Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגלל שליצרניות אין פה נציגויות משלהן אלא כולן עובדות עם סוכנויות מקומיות, ככה שאותן סוכנויות מחליטות בדיוק מה כן להביא ולא להביא, ומה יהיה המפרט. כן, זה מעצבן. אם אתה רוצה למשל אבזור מקורי של היצרן - אתה יכול לרצות, כנ״ל לגבי צבעים פנימיים וכו.

פורסם

ארה״ב שוק גדול מאוד, אז משתלם ליבואן המקומי לתת כל מיני הטבות שבשוק קטן כמו שלנו לא כדאי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

חוץ מזה, בארץ בטח לא ירצו להתעסק עם נודניקים כמונו :?

התאמה אישית פותחת ים של אפשרויות , אבל כרגיל - בישראל - לא (ונמשיך לשלם את הסכומים הגבוהים על אותם רכבי "שטאנץ" בדרך כלל).

alfa 156 2.5.

פורסם

ישראל היא מדינת קצה. רכב שנכנס לישראל לא יוצא ממנה. אנחנו שוק מיקרו זעיר מבחינת היצרנים. אצל חלק ניכר מהיצרנים הגדולים כל הצריכה השנתית הישראלית זה בהיקף של משמרת לילה אחת.

מחיר רכב לא נקבע על פי עלותו, אלא על פי מה שהצרכן מוכן לשלם. עקב גובה המיסוי ההסטרי בישראל, המו״מ שמנהלים היבואנים עם היצרנים מתבסס על המחיר הסופי לצרכן ובהתחשב בעובדה שישראל היא מדינת קצה, הם מצליחים לקבל מהיצרנים את המחירים הנמוכים בעולם. חלק בלתי נפרד מהעסקה על מנת להצליח להוזיל אותה, זה סטנדרטיזציה של ההזמנה - קרי - קונפיגורציה אחידה. חוסכים בכל דבר אפשרי, אפילו ברמת הבידוד של הרכב. הייצור לישראל מתבצע במנות ולא בבודדים.

יש יבואנים שיהיו מוכנים לבצע הזמנה מיוחדת בקונפיגורציה אישית, המחייבת המתנה של מספר חודשים ובהפקדה מראש של לפחות עשרת אלפים ₪ שלא יוחזרו אם הלקוח יחזור בו. המדובר בעיקר ברכב יוקרתי.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

היבואנים בארץ סוגרים בדרך כלל רשימת אבזור מסוימת מתוך הקונפיגורציות שמאפשרים היצרנים וקונים את הרכבים כחבילה.

לא יודע אם זה יוצא להם יותר זול, אבל מבין שטוענים שכן.

דווקא מבעלי סקודה אחד לפחות, אני יודע שגם צ'מפיון מאפשרים הזמנות מיוחדות. ואולי אני טועה, אבל אני חושב שגם סטיו קיבל את הפולוגיטיאייידנית שלו כהזמנה מיוחדת. פשוט בכל מקרה כזה צריך גם לחכות כמה חודשים טובים עד שהרכב מגיע.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

לדוגמא, בסקודה סופרב בארצות הברית, ניתן לבחור מנוע כרצוון הלקוח, הנעה וכמובן שפע של אבזור לבחירתו ולבסוף מופיע המחיר הסופי.

השאלה שלך טובה, אבל הדוגמא שהבאת מצוצה מהאצבע כי אין סקודה בארה״ב... ;-)

 

כל יצרן רכב במדינה גדולה כמו ארה״ב, אנגליה, גרמניה וכו מאפשרות לך לבנות את הרכב כאוות נפשך (עם האופציות שיש כמובן).

עשיתי את זה לא פעם כשעוד חייתי באנגליה למשל. אבל זה פשוט לא פרקטי או הגיוני לאפשר את זה פה כמו שכבר הוסבר (לצערי).

וכן, עדיין יש יבואנים של רוכבי יוקרה שמאפשרים את זה, אם אתה מוכן לחכות לרכב.

דלק מוטורס מאפשרים לך להזמין ב.מ.וו ככה למשל.

שאר החבר׳ה בקושי מאפשרים לך לבחור צבע (נסה להזמין גולף בצבע אחר מלבן שחור גוון של אפור או כחול...).

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם
ישראל היא מדינת קצה. רכב שנכנס לישראל לא יוצא ממנה. אנחנו שוק מיקרו זעיר מבחינת היצרנים. אצל חלק ניכר מהיצרנים הגדולים כל הצריכה השנתית הישראלית זה בהיקף של משמרת לילה אחת.

מחיר רכב לא נקבע על פי עלותו, אלא על פי מה שהצרכן מוכן לשלם. עקב גובה המיסוי ההסטרי בישראל, המו״מ שמנהלים היבואנים עם היצרנים מתבסס על המחיר הסופי לצרכן ובהתחשב בעובדה שישראל היא מדינת קצה, הם מצליחים לקבל מהיצרנים את המחירים הנמוכים בעולם. חלק בלתי נפרד מהעסקה על מנת להצליח להוזיל אותה, זה סטנדרטיזציה של ההזמנה - קרי - קונפיגורציה אחידה. חוסכים בכל דבר אפשרי, אפילו ברמת הבידוד של הרכב. הייצור לישראל מתבצע במנות ולא בבודדים.

יש יבואנים שיהיו מוכנים לבצע הזמנה מיוחדת בקונפיגורציה אישית, המחייבת המתנה של מספר חודשים ובהפקדה מראש של לפחות עשרת אלפים ₪ שלא יוחזרו אם הלקוח יחזור בו. המדובר בעיקר ברכב יוקרתי.

 

יש רכבים שעוברים לרשות הפלסטנית:lol:

פורסם
ישראל היא מדינת קצה. רכב שנכנס לישראל לא יוצא ממנה. אנחנו שוק מיקרו זעיר מבחינת היצרנים. אצל חלק ניכר מהיצרנים הגדולים כל הצריכה השנתית הישראלית זה בהיקף של משמרת לילה אחת.

מחיר רכב לא נקבע על פי עלותו, אלא על פי מה שהצרכן מוכן לשלם. עקב גובה המיסוי ההסטרי בישראל, המו״מ שמנהלים היבואנים עם היצרנים מתבסס על המחיר הסופי לצרכן ובהתחשב בעובדה שישראל היא מדינת קצה, הם מצליחים לקבל מהיצרנים את המחירים הנמוכים בעולם. חלק בלתי נפרד מהעסקה על מנת להצליח להוזיל אותה, זה סטנדרטיזציה של ההזמנה - קרי - קונפיגורציה אחידה. חוסכים בכל דבר אפשרי, אפילו ברמת הבידוד של הרכב. הייצור לישראל מתבצע במנות ולא בבודדים.

יש יבואנים שיהיו מוכנים לבצע הזמנה מיוחדת בקונפיגורציה אישית, המחייבת המתנה של מספר חודשים ובהפקדה מראש של לפחות עשרת אלפים ₪ שלא יוחזרו אם הלקוח יחזור בו. המדובר בעיקר ברכב יוקרתי.

 

 

אני מבין שישראל היא שוק קטן ביחס ל גרמניה אנגליה וצרפת

 

אבל , ישראל היא לא שוק קטן יותר מ צ'כיה , אירלנד , סלובקיה , איסלנד , פולין וכו ....

 

ועדיין במדינות הללו אפשרות מחבר / הרכבה של רכבים (אפילו אותה סקודה) הוא הרבה יותר רחב מישראל, ואז נשאלת השאלה , למה ?

פורסם

כי בישראל היבואן גם צריך להעביר כל דגם תקינה.

 

למשל אתה מייבא מזדה 3 1.5, ורוצה להתחיל לייבא 2.0? צריך תקינה. גיר ידני בנוסף לאוטומטי? תקינה.

 

במדינות שהזכרת למעלה מספיק שהרכבים יעמדו בתקינה אירופאית, לכן אתה יכול למכור מה שבא לך (או בכלל לקנות במדינה השכנה כי יותר זול שם)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני מבין שישראל היא שוק קטן ביחס ל גרמניה אנגליה וצרפת

 

אבל , ישראל היא לא שוק קטן יותר מ צ'כיה , אירלנד , סלובקיה , איסלנד , פולין וכו ....

 

ועדיין במדינות הללו אפשרות מחבר / הרכבה של רכבים (אפילו אותה סקודה) הוא הרבה יותר רחב מישראל, ואז נשאלת השאלה , למה ?

 

הרבה סיבות, כמו העובדה שצריך להעביר כל תצורה תקינה במשרד הרישוי. גם העובדה שהרכבים מגיעים דרך הים מוסיפה הרבה סיבוך לעניין וגורמת ליבואנים לנסות ולפשט את מבחר הדגמים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
בגלל שליצרניות אין פה נציגויות משלהן אלא כולן עובדות עם סוכנויות מקומיות, ככה שאותן סוכנויות מחליטות בדיוק מה כן להביא ולא להביא, ומה יהיה המפרט.

 

אתה טועה.

מי שקובע זה היצרן לא הסוכנות, כי היצרן נותו לסוכניות בארץ מחיר נמוך מאוד פר רכב, כדי לקזז את עלויות המיסוי.

יש בין היצרן לסוכן שיג ושיח, אבל בסוף היצרן קובע, בהתאם לתחשיביו והבנתו את השוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הרבה סיבות, כמו העובדה שצריך להעביר כל תצורה תקינה במשרד הרישוי. גם העובדה שהרכבים מגיעים דרך הים מוסיפה הרבה סיבוך לעניין וגורמת ליבואנים לנסות ולפשט את מבחר הדגמים.

 

מקבל את העניין של התקינה וכל הבעיות שמשרד התחבורה עושה , בקשר להובלה , אז כמו שציינתי, גם אירלנד ואיסלנד זה דרך הים, ושם העניין פשוט יותר מבחינת המחירים


×
×
  • תוכן חדש...