Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת רמזור


SunnySun
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להלן ציטוט מתוך הקישור באתר Mitsu -

בבקשה קרא בעיון רב יותר.

 

מכיוון שהמצלמות המוצבות בצומת עובדות במוד כפול,

מהירותו של כל רכב שחוצה את הצומת נמדדת,

ואם המהירות גבוהה מהמותר על פי חוק,

המצלמה תפיק תמונה אחת.

גם בתמונה הזו יצויין מספר הרכב, כיוון הנסיעה,

מספר הנתיב בו הוא נסע,

תאריך ושעה, מהירותו של הרכב,

והאם האדום היה דולק ברמזור בזמן ביצוע העבירה.

 

בגלל שלולאות ההפעלה נמצאות באזור קו הצומת הדמיוני

(בערך באזור שבו מעבר החציה מסתיים בצידו הקרוב למרכז הצומת),

הרי שכל עוד הרכב עוד לא "דרך" על אותן לולאות,

אין המצלמה "יודעת" על קיומו. לעומת זאת, מרגע ש"דרך" על הלולאה הראשונה,

המצלמה "נדרכת" ומוכנה לקבל אינפוט מהלולאה השניה

שנמצאת במרחק של כמטר ממנה לכיוון מרכז הצומת.

היה והרכב עצר, ולא "דרך" על הלולאה השניה (למשל בגלישה איטית לתוך הצומת),

אז המצלמה לא "יודעת" שהרכב נמצא בתנועה.

לכן אין שום תמונה.

היה ורכב כן "דרך" גם על הלולאה השניה,

אז המצלמה מודעת לכך שהוא בעצם עבר את קו הצומת,

ועכשיו השאלה נשאלת איזה אור קיים ברמזור המתאים לכיוון הנסיעה

(וכיוון הצילום של המצלמה) באותו שבריר שניה.

היה והאור האדום דולק ברמזור המתאים,

המצלמה תפיק תמונה באותה שניה, ועוד אחת בהפרש קטן מהקודמת.

בתמונה יצויין מספר הרכב, כיוון הנסיעה,

מספר הנתיב בו הוא נסע (מתוך עד 4 אפשריים), תאריך ושעה, מהירותו של הרכב,

וציון הזמן שהאור האדום היה דולק ברמזור בזמן ביצוע העבירה.

השוטרים במרכז השליטה בהר חוצבים בירושלים

ימשכו מן המצלמה את התמונה באמצעות הרשת הסלולרית, ויפיקו ממנה דו"ח.

×
×
  • תוכן חדש...