידה. כנראה שעם כל הבכי והנהי, להרבה אנשים יש מספיק כסף לממן מכוניות גדולות ויקרות יותר, במקום לקנות דומי "קיה פיקנטו".

פורסם
אךךךך... "שכר ממוצע", הכלי התעמולתי הפשוט ביותר של המושחתים בממשלה לשטות באביונים. "ישראל היום" חוגג על הכלי הזה מבוקר עד ערב כדי להראות לכולנו בעזרת סקרים ומחקרים שצדקנו בבחירתינו והנה הכל מצוין ופנטסטי - החיים שלנו תותים, אין לכם מה להפגין יא עוכרי-ישראל ותמשיכו לבחור בבקשה בבעלים של העיתון, כי הוא ידאג, כמו תמיד, שהחיים שלכם יהיו תותים (כמובן ע"פ המחקרים שמפורסמים בעיתון שלו).

 

נניח ומה שכתבת נכון (אני לא קורא עיתונים). איך זה ששכר ממוצע הוא X כסף אמור להשפיע על מישהו שהשכר שלו זה Y, כאשר Y

פורסם
נניח ומה שכתבת נכון (אני לא קורא עיתונים). איך זה ששכר ממוצע הוא X כסף אמור להשפיע על מישהו שהשכר שלו זה Y, כאשר Y

 

כי אם עיתון ראש הממשלה יפמפמם לאביונים בכל יום ש"הכל גרוע, אין כסף, כולם במינוס, כולם בהלוואות, אין סיכוי לרכוש דירה עם או בלי משכנתא, מלחמות כל הזמן, דקירות, פחד לצאת מהבית, מכוניות יקרות פי 3, ביטוח יקר, אין תנאים בעבודה, הדלק יקר להחריד ואין תחבורה ציבורית" אז האביונים יכנסו למצב רוח רע וירצו להחליף את הממשלה. אף ממשלה לא רוצה שיחליפו אותה ולכן עיתון ראש הממשלה מפמפמם את ההיפך: "הכל מצוין, השכר הממוצע הוא 20 אלף ש"ח" ובלה בלה. כי אז האביון הפשוט יחשוב: "רגע, אולי רק אני דפוק? אולי רק אני במינוסים\הלוואות\משכנתאות עם שכר של 6 אלף?" ולא ירצה לפלוט את זה ליד חבריו שהוא חושד שהם במצב טוב יותר. לכן הוא יושב בשקט, חושב שהכל בסדר מסביב וממשיך לבחור במי שמוציא את העיתון.

פורסם

מה שאתה רואה באתרים של יצרנים כאפשרויות בחירה זה די פיקציה, לפחות בכלי רכב עממיים. פה בארה״ב בד״כ שאנשים קונים רכב חדש הם קונים רכב מתוך המלאי של הדילר. ברור שדילר לא יכול להחזיק כל קונפיגורציה אפשרית אלא פשוט מזמין מהיצרן נב שהוא חושב שימכר. כל בהרבה מקרים כופים תוספות יקרות כמו מושבי עור כי ״זה מה יש״. קיימת גם אפשרות לבמע הזמנה, אבל אז תשלם ״מחיר מחירון״ ותאלץ להמתין לרכב במקום לצאת מהסוכנות עם הרכב באותו היום, כל שפרט לרכבי יוקרה זה בד״כ לא מתבצע בפועל. היחידים שבאמת עובדים בשיטת הרכב המותאם אישית באופן כמעט בלעדי הם טסלה, שלא מיצרים מכוניות למלאי בתור עקרון. בחנויות של טסלה המכוניות היחידות שניתן לרכוש מהמלאי הם דגמי תצוגה לשעבר ומכוניות שהזמנתם בוטלה, כל שרוב הטסלות אכן נבנות לפי הזמנת הקונה.

פורסם
האוצר לטובתך? אתה רציני? רשות המיסים ״מעדכנת״ בכל שנה-שנתיים את נוסחת הירוקת על מנת שלא לאבד מיסים. בכל פעם שהם מאתרים שיפור בזיהום האוויר, מה שמעניק ליבואן הנחת מס גדולה יותר, מייד מגיע התיקון. בכל תיקון נפגעים הצרכנים שקונים מכוניות קטנות ולא נפגעים בכלל הצרכנים העשירים.

הנחת המס לא מגיעה לכיס הצרכן אלא לכיס היבואן. היבואן משתמש במרווח הזה לצורך המבצעים שלו. לך כלקוח אין מושג כמה מההנחה אם בכלל הגיעה לכיסך. אם היית משלם, כמו פעם, את המיסים ישירות לרשות המיסים היית נהנה מההנחה בעצמך. אבל האוצר מינה את היבואן כפקיד שומה והוא מנצל את זה לרעתך.

 

הכל ענין של נקודת מבט. קודם כל, כן, האוצר לצידך, אתה המנוע של העסק וצריך לשמר אותך עובד. לגבי המיסוי, גם כאן, הפוך. טכנולוגיות חדשניות, נדירות ומן הסתם יקרות מקבלות הנחה במיסוי כדי להנגיש אותם לציבור רחב יותר. עם הזמן כשהן הופכות פחות חדשניות, פחות נדירות ופחות יקרות מורידים את ההנחה שמקבלים בגינן ומעבירים אותה לטכנולוגיות החדשניות החדשות. לא דופקים אותך ולא מחפשים את רעתך, להיפך.

פורסם



Sorry about the English but not even in the US or the EU can you "build" a vehicle anymore. There is a number of packages and you have to chose a level, you can't mix and match like you could in the 60s with US-made cars. What you wanted to say is why you can't buy ALL the models in Israel which are available in other countries - I have a Mazda 3 G165 Revolution Top here in Austria with a MANUAL g/box and this you cannot get in Israel no matter what you do

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם


Sorry about the English but not even in the US or the EU can you "build" a vehicle anymore. There is a number of packages and you have to chose a level, you can't mix and match like you could in the 60s with US-made cars. What you wanted to say is why you can't buy ALL the models in Israel which are available in other countries - I have a Mazda 3 G165 Revolution Top here in Austria with a MANUAL g/box and this you cannot get in Israel no matter what you do

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Look here - http://cc-cloud.skoda-auto.com/gbr/gbr/en-gb/3v3/69217 you can baiscly configurate the car as you want and then pay for it. that what i meant to say.


×
×
  • תוכן חדש...