Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באירלנד ואיסלנד אתה יכול לקנות בבריטניה או ביבשת ולהביא לבד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי פשוט התרגלנו להיות פאריירים וכל אחד רוצה להוציא רכב חדש מהניילונים וזה מה שגורם ליבואנים לא ללחוץ על משרד התחבורה דרך הלוביסטים שלהם להורדת המיסוי על רכבים.

היה תקופה שאפשר היה לקנות פה מכונית על משכורת של שנה (ממוצעת לא של מנכל בנק לאומי) ומחירי מכוניות יד שנייה שמרו על מחירון.

פורסם

מרק אתה טועה - וכבר הראתי בעבר שהמכוניות היו הרבה יותר יקרות יחסית להכנסה בעבר.

 

לדוגמא:

ב-1995 הושקה המאזדה לנטיס במחיר של 81,900 ש"ח השכר הממוצע היה בדיוק 4000 ש"ח כלומר היה צריך 20.5 חודשי שכר כדי לרכוש את הרכב.

ב-2016 השכר הממוצע הוא 9334 ש"ח ומחירו של מאזדה 3 הוא 130000 ש"ח כלומר צריך רקר 14 חודשי עבודה כדי לרכוש את הרכב.

 

בפועל חלק גדול מהיבואנים מוכנים לתת לך לבנות את הרכב - הבעיה היא המחיר וזמן האספקה. ( מרצדס וצ'מפיון בטוח )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שכר ממוצע 9334? איפה, במדינת תל אביב?

 

מאמין שגם הנתון של 4000 לא בדיוק משקף את המציאות דאז

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

ככול שתתקדם לעבר פלח הפרימיום תוכל להזמין מה שתרצה, כתבתי בזמנו במרצדס שעבדתי הייתי מזמין ללקוחות מה שרצו, זה הכול עניין של רצון של היבואן לתת ללקוח שלו את האופציה לבחירה ושל הלקוח לשלם + זמן המתנה, במקרה של מרצדס זה מאוד שכיח, אני לא אשכח שהזמנתי ללקוח c250 צורה חדשה עם תוספות בעוד מחיר של רכב, ☺️

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם
שכר ממוצע 9334? איפה, במדינת תל אביב?

 

מאמין שגם הנתון של 4000 לא בדיוק משקף את המציאות דאז

 

כן, ברור שהממוצע משקר אם הוא לא תואם לאג׳נדה שלך. ככה זה עובד בדרך כלל.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

בקושי נותנים בחירה לידני אז אתה שואל על קסטומיזציה מלאה?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לדעתי פשוט התרגלנו להיות פאריירים וכל אחד רוצה להוציא רכב חדש מהניילונים וזה מה שגורם ליבואנים לא ללחוץ על משרד התחבורה דרך הלוביסטים שלהם להורדת המיסוי על רכבים.

היה תקופה שאפשר היה לקנות פה מכונית על משכורת של שנה (ממוצעת לא של מנכל בנק לאומי) ומחירי מכוניות יד שנייה שמרו על מחירון.

 

אתה טועה.

המחיר הריאלי של המכוניות בירידה מתמדת.

בנוסף היצע הדגמים עלה משמעותית עם השנים, ויש הרבה יותר אופציות זולות.

העובדה שמכוניות יד שנייה לא "שומרות על מחיר", זו ההוכחה שמכוניות חדשות עולות פחות...

 

שכר ממוצע 9334? איפה, במדינת תל אביב?

 

מאמין שגם הנתון של 4000 לא בדיוק משקף את המציאות דאז

 

אמונה זה חשוב.

דעות מבססים על נתונים.

 

ב-2003 57% ממשקי הבית החזיקו רכבים.

ב-2010 - 62%

2012 - 65%

 

(כאן אני מפסיק לחפש, כי הרעיון ברור).

 

________________

 

הבעיה היא שהישראלי מפונק, אז הוא לא קונה את הרכב שהוא צריך, הוא קונה את הרכב שבא לו. ומשלם. לבריאות, אבל שלא יבואו לבכות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בקושי נותנים בחירה לידני אז אתה שואל על קסטומיזציה מלאה?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

יותר מזה, אם נותנים ידני (תודה רבה באמת...) אז זה צריך להיות עם גרסת מנוע חלשה יותר/אבזור דל/שניהם, ראה דוגמת הפולו (לפחות היא מאובזרת אבל עם 90 כ״ס). מה הבעיה להציע גולף ידנית ולגרום לכל המתרחקים מ DSG גם להתעניין ברכב? לא נראה לי כזה מסובך.

פורסם

אמונה זה חשוב.

דעות מבססים על נתונים.

 

ב-2003 57% ממשקי הבית החזיקו רכבים.

ב-2010 - 62%

2012 - 65%

 

(כאן אני מפסיק לחפש, כי הרעיון ברור).

 

________________

 

הבעיה היא שהישראלי מפונק, אז הוא לא קונה את הרכב שהוא צריך, הוא קונה את הרכב שבא לו. ומשלם. לבריאות, אבל שלא יבואו לבכות.

 

מבחינתי נתון הרבה יותר מייצג הוא שכר חציוני, לא שכר ממוצע, והכי עדכני שהצלחתי למצוא מסכם את 2014:

 

החשיבות הגדולה של שיטת חישוב השכר המתפרסמת היום היא שהיא מאפשרת לחשב גם נתוני הכנסות חציוניים. בשנה שעברה הסתכמה ההכנסה החציונית ברוטו מעבודה שכירה ב- 6,707 שקל. ההכנסה החציונית היא אותה רמת הכנסה חודשית ברוטו שמחצית השכירים במשק נמצאים מתחתיה, והמחצית השנייה ממוקמת מעליה.

 

היחס בין ההכנסה החציונית לבין ההכנסה הממוצעת מצביע על אופן התפלגות ההכנסות במשק: ככל שחלקה של ההכנסה החציונית בהכנסה הממוצעת קטן יותר, אי השוויון בחלוקת ההכנסות גדול יותר. מבחינה זו נתוני ההכנסות שמפרסמת היום הלמ"ס מצביעים על הרעה שחלה באי השוויון במשק בשנה שעברה: בשנת 2014 גדלה ההכנסה הממוצעת ברוטו בשיעור ריאלי של 2.7%, ואילו ההכנסה החציונית גדלה רק ב-1.5% והסתכמה ב-72% מההכנסה הממוצעת.

מקור: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3671379,00.html

 

רבקה כהן מחדרה בוודאי לא מרוויחה ₪9334 בחודש, גם רוב האנשים בשכונה שלה לא.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

והנה, יש יותר מכוניות ליותר אנשים, כשהן יותר זולות. קטע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

^מה שהוא אמר

 

היום כל ילד שסיים צבא ועובד בתחנת דלק יכול להיכנס לצ'מפיון ולצאת עם איביזה חדשה בהלוואת בלון ש"לא ירגיש בכלל"

תראה את הפרסומות בעיתונים, כל עמוד שני "מבצע!! רכב חלומותיך ב₪400 לחודש!!"

כשהריבית כמעט אפסית אז אנשים נוטים לבזבז כסף שאין להם, בשנות ה90 וה00 המוקדמות לא זכור לי כזה שיווק אגרסיבי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא רק כל ילד.

מספיק להסתכל רגע בחניה של הבניין ולספור את כמות הגיפונים שעולים 200k ואלו של שכנים שלכם שאף אחד מהם איננו מנכל חברת...

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...